Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 19:24
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
tja...waarschijnlijk ben je lelijk
wat een humor
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2002, 20:02
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
wat een humor
???

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:04
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
wat zijn dat toch steeds voor opmerkingen?
je hoeft helemaal niet lelijk te zijn als je op je 18e nog nooit gezoend hebt.

Dat heeft Nathalie inmiddels zelf bevestigd, en ik geloof haar. Waar slaat jóúw opmerking dan nog op?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:41
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
maar kwil dus ook graag weten of jongens daar geen problemen mee hebben, want ik zit er echt mee dat ik nog nooit gezoend heb
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:48
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nathalie schreef:
maar kwil dus ook graag weten of jongens daar geen problemen mee hebben, want ik zit er echt mee dat ik nog nooit gezoend heb
Nee hoor! Eens moet toch de eerste keer zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:52
phrase
Avatar van phrase
phrase is offline
volgens mij is de algehele tendens in de reacties dat men het de eerste keer gewoon echt vies vindt, en dat men het eigenljik alleen doet omdat de PERSOON het zo speciaal maakt...
daarom vindt men het uiteindelijk wel lekker. maar weer ff ontopic dan: ik ben een jongen en heb ook nog nooit gezoend of iets anders gedaan op relationeel (laat staan seksueel) vlak! Ik kan me niet voorstellen dat iemand je minder leuk zou vinden alleen omdat je nog nooit gezoend hebt... maar ik begrijp (want deel) je gevoelens erover wel hoor. heb het zelf ook, vooral nu ik sinds kort de enige ben van mn vriendenkring die nog nooit gezoend heeft..... wheehhh

succes :-D
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 03:43
Adamh
Adamh is offline
Ik wil je wel es zoenen hoor als je je daar prettiger door gaat voelen... jongens hebben daar op zich denk ik geen problemen mee, hoe moeten wij nou weten dat je nooit gezoent hebt??
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:47
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik ken begrijpe dat je ut vervelend vind vooral als je vriendinnen om je heen het er steeds over hebbe,want jij wil het natuurlijk ook heel erg graag
het eenige wat je kan doen is er positief over gaan denke en dat het vanzelf wel komt ik kan je der verder ook niet mee helpen

liefs mij,
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:01
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik zelf vind 18 namelijk echt heel laat, want als je zo'n topic leest van; "hoe oud was je toen je de 1e keer zoende" dan zijn ze allemaal 13,14. en als ik dat dan lees... das helemaal nie goed voor mijn zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:09
beertje16
beertje16 is offline
je moet je absoluut niet druk maken! wat wil je nou liever: gewoon wachten totdat je de juiste persoon hebt gevonden of al met zo veel jongens te hebben gezoend dat je ze nieteens meer kan tellen! ik bedoel, ik vind je 1e zoen best wel speciaal dus een jongen moet zich juist vereerd voelen!
ik zoende voor het eerst toen ik net 16 was en d8 ook veels te laat te zijn enzo! maar dat is gewoon onzin! jouw tijd komt echt nog wel!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:02
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
nou een bejaarde buurvrouw van een oude vriendin is nog maagd. echt het maakt niet uit dat je nog niet gezoend hebt, t komt heus wel, en van anderen die er negatief over zeure moet je je nix aan trekken
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:04
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
17 -> Ook nog nooit gezoend.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:05
tush
tush is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
[B]nou een bejaarde buurvrouw van een oude vriendin is nog maagd. B]

o, dit is hoopgevend!!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:05
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'

dan doe jij iets fout..zoenen kan heel opwindend zijn. tis een fantastisch spel met 2 winnaars. heel opwindend ook als het goed gaat.

en over dat je laat zou zijn: valt mee...je bent niet de enige, helaas kan ik daarover niet meeprate.

__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:31
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
nathalie schreef:
maar kwil dus ook graag weten of jongens daar geen problemen mee hebben, want ik zit er echt mee dat ik nog nooit gezoend heb
Hey Nathalie, ik ben bijna 21 en heb nog nooit gezoend of wat dan ook... en ben ook niet per definitie lelijk (hoop ik dan maar )...

Ik denk dat het waarschijnlijk door je verlegenheid / onzekerheid komt. Dat is tenminste bij mij het geval. Ik krijg al soms al stress wanneer ik maar in de buurt van meisjes ben, dus ja...

Ook heb ik nog nooit een vriendin gehad en dat doet soms wel eens pijn. Ik bedoel, mijn zusje van 16 heeft alles al gedaan en dan begin ik mezelf toch af te vragen wat ik de laatste pakweg 6 jaar gedaan heb

Na ja, al je over die onzekerheid / verlegenheid wil mailen ofzo, mijn adres is mas2401@yahoo.com ...

