Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 10:40
Verwijderd
Ja

3x toen we op vakantie waren.
De buren blijven nu gewoon thuis als wij weggaan en wij zijn thuis als zij wegzijn.
Wat antiek, contanten, radio, tv, ze hadden alle tijd: buren weg, wij weg, ze hebben alles in 3 dagen meegnomen ofzo.

4x de garage opengebroken toen we gewoon thuis waren, dat is makkelijk: koevoet eronder, en je rijdt er zo 4 fietsen uit.

Dus 7x int totaal.

En dan woon ik in een buurt met 0.0 aan criminaliteits-factor volgens de gemeente..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 13:42
AlopiA
AlopiA is offline
Nog nooit, wel brandstichting, maar daar waren we gelukkig op tijd bij en de schade bleef beperkt tot onze hal.
Oud 28-08-2004, 13:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het slot van de achterdeur was wel een keer helemaal getrashed, maar ze waren niet binnen gekomen.
Oud 28-08-2004, 15:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, bij ons is al eens ingebroken. Toen wij op vakantie waren. Tweede auto, wat geld, nieuwe computer, een paar mobiele telefoons en nog wat dingen waren gestolen!
Heeft nog een leuk staartje, dit verhaal. De inbraak is gepleegd door 2 mannen. De 2 mannen hebben later ruzie gekregen, omdat de ene met de ander zijn vrouw naar bed was gegaan. Nou die man van die vrouw heeft die man die was vreemd gegaan toen vermoord, in onze gestolen auto gelegd en deze auto in het Albertkanaal (vlak over de grens bij ons) geduwd. Het lijk werd later terug gevonden, evenals onze auto.
Oud 28-08-2004, 18:09
graag gedaan
graag gedaan is offline
Ik vind dat je een dief gewoon mag neerhoeken
Oud 28-08-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-08-2004 @ 16:17 :
Ja, bij ons is al eens ingebroken. Toen wij op vakantie waren. Tweede auto, wat geld, nieuwe computer, een paar mobiele telefoons en nog wat dingen waren gestolen!
Heeft nog een leuk staartje, dit verhaal. De inbraak is gepleegd door 2 mannen. De 2 mannen hebben later ruzie gekregen, omdat de ene met de ander zijn vrouw naar bed was gegaan. Nou die man van die vrouw heeft die man die was vreemd gegaan toen vermoord, in onze gestolen auto gelegd en deze auto in het Albertkanaal (vlak over de grens bij ons) geduwd. Het lijk werd later terug gevonden, evenals onze auto.
*gloep*
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
twain4me schreef op 28-08-2004 @ 10:51 :
frontjes zijn meer waard dan die radio zelf, vooral als het een ganbaar model is
(Zijn frontjes er niet om eraf te halen, zodat ze je radio níet jatten?)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2004 @ 19:42 :
*gloep*
inderdaad ja...
Oud 30-08-2004, 01:28
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Er zijn een keer fietsen uit de schuur gestolen. De politie na aangifte 1 fiets terug gevonden. En er is een keer een junk binnen geglipt. Maar dat hadden we door voor dat die iets kon pakken.

Verder ben ik buitengewoon bang voor inbrekers. Vaak ga ik 's nachts boven aan de trap staan kijken of luisteren. Ik zet deuren open of juist dicht, om te zien of iemand de deuren gebruikt. En ik kijk vaak naar buiten als ik iets denk te horen. Als ik iets hoor kan ik ook niet anders. Je zult zien dat de eerste de beste keer dat ik denk 'laat maar' en me omdraai om verder te slapen, er daadwerkelijk een inbreker is.
Reageren

Regels voor berichten