Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
juist..omdat ik niet arrogant wil overkomen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Je moet wel verdomde sterk in je schoenen staan om ondanks dat tevreden te zijn met jezelf, en ben je dat wel, dan ben je arrogant. De eerste keer dat een man verklaarde dat hij me mooi en zelfs ( ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() b) ![]() c) man er zijn toch zoveel 'lekkere babes' op tv..? ![]() ![]() d) omdat dat gezelliger is ![]() e) omdat het richtinggevoel bij mannen beter ontwikkeld is, dat is dan ook ongeveer het enige O SORRY ![]()
|
hmm nog iets: als vrouwen uit een vriendengroep elkaar uitschelden of ruzie hebben, kunnen ze daar eeuwen over doorzeiken. achter elkaars ruggen om.
mannen kunnen tegen elkaar zeggen, kerel stop met zeiken je bent niet grappig en irritant. en dan is dr verder niets mis. mannen vergeten dat soort dingen sneller, of hechten er veel minder waarde aan.
|
a) waarom zijn vrouwen altijd te laat
Ik ben áltijd te vroeg of perfect op tijd. b) waarom heeft een vrouw geen zelfkennis Tja, mijn zelfkennis is bijna nul, geef ik toe. c) waarom hebben vrouwen op tv geen humor Zoals eerder gezegd; vrouwen en mannenhumor is zo compleet anders (in mijn ogen). d) waarom gaan vrouwen altijd met hun 2en naar de wc Omdat je dan heerlijk kunt roddelen zonder last te hebben van nieuwsgierige mannen. e) waarom kunnen vrouwen geen kaartlezen Als mijn vader niet hoeft te rijden slaapt hij in de auto, dus ik weet niet of hij het kan maar ik kan het iig zeker wél. En dan zelfs ook nog op de "normale" manier ![]() En over zeuren: ik hóud van zeuren, ik kan over werkelijk alles zeuren en er nog van genieten ook.
||
Citaat:
|
a) waarom zijn vrouwen altijd te laat! dat is niet waar bij ons in de familie zijn ze ruim op tijd. Mannen zijn ook vaak laat
b) waarom heeft een vrouw geen zelfkennis! Heeft ze genoeg ze aast simpelweg naar complimentjes c) waarom hebben vrouwen op tv geen humor! Net of alle mannenhumor hebben ![]() d) waarom gaan vrouwen altijd met hun 2en naar de wc! Gaan ze onder andere praten over die leuke jongen aan de bar of hoe ze van die freak af kunnen komen of ze hebben het over totaal iets anders e) waarom kunnen vrouwen geen kaartlezen! omdat ze als bijrijder naar buiten kijken hoe mooi het hier is en tjah... kaart lezen? Sorry maar jij wist toch waar we heen moesten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
in hoeverre voldoe jij aan vooroordelen fizzle-fluffy | 73 | 23-01-2016 07:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête vooroordelen Nederlanders t.o.v. Duitsers Fortuna_ | 23 | 07-01-2010 16:32 | |
Films, TV & Radio |
Lage opmerking over Giel Biele bij Congo actie hhendrikxx | 49 | 21-12-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Over de betekenissen van woorden Vogelvrij | 3 | 04-07-2005 19:24 | |
Vrije tijd |
kickboksen in groningen naan | 17 | 23-11-2003 02:25 | |
Lifestyle |
Vooroordelen jongens/meisjes Retinite | 13 | 03-04-2003 13:16 |