Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 08:49
Verwijderd
Citaat:
WMAS schreef op 27-09-2004 @ 22:41 :
Hahaha, net op SBS6 wordt een emotionele fan geinterviewd na de herdenking in de Arena. En wat gaat een deel van het publiek achter de vrouw zingen? "Wij willen tieten zien"
Brilliant voorbeeld van het slag mensen dat van André Hazes muziek houd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 08:50
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-09-2004 @ 09:48 :
jaa dat spreekt voor zich
Citaat:
Ik generaliseer graag en veel.
Henk Mul !
Oud 28-09-2004, 08:51
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 28-09-2004 @ 09:50 :
Henk Mul !
Probleem met nare man is, dat omdat hij zelf student is, hij ervan uit gaat dat iedere student zoals hij is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:02
tss
tss is offline
Ze gaan vandaag ook ''zij gelooft in mij'' opnieuw uitbrengen, omdat Andre nog nooit een nummer 1 hit heeft gehad
Oud 28-09-2004, 09:19
luckyleo
luckyleo is offline
Was erg mooie indrukwekkende happening gister alleen blijft toch een beetje raar dat het een soort van feest was terwijl Hazes net dood is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:34
Back Door Man
Back Door Man is offline
Dat was zijn wens toch ?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 10:23
L1
L1 is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 28-09-2004 @ 10:19 :
Was erg mooie indrukwekkende happening gister alleen blijft toch een beetje raar dat het een soort van feest was terwijl Hazes net dood is.
voor de mensen die er waren, waar zaten jullie

ik zat in vak 413
Oud 28-09-2004, 11:03
debotjuh
debotjuh is offline
heeft 5 min voor 12 als eerbetoon het nr zij geloofd in mij gedraaid
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 11:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 28-09-2004 @ 12:03 :
heeft 5 min voor 12 als eerbetoon het nr zij geloofd in mij gedraaid
dan had je ook gewoon de radio of tv aan kunnen zetten, of bedoelde je dat?

En ik vond het een erg mooi afscheid. Enorm indrukwekkend. Jammer dat veel mensen het over 'die types die van Hazes houden' hebben, want bijna iedereen zingt stiekem de liedjes toch wel mee en gister hebben 5 miljoen mensen gekeken. Dat kan niet slechts één type mensen zijn.
Ik vond Trijntje en Xander echt super en ook die band van Hazes speelde erg goed.
Oud 28-09-2004, 11:43
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-09-2004 @ 12:11 :
Jammer dat veel mensen het over 'die types die van Hazes houden' hebben, want bijna iedereen zingt stiekem de liedjes toch wel mee en gister hebben 5 miljoen mensen gekeken.
Ik zing dat niet mee, en ik heb even gekeken uit ongeloof ende leedvermaak. Wat een idioten in die depressietank zeg.
Oud 28-09-2004, 11:48
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Ach ze familie wilden het zo doen (En andré geloof ik ook?) Tja, wie ben ik dan om er tegen te zijn. Vind wel prima zo, ook mooi dat zijn fans op deze manier afscheid kunnen nemen

Vond xander op het einde en dre junior erg indrukwekkend.
Oud 28-09-2004, 12:29
Flit
Flit is offline
Ik ben echt geen fan van Hazes, maar ik vond het gister wel heel indrukwekkend. Vooral dre junior en xander de buisonje op het einde vond ik echt erg mooi, en ook heel knap van dat ventje dat hij zo kan spreken als je vader net is overleden.
En natuurlijk zijn er dan ook van die te trieste figuren die huilend op de tribunes zitten, of voor zn huis staan, terwijl zijn familie, die toch het meeste recht hebben om verdrietig te zijn, hun best doen zich in te houden. Kom op zeg, die lui kenden die man waarschijnlijk niet persoonlijk, en nou is het huilen omdat ie zo geweldig was, alsof ie je beste vriend was..
Oud 28-09-2004, 12:34
Verwijderd
super irritant, ik moest gisteren werken(ik werk in een callcentre) en al die aso flikkers deden bijdehand dat ik ze opbelde tijdens dat gebeuren in de arena. tering mens, als je niet wil dat ik je niet stoor op zo'n moment moet je ook gewoon niet naar zulke bullshit tv kijken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 12:37
Verwijderd
Indrukwekkend dat een heel voetbalstadion gevuld kan worden om zoiets.
Verder irritant en hersendood tot op het bot.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 12:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 28-09-2004 @ 12:43 :
Ik zing dat niet mee, en ik heb even gekeken uit ongeloof ende leedvermaak. Wat een idioten in die depressietank zeg.
Ik heb niet gekeken en ik weet eigenlijk niet eens waarom. Om eerlijk te zijn heb ik hem ook nooit boeiend gevonden.

Het is lief voor de fans dat ze op zo'n manier afscheid kunnen nemen, maar overdrijven is ook een vak.
Oud 28-09-2004, 12:49
Haligh
Haligh is offline
Opmerkelijk:

Dat kleine Dre zomaar ging schelden op nationale tv.

Wat denkt die vlegel wel?
Oud 28-09-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 28-09-2004 @ 13:49 :
Opmerkelijk:

ik hebv t niet gezien, wat was er dan?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 28-09-2004 @ 13:49 :
Opmerkelijk:

South Park.
Gisteren was toevallig de aflevering waarin 150 (oid) keer "shit" werd gezegd.
Dus toen deed hij dat ook maar.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2004 @ 13:57 :
South Park.
Gisteren was toevallig de aflevering waarin 150 (oid) keer "shit" werd gezegd.
Dus toen deed hij dat ook maar.
ik heb de aflevering op mn hd staan, zal wel ff tjekken hoe vaak er shit werd gezegd....

162 keer

meecrob!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:01
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik ben student, en al was ik de eeuwige student, dan nog zou ik nóóit fan van hem zijn geworden. Ik heb nog nooit een liedje van hem meegezongen, en ik heb niet naar de tv-uitzending gekeken, laat staan dat ik erheen ben geweest. Ook ik vond het érg irritant dat van het weekend in de kroegen alleen maar Hazes werd gedraaid! Hoop dat dat snel weer over is.

Voor de fans vind ik het wel mooi dat ze zo afscheid kunnen nemen, en ik kan me best voorstellen dat het indrukwekkend is als je held overleden is. (hoewel, zijn lichaam daar... moest dat nou? Beetje raar idee vind ik ). Maar voor mij persoonlijk had al dat gedoe niet gehoeven...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-09-2004 @ 14:01 :
ik heb de aflevering op mn hd staan, zal wel ff tjekken hoe vaak er shit werd gezegd....

162 keer

meecrob!
Shitty shitty fag fag!

Goed. Genoeg hierover.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:04
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-09-2004 @ 13:55 :
ik hebv t niet gezien, wat was er dan?
Iedereen ging klappen en toen moest hij wachten.

En dat wou die B niet hebben, dus ging hij maar vloeken.

kapsonesleiertje
Oud 28-09-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2004 @ 14:02 :
Shitty shitty fag fag!

Goed. Genoeg hierover.
I knew it: meecrob. God must hate it as much as I do!

@Haligh: damn wat bijdehand, wat vloekte hij allemaal?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:22
Verwijderd
Hij had twee blaadjes en een zin stond verdeeld op die twee blaadjes.
Hij kon het toen even niet meer volgen en zei toen shit.

Ik zeg TBS tot op het bot.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:24
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2004 @ 14:22 :

Oud 28-09-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 28-09-2004 @ 14:22 :

haha wat een prutsertje zeg wat een shitty shitty fag fag
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:27
Haligh
Haligh is offline
En hij had de B van Begravenis op zijn shirt..ook al wist hij dondersgoed dat zijn vader gecremeerd wordt!
Oud 28-09-2004, 15:51
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-09-2004 @ 14:27 :
En hij had de B van Begravenis op zijn shirt..ook al wist hij dondersgoed dat zijn vader gecremeerd wordt!
die B was van bier
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:53
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
L1 schreef op 28-09-2004 @ 11:23 :
voor de mensen die er waren, waar zaten jullie

ik zat in vak 413
Kweet niet welk vak, maar volgens mij was het vlakbij de F-side. We zaten boven daar waar die auto vandaan kwam en vertrok. Ingang bij de Arenaboulevard.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 16:04
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 28-09-2004 @ 16:51 :
die B was van bier
Dachten we eerst ook

Haligh: Kut..vergeten uit te loggen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 16:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Schijnt fantastisch geweest te zijn. Och jah, het boeit me niet zoveel, ik zou gegaan zijn, maar kreeg de auto niet mee...
Oud 28-09-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-09-2004 @ 13:34 :
super irritant, ik moest gisteren werken(ik werk in een callcentre) en al die aso flikkers deden bijdehand dat ik ze opbelde tijdens dat gebeuren in de arena. tering mens, als je niet wil dat ik je niet stoor op zo'n moment moet je ook gewoon niet naar zulke bullshit tv kijken
Irriteer jij mensen voor reclamedoeleinden? Dan mag je dat verwachten.

