![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar deze aanvallen zijn meestal het antwoord op de aanvallen van de terroristen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sinds waarneer zijn er kernwapens in irak/ afganistan gebruikt? Btw ik zie nog steeds grote verschillen tussen een gevangenis en een concentratiekamp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
pff kheb het uit de paus zijn eigen mond horen zeggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kom op zeg de gevangenissen in irak zijn geen vernietigings kampen dit topic vind ik nogal nijgen naar het wel bekende spel amerika bashen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
even de feiten recht hebben staan voordat je dit soort dingen post aub.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
amerikanen zijn ook ontzettende baffers, wanneer gaat europa dat nou inzien? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bovendien..zoals werd gezegd.. 7 ton uranium zal niet veel doen.
||
Citaat:
het verwijt dat je kreeg sloeg op de generalisatie. jouw redenatie: al-qaeda vermoord mensen->al-qaeda is slecht-> al-qaeda is een moslim organisatie->moslims zijn slecht. ok, dus generalisaties zijn geoorloofd, dus redeneert iemand anders: amerikaanse militairen mishandelen en martelen mensen ->die militairen zijn slecht->die militairen zijn amerikanen->alle amerikanen zijn slecht. en daarover val je vervolgens wel? raar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, ik heb ''dat soort docu's" ook niet nodig om te zien wat voor verachtelijke dingen er gaande zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de feiten.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
which reminds me; I still need to register for the elections. over generalisatie en vooroordelen gesproken, jullie houden een halve continent (reken ooit maar eens uit hoevaak nederland in de VS zou passen) persoonlijk verantwoordelijk voor, en meten hun intelligentie/sociale vaardigheden/lichaamsgeur aan, de acties van hooguit een paar duizend individuen (de beslissende mensen van de federale overheid)? het probleem is een kwestie van schaal. de VS is simpelweg te groot. geld, grondstoffen en arbeid van een groot gebied is in de handen van een kleine groep aan de top, om letterlijk mee te doen waar ze zin in hebben. als mensen uberhaupt te horen krijgen waar dat voor gebruikt wordt, zijn zij relatief machteloos de 'bazen' te stoppen. hoe hoger de persoon staat in de ketting van macht, des te meer belangen (vested interests) hij heeft dat hij de bazen niet lastig valt. het is dan ook wel ironisch dat de staat die de huidige 'baas' heeft voortgebracht (texas), ook de staat is die de meeste militante seperatisten herbergt. of mischien is dat gewoon logisch. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien (met de macht van het grote corporate America) is dat ook wel zo eigenlijk.... de stem van de massa (democratie) wordt in Amerika al jarenlang gecontroleerd door marketing, advertising, propaganda en mediacoverage in opdracht van overheid of bedrijfsleven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ onderkoffer: ik heb em niet gezien, dus ik ga er niet over oordelen. Dat meneer Moore zelf ook halve waarheden verkoopt (net zoals de Bush Administration) zou mij niets verbazen. ps: Moore had vanochtend 499.999 vrienden meegenomen om een ommetje te lopen door Manhattan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar feiten blijven feiten. Bush = evil |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |