Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 15:18
Verwijderd
ik was ziekjes vanochtend maar toch ging ik naar school en daar heb ik mijn blik 2 uur lang op mijn pen laten rusten,toen was het voorbij en kon ik weer terug.
al terug heb ik Mischien gemeet,en samen hebben we geshopt en ik heb andere dingen gekocht dan ik nodig had en nu ben ik blut,maar wel blut met een mooie trui en riem en cd
en toen heb ik mischien weer afgezet op het station en ben ik weer naar huis gegaan,waar ik nu boos zit te zijn op mijn broertje omdat hij nieuwe msn heeft geinstalleerd waar ik geen zak van snap en uit pure frustratie er maar af heb gegooit,emt als gevolg dat ik nu even msnloos zit,maar dat download ik vanaovnd wel eer,nu eerst huiswerk ofzo
Advertentie
Oud 04-10-2004, 19:58
vixen
vixen is offline
Vandaag stond ik op en wist ikniet wat ik aanmoest, toen bleek mn huisgenoot het hele huis op te hebben geruimd.\daarna ben ik naar school geweest en ik heb brownies gegeten die ridder had gebakken (dankjewelnog daarvoor). Toen heb ik school gehad en toen ben ik naar een vriendinnetje gegaan en toen heb ik daar gegeten en toen zijn we naarde ikea gegaan,daar heb ik een prullenbak van de pappa van de vriendin gekregen (een rrroze) en nu gaan we naar mijn huis om op mn zatte huisgenoot te wachten en zelf ook leuk rosé te drinken.
Oud 04-10-2004, 20:25
Verwijderd
gestagiairt (ja ik denk dat je dat zo schrijft... ), getraind, gefitnesst (ik betwijfel sterk of je dat zo schrijft) en toen een hondertal stormtroopers doormidden gehakt met m'n lightsaberr woah woesjh woesj ghghh youuu are no match for the dark side
Oud 04-10-2004, 22:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb overdag alleen maar in bed gehangen en daarna beetje huiswerk gemaakt. en 's avonds was er een (betaalde) workshop op mn werk over interne fraude en dat was eigenlijk best leuk. en toen ging ik america's next topmodel kijken.
Oud 04-10-2004, 22:36
schimmel
schimmel is offline
ziek thuis gezeten, dus op de bank gehangen met vader die ook ziek thuis was, liefdes bekentenis in ontvangst genomen HAHAHAnee, persoon in kwestie uitgelachen, nieuwe broodmachine bewondert, en dalijk moet ik slapen want dan kickt de codeine in.
Oud 04-10-2004, 22:38
grandmommy
grandmommy is offline
hmm, naar school geweest, verliefd geweest, nieuwe schoenen gekocht en Sorry gezien maar hij herkende me niet en ik herkende hem te laat, toen op mijn kop gehad van daddy omdat ik niet belde dat ik later kwam, toen zangles gehad en dat suffe alicia keys liedje gezongen ( 'If I ain't got you') en een liedje van bryan adams en high&dry van Radiohead, maar mijn zangleraar snapte de noten niet en troen pizza met mozzarella op, yum en nu ga ik slapen
Oud 04-10-2004, 22:57
Verwijderd
Nou ik ben naar school geweest en het was heel saai
Want we gingen naar de VRT , zo een studio voor tv en radio
En we waren bij radio Donna in de uitzending
De rondtoerslet was een heks
Mijn trein gemist
en nu ga ik slapen
Oud 04-10-2004, 23:00
Verwijderd
Gisteren:
- ruzie gemaakt
- een heel klein beetje gelezen voor mn studie
- naar mn vriend gegaan en hij was romantisch
- door het bed gezakt
Vandaag:
- 2 uur hoorcollege + 2 uur werkgroep, erg gelachen
- thuis weinig uitgevoerd, 3 keer in slaap gevallen
- toch maar even 2 hoofdstukken gelezen, hoe goed
- met mn vriend gesmst en gebeld
- met een vriendinnetje gebeld, heel leuk
- CSI en America's Next Top Model gekeken
Oud 05-10-2004, 03:20
Verwijderd
Eerste oefen-iets met de band.

En voor de rest alleen maar aan een huuuuuuuuuge werkstuk logistiek gewerkt en ik ben nu pas klaar, godverre.
Oud 05-10-2004, 08:36
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
! am mE schreef op 05-10-2004 @ 00:00 :

- thuis weinig uitgevoerd, 3 keer in slaap gevallen
Ben jij een narcolepticus? Als ik je posts zo lees, val je echt overal in slaap.

