Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 20:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
a) waarom zijn vrouwen altijd te laat
Ik ken volgens mij meer mannen die te laat komen dan vrouwen

b) waarom heeft een vrouw geen zelfkennis
Verschilt van vrouw tot vrouw. Heeft niet zo veel met het geslacht "vrouw" te maken.

c) waarom hebben vrouwen op tv geen humor
Omdat ze zich serieus over willen komen of zo?

d) waarom gaan vrouwen altijd met hun 2en naar de wc
Mja, ze kunnen niet alles alleen mja, ik vraag het me eigenlijk ook af ja

e) waarom kunnen vrouwen geen kaartlezen
Ach ja, zij zijn weer goed in dingen waar wij mannen niet goed in zijn. Maar dit punt zie ik wel vaak bij vrouwen.

Ach ja, WTF, ik zie het probleem niet zo, sorry... nobody is perfect.
Oud 02-09-2004, 23:08
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 02-09-2004 @ 10:40 :
Jij bedoelt 'vrouwen hebben geen MANNENhumor' dat is heel wat anders.
En daarbij is humor toch iets dat niet erg universeel is, dus eigenlijk is daarover discussieren al onzin.
Vrouwen lachen wel vaak om mijn grappen (en van andere mannen) maar ik kan bijna nooit lachen om grappen van vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:08
blote bosmens
blote bosmens is offline
b) Mijn ex (15 mnd relatie) beloofde me vanalles dat nooit zou gebeuren. Ik sprak altijd over men angsten, zeker toen het slecht ging tussen ons. Ik heb eerlijk gezegd dat ik bang was dat ze direct met een ander zou vrijen. Dan vond ze me grof omdat ik suggereerde dat ze een hoer was....TARA, 4 dagen later had ze al met een geseksd. heel onze relatie door had ik bijna gelijk, maar ze kon het altijd goed uitleggen. Soit, dan was het toch altijd mijn schuld. Best dat het uit is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:32
waves
waves is offline
a) ik ben altijd te vroeg... misschien een uitzondering ofzo
b) dat hebben mannen vaak ook niet, ik ken mezelf goed genoeg om te zeggen dat ik lang niet al mijn slechte kanten ken
c) niet allemaal, maar misschien idd om serieus genomen te worden
d) dat is idd gezelliger, je kunt lekker kletsen.. al ga ik ook wel eens alleen hoor.
e) schijnt idd vaak waar te zijn, iets met ruimtelijk inzicht ofzo. Klopt natuurlijk niet bij alle vrouwen.
Oud 03-09-2004, 18:50
what if..
what if.. is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-09-2004 @ 17:08 :
En jongens zijn idd degenen die de meeste ongelukken veroorzaken.
Maar dat is alleen maar omdat ze zichzelf cool vinden met hun verlaagde, zwarte, geblindeerde, niet originele vw golfjes maar als ze knap zijn en lief kijken is dat ineens weer minder erg
Oud 03-09-2004, 18:55
what if..
what if.. is offline
Citaat:
sybje schreef op 02-09-2004 @ 17:43 :

Maar het is wel zo dat 60% of meer van de vrouwen geen 3 positieve dingen kunne opnoemen qua uiterlijk en qua innerlijk.

Maar dat is trouwens geen offence..
Is dat niet omdat ze niet arrogant willen overkomen?? ik heb best dingen waar ik tevreden over ben, maar dat betekent niet dat ik dat tegen iedereen zeg die het me vraagt..
juist..omdat ik niet arrogant wil overkomen
Oud 05-09-2004, 13:13
Sade
Sade is offline

Dat hoeft helemaal niet. Ik ken juist meer vrouwen die altijd op tijd komen of zelfs te vroeg zijn, dan mannen.
Ik ben zelf wel altijd te laat, maar dat komt omdat ik niet goed in kan schatten hoe lang ik ergens mee bezig ben, en altijd enorm loop te tutten

I say: bullshit. Is ook niet geslachtsgebonden. Ik vind van mezelf dat ik vrij veel zelfkennis heb.

