Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat moet er dan gebeuren, nog meer drank erin, lekker laten kotsen over je nieuwe kleding, je dan mee naar huis nemen, je suf naaien en dan 's ochtends met de noorderzon vertrokken zijn? Ik snap het soms niet! ![]() Maar we blijven positief! ![]() Wel fijn om te weten dat meer jongens met dit soort dingen kampen! En het is ook niet dat ik iets wil forceren ofzo, of dat ik persé een relatie moet maar een beetje feedback op z'n tijd zou ook wel is leuk zijn hahaha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar hij is gewoon niet DAT wat ik zoek, hij is idd heel goed en ongeveer het perfecte vriendje maar de VONK was er niet en tja wat dan ... ? Dat moet er gewoon zijn. Ik vind hem te lief want ondanks dat het al de 2de keer is dat ik hem eerst aantrek en het dan uitmaak blijft hij zeggen dat ik mag terugkomen - en dat is gewoon te lief. Dat is een jongen waarvan ik zeg (no bullshit maar echt waar) dat hij te lief is en beter verdient, waarop hij dan weer zegt dat er niet beter dan mij is ![]() ![]() Hij is teveel vriend omdat de vonk er niet is - het stoort me niet dat hij met zoent of wat dan ook maar ik vond het gewoon niet eerlijk voor hem omdat hij wel alles voelde (waaronder die vonk) en ik niet. Snappen jullie dat een beetje ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je hem te goed voor jou vindt, nee. Niet alleen dat ik moeite heb dat te begrijpen maar ook dat ik moeite heb te geloven dat je dat echt vindt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en voor mij voelt het echt zo - hij behandelt mij veel te goed als je ziet wat ik hem allemaal aandoe, hij had me allang moeten zeggen dat ik moest oprotten (had ik wss gedaan) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Leuk voor je dat jij zo verliefd wordt maar ik niet hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
het "klikt" met niemand... SuperSanne | 61 | 03-05-2005 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |