Poging 80
Goed. Het valt mij op dat heel veel mensen waarmee amper samen is te werken altijd strak beweren dat ze goed kunnen samenwerken, maar er absoluut niks van bakken in samenwerkingsverband. Of TE sociaal of TE asociaal. En dat terwijl samenwerken toch later een wezenlijk aspect van je baan wordt. Daarom werken meeste hbo-opleidingen ook met groepsverbanden.
Lastig dat je je daarmee niet op je plek voelt. Natuurlijk krijg je college's maar meestal moet je samenwerken ja. Echter kan ik je vertellen dat er bij de meeste opleidingen in de laatste 2 jaar van de opleiding meer gericht wordt op het individu en dus minder op samenwerkingen wordt aangestuurd. Hierdoor ontstaat t feit dus ook dat er ook nog altijd mensen stranden in het 3e jaar, omdat ze het ineens allemaal ZELF moeten doen of erg eenzaam en depressief worden.....
Geen antwoord op je vraag, maar als je echt advies wil, niet echt een advies.
Ik heb nog altijd 'geluk' gehad. Ik ken de 'meelifters' nog wel van de havo. Vreselijke types.......Ik had één keer een lichtelijke meelifter in een samenwerkingsgroepje.......nou op 1 of andere manier hebben we haar aan de gang gekregen

Daar ben ik toch wel goed in......anderen motiveren

Het helpt ook om al het werk op school te doen. Gewoon vaste tijden afspreken. Niet afspreken van: doe dit en dat thuis, want NIEMAND doet t

Jijzelf waarschijnlijk ook niet
Nouja dat wassut wel.......sorry vage reply