En zoals anderen al schreven: jouw tijd komt nog wel. Het is niet erg, maar ik kan me vinden in de gedachte dat anderen misschien meer van je 'verwachten', omdat de meesten op die leeftijd al hun ervaringen hebben.

Groetjes,
Marc
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 16:11
Jerommeke
Jerommeke is offline
er zijn meer mensen hoor

ik ben 18, word in eind maart 19 en heb ook nog steeds niet gezoend
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:25
Witch Lover
Witch Lover is offline
ik vin het niet abnormaal, ik zoende op mijn 13e, en maar er zijn genoeg mensen die wachten tot ze 20 zijn. je komt vanzelf iemand tegen, en als je langer wacht word het specialer...
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 17:31
me kip
me kip is offline
Ga je uit?
Heb je wel eens een vriend gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 12:58
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
me kip schreef:
Ga je uit?
Heb je wel eens een vriend gehad?

k ga vaak genoeg uit, maar nee, kheb nog nooit een vriend gehad , maar k ben gewoon heel onzeker in zo'n dingen.

Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 13:05
Heelduh
Heelduh is offline
Wat een herkenbaar verhaal!! Ik word volgende week 18 en heb ook nog nooit gezoend of een vriendje gehad... Een voordeel bij mij is wel, dat ik ook maar een keertje echt verliefd ben geweest..
Heb wel twee keer bijna de kans gehad om te zoenen, maar toen werd ik zo nerveus dat het niks werd

Soms maak ik me er druk over... maar ik begin het te accepteren, mijn tijd komt nog wel...
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:35
Missy83
Missy83 is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
ik vind het vreemd dat je vriendinnen er zo raar over doen dat je nog nooit gezoend hebt. ik ben bijna 17 (ok, is geen 18 maar toch) en heb ook nog nooit gezoend, maar mijn vriendinnen doen daar helemaal niet zo raar over.
Ik ben ook 18 en heb nog nooit gezoend. Af en toen zit ik eer wel een beetje mee. Maar ik heb ook zoiets van; ik doe het pas met een jongen die ik echt leuk vind. En niet enkel om «die zoen». Mijn vriendinnen vragen er eigenlijk ook nooit naar. Zij doen er ook helemaal niet raar over!

Maak je dus maar niet druk Nathalie!

Kuzzz Missy
__________________
Greetz!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:39
Missy83
Missy83 is offline
Citaat:
nathalie schreef:
me kip schreef:
Ga je uit?
Heb je wel eens een vriend gehad?

k ga vaak genoeg uit, maar nee, kheb nog nooit een vriend gehad , maar k ben gewoon heel onzeker in zo'n dingen.

Ik ook niet ik heb ook nog nooit een vriendje gehad. Maar ik kan me er niet zo druk over maken. Het komt heus wel Mijn broertjes wel...die blijven maar vragen. Maar ik heb er nog niet zo'n behoefte aan.

Kuzzz Missy
__________________
Greetz!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:51
Nuck
Nuck is offline
Het komt nog wel .

Mijn eerste zoen was van een jongen die ik, zeg maar, 'gewoon leuk' vond. Nou, die zoen was ook gewoon leuk. Maar ik heb met oud & nieuw met een jongen gezoend, en we zaten er al zo lang omheen te draaien (paar maanden al) en die kus was gewoon geweldig ...

Dus niet gewoon zomaar iemand pakken, wacht op de 'ware' .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 16:19
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ja ik wil ook wachten op 'de ware' want gewoon zomaar met iemand zoenen durf ik toch nie. en ben trouwens ook pas 2x ècht verliefd geweest (alleen waar ik nu verliefd op ben heeft een vriendin )
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 16:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
nathalie schreef:
maar kwil dus ook graag weten of jongens daar geen problemen mee hebben, want ik zit er echt mee dat ik nog nooit gezoend heb
Nee, 't lijkt me sterk dat een jongen daar problemen mee heeft...'tis namelijk ook niet alles om de hele tijd vergeleken te worden met een ex, zo van : "nou die kon veel beter zoenen" :
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:19
:, gewoon een jongen
:, gewoon een jongen is offline
T is misschien een beetje laat maar zoenen is echt niet zo interessant als je denkt het gebeurt eigenlijk gewoon niet dat ik nou zo erg ervaren ben want veel verder dan zoenen ben ik nou ook weer niet gegaan maar ik begrijp best dat je er een eetje op zit te wachten dat het gaat gebeuren sterkte in dit nieuwe jaar

Meer weten MSN Eelkeros@hotmail.com
__________________
-XXX- Eelke
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:38
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Nee, 't lijkt me sterk dat een jongen daar problemen mee heeft...'tis namelijk ook niet alles om de hele tijd vergeleken te worden met een ex, zo van : "nou die kon veel beter zoenen" :
moet ik dit nou positief of negatief opvatten???

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:01
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
nathalie schreef:
moet ik dit nou positief of negatief opvatten???

ik denk positief
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:05
timlucas
timlucas is offline
Oh wat zijn jullie en stelletje lelijke "no-sex-people"
Als je 18 bent en nog niet gezoend hebt ben je gewoon zielig. (of gewoon extreem lelijk wat waarschijnlijk het geval zal zijn)
ik was zelf 3 toen ik ontgroent werd dus: get a grib and get laid. the sooner the better.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:13
kizzy
kizzy is offline
ik denk dat als je een vriend krijgt hij het alleen maar fijn vind dat je geen afgelikte boterham bent!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 11:04
Verwijderd
Citaat:
timlucas schreef:
ik was zelf 3 toen ik ontgroent werd dus: get a grib and get laid. the sooner the better.
Drie? En met wie was het, met pappie?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
't is namelijk ook niet alles om de hele tijd vergeleken te worden met een ex, zo van : "nou die kon veel beter zoenen" :
Mensen die uitspraken tegenover hun huidige vriend(in) doen over de mate waarin een vorig iemand goed of slecht kon zoenen zijn imo behoorlijk zielig.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:07
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
maar kwil dus ook graag weten of jongens daar geen problemen mee hebben, want ik zit er echt mee dat ik nog nooit gezoend heb
Jongens hebben daar geen enkel probleem mee, liever iemand die nog nooit iemand gehad heeft dan iemand met al 10 gasten is gegaan...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:14
Verwijderd
HOe langer je wacht met zoenen, des te moeilijker het wordt. Bij mij ging het makkelijk: ik was straalbezopen toen ik toevallig een hele leuke jongen tegenkwam die me zoende
En diegene die je voor het eerst zoent vind het misschien alleen maar extra leuk, want dan kan hij/zij jou leren hoe hij/zij graag zoent!
Dus niks moeilijks hoor, succes
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 14:29
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Zoen met een leuke jongen die je tegenkomt en je bent van dat gevoel af!

simpel toch?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 14:46
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
hier nog iemand die nog nooit heeft gezoend.. bijna 19

maar waarom iedereen z'n leeftijd erbij zet!?
wil toch alleen maar zeggen hoeveel jaar geleden je bent geboren? en dat heeft er geen reet mee te maken iedereen hecht daar veel te veel waarde aan.. dat verschil van 2 jaar is in een keer verdwenen als iemand die een vriend op z'n 16e heeft gehad doodgaat aan een hersentumor op z'n 42e... iedereen telt altijd naar achteren terwijl het logisch zou zijn om naar voren te tellen, maar aangezien dat niet kan kun je maar beter bij de dag leven en geen zorgen maken over of je nog wel een vriend zult krijgen of niet want kijk maar es naar het verleden.. alle grote veranderingen in je leven waarvan je eerst had gedacht dat het nooit zou gebeuren zijn gebeurd in enkele jaren.. wie weet ben je over 2 jaar wel helemaal niet meer verlegen en onzeker.. dat kan echt zo snel gaan
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:22
Mey
Mey is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
dat ligt er denk ik aan met wie je zoent...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:31
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
tja...waarschijnlijk ben je lelijk
Dennis!! *roept Dennis op het matje*
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:04
timlucas
timlucas is offline
oke, 3 jaar is overdreven ik was rond de 12. maar met zoenen kan je niet snel genoeg beginnen later wordt de drempel steeds hogen en je schoonheid neemt ook met de jaren af. Kijk het is heel simpel, als je lelijk bent is het moeilijk om iemand te zoeken die achterlijk genoeg is om met je te zoenen. Maarals je niet lelijk bent, heb je waarschijnlijkeen kutcaracter. waarschijnlijk hebben alle mensen die hierop hebben gereageert ook nog steed niet gezoend.
ik kan het alleen vinden met de mening van kadaver. groeten aan alle no-sex-people.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:01
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
timlucas schreef:
[B]Kijk het is heel simpel, als je lelijk bent is het moeilijk om iemand te zoeken die achterlijk genoeg is om met je te zoenen.
als je lelijk van buiten bent bedoel je, want je zegt net dat je op je 12e voor het eerst zoende...
maargoed zo heel gek is het niet, want soort zoekt soort, en mensen vallen eerder op mensen die ongeveer even intelligent zijn als wanneer dit verschil groter is... daarom is het voor jou een stuk makkelijker om met mensen te zoenen omdat die mensen het waarschijnlijk ook alleen zo zwartwit kunnen zien... mooi/lelijk, relatie/geen relatie, maar mensen met die het innerlijk interesseert zullen ook zoeken naar een partner die het innerlijk interesseert
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:11
Blitzwing
Blitzwing is offline
Citaat:
nathalie schreef:
help, ben bijna 18 en ik heb nog nooit gezoend! zijn er nog meer mensen die nog nooit gezoend hebben? want al mijn vriendinnen hebben al lang gezoend, kvoel me dus een beetje een buitenbeentje.
Ik heb vorig jaar voort eerst gezoend,ik was en ben nu 20.Maar ik vond het wel fijn,is toch een teken dat je er(even)mag zijn



[Dit bericht is aangepast door Blitzwing (24-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:16
Blitzwing
Blitzwing is offline
Dus je zit,er zijn ergere gevallen.......

[Dit bericht is aangepast door Blitzwing (24-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:31
casey
casey is offline
Ik was zelf ook eind m'n 17de toen ik voor't eerste zoende.. en die bewuste persoon is nu nog steeds mijn vriend. Hij had wel had gekust (is 20) en vond het raar dat nog niemand me ooit had gekust (hij zei 't zo: en nie dat Ik nog nooit iemand had gekust) en hij vond het wel leuk dat hij de eerste was (nu, ik kan hem ook met niemand vergelijken natuurlijk ) Maareuh.. ik vind best dat ie't goed doet!
En weet je.. je leest toch vaak van die verhaaltjes van: 'Ik was 14 en vond er niks aan' 'Ik vind het jammer want ik mocht die kwal toch niet'.. geef je eerste zoen aan iemand die je echt speciaal vindt en ik verzeker je: het zal zalig zijn!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 19:57
John Sickbock
John Sickbock is offline
Marc heeft gelijk: Jouw tijd komt nog wel
Tklinkt misschien slap en nutteloos, maar tis echt de waarheid.
__________________
Do one thing that scares you every day ~ De wereld is niet vastgeroest, al lijkt dat soms zo ~ We ontwikkelen allemaal op een andere manier, gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 10:17
slechtegrap
slechtegrap is offline
LOOSERS!!!!
Ga neuken ofzo!!
__________________
Life is GREAT
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 11:21
Python
Python is offline
Heb (had) hetzelfde als jou. Heb echter voor het eerst gezoend een paar daagjes voor mijn 18e verjaardag, met een jongen waar ik de naam niet eens van wist, maar toch heb ik er geen spijt van, want ik vond het lekker en toen wist ik 'wat het was'. Klinkt vrij onnozel, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel. En iedereen die zegt dat het nog wel komt heeft heus wel gelijk maar daar heb je niets aan eigenlijk. En ik ging ook vaak uit enz, maar ja, het kwam er gewoon niet van. Waarom? Nou ja veel succes ermee
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:31
MasterMolly
Avatar van MasterMolly
MasterMolly is offline
Als je niet lelijk bent, en mensen zeggen dat je er ok uitziet,, moet je zelf wat initiatief nemen. Misschien helpt een glas Vodka om je zover te krijgen!!!

__________________
Een slot op je topic Rulz!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:41
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
slechtegrap schreef:
LOOSERS!!!!
Ga neuken ofzo!!
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 23:37
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
help, ben bijna 18 en ik heb nog nooit gezoend! zijn er nog meer mensen die nog nooit gezoend hebben? want al mijn vriendinnen hebben al lang gezoend, kvoel me dus een beetje een buitenbeentje.

ikke wel gekust.... met m'n 18e dus... je bent niet de enige



Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 00:22
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Je bent idd niet de enigste. Ik wordt over 26 dagen 18, maar vandaag heb ik voor het eerst gezoend, een echte liefdeszoen Ook nog een tongzoen. Maar je bent helemaal niet de enigste, veel van mijn vrienden ook nog niet gezoend. En waarom zou je je een buitenbeentje vinden? Als je vrienden je respecteren dan hoef je je helemaal geen buitenbeentje te voelen. Mijn vrienden wisten ook dat ik nog nooit gezoend had en ze vonden het geweldig dat ik het vandaag wel gedaan heb. Ligt er ook maar om hoe je met je vrienden omgaat. PS: het was wel lekker

[Dit bericht is aangepast door Psychoot (27-01-2002).]
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 18 jaar en nog onervaren in alles
estudent
6 05-01-2013 15:22
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Liefde & Relatie nog niet gezoend erg??
me in luv
37 04-09-2003 16:07
Liefde & Relatie Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin?
//ItsJustMe\\
48 18-04-2003 19:22
Liefde & Relatie Hoe oud zoenen de meesten voor het eerst?
Vogelvrij
132 18-11-2002 16:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.