Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu zit ik me weer heel erg af te vragen hoe dat Jan-liedje ging ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kleine Jan: Yeah! Oh, zing eens van een domme man Een man die weinig kan De engste man van Engeland Hij noemt zich koning Jan De echte koning hakt ver weg De heid'nen in de pan En die mooie meneer speelt hier mooi weer En broer weet nergens van Néééé, z'n eigen broer weer inderdaad Letterlijk van de prins geen kwaad Ja da-has aan de hand in Groot-Brittannië! (Ja da's aan de hand in Groot-Brittannië!) Hij zit gewoon, op z'n hoge troon En zuigt de mensen uit Hij heft lukraak belastingen Hij haalt ons onderuit Het hele volk moet lijden Onder elke gril of luim Maar mislukt z'n programma, dan Roept-ie om mama, dan zuigt-ie op z'n duim Zing maar eens uit volle borst In welk land vindt je zo'n hansworst Als onze Jan? De Jan van Groot-Brittannië Hij heeft ons in de houdtgreep, hij heeft ons in de tang Z'n kroon staat altijd op één oor Die draagt-ie niet meer lang Want het volk is een olifant En hij is maar een mug En we hebben nog altijd Robin Hood Die gaf het geld terug En op een dag krijg jij je zin Dan gaat Jan zó de geschiedenis in... Als Jan zonder land! Jan zonder land van Groot-Brittannië! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet de melodie ook gewoon nog precies ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic, ontopic!
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saaiseksueel zeg! #1680 Verwijderd | 500 | 02-08-2012 10:56 | |
De Kantine |
Hei, Vil du Saaien med meg? #929 Trimm Trabb | 500 | 27-03-2010 00:08 | |
Films, TV & Radio |
Disney films Mark Almighty | 143 | 26-02-2006 19:44 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
wat vinden jullie de leukste/mooiste disney klassieker? Verwijderd | 148 | 09-12-2004 08:59 | |
Films, TV & Radio |
Disneyfilms! juliettebinoche | 54 | 02-06-2003 10:30 |