Henk Mul !
Oud 05-10-2004, 09:50
vixen
vixen is offline
Gisteravond rosé gedronken, daarna kaartje geblazen met huisgenoot en een vriendin, dus daarna twee flessen witte wijn gedronken. Toen naar een speeltuintje gegaan, mn hand pijn gedaan omdat ik klem kwam te zitten tussen een of andere wipwap. Toen is mn huisgenoot in een lantaarnpaal geklommen en daarna zijn we naar huis gerend en was de hond kwijt en ik mijn schoen. En toen de hond gevonden en bijna op de bank in slaap gevallen maar toch naar boven gegaan. Toen de huisgenoot horen kotsen maar toch weer in slaap gevallen. Volgende ochtend om kwart voor 9 op om naar school te gaan en syllabi te halen. Nu weer thuis en straks lekker slapen en leren voor mn engels mondeling en mn tentamens.
Oud 05-10-2004, 10:03
Otis
Otis is offline
gister heb ik de hele dag n beetje in bed gelegen en vandaag skip ik weer college.
Ik voelde me vanmorgen wel een beetje stom en schuldig toen ik me weer omdraaide in bed

Vandaar dat ik het met mezelf goed probeer te maken door me op mn ''huiswerk'' te richten en een verslag over de toetreding van turkije probeer te schrijven

Nu zit ik dus een beetje te tobben over de vraag: Hoe wordt het besluit van de toetreding van Turkije genomen en welke instituten spelen hierin een rol en wat zijn hun taken??

oh en eigenlijk heb ik wel zin om te winkelen.
Oud 05-10-2004, 10:22
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister had ik een luie hangdag omdat ik op maandag nooit naar school hoef.
en vandaag ga ik lekker niet. want ik heb gewoon geen zin en ik voel me brak. maar zometeen ga ik wel een beetje wat voor school doen en misschien een leuke dvd kijken. vanavond is het mijn avond (die ik al weken oversla) en gaat de tv op net5. owja, zometeen moet ik mn nagels nog een keer lakken, want de lak pakt niet zo goed. of het is gewoon rare lak. en ik ga zo ontbijten.
Oud 05-10-2004, 10:41
Verwijderd
gisteren en vandaag vroeg op(11 uur). gisteren en vandaag van 1 tot 10 uur werken gisteren na mn werk bij erwin langs geweest en daar wat tv gekeken en wat blows gerookt. zijn jonge katje blijft een van de vetste huisdieren die ik in tijden gezien heb dat beest valt echt alles aan dat beweegt
Oud 05-10-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 05-10-2004 @ 09:36 :
Ben jij een narcolepticus? Als ik je posts zo lees, val je echt overal in slaap.

Henk Mul !
Misschien Ik kan altijd en overal slapen maar de laatste tijd ben ik gewoon extreem moe.
Oud 05-10-2004, 11:37
Verwijderd
Vandaag naar school gegaan en de trein gemist, waardoor ik niet meer naar de les kan. Hopelijk gaan we zo nog met ons groepje overleggen, anders zit ik voor nix op school te wachten. Joepie. Vanavond eens lekker relaxen met veeel fijne tv <3

Rust wel nodig, gisteravond bijna flauwgevallen op werk
Oud 05-10-2004, 13:38
misschien
misschien is offline
nouu, ik verveel me dood!
school is stom op het moment en hmpf.
ik wil dat het weekend is
Oud 05-10-2004, 13:47
guess what
guess what is offline
Ik blijf een dag ziek thuis en moet eigenlijk morgen een eindinterview inleveren maar ik heb niemand geinterviewd dus ik ben morgen ook nog ziek denk ik. en nu verveel ik me en ik ga zo maar mn haar verven. wat betekent dat ik eerst moet aankleden om verf te kopen. hm dilemma's.
Oud 05-10-2004, 13:49
Anteverta
Anteverta is offline
Ik had vanochtend rijles wat echt extreem slecht ging.
En omdat ik ziek ben heb ik besloten maar niet naar school te gaan en nu probeer ik al een paar uur huiswerk te maken maar het wil niet echt lukken
Oud 05-10-2004, 13:50
Otis
Otis is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 14:47 :
Ik blijf een dag ziek thuis en moet eigenlijk morgen een eindinterview inleveren maar ik heb niemand geinterviewd dus ik ben morgen ook nog ziek denk ik. en nu verveel ik me en ik ga zo maar mn haar verven. wat betekent dat ik eerst moet aankleden om verf te kopen. hm dilemma's.
wat voor n kleur?
Oud 05-10-2004, 13:52
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 14:50 :
wat voor n kleur?
eh bruinrood
hoezooo?
Oud 05-10-2004, 13:53
Otis
Otis is offline
nee was nieuwsgierig denk ik
Oud 05-10-2004, 13:56
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 14:53 :
nee was nieuwsgierig denk ik
ik vraag me af wat je studeert maar wou t niet vragen maar nu jij nieuwsgierig bent vraag ik t toch.
Oud 05-10-2004, 13:59
Otis
Otis is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 14:56 :
ik vraag me af wat je studeert maar wou t niet vragen maar nu jij nieuwsgierig bent vraag ik t toch.
okey

ik doe HEBO in den haag (hoge europese beroepen opleiding)
en jij?

Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 14:03.
Oud 05-10-2004, 14:01
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 14:59 :
okey

ik doe HEBO in den haag (hoge europese beroepen inleiding)
en jij?
okee nooit van gehoord
ik doe journalistiek in utrecht.
Oud 05-10-2004, 14:05
Otis
Otis is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 15:01 :
okee nooit van gehoord
ik doe journalistiek in utrecht.
uh opleiding moest dat zijn ja het is een vrij onbekende opleiding met vakken als europakunde , communicatie , frans, engels , spaans, recht etc..

wel cool tot nu toe
Oud 05-10-2004, 14:08
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 15:05 :
uh opleiding moest dat zijn ja het is een vrij onbekende opleiding met vakken als europakunde , communicatie , frans, engels , spaans, recht etc..

wel cool tot nu toe
ja anders was t hebi he. europakunde klinkt een beetje basisscholig, maar t lijkt me wel cool. ik krijg ook recht communicatie en spaans als ik wil volgens mij. ik verveeel me zoo
Oud 05-10-2004, 14:11
Otis
Otis is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 15:08 :
ja anders was t hebi he. europakunde klinkt een beetje basisscholig, maar t lijkt me wel cool. ik krijg ook recht communicatie en spaans als ik wil volgens mij. ik verveeel me zoo
neeee europkunde is juist het leukste vak over de eu en zo wel interessant
Oud 05-10-2004, 14:19
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 15:11 :
neeee europkunde is juist het leukste vak over de eu en zo wel interessant
nou okee als jij t zegt. den haag is cool
Oud 05-10-2004, 14:22
Otis
Otis is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 15:19 :
nou okee als jij t zegt. den haag is cool
uhuu tot nu toe wel en jij , zit je op kamers in utrecht?
Oud 05-10-2004, 14:24
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 15:22 :
uhuu tot nu toe wel en jij , zit je op kamers in utrecht?
nee ik kan niks vinden behalve kleine hokjes van 6 vierkante meter en dat vertik ik want dan ga ik dood.
Oud 05-10-2004, 14:40
Otis
Otis is offline
oh nu is mn huisgenote boos omdat ik geen sla wil gaan halen ( ik zit in pyjama, hallo )
Oud 05-10-2004, 14:53
guess what
guess what is offline
Citaat:
Otis schreef op 05-10-2004 @ 15:40 :
oh nu is mn huisgenote boos omdat ik geen sla wil gaan halen ( ik zit in pyjama, hallo )
trek het je niet persoonlijk aan, het is doodnormaal om om kwart voor 4 nog in je pyjama te zitten
Oud 05-10-2004, 15:05
Otis
Otis is offline
Citaat:
guess what schreef op 05-10-2004 @ 15:53 :
trek het je niet persoonlijk aan, het is doodnormaal om om kwart voor 4 nog in je pyjama te zitten
ik ben ondertussen aangekleed en opgefrist en ga zo snel naar de pakistaan aan de overkant om brood en sla te halen..
Oud 05-10-2004, 15:18
Verwijderd
school, foto met alle 5havo-ers (goh leuk met zoveel man op een foto) bij mn pa langs geweest, rotzooi naar binne gewerkt, zitten vloeken op mn mp3 speler
Oud 05-10-2004, 15:21
thecatempire
thecatempire is offline
ik ben vandaag naar school geweest en met gym gingen we tsjoepballen en als een aap van een slingerend rek naar een touw springen, ik hou van gym <3 en zometeen ga ik alleen maar tv kijken en ik verheug me op the gilmore girls, sex and the city en het meest op the O.C. <333
Oud 05-10-2004, 15:33
Faery
Faery is offline
College gevolgd, college geskipt, naar huis gegaan, pc aan en vreten maar.
Oud 05-10-2004, 15:41
schimmel
schimmel is offline
naar de kapper geweest ik ben mismaakt en nu wil ik huilen.
het was een fucking ramp, het brandalarm ging af en ik had net shampoo in mn haar ik ga NOOIT meer naar de kapper maakt niet uit hoe scheef het is.
Oud 05-10-2004, 15:49
Faery
Faery is offline
Oud 05-10-2004, 16:05
schimmel
schimmel is offline
ja lach maar, etter
Oud 05-10-2004, 16:09
Jules
Jules is offline
Wakker geworden in Amsterdam, naar huis gegaan (omdat ik 2 broeken en een shirt verkocht had en die moesten op de post, maar die lagen dus nog bij papa en mama,) schone onderbroeken en sokken mee terug genomen, vanmorgen vriendje gesmst of het goed was of ik na het eten kwam en de rest van de dag op antwoord gewacht maar dat bleef (alweeer) uit, dus ik ga maar niet, en nu ga ik weer leren.
Oud 05-10-2004, 16:23
Verwijderd
Uitgeslapen, naar de bank geweest, naar de apotheek geweest, naar de AH geweest, gegeten, ziek gevoeld, gebeld, geprobeerd te lezen voor studie maar dat lukte niet want het is zoooooo een saai boek dus dat heb ik maar uitgesteld.
Oud 05-10-2004, 16:25
snoodaard
snoodaard is offline
Interesse getoond in dit forum en eens wat gepost op wat onderwerpen in dat stuk over flims en tv kijken. Men is overal snel beledigd.
Oud 05-10-2004, 16:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
Naar de opticien, daarna ff geinternet en tv gekeken en op de bank in slaap gevallen. zometeen maar 's huiswerk maken..
Oud 05-10-2004, 18:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben voor 't eerst naar mijn nieuwe job geweest alwaar ik door een of ander schooljuf achtige muts met een vlecht werd rondgeleid. Ik heb peoples geholpen en ik heb fooi gehad, en ik heb een glas op de grond laten vallen (is lastig hoor, lopen met een dienblad als je lomp bent) en ik heb met 60% korting een broodje bij de c'est du pain gegeten, en toen 's middags kwam ik erachter dat ik al 3 mensen ken in het bedrijf, dus toen werd het toch nog gezellig, ookal werkte er ook een beetje chagrijnige oude man. En ik heb een introductietour dinges gehad van de baas, maar het sloeg nergens op want ik ken dat bedrijf wel goed, doordat m'n moeder er al bijna 20 jaar werkt.
En toen kreeg ik een tasje met prullies en boekjes en lelijke werkkleding en toen ging ik naar huis...

phew.
Oud 05-10-2004, 18:21
guess what
guess what is offline
nou heb ik eindelijk haarverf gekocht heb ik geen zin meer om mn haar te verven
Oud 05-10-2004, 19:18
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vanmdmiddag een microfoon gekocht en me de hele middag zitten afvragen hoe en wAt en ik wilde mijn daddy niet vragen hoe dat werkte want ik wil niet dat hij weet dat ik muzakjes opneem. maar sinds een kwartier weet ik gelukkig dankzij cha)s hoe die shit werkt en nu zit ik de hele tijd 'natas' in de microfoon te zeggen en achterstevoren te speln, en dan krijg je Satan !
Oud 05-10-2004, 19:19
grandmommy
grandmommy is offline
en ik heb een typegebrek
Oud 05-10-2004, 21:50
Dith
Dith is offline
Drie uur les gehad, naar de stad geweest. Wéér eens nieuwe lingerie en shirtjes gekocht en nu ben ik 200 euro armer .
Maar alles wordt teruggestort door mijn mama .
Training gegeven en tijdens die training zijn er 3 meisjes gewond geraakt waarvan eentje naar de EHBO is afgevoerd. Waarschijnlijk gebroken neus.
Net was Hank mcCrank weer langsgeweest en dat was erg lam want we hebben een saai tvprogramma gekeken en nu ben ik verliefd.
Oud 05-10-2004, 22:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik drink.

Regels voor berichten