Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 18:50
metallica
metallica is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-08-2004 @ 20:20 :
precies, maar bij mij heeft ie nog niet eens gezegt dat ie niks met me wil, dat voel ik gewoon zo, en het is zo ontzettent verwarrent,

ik kan wel schreeuwen van : Eikel, zeg nou gewoon, wat doe ik fout, je hebt iets voor me gevoeld, dat is het enigste wat ik weet? voel je nog steeds iets? eikel zeg nou wat, en doe niet zo stom, waar was het contact van een tijdje terug..
en maak contact of maak geen contact maar blij niet zo kijken enzow!!

pff.. ik voel me machteloos

Nog even en ik kom tot de conclusie dat alle mannen gewoon hetzelfde zijn...
Oud 01-09-2004, 18:51
metallica
metallica is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 30-08-2004 @ 15:35 :
hij doet best afstandig en niet echt aardig tegen mij waarvoor geen idee waarschijnlijk omdat ie bang is dat ik weer een toenaderingspoging ga doen maar hoe klote hij ook doet toch blijf ik hem verschrikkelijk leuk vinden :-(
Ik ken het en vind het zo erg van mezelf, vooral omdat ikhem steeds weer de kans geef me te kwetsen
Oud 01-09-2004, 18:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
metallica schreef op 01-09-2004 @ 19:50 :
Nog even en ik kom tot de conclusie dat alle mannen gewoon hetzelfde zijn...
En mogen wij dat dan ook denken van jullie? Er hebben ook mannen in dit topic gereageerd.

Bizzz: Wie zegt dat hij niet hetzelfde denkt en vind dat jij verwarrend doet? (kheb het niet helemaal gelezen, dus misschien heb ik er overheen gelezen )
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:02
metallica
metallica is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-09-2004 @ 19:56 :
En mogen wij dat dan ook denken van jullie? Er hebben ook mannen in dit topic gereageerd.
oke, oke enkele uitzonderingen daargelaten dan
jij bent lief en een uitzondering dus
Oud 01-09-2004, 20:02
Maija
Maija is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-09-2004 @ 19:56 :

Bizzz: Wie zegt dat hij niet hetzelfde denkt en vind dat jij verwarrend doet? (kheb het niet helemaal gelezen, dus misschien heb ik er overheen gelezen )
jah, daar ben ik nou nog steeds over aan het hopen...

want dan is er nog een kans dat ie me leuk vind
Oud 03-09-2004, 13:15
meisje833
meisje833 is offline
maar waarom gaan mannen je altijd zo negeren al heb je er wat meegehad of bijna iets,
ze gaan em altijd negeren en afstandig doen , ik kan niet eens vrienden blijven met hem dat kan hij nieteens omdat hij stom blijft doen..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:19
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vind het juist normaal als hij je gaat negeren, zou ik ook doen denk ik. Maar ik snap het dus niet dat ik degene moet zijn die afstandelijk moet doen omdat hij wel close doet.

@wup dat uit de msn gooien vind ik wel een goed idee, want anders zit je er maar iedere keer naar de kijken en eraan te denken. Moet ik eens proberen, ik weet niet of ik dat gelijk al kan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 22:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
metallica schreef op 01-09-2004 @ 20:02 :
oke, oke enkele uitzonderingen daargelaten dan
jij bent lief en een uitzondering dus

Citaat:
BizZz schreef op 01-09-2004 @ 21:02 :
jah, daar ben ik nou nog steeds over aan het hopen...

want dan is er nog een kans dat ie me leuk vind
Ik probeer je geen valse hoop te geven, probeer alleen te analyseren ;o
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:04
metallica
metallica is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-09-2004 @ 23:28 :

Citaat:
Femme-Fatale schreef op 03-09-2004 @ 23:19 :
@wup dat uit de msn gooien vind ik wel een goed idee, want anders zit je er maar iedere keer naar de kijken en eraan te denken. Moet ik eens proberen, ik weet niet of ik dat gelijk al kan.
Tja, opzich wel, maar ik zou dan steeds weer toevoegen om te kijken of ie misschien toch wel online is. Ben er wel overheen om steeds maar weer te kijken of ie me geblokkerd heeft, want daar schoot ik uiteindelijk ook niets mee op, alleen maar pijnlijk. Vooral toen hij me toen ik hem een keer zag vroeg waarom ik nooit meer online kwam khad zoiets van foute opmerking...

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 17:27
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
metallica schreef op 04-09-2004 @ 18:04 Tja, opzich wel, maar ik zou dan steeds weer toevoegen om te kijken of ie misschien toch wel online is. Ben er wel overheen om steeds maar weer te kijken of ie me geblokkerd heeft, want daar schoot ik uiteindelijk ook niets mee op, alleen maar pijnlijk. Vooral toen hij me toen ik hem een keer zag vroeg waarom ik nooit meer online kwam khad zoiets van foute opmerking...
Uit de lijst gegooid en tot nu toe niet gekeken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:45
metallica
metallica is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 08-09-2004 @ 18:27 :
Uit de lijst gegooid en tot nu toe niet gekeken.
Reageren

Regels voor berichten