Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mm, mijn stem is dus een beetje hees vaak. Ook best wel laag. Er wordt vaak gevraagd of ik verkouden/keelpijn oid heb. Nah.. Ik vind zo'n Iers-Engels accent heel seksie! En jongens met een zachte stem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nienkesayshi.wav |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb wel een fijne stem, schijnt. Ik heb twee keer bij Presentatie-modules (op verschillende scholen) gehoord dat ik een ontzettend fijne stem/een dijk van een stem heb! Dat ik meteen iedereens aandacht heb. Wel vind ik het erg onhandig dat ik vaak hard praat zonder dat ik dat zelf doorheb, waarschijnlijk komt dat ook wel omdat mijn gehoor niet geweldig is. ![]() Mijn ex had wel een vervelende stem, en dat vond ik ook wel een minpuntje. Hij had dat van zijn vader en kon er natuurlijk ook niks aan doen, maar toch is het minder. Het luistert toch veel fijner naar iemand met een prettige stem?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt wel een leuke stem maar toen ik je hoorde babbelen was het echt totaal niet hoe ik dacht dat je zou praten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ach je praat tenminste niet pseudo haags ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Armadillo: Zoetermeerders praten niet zoetermeers omdat zoetermeerders wannabe-hagenezen zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn accent valt best mee. Toch? Het is minder geworden geloof ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
Laatst gewijzigd op 01-10-2004 om 09:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm ik weet niet zo goed wat voor n stem ik heb maar op maandag ben ik altijd n beetje schor en sommigen zeggen dat ik geen accent heb anderen zeggen dat ik te hard lach (bulder ![]() en weer anderen zeggen dat ik de R raarrr uitspreek..en ik heb ook weleens gehoord dat ik goois praat maar ik kom uit Gelderland ![]() nouja ik heb dus gewoon een sexy stem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
klinkt geil , wil je in mn voicemail komen hijgen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat is je lekkerste leraar/lerares Verwijderd | 32 | 16-06-2011 21:40 | |
Lifestyle |
Welke mannen zijn het voor jou? Koekiemonster. | 62 | 26-03-2011 13:57 | |
Liefde & Relatie |
wat vind je het meest sexy aan een man/vrouw? barstje | 98 | 16-07-2005 00:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stem kwijt Auntie M | 10 | 23-01-2005 00:10 | |
Seksualiteit |
Sexy is naakt? murwari | 61 | 02-06-2003 21:55 |