Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar on-topic: Toen het uitging met mijn relatie na 2 jaar was ik echt 2 maanden helemaal stuk. Khad zoiets nog nooit meegemaakt maar dat komt vooral omdat ik altijd alles op mezelf had gedaan. Ik heb mezelf voor het eerst helemaal bloot gegeven aan één persoon die echt alles wist van mij en die ik volledig vertrouwde. En als het dan ophoudt toen voelde ik me radeloos. Vreselijke zielige liedjes gedraaid, gejankt tot er geen tranen meer waren, vreselijke zielige liedjes geschreven, maar dan opeens gaat het cliché in werking: Zoiets van: * Ontkenning * Verdriet en helemaal stuk * Boos * En dan opeens is er een dag dan laat je het gewoon los. En dat was een heel raar moment. Maar het hielp ook wel dat ik veel vrienden en vriendinnen heb waarmee ik goed kon praten. Voor de rest is lang en hard fietsen toch wel een hele goede manier om je gedachten op nul te krijgen! Weet je wat echt een wanhoop nummer is (helemaal als je ex een nieuwe vriend heeft gekregen in de periode dat jij nog helemaal stuk zit)? Marco Borsato - Vreemde handen (I know, tis drama maar kreeg het van een vriendin van me toegestuurd) Maar waar worden we dan vrolijk van: Macy Gray Heel veel Cabaret K3 Disney films En dan lekker naar concerten gaan en leuke dingen doen Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 10:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |