Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 10:01
Verwijderd
Met bandjes: als ik met een a kant in slaap val, dan draai ik wel graag de b kant als ik wakker word.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 02:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Juice schreef op 29-08-2004 @ 19:06 :
In mijn tijd had iedereen die gezien, net zoals de beugelaflevering van Cow & Chicken.
Offtopic: Weet je hoe vet die is

Ik val trouwens bijna altijd met muziek in slaap. Men zette een stuk of 20 nummers op een rijtje in Winamp afspelen en halverwege ongeveer flikker ik vanzelf in slaap. *Hmmz dat moest ik nu ook maar eens gaan doen.* Ik herrinner me er verder helemaal niets van. Ja ik ken die liedjes ondertussen wel uit mn hoofd. Maar dat komt denk ik eerder omdat ik ze al veel te vaak heb gehoord dan door het slapen zegmaar...
Oud 03-09-2004, 17:56
CyWu
CyWu is offline
Ik zet altijd muziek op omdat ik niet kan slapen. Niet dat ik beter kan slapen als er muziek op licht, zelf al is het hele saaie muziek, ik speel gewoon muziek tegen de verveling. (of ik lees, of ik maak mijn huiswerk eens...). Maar ik heb er nog maar 1 keer echt effect van ondervonden.
Ik was aan het luisteren naar the smashing pumpkins en ik viel in slaap tijdens plume ofzo liedje 3, of misschien tijdens Whir liedje 4. Ik werd wakker en toen was het al het laatste liedje, Spaced. Maar toen ik wakker werd moest ik onmiddelijk denken aan Sofie, een heel goede vriendin. De reden is wellicht (toch volgens mij) omdat Blue, een liedje tussen liedje 3 en het laatste nummer, een van haar lievelingsnummers is, en dat ik het voor het eerst bij haar hoorde. Ik denk altijd aan haar tijdens dit nummer.
Oud 03-09-2004, 17:59
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Zou eigenlijk wel chil zijn als je woordjes moest leren ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 00:00
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Meestal al ik muziek ga luisteren, ga ik ook slapen..
Bijna elke cd die ik heb geluisterd heb ik ook slapend geluisterd, de muziek lijkt dan intenser te worden..
En veelal blijven de toffe stukjes hangen..
Er is 1 cd in het bijzonder die ik heel intenst ervaar al slapend en dat is die van NIN - The Fragile..
Reageren

Regels voor berichten