Oke, dat klopt ongeveer wel. Maar aan de andere kant is het wel weer een beetje een mannenoordeel; mannen en vrouwen hebben gewoon een beetje andere humor en manier om tegen dingen aan te kijken.

Omdat dat gezelliger is.

Ik wel.

Over het effect van deze dingen in een relatie kan ik dus weinig zeggen, omdat ik deze dingen eigenlijk allemaal niet echt typisch vrouwelijk vind.
Oud 05-09-2004, 13:39
Lotte
Lotte is offline
a) Hetzelfde bij mannen, heeft niks met vrouw zijn te maken. Ligt er gewoon aan hoe precies je bent met afspraken.
b) Ik heb vaak nog een grotere zelfkennis dan mannen, ik kijk namelijk heel kritisch naar mezelf en mannen hoeven dat niet omdat ze vaak zijn opgevoed met het idee dat ze vooral niks hoeven te veranderen aan zichzelf.
c) Omdat dat meestal vrouwen zonder opleiding/intelligentie zijn. Daarom gaan ze dus bij de tv. Laatst zag ik trouwens wel voor het eerst twee vrouwen bij studiosport iets presenteren tijdens de os, dat was heel erg leuk om te zien, eindelijk eens vrouwelijke sportmensen.
d) Omdat ze dan samen hun make-up goed kunnen doen, nee tis vaak gezelliger, je moet bij de dames vaak wachten omdat we niet kunnen wildplassen dus dan heb je wat te doen he. Je kan ook meteen checken of je vriendinnen nog leuke jongens hebben gezien enzo.
e) Het kaartlezen valt bij vrouwen gewoon erger op omdat de mannen altijd willen rijden en de vrouwen altijd gaan kaartlezen dan. Tenminste de oudere generatie doet dat nog, later ben ik dus degene die rijd. Het ligt vooral aan de communicatie, mannen hebben een andere communicativorm dan vrouwen. En het is gewoon irritant als je niet weet waar je naartoe moet.

Ik ben wel beniewd naar meer vooroordelen. Lijkt me wel leuk om te horen wat er allemaal over ons bekend is
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:52
Maarten
Maarten is offline
Als ik er over nadenk.. zijn de liefste mensen die ik ken vrouwen..

Ik ken ook een hoop lieve jongens, maar toch meer lieve meisjes...

best wel apart
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:53
Lotte
Lotte is offline
Oja, ik heb een nieuw vooroordeel: Vrouwen zeuren.
Nou dat is al meteen onderuit gehaald door dit topic gemaakt door een man. Wat kunnen mannen zeuren zeg. Er is altijd wel weer iets mis aan het andere geslacht
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:40
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 02-09-2004 @ 01:05 :
dan heb ik dr ook nog eentje: "vrouwen zijn nooit gelukkig met hun lichaam, zelfs niet het grootste deel ervan."
Citaat:
sybje schreef op 02-09-2004 @ 17:43 :
Maar het is wel zo dat 60% of meer van de vrouwen geen 3 positieve dingen kunne opnoemen qua uiterlijk en qua innerlijk.
Klopt wel, ook voor mij. Probleem is dat zoiets er van jongs af aan gewoon ingestampt word, door alles en iedereen. Meisjes moeten lief en mooi zijn, worden van alle kanten bestookt met plaatjes van perfecte modellen, de kleding die ze dragen word gemaakt voor mensen met perfecte maten, alle gezichten die je via de media ziet zijn zonder uitzondering mooi, je krijgt aandacht van mannen als je mooi bent, en niet te vergeten meisjes zelf oordelen vaak keihard over het uiterlijk van andere meisjes.

Je moet wel verdomde sterk in je schoenen staan om ondanks dat tevreden te zijn met jezelf, en ben je dat wel, dan ben je arrogant.

De eerste keer dat een man verklaarde dat hij me mooi en zelfs ( ) opwindend vond geloofde ik er geen barst van. (nu nog niet trouwens). Niet uit een of andere trieste wil om hem te horen zeggen "echt wel, echt waar" maar gewoon omdat het nooit in me opgekomen was dat iemand me zo zou kunnen zien.
Oud 05-09-2004, 21:36
Verwijderd
a) BS
b) BS
c) BS
d) Om hun meidengeheimen te bespreken?
e) Evolutionair bepaald.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 21:43
Qimm
Qimm is offline
Als we weg gaan moet ik altijd op mijn vriend wachten (gel in zijn haar doen, geurtje op enzovoorts) Ik ben altijd snel klaar

IK heb aardig wat zelfkennis, ik doe er alleen niet zo veel mee.

Oke, daar heb ik geen verklaring voor

Nou, bij mij is het zo. Kondigt een vriendin aan: "Ik moet naar de wc" Dan denk ik, ja ik moet eigenlijk ook, wacht ik loop even mee. Gewoon, sociaal gedoe denk ik.

Ik heb wel degelijke kaartlees skills (ik doe het dan wel op zijn 'vrouws' (kaart meedraaien) maar dat komt door mijn gebrek aan links-rechts kennis)
Oud 05-09-2004, 22:23
Verwijderd
a) Ik ben meestal te laat omdat Murphy's law intreedt 5 minuten voordat ik wil vertrekken. Daarom zeg ik tegenwoordig geen tijd meer dat ik aankom, maar wanneer ik vertrek.
b) Ik heb wel zelfkennis maar de toepassing ervan laat op zich wachten.
c) Dat jij het niet grappig vindt betekent niet dat ze niet grappig zijn.
d) Soort gewoonte. Een gaat en je wordt eraan herinnerd dat jij ook moet.
e) Ik kan wel kaartlezen maar die afslag stond aan de verkeerde kant van de snelweg. (Jaja, zelfkennis.)

Citaat:
Lotte schreef:
Oja, ik heb een nieuw vooroordeel: Vrouwen zeuren.
Nou dat is al meteen onderuit gehaald door dit topic gemaakt door een man. Wat kunnen mannen zeuren zeg. Er is altijd wel weer iets mis aan het andere geslacht
Vrouwen kunnen vreselijk zeuren over stomme, kleine en irrelevante dingen. "Ja, vanmorgen toen ik opstond zat dat plukje haar verkeerd." (Heel blaat verhaal met het nodige gezeur erachteraan.) En ja, ik maak mij ook schuldig aan zeuren.
Ik vind dit laatste stukje eigenlijk wel een sterk staaltje zeuren.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:36
waves
waves is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 05-09-2004 @ 16:40 :
Klopt wel, ook voor mij. Probleem is dat zoiets er van jongs af aan gewoon ingestampt word, door alles en iedereen. Meisjes moeten lief en mooi zijn, worden van alle kanten bestookt met plaatjes van perfecte modellen, de kleding die ze dragen word gemaakt voor mensen met perfecte maten, alle gezichten die je via de media ziet zijn zonder uitzondering mooi, je krijgt aandacht van mannen als je mooi bent, en niet te vergeten meisjes zelf oordelen vaak keihard over het uiterlijk van andere meisjes.

Je moet wel verdomde sterk in je schoenen staan om ondanks dat tevreden te zijn met jezelf, en ben je dat wel, dan ben je arrogant.

De eerste keer dat een man verklaarde dat hij me mooi en zelfs ( ) opwindend vond geloofde ik er geen barst van. (nu nog niet trouwens). Niet uit een of andere trieste wil om hem te horen zeggen "echt wel, echt waar" maar gewoon omdat het nooit in me opgekomen was dat iemand me zo zou kunnen zien.
klopt helemaal
Oud 06-09-2004, 18:37
Futurist
Futurist is offline
Citaat:
bracelance schreef op 01-09-2004 @ 23:47 :
Ik zat laatst te discussieren over de vooroordelen over vrouwen...

Nu gaat het gedeelte erom of de vooroordelen waar zijn en zo ja, wat voor effect dat heeft op de relatie..

bv. irritaties over dat de vrouw WEER eens te laat is.
a) is dat zo dan

b) okee dat slaat dus helemaal nergens op, vrouwen hebben naar mijn oordeel meer zelfkennis dan mannen, juist omdat ze vaak emotioneler zijn.

c) man er zijn toch zoveel 'lekkere babes' op tv..? je kan niet alles hebben toch..?

d) omdat dat gezelliger is ja da's dus waar tenminste bij mij op school wel.

e) omdat het richtinggevoel bij mannen beter ontwikkeld is, dat is dan ook ongeveer het enige O SORRY
Oud 06-09-2004, 22:38
probeer
probeer is offline
hmm nog iets: als vrouwen uit een vriendengroep elkaar uitschelden of ruzie hebben, kunnen ze daar eeuwen over doorzeiken. achter elkaars ruggen om.
mannen kunnen tegen elkaar zeggen, kerel stop met zeiken je bent niet grappig en irritant. en dan is dr verder niets mis. mannen vergeten dat soort dingen sneller, of hechten er veel minder waarde aan.
Oud 06-09-2004, 22:47
Dith
Dith is offline
Ik ben áltijd te vroeg of perfect op tijd.

Tja, mijn zelfkennis is bijna nul, geef ik toe.
Zoals eerder gezegd; vrouwen en mannenhumor is zo compleet anders (in mijn ogen).

Omdat je dan heerlijk kunt roddelen zonder last te hebben van nieuwsgierige mannen.
Als mijn vader niet hoeft te rijden slaapt hij in de auto, dus ik weet niet of hij het kan maar ik kan het iig zeker wél. En dan zelfs ook nog op de "normale" manier

En over zeuren: ik hóud van zeuren, ik kan over werkelijk alles zeuren en er nog van genieten ook.
Oud 08-09-2004, 20:56
waves
waves is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 06-09-2004 @ 16:52 :
Ik vraag me wel wat dingen af, dat serieuze feiten zijn. Waarom komen er geen vrouwen voor in het rijtje rijkste mensen op aarde? Ja, ergens lager in de lijst...

Waarom zijn alle wereldleiders mannen? Waarom zijn er bijna nooit vrouwelijke presidenten?

Dit vroeg ik me zo gewoon af...
dat is vaak nog (onterecht) zo omdat dat vroeger ook zo was, we leven nog altijd in een mannenmaatschappij (=feit, geen verwijt)... Lang niet op alle gebieden krijgen mannen en vrouwen gelijke kansen.. Bij vrouwen komt daar ook nog eens bij dat ze rond hun 30ste kinderen krijgen en dan vaak minder (willen) werken wat vaak 'ten koste' gaat van hun carrierre. Dat is niet overal zo, er zijn wel vrouwelijke presidenten maar het zijn er inderdaad niet veel.
Oud 08-09-2004, 21:02
annetjuh
annetjuh is offline
a) waarom zijn vrouwen altijd te laat! dat is niet waar bij ons in de familie zijn ze ruim op tijd. Mannen zijn ook vaak laat
b) waarom heeft een vrouw geen zelfkennis! Heeft ze genoeg ze aast simpelweg naar complimentjes
c) waarom hebben vrouwen op tv geen humor! Net of alle mannenhumor hebben
d) waarom gaan vrouwen altijd met hun 2en naar de wc! Gaan ze onder andere praten over die leuke jongen aan de bar of hoe ze van die freak af kunnen komen of ze hebben het over totaal iets anders
e) waarom kunnen vrouwen geen kaartlezen!
omdat ze als bijrijder naar buiten kijken hoe mooi het hier is en tjah... kaart lezen? Sorry maar jij wist toch waar we heen moesten ?
Reageren

Regels voor berichten