Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 17:52
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 28-08-2004 @ 17:50 :
Ok. Bedankt voor je antwoord. Je nick neemt gelijk de koppositie over in mijn top5 slechtste nicks.

De complete lijst momenteel:

1. girlmetwijdebroeken
2. Chatboy
3. geilespookje
4. Kosmopolitian
5. koekjes

Toedels!
www.chatboy.nl Dus toch hè, Kosmie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 17:53
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 28-08-2004 @ 18:52 :
www.chatboy.nl Dus toch hè, Kosmie!
Pfff. Nee, sorry.

Er was een user op het fotoboek genaamd Chatboy.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:56
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Verder is mijn familie gewoon heel normaal, mijn vader komt uit een boerenfamilie en mijn moeder uit een normaal middenstandsgezin want haar vader was technisch ingenieur. Mijn vader heeft HBO gedaan en is werkvoorbereider en hij verbeterert dus de tekeningen van de architect en werkt ze verder uit. Met zijn tekeningen worden allerlei gebouwen gemaakt, stoer he?

Mijn moeder is hoofd-verpleegkundige.

Vette shizzle jeweettoch..!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:01
MissesLena
MissesLena is offline
Vrij beschaafd KOMEN ZE OVER.

HELEMAAL GESCHIFT is wat ze werkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:08
feline
feline is offline
Mijn mama komt uit een sjeik haags kapiteinsgezin. Pappie was nooit thuis, maar ze had wel allemaal nanny's enzo. En ze heeft een gave australische boerinnenzus en een gave ouwe kakzus.

Papa is in een rood nest geboren. En heeft een broertje die nog steeds getrouwd is mijn zijn vriendinnetje die hij op z'n 16e bezwangerd heeft. En ze houden van rock&roll en stinkende honden en 50ies meubeltjes. Erg hip.
Oud 28-08-2004, 18:56
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Mijn moeders kant:
Van alles zit ertussen een junk een superzijktante noem maar op. Vrij rustig wel allemaal makkelijk in de omgang en mijn moeder is hip en mijn zijktante ook En ik heb indonesisch bloed ergens zitten. En van mijn mama mag ik boeren laten.

Mijn vaders kant:
Allemaal zo gek als een deur. Voorbeeld mijn tante doet met der reuma dingen op de dansvloer die niemand anders kan en superdroge humor niemand is hip een nicht heeft een soa opgelopen en mijn vader is cool en relaxed!

korte impressie van mijn familie
Oud 28-08-2004, 18:59
battlestar
battlestar is offline
de fam. van m'n vader heb ik sinds mijn 5de niet meer gesproken, dus weet er niet zoveel van, volgens mij zijn het typische noord-limburgers, groot boeren-gezin, laagopgeleid, heel standaard etc.

mijn moeders kant: de fam. van m'n oma was nogal een eliteclubje, aantal directeuren in de fam., en voelden zich vaak ook meer dan de rest. deden zich rijker voor dan ze waren. maar die familie ligt nu voor 90% onder de grond, veel ziektes en ongeluk
mijn opa's familie is een typisch brabantse middenstand familie, mijn overgrootopa was directeur van een suikerwerkfabriek (misschien ben ik daardoor ook wel verslaafd aan kaneelstokken, kreeg ze toen ie nog leefde aan de lopende band van 'm ) wel wat onenigheid tussen mijn opa en 2 van z'n 3 zussen.. is ook een redelijk gesloten familie qua gevoelens.. wel een sterke familie wat gezondheid betreft.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 19:02
wup
wup is offline
beschrijf je familie?

Dat kan ik sneller dan de meeste hier:

Suf.

En dat aan beide kanten...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 19:27
Wilmy
Wilmy is offline
Ben ik de enige met geen aparte familie hier ofzo?

Mijn moeder heeft ehm... 2 zussen en een broer, allemaal keurig getrouwd, allemaal stuk of 5 kinderen, wonen allemaal in de buurt van het ouderlijk huis. Mijn opa is gestorven, ook altijd in hetzelfde dorp gewoond. En het is allemaal een beetje middenstand. Heel vroeger zijn ze van Frankrijk naar Nederland getrokken. Tja, dat is het wel zo ongeveer, allemaal heel normale mensen. Met allemaal heel normale banen, tuinder, bouwvakker, kraamverzorgster, verkoopster etc. Qua opleiding niet direct hoog, allemaal ongeveer de landbouwschool, huishoudschool. Nichten en neven vooral vmbo, een paar havo, en alleen ik doe atheneum. Tja,

Mijn vader heeft een broer en een zus. Opa en oma al overleden, waren tuinder, mijn vader is ook weer tuinder. Beetje middenstand. Oom is bouwvakker, andere tante en oom loonwerker en boer. Heel vroeger stammen we af van de piraten, de man was heel berucht. En dus ook beroemd, blablabla, maar wij zijn gewoon normaal. Nichtjes, neefjes, allemaal ongeveer vbo, mavo, havo, en ik ben weer alleen met m'n atheneum.

Kortom, een doodnormale familie, allemaal best gezellig, niet veel ruzie ofzo.........hmm..........beetje saai misschien.......

Kortom,
Oud 28-08-2004, 21:36
ShadowCat
ShadowCat is offline
Mijn moeder: heeft geblondeerd krulhaar

Mijn vader: 1/4 indisch omdat niet alleen zijn moeder maar ook zijn oma zo stom was om met een Hollander uit het WESTLAND ( ) te trouwen.

Mijn oma's: nr. 1 denkt dat ze hip is
nr. 2 is type bloemetjesjurk & sleehak

mijn zusje: probeert wanhopig alto te zijn ( )

de rest van de familie: not worth talking about

Wauw. Spanning & Sensatie.
Oud 28-08-2004, 21:53
Verwijderd
oke nu maar even een serieuze beschrijving

mijn vaders familie is frans en elitair
toen hij 13 of 14 was verhuisden ze naar nederland
hij heeft 3 zussen en 1 broer
mijn opa was consul en werkte op de franse ambassade in nederland en mijn oma gaf franse les en was huisvrouw/moeder

mijn moeders familie is ook elitair, duh
mijn opa is dichter en schrijver, en hoogleraar en mijn oma was juwelier
ze gingen scheiden en mijn oma trouwde met een slimme man, en mijn opa met een vrouwtje van 20 jaar jonger (12 jaar ouder dan mijn moeder)

en ze leefde allemaal nog lang en gelukkig

oja mijn ouders hebben elkaar ontmoet op het consevatorium in tilburg waar ze allebei gitaar studeerden en ze gingen neuken op een feest waar mijn vader een trui met een papegaai droeg
ze hebben ook hun eerste neukdatum in hun trouwringen, dat geeft aan hoe arti ze zijn
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 22:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Mijn ouders geven allebei les op een basisschool en mijn papa is directeur. Ze zijn erg degelijk en ik hou heeeeel veel van ze.
De familie van mijn moeder is gewoon cool en die van mijn vader is kut want die bestaat uit rijke stinkerds die mijn papa niet cool vinden omdat hij geen rijke stinkerd is. En ze vinden mij en m'n broer raar en hebben ordinaire kinderen die ook nog eens heel dom zijn.

In de familie van mijn moeder zitten veel slimme mensen met slimme kinderen en dat is wel fijn want dan kan je ook nog eens ergens over praten. In de familie van mijn vader zitten dus domme mensen die over het algemeen over niet veel meer kunnen praten dan bier & neuken. Ik weet niet hoe het komt dat mijn papa wel begaafd is
Mijn opa was heel arty met foto's en schilderen enzo, mijn vader ook wel. Mijn broer ook en die is gewoon cool, mijn zusje is ook cool. Mijn moeder is niet arty en ik ook niet maar we zijn wel heel cool.

De opa&oma van mama's kant zijn dood. Opa had een goedlopend bedrijf en oma was iets in de richting van maatschappelijk werkster (of hoe dat toen ook heette). De opa van papa's kant is dood en die was onderwijzer. Mijn oma was secretaresse, verpleegster, onderwijzeres en weet ik wat nog meer. Mijn papa heeft 12 jaar lang in Indonesïe gewoond en is een beetje bruin daardoor.

Nu wil ik niet meer vertellen.

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 22:31
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef op 28-08-2004 @ 17:48 :
hehe mijn lief is lekker een halve indo whoeh

tsss, lekker belangrijk jaaaa!

en jullie zijn wel allemaal indooo m,aar ik ben lekker een beetje spaans en half duits! Muha!
Oud 29-08-2004, 02:46
Verwijderd
nja mijn ma's familie: surinaams met indiaans/engels/frans bloed, gezellig en de meesten wel oversized maar dat boeit niet. echt een mega coole vriendelijke familie met een paar criminelen ertussen, mja minpuntje blijf je houden

mn pa's familie: ook surinaams maar dan met chinees/afrikaans/duits/nederlands bloed. absoluut tegenovergestelde van mijn ma's familie, iedereen is lang en dun en eet veel en is best egoistisch..

mja mix is nogal een understatement bij mij
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 11:24
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 28-08-2004 @ 17:34 :
Komt door je achternaam.
Nietus
Oud 29-08-2004, 13:00
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-08-2004 @ 12:24 :
Nietus
Ik ben jaloers op jouw achternaam, hoor, dus wees maar trots. (Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik met je wil trouwen, iewwww.)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:49
Haligh
Haligh is offline
Mijn achternaam funkt als de neten
Oud 29-08-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 28-08-2004 @ 14:16 :
Welke frustratie meid? Ik ben helemaal niet gefrustreed. Het lijkt eerder alsof jij gefrustreerd bent.

Dat terzijde, de opmerking was niet flauw bedoeld hoor meid. Dat je daar in eerste instantie aan denkt. Dat doet me pijn.
Ik ben ook gefrustreerd. Ik moet een seksleven, verdomme

En ik ben allergisch voor mensen die me rologen, vandaar. Je krijgt wel een virtueel paracetamolletje van me, jochie
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:40
nps
nps is offline
Mijn pa is een hoge bozo in een bedrijf dat elektronica onderdelen verkoopt. Hij heeft nooit zijn school (mavo) maar heeft zichzelf helemaal omhooggewerkt binnen het bedrijf. Hij houdt van whisky en computerspelletjes en lekker scheuren met zijn dikke bedrijfsleasebak. Mijn pa kleedt zich altijd fout behalve in pak.

Mijn ma is administratief medewerkster bij een open inrichting. Ze ziet er altidj vrij netjes uit en vind het heel erg dat ze grijs word.

Mijn moeders kant zijn allemaal hele normale mensen op 2 na (de 1 reed zich tegen een boom en de ander werd jwel, doodgeschoten) maar er zijn nog 5 tantes over en die 2 ooms kende ik toch niet. Oma en opa leven allebei nog en we doen altijd gezellige familidingetjes zoals op een boot zitten.

Mijn vaders kant is een beetje maf. ik heb een oom met 2 kinderen uit zijn vorige huwelijk. hij was heel jong getrouwd met een vrij zwakbegaafde vrouw, en die eerste 2 kids zijn ook niet zo vlotjes. de ene weegt 160 kilo en bij de andere zal altijd onder begeleiding moeten leven. Daarna hertrouwde die met een adnere vrouw die al een kind had die ie ontmoet had in een pr0nbios. toen kregen ze nog 2 kinderen en die zijn nou heel jong dus schattig.
Oud 30-08-2004, 08:50
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-08-2004 @ 14:49 :
Mijn achternaam funkt als de neten
Rrr.

