Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het ligt puur in de aard van de persoon of men steelt of niet, gewoon het feit dat er dingen zijn die je wil die onbereikbaar zijn, is voor sommigen al genoeg om het te gaan stelen (zoals hierboven). Of bij dingen waar je gewoon geen geld aan wilt uitgeven. Dat kan het bvb ook het geval zijn bij mensen die nooit tevreden zijn met wat ze hebben. Het hoeft niet persé bij kansarmen voor te komen. Ik denk niet dat combat95 die spullen écht nodig had. Natuurlijk heb je wel nog de extreme derdewereld gevallen waar de mensen sterven van de honger, als men daar zou stelen van een veld ofzo is dat begrijpelijk, hoewel dat dat er ook niet echt mogelijk zal zijn, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Kansarm waren wij ook niet, iedereen had een baan en zat op een goeie school, maar 50 gulden in 1 uur verdienen door een paar cd's te stelen op die leeftijd is een erg aantrekkelijke 'carriere'.)
||
Citaat:
vraag: je werkt achter de kassa, iets kost 1, 55 iemand geeft 2,- en zegt laat maar zitten. Stel, je houd doet de 1,55 in de kassa maar houd de 45 ct. is dat stelen? of niet? <<hiermee zeg ik niet dat ik dat doe, ik vroeg het me eigenlijk af na de post van dreen>>
||
[QUOTE]Konijn schreef op 03-09-2004 @ 23:13 :
Het scheelt jou 15 cent? Weet je wat het de winkelier kost om nieuwe te kopen? Ik vind dat wel degelijk ook stelen.. [/qoute] Ja, ik weet wat dat een winkelier kost, een winkelaar betaald zelf een hele winkel, tegel voor tegen en mandje voor mandje ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is denk ik per werkgever verschillend, gewoon ff vragen dus. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Schrijfadviezen] Verwijderd | 0 | 22-03-2006 15:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
>>>wiskunde po<<< mmm | 8 | 08-02-2003 10:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |