Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 13:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Escapism schreef op 27-08-2004 @ 13:07 :

maar snapte eerst niet echt waarom je moslims er ook bij wilde halen
ik snap nog steeds niet wat dat concreet met het onderwerp te maken heeft.
Oud 27-08-2004, 14:28
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2004 @ 14:54 :
ik snap nog steeds niet wat dat concreet met het onderwerp te maken heeft.
niets.. ik ben een offtopic whore..

Misschien open ik wel en "Eindelijk iemand die z'n bek opentrekt tegen die Moslim debie.. euhm.. racistische debielen" -topic
Oud 27-08-2004, 20:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 27-08-2004 @ 10:39 :
jullie blijven liever met jullie laffe smoel dicht leven in een samenleving die steeds zieker wordt.. durven niet te vechten voor wat beters en berusten jullie in jullie verloren situaties. lafaards
Wat ben je toch weer lekker aan het generaliseren
Maar opzich ben ik het wel met je eens hoor. Wat die kutmarrokanen flikken, dat kan natuurlijk ook neit door de beugel, we moeten natuurlijk niet alleen gaan kijken naar de lonsdale-faggets

Oud 06-09-2004, 09:36
Dittohead
Dittohead is offline
Lonsdale, Slonsdale
Oud 06-09-2004, 11:08
miro
miro is offline
Citaat:
skeleton schreef op 24-08-2004 @ 19:39 :
Niet alle lonsdaledragers zijn zo, maar het is juist de groep nationalisten / nazi's die het merk een slecht image geven.
Ze kunnen best niet allemaal zo zijn maar ze indentificeren zicht er wel mee door lonsdale te dragen.
Oud 06-09-2004, 12:15
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
idd
en de witte veters/kisten
weggeschoren haar
blablabla
Oud 06-09-2004, 16:20
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Ijslepeltje schreef op 06-09-2004 @ 13:15 :
idd
en de witte veters/kisten
weggeschoren haar
blablabla
Jezus...

Hier moet ik gewoon op reageren!

Wat is er in Godsnaam mis met een geschoren kop?

Identificeer ik me dan met een nazi / racistische skinnhead?

Dus elk persoon op straat met Karl Kani of FUBU aan identificeert zich met een dief etc.?

Foi foi

En zoals ik al eerder zei: niet alle mensen die lonsdale dragen willen zich identificeren met racisme / nazïsme! Ze zijn gewoon de dupe van mensen die in hokjes denken en van de mensen die zich wel op racistische manieren uiten en daar misbruik van het merk lonsdale mee maken.
Oud 06-09-2004, 20:01
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Jezus...

Hier moet ik gewoon op reageren!

Wat is er in Godsnaam mis met een geschoren kop?

Identificeer ik me dan met een nazi / racistische skinnhead?

Dus elk persoon op straat met Karl Kani of FUBU aan identificeert zich met een dief etc.?

Foi foi
foei foei

Umberto Tan, Joop braakheke, Jack van Gelder,Marcel Wouda
Dat is gewoon fout, allemaal het land uit die klote nazies.
Oud 07-09-2004, 10:30
Martin Chaos
Martin Chaos is offline
a.s. zaterdag:

Antifa Gabber Benefiet met Flamman, Abraxas en andere oldschool

@Vrankrijk, Amsterdam.

Oud 07-09-2004, 17:11
AGH
AGH is offline
Citaat:
sjek schreef op 24-08-2004 @ 19:01 :
Ja zeker dapper want ze hadden hem ook nog in elkaar kunnen trappen na de show.
En ja ik weet natuurlijk niet precies hoe de wet in elkaar zit
Tja….dat had gekund.
Ik denk alleen niet dat de topjongens onder de nazi’s naar een 538 DJ in een feesttent in Almkerk gaan. Kortom, dit zijn jochies van vijftien met een iets te kaal koppie die nog nooit een buitenlander in het dorp gezien hebben die zich proberen te profileren door middel van de Hitlergroet en een Lonsdale trui.
Van dat volk wat zich laat uitfoeteren door Turken en als ze weg zijn elkaar wijsmaken dat die kut Turken echt wel heel veel, vette, dikke, kicken geluk hadden.
Dat is een fase die overgaat.
Net zoals blanke negers in het park gaan blowen en gaan hangen, zo gaan jongens uit een dorp niet naar hardcorefeesten maar dragen ze wél Lonsdale.
Er zit een groot verschil tussen een nazi en iemand die racistisch is.

Het komt er op neer dat ik ook ziek kan worden van dat soort ventjes.
Maar ik kan ook ziek worden van misplaatste media die de DJ hier op een heldenpositie neerzet die hem waarschijnlijk een standbeeld naast Pim Fortuyn oplevert.
Dat een verhaal als dit aanslaat zegt genoeg over de onwetendheid van de mensheid en hetgeen de media hier mee doet. Beeldvorming.
Dit soort fantastenverhaaltjes kunnen mensen met Lonsdale een hele vervelende situatie bezorgen en dan denk ik vooral aan het uitgaanscircuit.
Het is hetzelfde idee als men heeft van hardcorefeesten.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet geregeld naar dit soort feesten ga, maar ik heb toch het idee dat de hele naziescène zich aan het verschuiven is naar het ondergrondse en misschien zelfs naar andere muziekstijlen. Waarschijnlijk zogenaamde de Oi!-wereld.

Het gaat mij er niet om dat deze mannetjes niet serieus genomen moeten worden omdat het meelopers zijn. Het is terecht dat er iets van de Hitlergroet wordt gezegd, maar de media zorgt wederom voor een stigmatisering.
Wat maakt het in godsnaam uit wat voor een kleding iemand aan heeft voor dit artikel?
Is het een artikel dat ingaat op de achtergronden van de nazicultuur?
Volgens mij hoeven ze alleen een verslag te doen van een DJ die op een klompenfeest of aftandse kermis in Brabant was ventjes op de vingers tikt.

Deze wereld gaat zo langzamerhand niet meer kapot door het geweld en verderf, maar door hypocrisie en onwetendheid.

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 17:19.
Oud 07-09-2004, 17:17
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-09-2004 @ 18:11 :
Tja….dat had gekund.
Ik denk alleen niet dat de topjongens onder de nazi’s naar een 538 DJ in een feesttent in Almkerk gaan. Kortom, dit zijn jochies van vijftien met een iets te kaal koppie die nog nooit een buitenlander in het dorp gezien hebben die zich proberen te profileren door middel van de Hitlergroet en een Lonsdale trui.
Van dat volk wat zich laat uitfoeteren door Turken en als ze weg zijn elkaar wijsmaken dat die kut Turken echt wel heel veel, vette, dikke, kicken geluk hadden.
Net zoals blanke negers in het park gaan blowen en gaan hangen, zo gaan jongens uit een dorp niet naar hardcorefeesten maar dragen ze wél Lonsdale.

Maar ik kan ook ziek worden van misplaatste media die de DJ hier op een heldenpositie neerzet die hem waarschijnlijk een standbeeld naast Pim Fortuyn oplevert.
Dat een verhaal als dit aanslaat zegt genoeg over de onwetendheid van de mensheid en hetgeen de media hier mee doet. Beeldvorming.
Dit soort fantastenverhaaltjes kunnen mensen met Lonsdale een hele vervelende situatie bezorgen en dan denk ik vooral aan het uitgaanscircuit.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet geregeld naar dit soort feesten ga, maar ik heb toch het idee dat de hele naziescène zich aan het verschuiven is naar het ondergrondse en misschien zelfs naar andere muziekstijlen.

Het gaat mij er niet om dat deze mannetjes niet serieus genomen moeten worden omdat het meelopers zijn. Het is terecht dat er iets van de Hitlergroet wordt gezegd, maar de media zorgt wederom voor een stigmatisering.
Wat maakt het in godsnaam uit wat voor een kleding iemand aan heeft voor dit artikel?
Volgens mij hoeven ze alleen een verslag te doen van een DJ die op een klompenfeest of aftandse kermis in Brabant was ventjes op de vingers tikt.

Deze wereld gaat zo langzamerhand niet meer kapot door het geweld en verderf, maar door hypocrisie en onwetendheid.
Amen.
Oud 07-09-2004, 18:17
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Juist ja; amen
Oud 08-09-2004, 10:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kijk, deze heren brengen dus het 'Lonsdale is racistisch'- verhaal weer op gang. Dat komt doordat ze zo achterlijk zijn de Hitlergroet te brengen.
Niet alle mensen die Lonsdale dragen zijn zo hoor. Veel wel, en die zijn ook intens treurig, maar er zijn er ook die het dragen voor de kwaliteit (?) of omdat ze het gewoon mooi vinden.
Oud 08-09-2004, 13:58
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Kun je dat uitleggen? Beetje een rare uitspraak.

Verder goed verhaal.

Het foute aan de hele toestand is dat het blijkbaar 'stoer' is geworden om dubieuze dingen te roepen en dat je Lonsdale moet dragen om door lotgenoten geaccepteerd te worden.
Oud 08-09-2004, 17:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 27-08-2004 @ 10:39 :

en nee: mn ouders worden niet ziek van mij, want die zie ik niet zo vaak, sterker nog, in principe zijn ze het met me eens, maar ze zijn te oud en te laf om daar hard voor uit te komen.

Ik lig in een scheur...veilig achter je pc zeker?
Oud 08-09-2004, 22:49
attrib
attrib is offline
respect voor die dj gast.
oprotten met die lowminded stomme rechtse klootzakken.
Oud 09-09-2004, 17:20
AGH
AGH is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 08-09-2004 @ 14:58 :
Kun je dat uitleggen? Beetje een rare uitspraak.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe de Dikke van Dale er over denkt, maar een nazi is in mijn optiek iemand die zich permanent bezig houdt met racisme.
Dat is geen denkwijze meer, maar een levensstijl die voortkomt uit politieke ideeën.
Vaak is dit natuurlijk ook een groep mensen die zich vaak als groep manifesteren.
Iemand die racistisch is, is in principe de buurman of de melkboer.
Dat zijn naar mijn mening gewoon mensen die een hekel hebben aan buitenlanders.

Nogmaals ik weet niet of het politiek correct onderbouwd is, maar ik vind dat er een nuanceverschil bestaat tussen een nazi en een racist.
Oud 10-09-2004, 07:19
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Racisten had je al tijdens het ontstaan van de aarde, nazi's niet. Racisten haten gewoon mensen die anders zijn ( hoeft niet per sé huidskleur gerelateerd te zijn ). En nazi's willen zich ook echt uiten op de manier hoe ze denken ( meestal in groepsverband ), voor racisten hoeft dat niet zo nodig...althans zo zie ik het.
Oud 11-09-2004, 13:11
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Tja….dat had gekund.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet geregeld naar dit soort feesten ga, maar ik heb toch het idee dat de hele naziescène zich aan het verschuiven is naar het ondergrondse en misschien zelfs naar andere muziekstijlen. Waarschijnlijk zogenaamde de Oi!-wereld.

ik vind dat je daar wel een punt hebt. En ik vind dat ze die ventjes eens flink op hun bek moeten hoeken. hoe erg, wannabe nazi;s
Oud 13-09-2004, 18:08
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
waarom staat dit eigenlijk bij Nachtleven & Festivals?
en niet bij Filosofie en Levensbeschouwing, Lifestyle ofzo...
van die nazi's krijg je nl. niet echt het idee dat het over uitgaan of over een ander feest gaat..

Regels voor berichten