OT:
Mijn vaders familie is stom, dus daar hebben we geen contact mee.

Mijn moeders familie is leuk en lief en gezellig. Vooral haar jongste broer en zijn vrouw en hun twee zoontjes, dus daar logeer ik heel vaak en ik vind dat ze mijn tweede ouders zijn en zij vinden dat ook. Hun jongste zoontje is mijn allerbeste vriendje en hij lijkt heel veel op mij, dus als hij gaat puberen komt hij bij mij wonen. Een andere neef heeft verkeringgg met mijn beste vriendinnie, dus die is ook gaaf.

Mijn zus is getrouwd met een veertien jaar oudere, kale, dikke Amerikaan en zodoende geëmigreerd naar Connecticut.

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 08:52.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:22
Dith
Dith is offline
moeders familie:
Mijn opa had één of andere hoge baan bij Philips en mijn oma was huisvrouw. Toen mijn moeder 8 jaar was zijn ze gescheiden en sindsdien heeft mijn opa elke maand een andere vriendin en is mijn oma altijd alleen gebleven. Mijn moeder heeft nog 1 broer die samenwoont met een walgelijk mens en haar 2 kinderen die allebei nogal dom zijn. Mijn moeder is laborante maar werkt al jaren bij de Bloedbank. Op zich, een doodnormale familie.

vaders familie:
Ze woonden in zo'n beetje dé achterbuurt van Eindhoven en volgens mij werkten mijn opa en oma niet. Mijn opa is een hongaarse zigeuner en dat is duidelijk te zien aan zijn kinderen (uiterlijk bedoel ik dan). Mijn vader heeft 14 broers/zussen maar de helft ervan is al dood. Mijn vader is de jongste nadat zijn jongere zus 30 jaar geleden is doodgereden.
Ik ga met 1 broer en 1 zus van mijn vader om, aangezien die wél normaal zijn. Hij heeft aardig wat junks in de familie zitten, criminelen en mensen die weer terug naar Hongarije zijn gegaan om daar weer een zigeuner bestaan op te bouwen.
Al zijn zussen hebben huishoudschool gedaan en mijn vader werkt sinds zijn 15e als vlakdrukmonteur (wat het is, geen idee).
Oud 30-08-2004, 13:09
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 30-08-2004 @ 09:50 :
Rrr.

OT:
Mijn vaders familie is stom, dus daar hebben we geen <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=contact&v=56">contact</a> mee.

Mijn moeders familie is leuk en lief en gezellig. Vooral haar jongste broer en zijn vrouw en hun twee zoontjes, dus daar logeer ik heel vaak en ik vind dat ze mijn tweede ouders zijn en zij vinden dat ook. Hun jongste zoontje is mijn allerbeste vriendje en hij lijkt heel veel op mij, dus als hij gaat puberen komt hij bij mij wonen. Een andere neef heeft verkeringgg met mijn beste vriendinnie, dus die is ook gaaf.

Mijn zus is getrouwd met een veertien jaar oudere, kale, dikke Amerikaan en zodoende geëmigreerd naar Connecticut.
Jij hebt Amerikanen in de fam.?
Schande
Oud 30-08-2004, 17:08
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
psygos
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:14
Dakrath
Dakrath is offline
Ehm. . .buiten me moeder, broer, stiefvader en twee stiefbroers heb ik geen familie. Ja, ze leven wel, maar ik ga der niet mee om. Zijn een enorm stelletje mongolen. Nou ja, zo lang ze me maar met rust laten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:08
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-08-2004 @ 14:09 :
Jij hebt Amerikanen in de fam.?
Schande
Aangezien mijn zus geëmigreerd is is zij een Amerikaan, ja. Maar gelukkig vind ik haar man enorm stom en heb ik nog nooit aardig tegen hem gedaan. Dus het is niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:47
Mysterons
Mysterons is offline
mn pappies familie is heel groot en een beetje boers, en een paar zonen hebben hersens gekregen (o.a. mn vader) en de derest vd zonen en dochters is lekker_dom. mn oma is een typische oma die stiekem heel slim is maar nooit een opleiding heeft kunnen doen en ze huilt heel snel. mn vader is heel eng slim en dat vind ik een beetje vervelend want straks verwacht hij ook van mij slim te zijn.

