![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Er was een user op het fotoboek genaamd Chatboy. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tsss, lekker belangrijk jaaaa! ![]() en jullie zijn wel allemaal indooo m,aar ik ben lekker een beetje spaans en half duits! Muha! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ben allergisch voor mensen die me rologen, vandaar. Je krijgt wel een virtueel paracetamolletje van me, jochie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Mijn vaders familie is stom, dus daar hebben we geen contact mee. Mijn moeders familie is leuk en lief en gezellig. Vooral haar jongste broer en zijn vrouw en hun twee zoontjes, dus daar logeer ik heel vaak en ik vind dat ze mijn tweede ouders zijn en zij vinden dat ook. Hun jongste zoontje is mijn allerbeste vriendje en hij lijkt heel veel op mij, dus als hij gaat puberen komt hij bij mij wonen. Een andere neef heeft verkeringgg met mijn beste vriendinnie, dus die is ook gaaf. Mijn zus is getrouwd met een veertien jaar oudere, kale, dikke Amerikaan en zodoende geëmigreerd naar Connecticut. Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 08:52. |
![]() |
||
Citaat:
Schande ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vader komt uit een zwaargereformeerde boerenfamilie. Hij is gelukkig de rebel in de familie, dus wij zijn niet zo streng christelijk. Zijn broers en zusje zijn allemaal niet al te slim en niet al te knap. Mijn vader is nu directeur op een accountantskantoor. Mn moeder komt ook uit een boerengezin, maar hebben een klein beetje ( niet heel erg veel) minder refo-gehalte. Ze heeft de pedagogische academie gedaan en een post-hbo opleiding en geeft nu rt op een basisschool in t dorp. Mn moeders broer zorgt voor veel roddelvoer voor de plaatselijke boeren, hij is namelijk al 3 keer getrouwd en ligt nu weer in een scheiding. Wij zijn trouwens het hipste gezin van het dorp, maar dat is ook niet zo moeilijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar waarom wil Pieter van den Hoogeband met jou naar bed in vredesnaam? Ik snap het niet. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onmogelijke liefde? Romo_87 | 49 | 21-07-2013 02:39 | |
Psychologie |
Kwalen.. Afwijkingen.. Armoed | 172 | 28-11-2007 20:19 | |