Ik heb genoten van de uitvoering van Still got the blues door Hollywood Boulevard. En eigenlijk pinkte ik ook wel een traantje weg bij Peter Beerse en die andere knaap.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 16:09
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Snees schreef op 28-09-2004 @ 17:07 :
Ik heb net zo'n betweter aan de lijn gehad...en die wou weten of ik de afgelopen tijd in de Hema was geweest...

wtf?
Oud 28-09-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-09-2004 @ 13:34 :
Gebeld worden door een of andere mafkees is ook schijtirritant. Ik haatte mensen die dat deden altijd al, toen werkte ik zelf een tijdje in een callcenter, en nu haat ik ze nog meer.

Wij moesten ook altijd bellen tijdens belangrijke voetbalwedstrijden enz. 'want dan waren er veel mensen thuis'. Degene die dat bedacht heeft moet echt dood.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:01
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Beetje overtrokken allemaal, maar op zich best knap dat ze zo'n evenement binnen een paar dagen op poten kunnen zetten.

Paul de Leeuw zijn speech stak wel met kop en schouders boven ieder andere uit.
Oud 28-09-2004, 17:01
Uice
Uice is offline
Sinds ie dood is noemt iedereen hem opeens een blueszanger, wat ik dus echt als een belediging voor de blues zie. Flikker op, hij zong magere smartlappen waar dronken bitches makkelijk mee konden meezingen, geen blues. (althans dat was niet waar hij bekend mee werd).

'André was helemaal blues, zijn hele levensstijl. Hij deed gewoon wat ie zelf wou, nou dat is helemaal blues.'
'André was de enige Nederlandse bluesvertolker'

Lepra.
Oud 28-09-2004, 17:06
Uice
Uice is offline
O ja ook nog die idioten met
'Heel Nederland houdt van André, heel Nederland heeft meegezongen, heel Nederland is geschokt'

Echt opflikkeren, nooit van Hazes gehouden, nooit geschokt geweest om zijn dood, alleen maar meegezongen omdat onze cultkantinebaas aan het einde van de pauze altijd 'De Hoogste Tijd' draaide.

Straks gaat Frans Bauer dood en was ie volgens Jack Spijkerman 'de grote numetal held van alle alto's'.
Oud 28-09-2004, 17:10
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-09-2004 @ 18:01 :
Sinds ie dood is noemt iedereen hem opeens een blueszanger, wat ik dus echt als een belediging voor de blues zie. Flikker op, hij zong magere smartlappen waar dronken bitches makkelijk mee konden meezingen, geen blues. (althans dat was niet waar hij bekend mee werd).

'André was helemaal blues, zijn hele levensstijl. Hij deed gewoon wat ie zelf wou, nou dat is helemaal blues.'

Lepra.
Mensen moeten naast mensen in hokjes te stoppen,
ook muziek niet meer in hokjes stoppen..

en ziektes schelden is not done
Oud 28-09-2004, 17:11
Caligula
Caligula is offline
de enige reden voor mij om daarheen te gaan is om me't apelazerus te kunnen zuipen aan bier uit blik zonder vreemd bezig te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 19:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bartje schreef op 28-09-2004 @ 18:10 :
Mensen moeten naast mensen in hokjes te stoppen,
ook muziek niet meer in hokjes stoppen..
Met mensen in hokjes stoppen is in principe niets mis (zolang je er maar niet mensen helemaal op gaat beoordelen), en met muziek in hokjes stoppen, of in dit geval bij een genre indelen, al helemaal niet. Er is gewoon een definitie van blues en daar voldoen nummers als 'koud zonder jou' en 'zij gelooft in mij' niet aan.