mn mammies familie is een klein beetje kak en ook heel groot, en sommige zijn heel erg dommig en degelijk, maar mn tante is heel stoer gelukkig.

mn mammie en pappie zijn wel een coole combi.
Oud 01-09-2004, 16:18
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 28-08-2004 @ 17:50 :
Ok. Bedankt voor je antwoord. Je nick neemt gelijk de koppositie over in mijn top5 slechtste nicks.

De complete lijst momenteel:

1. girlmetwijdebroeken
2. Chatboy
3. geilespookje
4. Kosmopolitian
5. koekjes

Toedels!
Je hebt mij er niet tussen staan

Mijn vader komt uit een zwaargereformeerde boerenfamilie. Hij is gelukkig de rebel in de familie, dus wij zijn niet zo streng christelijk. Zijn broers en zusje zijn allemaal niet al te slim en niet al te knap. Mijn vader is nu directeur op een accountantskantoor.

Mn moeder komt ook uit een boerengezin, maar hebben een klein beetje ( niet heel erg veel) minder refo-gehalte. Ze heeft de pedagogische academie gedaan en een post-hbo opleiding en geeft nu rt op een basisschool in t dorp. Mn moeders broer zorgt voor veel roddelvoer voor de plaatselijke boeren, hij is namelijk al 3 keer getrouwd en ligt nu weer in een scheiding.

Wij zijn trouwens het hipste gezin van het dorp, maar dat is ook niet zo moeilijk
Oud 01-09-2004, 16:22
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 01-09-2004 @ 17:18 :
Je hebt mij er niet tussen staan

Mijn vader komt uit een zwaargereformeerde boerenfamilie. Hij is gelukkig de rebel in de familie, dus wij zijn niet zo streng christelijk. Zijn broers en zusje zijn allemaal niet al te slim en niet al te knap. Mijn vader is nu directeur op een accountantskantoor.

Mn moeder komt ook uit een boerengezin, maar hebben een klein beetje ( niet heel erg veel) minder refo-gehalte. Ze heeft de pedagogische academie gedaan en een post-hbo opleiding en geeft nu rt op een basisschool in t dorp. Mn moeders broer zorgt voor veel roddelvoer voor de plaatselijke boeren, hij is namelijk al 3 keer getrouwd en ligt nu weer in een scheiding.

Wij zijn trouwens het hipste gezin van het dorp, maar dat is ook niet zo moeilijk
Ok, sorry dan.

Maar waarom wil Pieter van den Hoogeband met jou naar bed in vredesnaam? Ik snap het niet.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:25
pipimädchen
pipimädchen is offline
De familie aan mijn vader's kant bestaat uit wanbetalers.
Eigenlijk heb ik geen contact met ze, maar mn vader betaalt geen alimentatie dus hij is een hoer.
Mijn moeders kant is helemaal geflipt en depressie heerst er nogal hah-hah. Veel mensen zijn ook echt extreem dom. Maar ik heb ook een hoogbegaafde pappie en daarom ben ik maar gewoon geworden denk ik.
Oja en mijn opa aan pappie's kant was alcoholist en toen zat hij in een café en toen kreeg hij een hartaanval en toen toen toen haha viel hij van z'n barkruk dood neer.
En die andere opie is nogallll katholiek. En op een gegeven moment ging hij op officiele papieren e.d. invullen dat hij in Vaticaanstad woonde omdat hij eigenlijk de Paus had moeten zijn gnaaahaha.
Dus ik kan het ook neit helpen denk ik maar.
Reageren

Regels voor berichten