|
|
Bekijk resultaten poll: wat zouden jullie doen... | |||
Je maakt het uit, nadat je bij de avro een zoveelste programma over oorlogssoldaten hebt gezien die hun liefje ook nooit meer terug zien |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 26.47% |
je wacht geduldig nog ruim 3 jaar tot je 18 bent! |
22 | 32.35% |
je hebt geen flauw idee en maakt maar een poll op scholieren.com |
28 | 41.18% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het zijn ALLE KLEINE DINGEN BIJ ELKAAR zoals ik al gezegd heb.... of val ik in herhaling... ![]() en je moest es weten hoe groot die liefde is joh daar val je van van je stoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het lijkt wel alsof jullie dat bewust niet willen horen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat soort kleine dingetjes horen niet uit te maken als het je echt serieus is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Natúúrlijk denken haar ouders dat je een boef bent, als ze je nooit gezien hebben. Waarschijnlijk ben je dat ook wel, anders had wel even de moeite genomen om jezelf een keer voor te laten stellen. Dat stiekeme gedoe werkt juist averechts. Citaat:
||
Citaat:
En nu ff een preek @Sister of Mercy Had je je eerste schooldag of werkdag vandaag of mag je me gewoon niet? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest heb ik het topic niet gelezen dus ik heb geen idee of het al gemeld is. Disclaimer, yay. |
![]() |
||
Citaat:
![]() woon je in de buurt van amstelveen? er zijn maar weinig mensen die het plein 60 kennen |
![]() |
||
Citaat:
Kijk als dat jou beeld van mij is dan zit je er mooi naast. Als je me niet mag, bemoei je er dan niet mee. Ik wil alleen objectieve meningen horen en geen afgekraak van een of andere halve gare die een beeld van mij in zijn hoofd heeft als: irritant aandachtvragerig puberig rotkotertje. Ben benieuwd hoe aardig jij zal zijn trouwens, als je je frustraties afreageert op dingen die daar niet voor bedoeld zijn. arme jongen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oeps Beetje off-topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |