Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 11:46
MieX
MieX is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 15-09-2004 @ 15:21 :
Het 'zelfontbrandende' vogeltje,
Op een dag was een meisje op bezoek bij haar oma. Oma was een oude, lieve vrouw en had een kanariepietje als huisdier. Toen zij even boodschappen ging doen en het meisje alleen thuisbleef, bedacht ze dat het misschien wel leuk was om het vogeltje eventjes een stukje te laten vliegen. Het arme beest vloog tegen een muur op en brak zijn pootje.
Het meisje, spijt dat ze had, besloot het arme beest te spalken. Ze pakte een lucifer en bond het, met de zwavelkop naar beneden, aan het pootje en zette hem terug in zijn kooitje, vastbesloten dat ze het goede had gedaan. De wrijving tussen de vloer en de lucifer bracht echter een vonkje vrij, en de lucifer begon te branden. Al snel was vogelmans 1 grote vuurbal, en toen kwam oma binnen
Dat verhaal is echt gebeurd

Ik ken iemand die 9 maanden zwanger is geweest zonder het te merken (niet aangekomen, elke maand nog steeds lichtelijk ongesteld geweest, gewoon de pil doorgeslikt en zelfs de dokter had t niet in de gaten, toen ze klaagde over buikpijn omdat ze moest bevallen dacht de dokter dat ze blaasontsteking had)
Oud 18-09-2004, 12:03
Qimm
Qimm is offline
Hoe kun je nou niet aankomen en toch zwanger zijn?

IMO onmogelijk.
Oud 18-09-2004, 12:06
MieX
MieX is offline
Citaat:
Qimm schreef op 18-09-2004 @ 13:03 :
Hoe kun je nou niet aankomen en toch zwanger zijn?

IMO onmogelijk.
kind heeft de hele zwangerschap dwars gelegen waardoor de organen meer naar binnen zijn gedrukt dan dat het kind naar buiten kwam
Oud 18-09-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 18-09-2004 @ 13:06 :
kind heeft de hele zwangerschap dwars gelegen waardoor de organen meer naar binnen zijn gedrukt dan dat het kind naar buiten kwam
Met aankomen wordt bedoeld: gewicht erbij krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:34
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
MieX schreef op 18-09-2004 @ 12:46 :
Dat verhaal is echt gebeurd

Ik ken iemand die 9 maanden zwanger is geweest zonder het te merken (niet aangekomen, elke maand nog steeds lichtelijk ongesteld geweest, gewoon de pil doorgeslikt en zelfs de dokter had t niet in de gaten, toen ze klaagde over buikpijn omdat ze moest bevallen dacht de dokter dat ze blaasontsteking had)
er zijn vele gevallen bekend van vrouwen die na vele maanden niet door hadden dat ze zwanger waren 9 maanden lijkt me toch wat veel
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:48
MieX
MieX is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-09-2004 @ 13:16 :
Met aankomen wordt bedoeld: gewicht erbij krijgen.
lang niet iedereen is met zijn of haar gewicht bezig, met aankomen bedoelde ik in dit geval aankomen in de omvang
Oud 18-09-2004, 13:39
Hulk
Hulk is offline
van die vrouw die een kreeft in haar kut stak en toen aansteker erbij zodat ie met de staart ging zwiepen. door de hitte had ie eitjes gelegt, die waren uitgekomen. Haar kut was geknapt en ze was doodgegaan van de schrik.
Oud 18-09-2004, 21:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MieX schreef op 18-09-2004 @ 12:06 :
Dat voel je toch ook wel lijkt me. Lijkt me niet erg prettig. Bovendien wordt zo'n kind in die 9 maand vrij groot, en vergeet het vruchtwater niet mee te rekenen. Op een geven moment zul je je broeken niet maar passen.
Oud 18-09-2004, 22:11
Miracle
Miracle is offline
Dat men in China echt broodje aap eet.
Oud 18-09-2004, 22:15
herz
herz is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 14-09-2004 @ 17:44 :
Dat de aarde een bol is geen plat vlak. Onzin natuurlijk!
dan heb jij nog niet gehoord van flat earth society
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:35
Solid
Solid is offline
gatv
Reageren

Regels voor berichten