Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2004, 20:51
geen punt.
geen punt. is offline
Ja zonder twijfel, Freire terechte winnaar.
Oud 03-10-2004, 21:24
Tofke_H
Tofke_H is offline
Onnoemelijk saai WK
Maar wel een terechte winnaar / land.
Oud 03-10-2004, 21:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Freire, alweer... achja, was wel te verwachten. Die Spanjaarden dicteerden de wedstrijd, maar namen wel de gok omdat er steeds sprinters terugkwamen. Op dit parcours heel opvallend.
Boogerd reed (voor mij onverwacht) zeer sterk, maar ja als je in je eentje tegen zoveel Italianen en Spanjaarden moet rijden kom je nooit fatsoenlijk weg.
Oud 04-10-2004, 18:22
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-10-2004 @ 17:54 :
Freire haalt zijn 3de wereldtitel binnen, met een enorm sterk spaans blok, jammer dat Bettini een blessure had. Er zaten veel rappe mannen in de kopgroep nog met O Grady, Zabel, Paolini, Davis, Hondo en Valverde.

Boogerd en Basso hoorde bij de sterkste bergop maar toen Boogerd wegreed reed Freire er toch naartoe. Dus toch de terechte winnaar.
geweldige wedstrijd !!!
ik snap er alleen geen hol van dat vooral Hondo, Zabel, O´Grady
en in mindere mate verrassend Freire en Valverde in de kopgroep zaten na zo´n loodzwaar parcour.. Boogie reed ook top!
Ik vond het een super WK
dus niet eens met Tofke

en een rabo wereldkampioen
Oud 04-10-2004, 18:38
Boogie
Boogie is offline
Ik vond het ook niet zo'n geweldige wedstrijd. Alleen omdat het een WK is, is het wel spannend, zeker naar het einde toe. Maar als je het achteraf analyseert, had Spanje de wedstrijd de hele tijd in z'n macht. Waarom die sprinters er nog zaten? Omdat het pas in de laatste paar ronden hard ging. Hoevaak is er door grote namen gedemareerd bergop? Niet vaak, te weinig om de sprinters af te matten.

Boogerd toch weer goed, ondanks alle perikelen. Hij was de beste met Basso. Jammer dat het zo'n matte wedstrijd was, anders was hij weg met nog een paar anderen, zonder sprinters.
Reageren

Regels voor berichten