Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 21:08
lilarcor
lilarcor is offline
ok bedankt (al weet ik niet of ik zo dankbaar moet zijn) voor de massale reacties. Omdat er zoveel verschillende dingen zijn gezegd zal ik ook maar in puntjes werken :

1. Over de hoge onzinnigheidsfactor van dit verhaal: hiervoor wordt je al gewaarschuwd in de titel dus als je niet van zo'n verhalen houdt waarom in godsnaam lees je ze dan

2. Juice heb ik jou in een vorig leven ooit iets misdaan want je kritiek komt nogal hard aan ! Neenee ik apprecieer wel dat je reageert maar gelieve het de volgende keer een beetje in te kleden zodat ik niet nog eens huilend voor mn scherm zit

3. Bedankt Changsan voor de positieve commentaar (een echte rots in de branding zal ik zeggen )

4. Zwingli is een historisch persoon dus eigenlijk is dit een op feiten gebaseerd verhaal! (haha eat that juice)
Oud 07-10-2004, 21:22
Changshan
Changshan is offline
Het is ChangsHHHHHan
Oud 08-10-2004, 08:17
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
en ik gaf ook positief commentaar (zo was het bedoeld tenminste) en @Simoen, het is KristoPH!!!
Oud 08-10-2004, 11:55
Changshan
Changshan is offline
Er moet maar weer eens een Zwingli komen op dit topic om de discussie nog op niveau te houden . We kunnen natuurlijk ook om de beurt een nieuwe Zwingli schrijven als Lilarcor daar geen zin in heeft: de grote Zwingli-wedstrijd/race.
Oud 08-10-2004, 12:25
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Ja, maar er is er maar één de ware meester van het Zwingli-genre. Wij zullen hem nooit kunnen evenaren.
Oud 08-10-2004, 12:32
Changshan
Changshan is offline
Des te meer motivatie voor sommige mensen. Maar we moeten de boel hiero niet teveel spammen, en de 'meester' laten beslissen.
Oud 08-10-2004, 18:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kristoph schreef op 08-10-2004 @ 13:25 :
Ja, maar er is er maar één de ware meester van het Zwingli-genre. Wij zullen hem nooit kunnen evenaren.
Als het op onzin aankomt ben ik bang dat ik hem best kan overtreffen.
Oud 08-10-2004, 18:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
lilarcor schreef op 07-10-2004 @ 22:08 :
2. Juice heb ik jou in een vorig leven ooit iets misdaan want je kritiek komt nogal hard aan ! Neenee ik apprecieer wel dat je reageert maar gelieve het de volgende keer een beetje in te kleden zodat ik niet nog eens huilend voor mn scherm zit
Het spijt me, maar ik zeg gewoon wat ik vind, zonder dat ik daarbij al te veel lievigheid nodig acht als een verhaal me niet bevalt.
De kritiek is niet persoonlijk bedoelt natuurlijk. En gezien de hoeveelheid positieve reacties die je verhaaltje kreeg is er volgens mij geen reden tot huilen.
Oud 09-10-2004, 19:57
lilarcor
lilarcor is offline
lol ik meende niet dat ik echt onder de indruk ben van je kritiek hoor, miss ben ik wel een wereldberoemdeschrijver ofzo dus hoef ik me helemaal niet te schamen dat een stel pubers (no offense) mn verhalen afbreekt

sorry ChangsHHHHHHHHHHHHan, mn trouwste fan (rijmt nog mooi ook ) maar ik heb momenteel geen tijd om nog verhaaltjes te verzinnen om op scholieren te zetten, ik heb echt een extreem grote lieverd als leraar voor latijn (echt een freak; noemt zichzelf marcus sabulorum en gaat op latijns kamp) die me elke week liefst 15blz vocabularium opgeeft, ik moet 3 keer per week trainen voor mn hockeyploeg en mn punten zijn niet zo best en tot overmaat van ramp krijg ik mn verdomd rapport op 15okt terwijl ik op 16okt verjaar

zo, niet zoveel fijns hé maar ja ik zal proberen of ik er nog een zwingli kan tussenproppen maar ik zou het ondertussen wel grappig vinden en op prijs stellen dat jullie er ook een paar schrijven onder dzez topic!
Oud 10-10-2004, 10:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
lilarcor schreef op 09-10-2004 @ 20:57 :
lol ik meende niet dat ik echt onder de indruk ben van je kritiek hoor, miss ben ik wel een wereldberoemdeschrijver ofzo dus hoef ik me helemaal niet te schamen dat een stel pubers (no offense) mn verhalen afbreekt

Ik dacht al.

Citaat:
zo, niet zoveel fijns hé maar ja ik zal proberen of ik er nog een zwingli kan tussenproppen maar ik zou het ondertussen wel grappig vinden en op prijs stellen dat jullie er ook een paar schrijven onder dzez topic!
Binnenkort staat er iig eentje van mij. Maar dat terzijde.
Oud 10-10-2004, 22:14
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
lilarcor schreef op 09-10-2004 @ 20:57 :
...terwijl ik op 16okt verjaar ...*

... maar ik zou het ondertussen wel grappig vinden en op prijs stellen dat jullie er ook een paar schrijven onder dzez topic!*

* dan ben je mischien net 2 dagen jonger dan ik

* , ik zal eens gaan proberen, volgend weekend, ofzo....

Je heb het druk op een gymnasium (latijn) terwijl ik daar juist niks te doen heb.... woon jij soms ook (net zoals Astuanax en Millroy) in Belgie ofzo?

Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 22:16
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2004 @ 11:31 :
Binnenkort staat er iig eentje van mij. Maar dat terzijde.
Mooi zo! Da's ook een deelnemer .
Reageren

Regels voor berichten