![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb laatst weer dat E3 2001 filmpje bekeken, wat zag dat er vet uit.......
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar volgens mij loopt 'ie gewoon nog op een (zeer zwaar) aangepaste Unreal engine. Ik had zoiets gelezen op 't DNF forum van 3D-Realms.
||
Citaat:
![]() (moet toch een nieuwe comp hebben) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan moeten we weer tig jaartjes wachten. ![]() En je zou er echt de dikste en vetste Alienware voor moeten hebben. ![]()
|
In dit topic staat wat over een gerucht dat gaat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ziet er wederom strack uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heersch. ![]() Raven ontwikkeld 't dus 't zal wel weer top worden. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik hoop trouwens dat al die nieuwe shizzle binnen een niet al te lange tijd goud gaan... |
![]() |
||
Citaat:
ET was veeeeeeeeeeeel slechter in vergelijking met RTCW zelf. Ik heb RTCW tijden lang gespeeld toen probeerde ik ET en dat was een behoorlijke achteruitgang |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als je een beetje meeloopt in het gameswereldje dan begrijp je waar de uitdrukking 'a game has gone the way of Duke Nukem Forever' vandaan komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zowiezo is het dom van 3drealms om al zo vet vroeg aan te hebben gekondigd te beginnen met de maak van dnf en vervolgens het steeds maar uitstellen totdat ze zich op een gegeven moment dusdanig hebben gekloot en nu als releasedate "when it's done" te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar genoeg over duke. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat is binnen nu en een jaar geloof ik.. Zie wel waneer dat kreng uitkomt. Tis ook wel erg 1337 om met iedereen mee te brullen dat DNF zo kut is Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 09:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vooral aangezien de meeste mensen zich vandaag de dag alleen maar blindstaren op graphics is er een grote kans dat DNF net zo hard de grond in word geboord als vroeger met Daikatana ( ikzelf was overigens best te spreken over dit spelletje, maar helaas waren er niet veel met mij... ) Dit aangezien DNF waarsch niet de meest state of the art graphs zal hebben, en het dus voor de meeste gamers al niet meer interessant is... Tbh vind ik zelf dat vette gameplay ver boven graphs staat ( ja ok, het moet natuurlijk wel enigszins aan te zien zijn, maar ik struikel zelf niet gauw over mindere graphics, zoals bijv spelletjes die draaien op de Quake 3 / 2 of UT engine vind ik nog heel gangbaar, zolang de gameplay maar gaaf is ben ik al een gelukkig mens met een spelletje, 0wnage graphics zie ik dan alleen nog maar als een extraatje. Maar tegenwoordig zijn meeste gameproducers vooral gefocussed op de graphics, en laten hierdoor in sommige gevallen de gameplay links liggen ) neem nou bijv Doom 3, echt ubergraphics, maar gewoon het spelen van het spel zelf valt me gewoon nogal tegen, dit is dan ook vooral te danken aan de entonigheid van het spel en de steeds maar dezelfde soort leveltjes waarrin je ronddoolt
Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 14:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beste FP shooter.. Duke nukem 3d is gewoon onvergetelijk, alleen ik speel m niet meer, ken de levels uit mn hoofd Half-life zoog me toendertijd behoorlijk op. Soldier of Fortune 1 was ook wel vet En Blood 2 was ook cool. Die one liners van Caleb heersen (Caleb is den dude in mijn avatar) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Firebomb - Dangerous to you and to enemies. This was an awesome long-range weapon. Upon firing, little mushroom clouds spread out in a "X" formation. Also… are you ready for this?… if you look down and shoot (see where I'm going with this?) it will fling you three stories up in the air. Sound familiar? That's right, it's a rocket jump. Thought the rocket jump originated in Quake? Guess again! ![]() ![]() owja voor iedere andere ROTT fanaat is hier een lading aan info en achtergrondinformatie te vinden van deze geweldige shooter: http://www.planetquake.com/features/...tt/index.shtml
Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 14:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat voor Hardware gebruik je om te gamen? Tommzz | 60 | 29-05-2003 16:36 |