Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2004, 15:42
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-09-2004 @ 16:39 :

En ik vond het niet lullig dat ze meteen een beetje-bloot () fotoshoot moesten doen. Zo pik je meteen de mensen d'r uit die niet geschikt zijn voor wat zij willen.
maar meteen EERSTE keer vond ik wel een beetje te!
maargoed, de rest had er ook helemaaaal geen moeite mee dus eigenlijk maakte het ook niet zo veel uit.
hehe, die ene, die te wulpse tieten had
ha ha ha ha
Oud 11-09-2004, 17:11
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-09-2004 @ 16:39 :
En ik vond het niet lullig dat ze meteen een beetje-bloot () fotoshoot moesten doen. Zo pik je meteen de mensen d'r uit die niet geschikt zijn voor wat zij willen.
Helemaal mee eens .
Oud 11-09-2004, 17:47
Balance
Balance is offline
wat een bitch was die Bethany.
'Sorry hoor, ik wist niet dat ik moedertje moest spelen' over het feit dat Janishia niet was wakker gemaakt. Sorry hoor, als je samen een kamer deelt en je bent je aan het aankleden, dan merk je toch dat je kamergenoot nog slaapt en maak je die toch even wakker?
God, wat een moeite zeg
Oud 11-09-2004, 18:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kom er net achter dat alleen vrouwen in dit topic zitten te praten over het programma terwijl ik denk dat de meeste mannen het ook wel graag zien.
Maar goed, ik zelf heb nog nix gezien hoor. Dus ja...
Oud 11-09-2004, 19:07
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-09-2004 @ 18:47 :
wat een bitch was die Bethany.
'Sorry hoor, ik wist niet dat ik moedertje moest spelen' over het feit dat Janishia niet was wakker gemaakt. Sorry hoor, als je samen een kamer deelt en je bent je aan het aankleden, dan merk je toch dat je kamergenoot nog slaapt en maak je die toch even wakker?
God, wat een moeite zeg
Jah, dat vond ik ook zo'n gelul. Kom op zeg, dat je dr toch ff wakkur maakt, duurt niet meer dan 30 sec

Ik vind Yoanna de mooiste denk ik, met April en Sarah. Ik snap niet dat Catie er in zit Ze heeft niet echt iets speciaals.
Oud 11-09-2004, 20:45
Love_Fulfilled
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 11-09-2004 @ 20:07 :
Jah, dat vond ik ook zo'n gelul. Kom op zeg, dat je dr toch ff wakkur maakt, duurt niet meer dan 30 sec

Ik vind Yoanna de mooiste denk ik, met April en Sarah. Ik snap niet dat Catie er in zit Ze heeft niet echt iets speciaals.
Ik vind Catie zelfs een beetje misvormd.
Oud 11-09-2004, 20:46
Love_Fulfilled
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-09-2004 @ 19:24 :
Kom er net achter dat alleen vrouwen in dit topic zitten te praten over het programma terwijl ik denk dat de meeste mannen het ook wel graag zien.
Maar goed, ik zelf heb nog nix gezien hoor. Dus ja...
Het is het programma zelf, het is echt een vrouwenprogramma.
Oud 12-09-2004, 10:00
Shadina
Shadina is offline
Bethany zei de dag ervoor toch ook van.. ja ik heb een wekker.. ik zorg er wel voor dat iedereen wakker is.
Oud 12-09-2004, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 12-09-2004 @ 11:00 :
Bethany zei de dag ervoor toch ook van.. ja ik heb een wekker.. ik zorg er wel voor dat iedereen wakker is.

ja zeker dat viel mij ook op, maar ik vond het echt zo lullig dat ze dat andere meisje hadden laten liggen.
Oud 12-09-2004, 11:14
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-09-2004 @ 11:00 :
Oh, ik dacht dat dat April was... en dat ze daarom ook zo van streek was, omdat zij zou zorgen dat iedereen op tijd wakker zou zijn. (Maar dan was het omdat Jenasica haar had geholpen zeker..)

Oh ik vond 't zo lullig voor haar. 't Zal je maar gebeuren. =|
Oud 12-09-2004, 11:28
Love_Fulfilled
Citaat:
heavinly schreef op 12-09-2004 @ 12:14 :
Oh, ik dacht dat dat April was... en dat ze daarom ook zo van streek was, omdat zij zou zorgen dat iedereen op tijd wakker zou zijn. (Maar dan was het omdat Jenasica haar had geholpen zeker..)

Ja, het was echt zo lullig voor d'r..
Oud 12-09-2004, 11:55
Balance
Balance is offline
Ik dacht ook dat dat April was..
Oud 12-09-2004, 12:42
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Het was ook April, maar die anderen haalden dr over om niet meer terug te gaan, omdat dan iedereen te laat kwam..... Eigen hachjuh snel redduh
Oud 12-09-2004, 12:54
Love_Fulfilled
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 12-09-2004 @ 13:42 :
Het was ook April, maar die anderen haalden dr over om niet meer terug te gaan, omdat dan iedereen te laat kwam..... Eigen hachjuh snel redduh
En toen zat ze te janken in de auto, omdat ze zich schuldig voelde.
Oud 12-09-2004, 13:03
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 12-09-2004 @ 13:42 :
ik vond dat ook dom ja.
ze had toch even snel naar boven kunnen rennen, haar wakker maken
en dan alsnog al weggaan, dat die Jenasia (you know ) met de taxi ging. dan was misschien een half uurtje te laat geweest maar, in plaats van nu 2 uur ofzo
ik noem maar wat ..!!
das toch lullig, had ze wel even kunnen wakker maken ja.

stelletje trutjes (wij vrouwen )
Oud 12-09-2004, 13:09
Verwijderd
Oeh, handig die foto's!

Behalve 5 minuten herhaling heb ik niks gezien van de eerste aflevering, dus afgaande op de foto's vind ik Catie, Mercedes en Sara het mooiste.. Shandi vind ik op die foto niks hebben, maar op tv wel. Jenascia vind ik niet mooi op de foto, Camille ook niet. Yoanna vind ik ook wel mooi op de foto, maar niet zo 'modellerig'. En jammer dat er geen normale foto van April is.
Oud 12-09-2004, 13:13
Freshh~
Freshh~ is offline
ze zijn al begonnen met america's next top model 3

shit, nou weet ik wie er wint
Oud 12-09-2004, 13:17
Love_Fulfilled
Citaat:
Pebbles schreef op 12-09-2004 @ 14:09 :
Oeh, handig die foto's!

Behalve 5 minuten herhaling heb ik niks gezien van de eerste aflevering, dus afgaande op de foto's vind ik Catie, Mercedes en Sara het mooiste.. Shandi vind ik op die foto niks hebben, maar op tv wel. Jenascia vind ik niet mooi op de foto, Camille ook niet. Yoanna vind ik ook wel mooi op de foto, maar niet zo 'modellerig'. En jammer dat er geen normale foto van April is.
Ik kon geen gewone foto van April vinden, maar ik zal het nog eens proberen!
Oud 12-09-2004, 13:19
Love_Fulfilled
Normale foto April:
Oud 12-09-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 12-09-2004 @ 14:19 :
Normale foto April:
[afbeelding]
ooh, zij! Haar heb ik wel op tv gezien geloof ik, vond haar niet zo bijzonder..
Oud 12-09-2004, 14:19
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 06-09-2004 @ 23:14 :
Ik vond het leuk dat Shandi mocht blijven! Ik vind namelijk dat ze een mooi gezichtje heeft, maar ja.. toch een nerdie uitstraling, maar cool dat ze daar door heenkeken
Helemaal mee eens

Verder vind ik Sara en Yoanna echt iets hebben!
Oud 12-09-2004, 20:37
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 12-09-2004 @ 14:13 :
ze zijn al begonnen met america's next top model 3

shit, nou weet ik wie er wint
Ik nu ook lol. Ik was naar de site aan het zoeken. staat opeens keigroot bij google wie gewonnen heeft