Citaat:
en ziektes schelden is not done
Ach wordt toch verkouden.
Oud 28-09-2004, 19:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-09-2004 @ 18:01 :

Lepra.
Dat gast maakte ook blues, alleen vrij weinig.
Oud 29-09-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 28-09-2004 @ 17:07 :
haha ik meende het ook niet serieus, vandaar de rolleyes erbij tuurlijk weet ik dat je dit kan verwachten
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:33
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
jammer jammer, ik zat te wachten op een complete holocaust in de Arena, allemaal kampers, boeren en ander gespuis in een groot voetbal stadion..........

bah, opgeblazen gedoe allemaal.....
Oud 29-09-2004, 12:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
Het deed me zelf vrij weinig maar het was toch wel interessant om te zien dat het zo massaal was.
Oud 29-09-2004, 12:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
iemand gister dat stukje in Vara Laat gezien ?

Dat was fucking briljant.
Oud 30-09-2004, 19:33
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
ik vind het een beetje fout dat zijn lichaam daar ook aanwezig gaat zijn.
Oh ja Brutus? En vertel me eens, wanneer is iets fout? Omdat jij het zogenaamd 'fout' vind? Fout bestaat in dit geval niet. Tis een mening van jezelf, niet die van een ander.

En waarom vind jij dat zijn lichaam daar niet kon zijn? Wtf heb je aan een lege kist. HIJ wilde nog 1 keer Arena, dat doe je niet door in een uitvaartcentrum te liggen...

Citaat:
Dat z'n management de Arena heeft afgehuurd om fans afscheid te laten nemen, ok. Maar dat het allemaal ook nog eens live wordt uitgezonden door radio en tv vind ik toch wel een beetje overdreven. Ik kan me niet voorstellen dat er geen slaatje uitgeslagen wordt.
wat dacht je voor de mensen die er niet heen konden maar wel wilden. Er alles is gratis gedaan, alle artiesten en organisatoren deden het uit eerbetoon. Daarna een girorekening openen is idd wat overdone (maar goed, dat is niet waar jij het over had).

Citaat:
komop, tis een of andere alcoholist die muziek maakte die populair was bij veel 40+ers en in heineken reclamesvoorkwam omdat hij de grootste innemer was.
persoonlijk vond ik hem een van de bekende en leuke Nederlanders van deze tijd. En populair bij 40+ers: ja, maar ook bij jongere mensen. Het zal je nog verbazen.

Citaat:
Waarom in hemelsnaam voor hem dan wel?
misschien omdat iedereen hem kende en blijkbaar toch wat betekende voor de nederlanders. Welke betekenis dat ook mag zijn: hij was bij die mensen geliefd of anders zijn nummers.
Niet iedereen hield van Herman Brood, bijvoorbeeld, maar het gros van de nederlanders(dus nee, degene die negatieve berichten hebben geplaatst vallen er niet onder) vond altijd wel een liedje van Hazes leuk/aardig

Zo, dat was weer mijn zegje voor vandaag.
Oud 30-09-2004, 19:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 30-09-2004 @ 20:33 :
*knip*
mooi gesproken, en 5 miljoen mensen die ernaar keken op tv, zegt natuurlijk genoeg over zijn populariteit
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:06
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 30-09-2004 @ 20:41 :
mooi gesproken, en 5 miljoen mensen die ernaar keken op tv, zegt natuurlijk genoeg over zijn populariteit
Ik heb het deels gekeken omdat ik finaal verbijsterd was dat zoiets mogelijk is in dit land.

Met mij denk ik meerderen, dus het zal niet alleen aan de populariteit gelegen hebben.
Oud 30-09-2004, 20:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb alleen maar kleine stukjes gezien in het nieuws en bij RTL boulevard enzo...
Maar ik hoorde wel iets interessants van m'n vader. Blijkbaar was Andre een goede vriend van mijn opa (die ook al een jaartje of 15 niet meer is.) en is hij zelfs op'de bruiloft van mijn opa en oma geweest.
Maar ja, m'n opa had dan ook een cafe, mss had dat er iets mee te maken.

Sorry, jullie hebben natuurlijk helemaal niks aan deze informatie, maar ik was er nogal door verbaasd en moest het even kwijt.
Oud 30-09-2004, 20:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 30-09-2004 @ 20:33 :
Oh ja Brutus? En vertel me eens, wanneer is iets fout? Omdat jij het zogenaamd 'fout' vind? Fout bestaat in dit geval niet. Tis een mening van jezelf, niet die van een ander.
No shit Sherlock.
Reageren

Regels voor berichten