Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 15:35
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-09-2004 @ 14:22 :

[edit] Ja ik weet wat er slecht aan is en dat je er blijvende schade aan kan overhouden. Kan het me wat schelen? Nee niet echt eigenlijk. Ik vind dat je dingen niet moet laten omdat ze slecht zijn.
[/edit]
natuurlijk laat je dingen wel omdat ze slecht zijn. het hangt ervan af of het leuke als je het afweegt tegen het slechte zwaar genoeg weegt. en vooral waarom het slechte je niet zoveel uitmaakt, maar niet zo'n crappy reden dat je dingen niet laat omdat ze slecht zijn. echt niet dat jij van een brug zou springen, ook niet als het je erg spannend lijkt.
Oud 12-09-2004, 18:42
Wammus
Wammus is offline
Ik zei dat ik dingen niet laat omdat ze slecht zijn. Dat wil niet meteen zeggen dat ik alles zomaar doe omdat het slecht is. En het goede weegt in dit geval inderdaad zwaarder dan het slechte. Over welke blijvende schade? Ze kunnen me zo veel wijsmaken maar dat het niet slecht voor je hersenen is dat maak je mij toch echt niet wijs. (lange termijnefecten annyone...) Daar zal heus ook wel wat permanente schade tussen zitten dat geloof ik best.
Oud 12-09-2004, 21:38
mind
mind is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-09-2004 @ 19:42 :
Over welke blijvende schade? Ze kunnen me zo veel wijsmaken maar dat het niet slecht voor je hersenen is dat maak je mij toch echt niet wijs. (lange termijnefecten annyone...) Daar zal heus ook wel wat permanente schade tussen zitten dat geloof ik best.
tsja, tis alleen nog niet bewezen dat cannabis gebruik blijvende schade aanbrengt, maarja je mag van mij natuurlijk alles geloven
Oud 12-09-2004, 21:53
Verwijderd
Dat effecten op langere termijn er lang over doen om te herstellen geloof ik zeker weten, maar dat ze echt permanent zijn kan ik me niet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 20:12
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mind schreef op 12-09-2004 @ 22:38 :
tsja, tis alleen nog niet bewezen dat cannabis gebruik blijvende schade aanbrengt, maarja je mag van mij natuurlijk alles geloven
Dat iets niet is bewezen wil niet meteen zeggen dat het niet waar is. Voorbeeld: Er is nooit bewezen dat de aarde opgeblazen kan worden en toch ben ik ervan overtuigd dat het kan .
Oud 13-09-2004, 22:03
mind
mind is offline
goh wat een goeie vergelijking.. :-/
maarja wees maar gerust dat de DEA en verwante organistatie's heel veel dollartjes heeft uitgegeven om de schadelijkheid in hersens van cannabis-gebruik aan te tonen, en tot nu toe is het niet ze gelukt
Oud 14-09-2004, 00:01
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-09-2004 @ 16:35 :
natuurlijk laat je dingen wel omdat ze slecht zijn. het hangt ervan af of het leuke als je het afweegt tegen het slechte zwaar genoeg weegt. en vooral waarom het slechte je niet zoveel uitmaakt, maar niet zo'n crappy reden dat je dingen niet laat omdat ze slecht zijn. echt niet dat jij van een brug zou springen, ook niet als het je erg spannend lijkt.
Nee dit is een zinvolle vergelijking
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten