Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 12:43
AngelLena
AngelLena is offline
Hij had 1 keer een meisje gebeft, ik was al meerdere keren all the way gegaan met een aantal ex-vriendjes. Het kon ons totaal niet deren. Is leuk om te weten, maar verder... Verleden heeft er bij ons nooit toe gedaan.
Oud 09-09-2004, 09:07
love is life
love is life is offline
Hij heeft met mij vooor de eerste keer sex gehad dus hij heeft niet echt een sexverleden

aar ik heb me wel eens "minder" gevoeld met een vorig vriendje omdat die wel heel veel op dat vlak gedaan had en had schrik om het niet goed genoeg te doen maar nu met mijn huidig vriendje voel ik mij volledig op mijn gemak
Oud 09-09-2004, 10:29
Verwijderd
Nou ik weet zo ongeveer wat voor soort dingen hij heeft gedaan, en ik heb een vaag idee van met wie. kweet hoeveel vriendinntjes hij heeft gehad en met hoeveel daarvan hij naar bed is geweest enz.
Soms owu ik wel eens dat hij nog maagd was geweest, en dat hij bepaalde dingen niet had gedaan met anderen, najah.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 21:12
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm nja ik had het er wel eens over met mijn ex vond het dan maar een kut onderwerp! en was ook niet van plan om het met de eerste en de beste te doen! nja uiteindelijk was met haar de eerste keer! heb er geen spijt van ofzo maar denk toch wel eens miss was het fout!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten