Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: wat zouden jullie doen...
Je maakt het uit, nadat je bij de avro een zoveelste programma over oorlogssoldaten hebt gezien die hun liefje ook nooit meer terug zien 18 26.47%
je wacht geduldig nog ruim 3 jaar tot je 18 bent! 22 32.35%
je hebt geen flauw idee en maakt maar een poll op scholieren.com 28 41.18%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 18:06
Big M
Big M is offline
nou zoals ik in het begin van het topic zei: het zijn alle kleine dingen
-de afstand
-mijn ouders (ze willen er niks van weten, bijna dan)
-haar ouders (zijn er ook niet blij mee)

dat alles bij elkaar maakt het moeilijk, maar als ik moest kiezen zou ik voor haar kiezen. Maar ja, liefde maakt blind zeggen ze wel eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 18:31
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
de afstand is toch geen probleem? tenminste ik hoop niet voor jou, anders vind ik het toch wel wat tegenvallen, die liefde van jou voor haar...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:17
Big M
Big M is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 25-08-2004 @ 19:31 :
de afstand is toch geen probleem? tenminste ik hoop niet voor jou, anders vind ik het toch wel wat tegenvallen, die liefde van jou voor haar...
Als ik daar van harte welkom was en mijn ouders er ook helemaal down mee waren was het geen probleem

Maar het zijn ALLE KLEINE DINGEN BIJ ELKAAR zoals ik al gezegd heb....

of val ik in herhaling...

en je moest es weten hoe groot die liefde is joh daar val je van van je stoel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 04:31
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Optie 1, als je te belazerd bent om uit te zoeken op het openbaar vervoer werkt dan zal het wel niet heel veel voorstellen.
Oud 26-08-2004, 10:15
Big M
Big M is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-08-2004 @ 05:31 :
Optie 1, als je te belazerd bent om uit te zoeken op het openbaar vervoer werkt dan zal het wel niet heel veel voorstellen.
ALLE KLEINE DINGEN BIJ ELKAAR MAKEN HET TOT DEZE SITUATIE SIZE 26

het lijkt wel alsof jullie dat bewust niet willen horen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:32
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Big M schreef op 26-08-2004 @ 11:15 :
ALLE KLEINE DINGEN BIJ ELKAAR MAKEN HET TOT DEZE SITUATIE SIZE 26

het lijkt wel alsof jullie dat bewust niet willen horen
Joh, als je het zelf zo goed weet, waarom vraag je het dan überhaupt?
Dat soort kleine dingetjes horen niet uit te maken als het je echt serieus is.
Oud 26-08-2004, 13:37
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
Big M schreef op 25-08-2004 @ 23:17 :
Als ik daar van harte welkom was en mijn ouders er ook helemaal down mee waren was het geen probleem

Maar het zijn ALLE KLEINE DINGEN BIJ ELKAAR zoals ik al gezegd heb....

of val ik in herhaling...

en je moest es weten hoe groot die liefde is joh daar val je van van je stoel
dan moet je niet zeggen dat je de afstand te ver vind..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:28
Big M
Big M is offline
Okee, er moeten een aantal dingetjes rechtgezet worden.

Ik zal voor jullie eens rustig op een rijtje zetten wat ik onder "alle kleine dingen bij elkaar" versta.

De afstand
Op zich het grootste probleem maar het is, weliswaar lastig, te doen. Als het alleen de afstand was hadden jullie me hier niet over horen praten.

Haar ouders zijn helaas niet echt de makkelijksten en omdat we elkaar via internet kennen, denken ze automatisch dat ik een of andere boef ben die het slecht met ze voor heeft.
Dus als ik langs zou komen, dan moet ik komen als haar ouders niet thuis zijn en ik hou niet van dat stiekeme gedoe.
Of we moeten ergens anders op een andere locatie afspreken maar ook dat is niet de beste oplossing, het brengt meerdere nadelen met zich mee.

Daarbij zal ik heel blij zijn als het uberhaupt van mijn ouders zou mogen, ik krijg als ik heel erg doorzet misschien wel mijn zin, maar dat gaat gepaard met ruzies en 3263 per dag naar je hoofd geslingerd krijgen dat ik niet weet waar ik aan begin. Ze doen het voor mijn eigen bestwil, dat weet ik ook wel maar toch.