Voor de mensen die weten wie er gaat winnen:
Spoiler

Yoanna lijkt errug op Lara Flynn Boyle btw:
http://www.imdb.com/gallery/granitz/...20Lara%20Flynn

Wel goed van Yoanna dat ze zoveel is afgevallen

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 20:43.
Oud 13-09-2004, 19:58
Balance
Balance is offline
vanavond van 22.00 tot 23.00!!!
Oud 13-09-2004, 20:17
Verwijderd
twistedjunky: thanks dat je het neerzet, alleen hoop ik dat ik de verleiding kan weerstaan
Oud 13-09-2004, 20:19
heavinly
heavinly is offline
Oeh. Eigenlijk wil ik dan al slapen..maar ik ga 't gewoon kijken. Vanuit bed dan maar.
Oud 13-09-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 13-09-2004 @ 21:19 :
Oeh. Eigenlijk wil ik dan al slapen..maar ik ga 't gewoon kijken. Vanuit bed dan maar.
kan toch ook, en 11 valt nog wel mee
Oud 13-09-2004, 21:21
Lente
Lente is offline
omg wat is shandi dun

ik vind yoanna het mooist denk ik
Oud 13-09-2004, 21:22
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-09-2004 @ 21:17 :
twistedjunky: thanks dat je het neerzet, alleen hoop ik dat ik de verleiding kan weerstaan
Ik heb de naam niet erin gezet...ma goed .
Reclame: Camille is ech irritant zeg met dr gezeik over hoe goed ze zich voelt
Oud 13-09-2004, 21:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lente schreef op 13-09-2004 @ 22:21 :
omg wat is shandi dun

ik vind yoanna het mooist denk ik
ik begin d'r juist steeds lelijker te vinden. Ze trekt af en toe rare bekken met d'r mondhoeken en zonder make-up heeft ze onwijs veel oneffenheden. Ook hoe overdreven ze doet over Camille vind ik maar niks. Je kan het ook gewoon naast je neer leggen en je op jezelf richten.

Die Catie vond ik erg mooi. Ze straalde helemaal in die jurk
En Shandi begin ik ook steeds lelijker te vinden..
Oud 13-09-2004, 22:11
Verwijderd
damn, dat voorstukje van volgende week lijkt best spannend te worden.
mijn favorieten: yoanna en catie
Oud 13-09-2004, 22:33
kiek
kiek is offline
Ik vond dat idee met die schoenen wel leuk, sommigen hadden zichzelf ook echt goed opgemaakt (Yoanna) en mooie poses. Favorieten zijn Mercedes en April. Yoanna praat overdreven en Camille is schijnheilig imo.
Oud 13-09-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 13-09-2004 @ 23:33 :
Ik vond dat idee met die schoenen wel leuk, sommigen hadden zichzelf ook echt goed opgemaakt (Yoanna) en mooie poses. Favorieten zijn Mercedes en April. Yoanna praat overdreven en Camille is schijnheilig imo.
ja april is ook erg mooi, en heel lief..

omg camille: wat een heks
Oud 13-09-2004, 22:39
Verwijderd
kut, zijn er herhalingen? ik heb het weer gemist.
Oud 13-09-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 13-09-2004 @ 23:39 :
kut, zijn er herhalingen? ik heb het weer gemist.
nee zijn er geloof ik niet
Oud 13-09-2004, 23:03
Freshh~
Freshh~ is offline
whoehaha zag je dat stukje dat catie moest janken, toen haar haar er af was?

oh ja zaterdag is er herhaling om 18.05
Oud 13-09-2004, 23:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 14-09-2004 @ 00:03 :

[afbeelding]

wauw, ik vind het juist mooi!
ben heel benieuwd naar hoe het haar van de anderen eruit ziet (shandi!!). Dat wordt leuk als het net zo is als vorig jaar met Ebony en zo'n ander geval dat over d'r toeren ging
Oud 14-09-2004, 06:47
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

het is wel mooi, maar ik kan begijpen dat ze er verdrietig van wordt, het is zo'n verandering ineens. maar ach het groeit wel weer aan
Oud 14-09-2004, 08:25
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
heavinly schreef op 12-09-2004 @ 12:14 :

Ow ja.. ik bedoelde haar ja. Ben niet zo goed in namen. Maar tis gewoon lullig als je eerst zegt van.. ja IK zorg er wel voor dat iedereen op tijd wakker is. Als ze dat niet had gezegd, kan ze zelf ook wel haar wekker op haar telefoon aanzetten ofzo. Wist ze tenminste dat ze niet op haar hoefde te vertrouwen.

En over gister: Yoanna is mijn favoriet! Ze heeft zo'n mooi gezicht. Alleen moet ze wel wat zelfverzekerder worden. En Camille.. aahh ik had na aflevering 1 al een hekel aan haar.
En Shandi is echt eng dun. En ze kan dus totaal niet catwalk lopen. Maar hoop dat zij in een mooie zwaan verandert.
Oud 14-09-2004, 08:28
Shadina
Shadina is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ik vind het echt veel lelijker geworden. Vind kort haar sowieso heel vaak niet mooi. Arme Catie.. Ik ben echt benieuwd wat er met het haar van de anderen gebeurd is.
Oud 14-09-2004, 11:34
Cruz
Cruz is offline
Ik word echt gek van Camille
En Xiomara Wat een ogen! Wat kan zij lelijk kijken zeg!
Ik vind Bethany, Heather en Catie niks hebben! En ben benieuwd of er nog iets van Shandi te maken valt..
Oud 14-09-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Cruz schreef op 14-09-2004 @ 12:34 :
Ik word echt gek van Camille
En Xiomara Wat een ogen! Wat kan zij lelijk kijken zeg!
Ik vind Bethany, Heather en Catie niks hebben! En ben benieuwd of er nog iets van Shandi te maken valt..
ik snap gewoon niet dat ze iemand als shandi mee laten doen, ze is zo mager vind ik gewoon slecht. In het voorstukje van volgende week zag je ook
Spoiler
denk dus dat ze er redelijk snel uitvliegd.
Oud 14-09-2004, 15:33
Verwijderd
Ik heb het gezien gister!

Citaat:
Balance schreef op 13-09-2004 @ 22:51 :
ik begin d'r juist steeds lelijker te vinden. Ze trekt af en toe rare bekken met d'r mondhoeken en zonder make-up heeft ze onwijs veel oneffenheden. Ook hoe overdreven ze doet over Camille vind ik maar niks. Je kan het ook gewoon naast je neer leggen en je op jezelf richten.

ugh ja, ik heb me bijna net zoveel aan Yoanna geërgerd als aan Camille. Camille is vreselijk, maar al dat gezeik van Yoanna.. volgens mij was 90% van wat ze zei in deze aflevering gezeur over Camille..

Ik dacht echt dat Xiomara of Jenascia eruit zou moeten, omdat ze bij het jury-overleg het slechtste commentaar kregen. En toen stonden Bethany en Shandi er ineens nog! Bethany is wel een stuk beter dan Shandi (op de catwalk en die make-up van haar vond ik niks), maar het lijkt me heel erg leuk om te zien hoe Shandi zich ontwikkelt, en over een paar weken echt goed op hoge hakken over een catwalk kan lopen enzo

Ooh, en ik had medelijden met Catie bij het stukje voor volgende week. Ik zou ook huilen als mijn haar ineens zo kort werd geknipt. Tis best schrikken. Maar ik vind het haar wel erg mooi staan
Oud 14-09-2004, 15:35
heavinly
heavinly is offline
Oooh ik vind 't echt zo cool he. Ik baalde helemaal toen 't afgelopen was. Vond de foto's echt mooi! Echt heel leuk.

Vinden jullie het terecht dat Bethany eruit is?

Oooooeh benieuwd naar volgende week.
Oud 14-09-2004, 15:37
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-09-2004 @ 16:33 :
Ooh, en ik had medelijden met Catie bij het stukje voor volgende week. Ik zou ook huilen als mijn haar ineens zo kort werd geknipt. Tis best schrikken. Maar ik vind het haar wel erg mooi staan
Ik vond 't ook zielig idd. maar nu is ze wel wat minder standaard dan eerst.. haar haar was best saai voor 'n model toch.

Oh trouwens, ik vind Mercedes erg gaaf, maar ze krijgt best weinig aandacht in 't programma in vergelijking met 'n aantal anderen. (Shandi, Camille..)
Oud 14-09-2004, 15:40
steefos
steefos is offline
In dat voorstukje zag Catie's haar er minder mooi uit vanaf boven dan op die foto hier boven die anniemoppie geplaatst heeft, ik vind het wel wat hebben.

ik hoop dat die Camille er snel uitvliegt en ben heel blij dat die Shandi er nog in zit ook al loopt ze als een zoutzak
Oud 14-09-2004, 15:46
common
common is offline
ik vind April het mooist, zij is togh die asian girl
ik keek van de week, dat ze die catwalk moest oefenen.
die ene deed dat net zo slecht die gay kerel ofsow haar dikke uitlachen ensow.
Oud 14-09-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 14-09-2004 @ 16:37 :
Ik vond 't ook zielig idd. maar nu is ze wel wat minder standaard dan eerst.. haar haar was best saai voor 'n model toch.

Oh trouwens, ik vind Mercedes erg gaaf, maar ze krijgt best weinig aandacht in 't programma in vergelijking met 'n aantal anderen. (Shandi, Camille..)
Ik vind Mercedes ook koel Maar soms heeft ze meer lang haar, en dan ineens zo krullerig? Zelfde met Sara.. of ben ik nu gewoon allemaal mensen door elkaar aan het halen?

Sara krijgt ook weinig aandacht, en Heather ook..
Oud 14-09-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 14-09-2004 @ 16:35 :
Vinden jullie het terecht dat Bethany eruit is?

ik vond haar helemaal niet zo slecht.. en de jury zei wel dat ze wat te dik was, maar dat kan er toch wel vanaf? er zijn meisjes bij die het slechter deden en die ik minder mooi vind..
Oud 14-09-2004, 15:59
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-09-2004 @ 16:48 :
Ik vind Mercedes ook koel Maar soms heeft ze meer lang haar, en dan ineens zo krullerig? Zelfde met Sara.. of ben ik nu gewoon allemaal mensen door elkaar aan het halen?

Sara krijgt ook weinig aandacht, en Heather ook..
Ja idd.. Sara.. ik dacht dat zij eruit was, maar dat was Anna? Ik ging de namen door elkaar halen, maar juist omdat ze zo weinig aandcht krijgen. En Heather idd ook.
Misschien expres. Omdat zij toch wel doorgaan ofzo?
Oud 14-09-2004, 16:09
Balance
Balance is offline
Ik vind de jury ook niet echt eerlijk.
Ze doen ontzettend hun best om als 'oh zo geweldige mensen' Shandi van een lelijk eendje tot een zwaan uit te laten bloeien. Constant negatief commentaar (d'r manier van lopen, hoe ze zich kleedt, d'r make-up, d'r haar enz.) en dan toch haar d'r in te laten omdat ze hopen dat het nog wat wordt. Een ieder ander had er allang uitgemoeten.
Maar goed, ik ben wel benieuwd hoe ze er volgende week uit komt te zien!
En je zag in een heel korte shot dat ze aan het oefenen was met rechtop lopen (ze had een boek op d'r hoofd ) dus ze wil wel d'r best ervoor doen!

En om te reageren op Heavinly's vraag: ik vind het niet terecht dat Bethany eruit is. Volgens mij deed ze het best aardig.

Regels voor berichten