![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien open ik wel en "Eindelijk iemand die z'n bek opentrekt tegen die Moslim debie.. euhm.. racistische debielen" -topic ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar opzich ben ik het wel met je eens hoor. Wat die kutmarrokanen flikken, dat kan natuurlijk ook neit door de beugel, we moeten natuurlijk niet alleen gaan kijken naar de lonsdale-faggets ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hier moet ik gewoon op reageren! Wat is er in Godsnaam mis met een geschoren kop? Identificeer ik me dan met een nazi / racistische skinnhead? Dus elk persoon op straat met Karl Kani of FUBU aan identificeert zich met een dief etc.? Foi foi ![]() En zoals ik al eerder zei: niet alle mensen die lonsdale dragen willen zich identificeren met racisme / nazïsme! Ze zijn gewoon de dupe van mensen die in hokjes denken en van de mensen die zich wel op racistische manieren uiten en daar misbruik van het merk lonsdale mee maken.
||
Citaat:
Ik denk alleen niet dat de topjongens onder de nazi’s naar een 538 DJ in een feesttent in Almkerk gaan. Kortom, dit zijn jochies van vijftien met een iets te kaal koppie die nog nooit een buitenlander in het dorp gezien hebben die zich proberen te profileren door middel van de Hitlergroet en een Lonsdale trui. Van dat volk wat zich laat uitfoeteren door Turken en als ze weg zijn elkaar wijsmaken dat die kut Turken echt wel heel veel, vette, dikke, kicken geluk hadden. Dat is een fase die overgaat. Net zoals blanke negers in het park gaan blowen en gaan hangen, zo gaan jongens uit een dorp niet naar hardcorefeesten maar dragen ze wél Lonsdale. Er zit een groot verschil tussen een nazi en iemand die racistisch is. Het komt er op neer dat ik ook ziek kan worden van dat soort ventjes. Maar ik kan ook ziek worden van misplaatste media die de DJ hier op een heldenpositie neerzet die hem waarschijnlijk een standbeeld naast Pim Fortuyn oplevert. Dat een verhaal als dit aanslaat zegt genoeg over de onwetendheid van de mensheid en hetgeen de media hier mee doet. Beeldvorming. Dit soort fantastenverhaaltjes kunnen mensen met Lonsdale een hele vervelende situatie bezorgen en dan denk ik vooral aan het uitgaanscircuit. Het is hetzelfde idee als men heeft van hardcorefeesten. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet geregeld naar dit soort feesten ga, maar ik heb toch het idee dat de hele naziescène zich aan het verschuiven is naar het ondergrondse en misschien zelfs naar andere muziekstijlen. Waarschijnlijk zogenaamde de Oi!-wereld. Het gaat mij er niet om dat deze mannetjes niet serieus genomen moeten worden omdat het meelopers zijn. Het is terecht dat er iets van de Hitlergroet wordt gezegd, maar de media zorgt wederom voor een stigmatisering. Wat maakt het in godsnaam uit wat voor een kleding iemand aan heeft voor dit artikel? Is het een artikel dat ingaat op de achtergronden van de nazicultuur? Volgens mij hoeven ze alleen een verslag te doen van een DJ die op een klompenfeest of aftandse kermis in Brabant was ventjes op de vingers tikt. Deze wereld gaat zo langzamerhand niet meer kapot door het geweld en verderf, maar door hypocrisie en onwetendheid. Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 17:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Kijk, deze heren brengen dus het 'Lonsdale is racistisch'- verhaal weer op gang. Dat komt doordat ze zo achterlijk zijn de Hitlergroet te brengen.
Niet alle mensen die Lonsdale dragen zijn zo hoor. Veel wel, en die zijn ook intens treurig, maar er zijn er ook die het dragen voor de kwaliteit (?) of omdat ze het gewoon mooi vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Verder goed verhaal. Het foute aan de hele toestand is dat het blijkbaar 'stoer' is geworden om dubieuze dingen te roepen en dat je Lonsdale moet dragen om door lotgenoten geaccepteerd te worden.
||
Citaat:
Ik lig in een scheur...veilig achter je pc zeker? ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat is geen denkwijze meer, maar een levensstijl die voortkomt uit politieke ideeën. Vaak is dit natuurlijk ook een groep mensen die zich vaak als groep manifesteren. Iemand die racistisch is, is in principe de buurman of de melkboer. Dat zijn naar mijn mening gewoon mensen die een hekel hebben aan buitenlanders. Nogmaals ik weet niet of het politiek correct onderbouwd is, maar ik vind dat er een nuanceverschil bestaat tussen een nazi en een racist. |
![]() |
|
Racisten had je al tijdens het ontstaan van de aarde, nazi's niet. Racisten haten gewoon mensen die anders zijn ( hoeft niet per sé huidskleur gerelateerd te zijn ). En nazi's willen zich ook echt uiten op de manier hoe ze denken ( meestal in groepsverband ), voor racisten hoeft dat niet zo nodig...althans zo zie ik het.
||
Citaat:
|
waarom staat dit eigenlijk bij Nachtleven & Festivals?
en niet bij Filosofie en Levensbeschouwing, Lifestyle ofzo... van die nazi's krijg je nl. niet echt het idee dat het over uitgaan of over een ander feest gaat.. ![]()
|
|
|