Ik zit nogal in mn maag met deze situatie, dat is de reden dat ik deze poll heb geopend. Ik laat mijn beslissingen heus niet van jullie afhangen maar ik was toch benieuwd naar jullie meningen. Bedankt voor het stemmen allemaal

Dat ik de afstand te ver vind zeg ik wel want ondanks het feit dat ik de relatie niet wil stoppen en dat ik het er 100% voor over heb om voor mijn part dagenlang onderweg te zijn, is het gewoon een roteind. Daar hoeven jullie je niet schuldig over te voelen of zo, want ik krijg het idee dat (sommigen van) jullie denken dat ik het iemand verwijt.

@Sister of mercy: Ik kan wel merken dat jij nooit mijn situatie hebt meegemaakt of in ieder geval niet op mijn leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Big M schreef op 26-08-2004 @ 15:28 :
Haar ouders zijn helaas niet echt de makkelijksten en omdat we elkaar via internet kennen, denken ze automatisch dat ik een of andere boef ben die het slecht met ze voor heeft.
Dus als ik langs zou komen, dan moet ik komen als haar ouders niet thuis zijn en ik hou niet van dat stiekeme gedoe.
Of we moeten ergens anders op een andere locatie afspreken maar ook dat is niet de beste oplossing, het brengt meerdere nadelen met zich mee.
Hahhaha, sukkel.

Natúúrlijk denken haar ouders dat je een boef bent, als ze je nooit gezien hebben. Waarschijnlijk ben je dat ook wel, anders had wel even de moeite genomen om jezelf een keer voor te laten stellen.
Dat stiekeme gedoe werkt juist averechts.

Citaat:
Big M schreef op 26-08-2004 @ 15:28 :
@Sister of mercy: Ik kan wel merken dat jij nooit mijn situatie hebt meegemaakt of in ieder geval niet op mijn leeftijd.
Dat klopt wel natuurlijk, toen ik veertien was deed ik niet zo zwakzinnig. Dat je alleen maar loopt te zemelen over de afstand en haar ouders - terwijl je dat vrij simpel had kunnen oplossen - bewijst dat maar weer eens.
Oud 26-08-2004, 15:20
Demo
Demo is offline
Waarom stelt ze je niet een keer voor aan haar ouders dan?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:08
Big M
Big M is offline
Citaat:
Demo schreef op 26-08-2004 @ 16:20 :
Waarom stelt ze je niet een keer voor aan haar ouders dan?
Ik denk dat ze daar de moeite niet voor willen nemen, of dat ze me simpelweg niet willen. Ik heb iig. vernomen dat ze niet zo erg blij er mee zijn.

En nu ff een preek @Sister of Mercy
Had je je eerste schooldag of werkdag vandaag of mag je me gewoon niet?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 23:21
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Big M schreef op 26-08-2004 @ 22:08 :
En nu ff een preek @Sister of Mercy
Had je je eerste schooldag of werkdag vandaag of mag je me gewoon niet?
Ik mag je gewoon niet, duh.

Citaat:
Big M schreef op 26-08-2004 @ 22:08 :
Ik denk dat ze daar de moeite niet voor willen nemen, of dat ze me simpelweg niet willen. Ik heb iig. vernomen dat ze niet zo erg blij er mee zijn.
Achgut, tsja, als jij er geen moeite voor wilt doen. Doe het gewoon alsnog, vraag aan je vriendinnetje-voor-drie-keer-in-het-jaar of ze je voor kan stellen aan d'r ouders, dan zien ze in hoe aardig je wel niet bent.
Oud 26-08-2004, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Big M schreef op 23-08-2004 @ 15:41 :
Den Helder-Maastricht of Amstelveen-Den Bosch, veel maakt het niet uit
Kerel, je moet niet via A'dam als je van A'veen naar Den Bosch wil. De 125 naar Utrecht pakken op plein '60 en vanaf Utrecht de trein naar Bosch, da's veel beter. Anders ga je eerst een stuk naar het noorden om daarna weer richting zuiden te gaan.

Voor de rest heb ik het topic niet gelezen dus ik heb geen idee of het al gemeld is. Disclaimer, yay.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:55
Big M
Big M is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-08-2004 @ 00:32 :
Kerel, je moet niet via A'dam als je van A'veen naar Den Bosch wil. De 125 naar Utrecht pakken op plein '60 en vanaf Utrecht de trein naar Bosch, da's veel beter. Anders ga je eerst een stuk naar het noorden om daarna weer richting zuiden te gaan.

Voor de rest heb ik het topic niet gelezen dus ik heb geen idee of het al gemeld is. Disclaimer, yay.
ik heb al toegegeven dat ik niet helemaal gelijk had...

woon je in de buurt van amstelveen? er zijn maar weinig mensen die het plein 60 kennen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:02
Big M
Big M is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-08-2004 @ 00:21 :
Ik mag je gewoon niet, duh.

Achgut, tsja, als jij er geen moeite voor wilt doen. Doe het gewoon alsnog, vraag aan je vriendinnetje-voor-drie-keer-in-het-jaar of ze je voor kan stellen aan d'r ouders, dan zien ze in hoe aardig je wel niet bent.
Het kan me niks schelen wat ze van me vinden, de afstand vind ik een reden om het te verwaarlozen en ik ben al helemaal niet aardig. Ik heb dit topic geplaatst zonder reden en compleet voor de grap. En ik zit er helemaal nooit over na te denken, ze is alleen mijn vriendin omdat ik er stoer mee wil doen, bijvoorbeeld op dit forum.

Kijk als dat jou beeld van mij is dan zit je er mooi naast. Als je me niet mag, bemoei je er dan niet mee. Ik wil alleen objectieve meningen horen en geen afgekraak van een of andere halve gare die een beeld van mij in zijn hoofd heeft als: irritant aandachtvragerig puberig rotkotertje.

Ben benieuwd hoe aardig jij zal zijn trouwens, als je je frustraties afreageert op dingen die daar niet voor bedoeld zijn.

arme jongen...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:07
rubenrtv
rubenrtv is offline
ff 1 dingetje. Amstelveen heeft goed openbaar vervoer; je stapt in de 51 en bent in 5/10 minuutjes op Zuid-Wtc of Rai
Oud 27-08-2004, 11:41
Big M
Big M is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 27-08-2004 @ 12:07 :
ff 1 dingetje. Amstelveen heeft goed openbaar vervoer; je stapt in de 51 en bent in 5/10 minuutjes op Zuid-Wtc of Rai
De 51 is inderdaad een goeie verbinding. Vanaf waar ik woon (halte sportlaan, in amstelveen zuid is het wel wat langer reizen daarheen, maar dat zal niet meer zijn dan 25 minuten dus daar doen we niet moeilijk over. Overigens wordt de 51 helemaal doorgetrokken naar uithoorn hoef ik niet meer op de fiets naar vrienden toe te gaan.

Oeps

Beetje off-topic
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:45
Sunray
Sunray is offline
Niet zeuren, gewoon doen. Je wordt er soieso zelfstandig van (door alleen met het openbaar vevoer te reizen ed). Als het dan nog niet werkt, dan moet je het maar uitmaken, dan zit er niets anders op. Let er wel op dat zij af en toe ook naar jou toe komt met de trein, dat zij ook wat moeite doet. Maargoed volgends mij ben je intelligent genoeg om dat te beseffen.

(en ik heb wel gelezen dat het alle kleine dingen bij elkaar zijn hoor, maar ik denk dat het wel het proberen waard is )
Oud 27-08-2004, 16:56
Big M
Big M is offline
Okee! Bedankt allemaal voor de reacties!

Ik denk dat er genoeg is gezegd op dit topic over dit onderwerp (wat mij betreft heb ik mijn doel bereikt, ik heb een aantal meningen en ik heb nog vrienden en vijanden gemaakt ook )

Jullie hebben me er een andere kijk op gegeven en me al dan niet misschien wel een beetje beinvloed ook.

Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 01:23
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Big M schreef op 27-08-2004 @ 12:02 :
Ik wil alleen objectieve meningen horen
Objectieve meningen...
Reageren

Regels voor berichten