Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 19:05
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Mcdonals past bij me lifestyle maar eigelijk wil ki wel afvallen masr vind mezelf niet TE dik maar wel tye stevig maar ik ga neit afvallen om een kleinere maat te krijgen want als ik afval denk ik zoiets van ja nu kan er ook wel weer wat bij
Oud 28-08-2004, 19:18
battlestar
battlestar is offline
mijn eet-lifestyle is per dag anders..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 23:20
Jules
Jules is offline
Citaat:
wup schreef op 28-08-2004 @ 19:59 :
hmmhmm

nee čcht! 0: )
Oud 28-08-2004, 23:37
Verwijderd
Ik eet wel vlees, simpelweg omdat ik sommig vlees best lekker vind, en het is zo'n gedoe om vega te gaan koken. Mijn ouders doen dat echt niet voor me.

Ik hou heel veel van eten, teveel eigenlijk. Ik heb altijd periodes waarin ik veel snoep en ongezond eet, en periodes waarin ik wel gezond eet en veel water drink enzo. Op dit moment probeer ik het laatste te doen maar komt het op het eerste neer

Ik wil wel een paar kilos afvallen (die er het afgelopen half jaar bij zijn gekomen....) maar ik heb geen zin om mega te gaan lijnen. Achja. Ik schijn er nu ook gezonder uit te zien, of dat nou positief is vraag ik me af maargoed.

McDonalds ontwijk ik zoveel mogelijk, als ik er kom dan is dat meestal voor de McFlurry of een Sundae ijsje.
Junkfood hou ik zowieso niet zo van, alleen met mate is het lekker.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 28-08-2004 @ 19:13 :
Noé niet zo gemeen doen tegen die lieve grrrrrr
ga lekker met grrr een hapje doen slet!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 04:32
GRRR
GRRR is offline
alleebn als er genuekt word
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 11:28
djc
djc is offline
Tja, ik vind bijna alles lekker, maar probeer niet te veel te eten. Als ik mezelf te zwaar vind neem ik een paar dagen wat minder. Helpt gewoonlijk wel. Moet natuurlijk wel in m'n maat 28 broeken blijven passen

David
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:00
Shyra
Shyra is offline
Ik eet wat de pot schaft, want ik leef bij mijn ouders, en die koken echt niet wat anders voor mij.
ik hoef niet op de lijn te letten want ik ben eerder te dun dan te dik.
Verder snoep ik ook niet echt veel. En eet ik wel graag fruit.

Hoe gezond.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:01
ssjpan
ssjpan is offline
Ik eet denk ik niet echt ongezond, meestal wel elke dag groente en fruit enzo, maar ook wel koekjes en chips, vooral veel chips, want daar is m'n vriend aan verslaafd ofzo en hij eet bijna elke dag chips en dan ik soms ook maar. Ik ben niet vegetarisch want vlees ik lekker , maar m'n vrienje wel dus eet ik volgens mij nu wel minder vlees ofzo. Ik drink meestal sap en bijna geen cola ofzo, dat vind ik dan weer wel ongezond en ook niet zo lekker.
Oud 29-08-2004, 12:08
Verwijderd
Ik eet alleen maar ongezond, daarom ben ik in de vakantie ook aangekomen.

Echter ga ik nu op kamers wel roeien, dus dan mag ik wel vet eten want ik train het er toch wel af
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:22
vixen
vixen is offline
Ik eet best wel weinig, maar wel gezond. Maar ik hou wel heel erg veel van chips/snoepjes/taart/drop dus als ik daar eenmaal aan begin ben ik ook wel lang bezig. Ik eet eigenlijk nooit fruit, want grapefruits zijn best duur en daarvoor moet ik helemaal naar de albert heijn want die van de aldi zijn vies.
Nu ik op mezelf woon eet ik eigenlijk gewoon nog zoals ik thuis at. Alleen mag ik nu altijd zelf kiezen wat ik eet.
Oud 29-08-2004, 12:39
Susanne
Susanne is offline
Ik eet alleen wat ik lekker vind.
Soms maakt m'n pa spaghetti en dat is echt blaaah en dan vraagt ie
"lust je het?"
"nee pa"
"weet je het zeker?"
"ja"
"oké ik maak wel wat anders"
Dus opzich best verwend maar nu HET proces bezig is, moet ik zelf koken maar ik kook blijkbaar te duur ofzo, ik doe ook nooit iets goed
verder ben ik een voorstander van vlees, ik vind vlees lekker hmm.
Vegatarisch eten vind ik trouwens ook best te doen, maar het is me teveel werk.. maar ik heb iemand gevonden die 't lekker kan koken dus wie weet voor in de toekomst
Oud 29-08-2004, 13:00
Verwijderd
ik hou van eten, en koken.
wat eet ik op een dag: ik denk toch vrij gezonde heoveelheden eet. zo'n 4 a 5 boterhammen, of 3 met een (flinke) bak muesli, een niet al te groot gevuld bord met avond eten, en dan tsja, tussendoortjes, dan zoet dan hartig....vooral als ik op het station moet wachten of als ik heel honmger heb en ik loop ergens waar snoep is, dan ben ik daar zeer gevoelig voor.

ik heb deze zomer veel te veel gesnoept, maar ook veel gewerkt
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:09
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
GRRR schreef op 29-08-2004 @ 05:32 :
alleebn als er genuekt word
idd er moet meer geneukt worden, waarom niet neuken en je lifestyle?
Heeft neueken invloed op je lifestyle of andersom en waarom en euh ja.
Oud 29-08-2004, 15:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
Shyra schreef op 29-08-2004 @ 13:00 :
Ik eet wat de pot schaft, want ik leef bij mijn ouders, en die koken echt niet wat anders voor mij.
Kan je niet voor jezelf koken? Doe ik ook zo vaak en ik woon nog steeds bij m'n ouders.
Oud 29-08-2004, 15:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik eet waar ik zin in heb op dat moment. maar ben nu beetje van de junkfood af. ik word al misselijk als ik denk aan een grote bak friet en krijg die rotzooi niet meer mn keel doorgepropt. chinees afhaalvoedsel daarentegen eet ik nog wel, want koe loe yuk is te lekker. verder eet ik graag buiten de deur, japans, mexicaans of grieks ofzo. en nadat ik pas geleden een best geslaagde maaltijd zelf heb klaargemaakt (geen kant en klaar pasta-gerecht dit keer, echt een gangendiner ) ben ik wel van plan om meer zelf te koken.

maar dit heeft niks met mn lifestyle te maken. behalve dan dat ik te makkelijk ben om op calloriën en dergelijke te letten. en gelukkig heb ik dat ook helemaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:34
transfattyacid
transfattyacid is offline
ik eet veel en ongezond, maar ik kom niks aan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:57
ZerO
ZerO is offline
Ik moet zeggen dat ik graag eet maar ik overdrijf nooit. Ik kan me best goed inhouden als ik eten zie. Af en toe een whopper of tiramisu moet wel kunnen.Wij eten thuis gezond, friet halen we maar 2 keer per jaar ofzo, dus junk food is niet echt iets waar ik verslaafd aan ben. Ik ontbijt niet dat is dan weer slecht en drink te weinig water.
Oud 29-08-2004, 18:01
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-08-2004 @ 18:57 :
Ik moet zeggen dat ik graag eet maar ik overdrijf nooit. Ik kan me best goed inhouden als ik eten zie. Af en toe een whopper of tiramisu moet wel kunnen.Wij eten thuis gezond, friet halen we maar 2 keer per jaar ofzo, dus junk food is niet echt iets waar ik verslaafd aan ben. Ik ontbijt niet dat is dan weer slecht en drink te weinig water.
Omg, dan eet ik 52 keer zoveel friet als jij in een jaar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:10
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 29-08-2004 @ 19:01 :
Omg, dan eet ik 52 keer zoveel friet als jij in een jaar.

slecht
Oud 29-08-2004, 18:15
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik kom toch niets aan, hahahahahahahi!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:17
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 29-08-2004 @ 19:15 :
Ik kom toch niets aan, hahahahahahahi!
nou eeen
nog steeds slecht
Oud 29-08-2004, 18:22
Otis
Otis is offline
ik eet veel en ik kanheel goed koken alleen heb ik huisgenoten die niet van te uitheemse gerechten houden ,(zeikerds ) en ik prefereer KFC boven de mac en BK.
oh en ik ben verslaafd aan tomaten en oregano
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:24
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-08-2004 @ 19:17 :
nou eeen
nog steeds slecht
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:54
Coral
Coral is offline
Ik let niet heel sterk op mn lijn. k Was vroeger veel te zwaar, maar nu allang niet meer. k Heb niet eens echt gelijnd en toen kwam ik er achter dat ik in een jaar toch wel langzaamaan 10 kg ben kwijtgeraakt En k eet omdat ik t lekker vind. Ik snoep weinig omdat ik er niet echt van hou, k ga langs meneer de burger king omdat een whopper er altijd wel in gaat. Ben niet vegatarisch omdat mn ouders echt niet zown soja / nepvlees burger voor me gaan bakken en gewenning natuurlijk. k Drink t liefst de light varianten van frisdranken. Ook gewenning... Verder eet ik redelijk gezond (als in groente, fruit, rooibosthee en water) omdat anders mn lichaam vervelend gaat doen.
Oud 29-08-2004, 23:01
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Coral schreef op 29-08-2004 @ 19:54 :
Ik let niet heel sterk op mn lijn. k Was vroeger veel te zwaar, maar nu allang niet meer. k Heb niet eens echt gelijnd en toen kwam ik er achter dat ik in een jaar toch wel langzaamaan 10 kg ben kwijtgeraakt En k eet omdat ik t lekker vind. Ik snoep weinig omdat ik er niet echt van hou, k ga langs meneer de burger king omdat een whopper er altijd wel in gaat. Ben niet vegatarisch omdat mn ouders echt niet zown soja / nepvlees burger voor me gaan bakken en gewenning natuurlijk. k Drink t liefst de light varianten van frisdranken. Ook gewenning... Verder eet ik redelijk gezond (als in groente, fruit, rooibosthee en water) omdat anders mn lichaam vervelend gaat doen.
Wat vertel jij toch boeiend <3<3.
Oud 30-08-2004, 13:18
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik eet ook geen vlees om de bekende redenen natuurlijk eh.
En ik eet meestal crackers met kaas, en 's avonds een biologisch dynamisch verantwoord hapje (invloed van SissieOfMercy natuurlijk, ik zou liever gaan voor 'weinig ende goedkoop')
En verder probeeeeer ik nooit chips en koekies en sjit te eten, het is wel lekker, maar ik voel me er gewoon vies door.
Verder drink ik teveel bier en daarom ben ik dik.
Oud 30-08-2004, 14:16
little nemo
little nemo is offline
nah k eet geen vlees omdat dat dom is. en verder eet k ook weinig chips en friet enzo...k probeer ook altijd gezond te eten maarja, tijdsgebrek he

ohw en op lowlands ben ik echt teveel afgevallen dus k eet de laatste dagen 5x per dag ofzo maar t schiet niet echt op...toch maar weer meer bier drinken
Oud 30-08-2004, 15:01
Shyra
Shyra is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-08-2004 @ 16:03 :
Kan je niet voor jezelf koken? Doe ik ook zo vaak en ik woon nog steeds bij m'n ouders.
Jawel, ik kan best een beetje koken. Vind het wel leuk ook.
Maar ben een beetje lui

En het eten van mijn moeder is best te doen. Ik vind het maar vreselijk als mensen bij alles zeggen 'ehh jakkie, dat lust ik niet'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten