![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar opzich vind ik die Evanescence nog niet zo slecht. Alleen jammer dat die zangeres zo'n doos is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze zijn overigens allemaal ruk, en ik kan niet snappen dan sommigen Him kunnen waarderen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
geweldige cu2, die koekjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik vind de bands niet erg koel, maar wel beduidend beter dan de meeste top40 crap
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag trouwens net nog een uitzending van The Rasmus op Werchter (ik heb mezelf trouwens ook kunnen zien omdat ik vooraan stond - geduldig wachtend op de Heideroosjes ![]() Wat ik wel redelijk overdreven vond was dat er aan de andere kant vooraan een meisje stond in een kopie van de zanger: ragebol met veren in haar haar, kleren, make up. Was wel leuk, maar ik vond het net wat te. Zielig was dan weer dat hij haar voorbij liep ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en the rasmus bestaat toch al een jaar of 10 geloof ik, die kunnen echt wel een beetje muziek maken...t zijn ook vooral de 'fans' die dat soort optredens verstoren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoezo? Als zij die muziek nou leuk vindt? Is het niet zo dat je muziek luistert omdat je die mooi of leuk vind?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
let's mUrder HIM ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben namelijk de truie alto, en haat het omdat iedereen het nu luisterd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat ze word afgezeken dat alleen 13 jarige naar dit soort muziek luisteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik jou niet begrijpen.
||
Citaat:
Wat me wel stoort is dat veel mensen het zelfde reageren op mijn muzieksmaak. "Tristania? Sirenia? Nightwish? After Forever? Epica? Da's toch al dat gegil? En tklinkt ook nog allemaal hetzelfde.." Wat het dus niet doet. Er zijn genoeg mensen die dat soort muziek waarderen, maar dat er niet zo veel zijn op dit forum wil dat niet zeggen dat het shitmuziek is. ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 20:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|