Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 16:12
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Big M schreef op 27-09-2004 @ 21:02 :
Als je maar voor altijd bij elkaar wil blijven maakt het niks uit.

en ja aan trouwen hangt altijd het plakkertje 'oud' maar das niet waar wordt wederom bewezen...
Oud 28-09-2004, 16:36
bracelance
bracelance is offline
onder de 25 trouwen iig zeker niet. Trouwen heeft ook niet meer zo'n betekenis als vroeger. Trouwen en kinderen richting de 30 ongeveer denk ik.
Oud 28-09-2004, 16:37
miro
miro is offline
Op zich lijkt me dat niks. Ik zou eerst iig willen afstuderen, dingen op een rijtje hebben enz.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:10
Cruz
Cruz is offline
Tja, als het goed voelt, als je echt denkt dat hij de ware is, als je er goed over na gedacht hebt, als het financieel mogelijk is.. Why not?
Oud 29-09-2004, 10:55
Verwijderd
Ik ben sowieso niet zo trouwerig, dus ik zie mezelf niet jong trouwen, want dan zou ik heel snel van gedachten moeten veranderen over trouwen in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:03
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Big M schreef op 27-09-2004 @ 21:02 :
Als je maar voor altijd bij elkaar wil blijven maakt het niks uit.

en ja aan trouwen hangt altijd het plakkertje 'oud' maar das niet waar wordt wederom bewezen...
ach gut wat schattig...

je kan op je 21e echt nog niet zeker weten of je bij iemand voor de rest van je leven wil blijven. op je 30e trouwens ook nog niet helemaal, maar wel beter omdat je dan veel meer ervaring hebt (als het goed is) met dat soort dingen. verder moet je ook al lang met iemand samenzijn (en samen gewoond hebben) voordat je m.i. goed kan bepalen of het echt kan werken.

ik vind het dus ronduit dom, kortzichtig en naïef om op je 21e al te gaan trouwen, er kan nog zoveel gebeuren...t is wel aandoenlijk trouwens, maar ik zou over een paar jaar wel willen weten hoe het gegaan is
Oud 29-09-2004, 11:05
Vice
Vice is offline
M'n moeder ging trouwen toen ze 21 jaar was. M'n ouders hadden nog geen jaar verkering voor ze gingen trouwen, hebben niet voor hun huwelijk samengewoont en ze wonen nog steeds fijn bij elkaar. Het kan dus goed gaan. Ze hebben allebei een ander geloof, dus dat heeft er niks mee te maken.

Zelf moet ik er nu nog niet aan denken en ik wil nog tot m'n 25e naar school. Overgens heb ik het sowieso niet zo op trouwen.

Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:15
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-09-2004 @ 12:05 :
M'n moeder ging trouwen toen ze 21 jaar was. M'n ouders hadden nog geen jaar verkering voor ze gingen trouwen, hebben niet voor hun huwelijk samengewoont en ze wonen nog steeds fijn bij elkaar. Het kan dus goed gaan.
het kan ook wel, alleen de kans is gewoon niet zo groot. en ik zie niet in waarom je vrijwillig het risico op een hoop ellende (met scheiding) zou lopen als je ook gewoon ff kan wachten.
Oud 29-09-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 29-09-2004 @ 12:15 :
het kan ook wel, alleen de kans is gewoon niet zo groot. en ik zie niet in waarom je vrijwillig het risico op een hoop ellende (met scheiding) zou lopen als je ook gewoon ff kan wachten.
Of helemaal niet trouwen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 12:58
PrimRose
PrimRose is offline
ik wil voor mijn 30e trouwen, dus dat is niet jong.....
Oud 29-09-2004, 13:11
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-09-2004 @ 12:17 :
Of helemaal niet trouwen.
dat is idd he beste maar daar overtuig je veel mensen niet mee...dus dan kan je maar beter proberen het kwaad te minimaliseren

maar idd, trouwen is ruk
Oud 29-09-2004, 13:39
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ik wil zeker trouwen..maar neit op zo'n jonge leeftijd maar ook niet op mijn 30ste ofzo..........

miss als ik ongeveer 25 ben......of 24...
dan geniet je ook van je leven..........volgens mij als je op een jonge leeftijd gaat trouwen......is het veel leuker dan op je 30ste of 28ste............kheb geen idee waarom ik dat denk

maar er zijn echt mensen die op hun 18de / 19de trouwen...now dat vind ik te jong..........ze weten dan niet eens hoe ze moeten precies leven............ik bedoel...als je trouwt dan leef je maar alleen metje man........dan heb je veel verantwoordelijkheid nodig........dus de meesten die 18 of 19 zijn.....weten nog niet hoe een echt leven is.............toch??!! ze hebben niet echt ervaring van het leven.....
dan wordt het volgens mij erg zwaar voor hun...........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten