Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 20:39
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-10-2004 @ 21:22 :
En vergeet Dune niet. Vooral A New Hope is daar zwaar op gebaseerd.

En verder is het allemaal zo klisjee als een zoetwaterotter, maar dat maakt het niet minder heersend. + de games zijn ook vet cool, met name Dark Forces
Jah ik zou me diep moeten schamen, maar die dingen van Dune moet ik nog checken..

Maja de Darkside is duidelijk het beste element in de SW saga..
Zonder donker, geen licht en dus ook balans ..
Oud 04-10-2004, 20:49
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 19:57 :
Dat heet Quenya.
Of Sindarin, denk ik

Quenya is de oudste elfentaal, gemaakt door de Quendi. die kon je verdelen in twee groepen, de avari ( de onwilligen die niet meewilden naar Aman, de onsterfelijke landen ( oftewel Valinor)) en de Eldar, de Elfen die wel meegingen op de grote reis van de Quiviénen. De eldar kun je ook weer onderverdelen in groepen en een daarvan zijn de Sindar, die ook Sindarin spraken. de Avari behoorden uiteindelijk tot de Moriquendi, de elfen van de duisternis.

n e r d
Oud 04-10-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Bruce schreef op 04-10-2004 @ 21:39 :
Maja de Darkside is duidelijk het beste element in de SW saga..
Zonder donker, geen licht en dus ook balans ..
Sowieso zitten die films vol met een hele rits principes (filosofiën) die George Lucas wilde overbrengen in z'n film, allemaal van die standaard dingen zoals love conquers all, koester nooit wrok, vriendschap boven begeerte en zulk soort shit D'r is vast wel een lijst met die dingen te vinden ergens
Oud 04-10-2004, 23:29
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
cut_off schreef op 04-10-2004 @ 18:41 :
Ik was laatst op een hardcoreshow in een jongencentrum. Liep daar een gast rond 2meter, een staart, lotr-achtige vodden en blijkbaar 2 spitse opzetstukjes voor op zn snijtanden. Was die idioot in de pit terecht gekomen en zo'n neptand verloren, ging hij hem eerst een kwartier zoeken tussen de bewegende mensenmassa. Tevergeefs, staat hij op gooit zn handen de lucht in en maakt me toch een kreet.... Goddamn als die niet in de film was blijven hangen.

Maargoed hij was zn tand gelukkig kwijt, freak .
LOL

meesterlijk
Oud 05-10-2004, 01:35
Verwijderd
Ik had het toevallig vandaag net op mn werk met een paar mensen over star wars. vroeger heb ik die 3 banden van de eerste triologie gekocht en die heb ik grijs gedraaid. nu vind ik t nog steeds een vet verhaal maar heb al jaren geen film meer getjekt. behalve die nieuwe dan. die zijn mooi gemaakt maar ik mis gewoon de fealing van de oude films ofzo. ik vind ze een beetje net niet als het ware. de lotr films vind ik ook vet. heb die enhanced dvd box van de eerste en die moet ik van die andere 2 binnenkort ook nog ff kopen. peter jackson is sowieso een held van me en die film is echt gruwelijk goed uitgewerkt.

@Rut_Off: thanx dude, ik bedacht me ook vandaag weer dat ik dat filmpje nog steeds eens moest zoeken op internet omdat ik m al jaren niet meer gezien had briljant

Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 01:39.
Oud 05-10-2004, 07:31
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 04-10-2004 @ 21:49 :
Quenya is de oudste elfentaal, gemaakt door de Quendi. die kon je verdelen in twee groepen, de avari ( de onwilligen die niet meewilden naar Aman, de onsterfelijke landen ( oftewel Valinor)) en de Eldar, de Elfen die wel meegingen op de grote reis van de Quiviénen. De eldar kun je ook weer onderverdelen in groepen en een daarvan zijn de Sindar, die ook Sindarin spraken. de Avari behoorden uiteindelijk tot de Moriquendi, de elfen van de duisternis.

n e r d
Mja, maar de Sindarin spraken heel anders dan de Avari na eenm scheiding van een paar duizend jaar.
Oud 05-10-2004, 07:37
Anteverta
Anteverta is offline
en jullie realiseren wel dat dit allemaal niet echt is?
Oud 05-10-2004, 08:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik ben genoeg beinvloed door Tolkien dat ik me kapot kan ergeren aan mensen die hier zeggen dat ze 'Lord of the Rings nooit gezien hebben'.

Nee dat kan ook niet, je kan het ook alleen maar LEZEN. Wat Peter Jackson verder doet met een paar acteurs in z'n achtertuin is alleen maar zijn visie, dat heeft verdomde weinig te maken met het origineel.

Al die meisjes van 14 die plotseling 'Grootste fan van lotr!!!1' werden omdat ze verliefd werden op Orlando Bloom....

Ze zouden Bombadil nog niet herkennen als 'ie naakt voor ze op de tafel danste.
Oud 05-10-2004, 08:15
rolletje*
rolletje* is offline
ben niet zo science fictionig..ik heb ook geen een film van potter lotr of star wars gezien, kan me niet echt serieus inleven in een film over elfjes, tovenaars en jedi's enzovoorts..
Oud 05-10-2004, 08:58
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-10-2004 @ 21:52 :
Sowieso zitten die films vol met een hele rits principes (filosofiën) die George Lucas wilde overbrengen in z'n film, allemaal van die standaard dingen zoals love conquers all, koester nooit wrok, vriendschap boven begeerte en zulk soort shit D'r is vast wel een lijst met die dingen te vinden ergens
Hehehe duidelijk..
En als je een Jedi wilt worden, mag je niet eens naar avontuur verlangen enzo..
George Lucas wilt allemaal saai nerds van ons maken ..
Sith is duidelijker beter ..
Maar idd Star Wars zit vol met dat soort dingen..
Oud 05-10-2004, 09:01
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Bruce schreef op 05-10-2004 @ 09:58 :
Hehehe duidelijk..
En als je een Jedi wilt worden, mag je niet eens naar avontuur verlangen enzo..
George Lucas wilt allemaal saai nerds van ons maken ..
Sith is duidelijker beter ..
Maar idd Star Wars zit vol met dat soort dingen..
Aan het begin van the Empire Strikes Back zag je dat Luke echt enorm op prinses Leia (z'n zus) geilde... ik vond dat ook altijd wel een grappig controversieel element, maar volgens mij had uitzuiger George dat niet eens door. .

Henk Mul !
Oud 05-10-2004, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 05-10-2004 @ 09:32 :
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/bl...WARS.NERDS.wmv

nu.

allemaal meteen kijken.

geloof mij.
heb ik dit niet net gepost?
Oud 05-10-2004, 10:08
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 05-10-2004 @ 10:49 :
heb ik dit niet net gepost?
bijlo

mijn welgemeend excuus.
Oud 05-10-2004, 10:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dude...
Oud 05-10-2004, 10:17
Verwijderd
okok:

het boeit me geen fuck of hij al gepost was, stomme emo!
Oud 05-10-2004, 10:42
Verwijderd
hahaha die gozer in dat storm trooper pak haha wanneer hij zijn helm af doet
Oud 05-10-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 05-10-2004 @ 10:01 :
Aan het begin van the Empire Strikes Back zag je dat Luke echt enorm op prinses Leia (z'n zus) geilde... ik vond dat ook altijd wel een grappig controversieel element, maar volgens mij had uitzuiger George dat niet eens door. .

Henk Mul !
k denk het wel hoor.. 't maakte die onhulling wel een stuk verrassender. verrassender in ieder geval dan dat Vader Luke's pappie bleek te zijn. Well duhhhh.

Darth Vader = Iemands' vader
Mon Mothma = Typische moeder figuur
Han Solo = einzelgänger type
luke = boerennaam
greedo = een hebberig alientje

ze hebben wel nagedacht over die namen verder..
Oud 05-10-2004, 14:25
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben niet echt nerdy genoeg om als Trekky door het leven te gaan, maar ik bezit wat warhammer en spendeer genoeg tijd achter de pc om me nerd te noemen.

Verder heb ik wel een tikkeltje een hekel aan mensen die onzin als elfjes te serieus nemen. Ik bedoel, zodra je een eigen secte begint op het internet en naar jouw kamer in het ouderlijk huis refereert als 'my fortress of solitude' ben je verkeerd bezig.
Oud 05-10-2004, 15:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 05-10-2004 @ 15:25 :
Ik ben niet echt nerdy genoeg om als Trekky door het leven te gaan, maar ik bezit wat warhammer en spendeer genoeg tijd achter de pc om me nerd te noemen.
Ach, blasfemie! Je hebt net je ganse warhammerleger te koop aangeboden.
Oud 05-10-2004, 15:57
Verwijderd
lotr en hp idd uit principe niet
star wars 1 film van gezien en die vond ik bagger (die ene met dat moeras )
star trek vind ik ook stom
Oud 05-10-2004, 18:02
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Joostje schreef op 05-10-2004 @ 08:31 :
Mja, maar de Sindarin spraken heel anders dan de Avari na eenm scheiding van een paar duizend jaar.

hmm, nogal logisch lijkt me, zij waren van af het begin gescheiden. of bedoel je de Eldar?
Oud 05-10-2004, 18:08
merels
merels is offline
startrek
Oud 05-10-2004, 19:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-10-2004 @ 21:22 :
En vergeet Dune niet.
Vergeet ook niet dat de gemiddelde Starwars fan het IQ niet heeft om de hele Duin serie te lezen ;P
Oud 05-10-2004, 19:09
Verwijderd
Starwars vind ik stom maar Lord of the Rings is echt de shit. Geweldig hoe dat hele verhaal in elkaar zit. Al die personages, talen, achtergronden etc. Geweldig
Verder beïnvloeden films mijn leven niet heel erg. Hooguit denk ik wel eens: "leuke broek, die wil ik ook wel" maar dat denk ik dan niet bij LotR dan.
Oud 05-10-2004, 19:14
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
eXo schreef op 05-10-2004 @ 12:10 :
k denk het wel hoor.. 't maakte die onhulling wel een stuk verrassender. verrassender in ieder geval dan dat Vader Luke's pappie bleek te zijn. Well duhhhh.
Nou, ik ben benieuwd, eXo. We zullen er binnenkort vast wel over kunnen lezen in een of ander nieuw boek, 'Why I never fucked my sister; the lovestory' o.i.d., George Lucas' commercieel uitzuigtalent kennende.

Henk Mul !
Oud 05-10-2004, 19:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
! am mE schreef op 05-10-2004 @ 20:09 :
Starwars vind ik stom maar Lord of the Rings is echt de shit. Geweldig hoe dat hele verhaal in elkaar zit. Al die personages, talen, achtergronden etc. Geweldig
mischien dan ook de moeite waard: Rad des Tijds serie van Robert Jordan, en de Duin serie van Frank Herbert. Tenzij je niet van lezen houdt ;P
Oud 05-10-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 05-10-2004 @ 20:18 :
mischien dan ook de moeite waard: Rad des Tijds serie van Robert Jordan, en de Duin serie van Frank Herbert. Tenzij je niet van lezen houdt ;P
Ik heb de boeken niet gelezen maar de films gezien Maar wie weet, bedankt voor de tip
Oud 05-10-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 05-10-2004 @ 20:02 :
Vergeet ook niet dat de gemiddelde Starwars fan het IQ niet heeft om de hele Duin serie te lezen ;P
Euh.. daar is geen IQ voor vereist gewoon een hoop tijd

(ben niet verder gekomen dan eh... children geloof ik )

Bovendien is het een behoorlijk crappy uitspraak, tenzij je natuurlijk onderzoek hebt gedaan naar het IQ van alle Star Wars fans.

ps: http://www.jitterbug.com/origins/dune.html
Oud 06-10-2004, 14:14
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
absence schreef op 04-10-2004 @ 19:48 :
nerdy

je bent sexy in je nerdheid. wil je naakt vulcan mindmelten?
Oud 06-10-2004, 14:41
Verwijderd
Ik ben best wel Harry Potter fan, heb de boeken, heb een wekker, briefpapier, etui, sleutelhanger en dat soort dingen. Ik heb zelfs een Hermelien outfit waar ik het vijfde boek mee ben gaan kopen, midden in de nacht

Star Wars, Star Trek en The Lord Of The Rings vind ik allemaal erg leuk, maar alleen van Stars Wars heb ik verder wat (poppetjes van Han Solo en Obi Wan en Yoda enzo. )
Oud 06-10-2004, 15:05
absence
absence is offline
Citaat:
GRRR schreef op 06-10-2004 @ 15:14 :
je bent sexy in je nerdheid. wil je naakt vulcan mindmelten?
Oud 06-10-2004, 15:06
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Geef mij maar '' Bad Taste ''
Oud 06-10-2004, 15:10
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-10-2004 @ 15:41 :

Ik heb zelfs een Hermelien outfit waar ik het vijfde boek mee ben gaan kopen, midden in de nacht

omg
Oud 06-10-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 06-10-2004 @ 16:06 :
Geef mij maar '' Bad Taste ''
Oud 06-10-2004, 16:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
eXo schreef op 05-10-2004 @ 20:43 :
Euh.. daar is geen IQ voor vereist gewoon een hoop tijd

(ben niet verder gekomen dan eh... children geloof ik )

Bovendien is het een behoorlijk crappy uitspraak, tenzij je natuurlijk onderzoek hebt gedaan naar het IQ van alle Star Wars fans.

ps: http://www.jitterbug.com/origins/dune.html
kijk. Nog iemand die niet verder komt dan children En zo dik zijn die boeken toch ook weer niet Die link van jitterbug is idd vet, Herbert heeft niet voor niks jaren research gedaan, ik ken weinig fictive boeken die zo diep in gaan op zaken zoals godsdiensten, sociologie, massa-manupilatie, biologisch (al dan niet gemanipuleerd) erfgoed, de evenwichten tussen natuur en mens, en nog n rits
Oud 07-10-2004, 15:36
Verwijderd
hey ik heb er gewoon geen tijd voor
bovendien vond ik ze kwalitatief sterk achteruitgaan

ik heb wel een van de prologen (house atreides geloof ik) gelezen, die vonk wel tof
Oud 07-10-2004, 23:48
Carn
Carn is offline
jeetje dat is gewoon hapklare shit herberts originele boeken nog altijd een stuk beter dan die prologues
Oud 08-10-2004, 00:17
Nebula
Nebula is offline
Ik ben verslaafd aan de Star Wars soundtracks

Oud 08-10-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 08-10-2004 @ 00:48 :
jeetje dat is gewoon hapklare shit herberts originele boeken nog altijd een stuk beter dan die prologues
Ik weet 't ze zijn een stuk simpeler maar op een gegeven moment vond ik het zoooo traag gaan en blergh. alle toffe karakters waren weg. Ik probeer het heus nog een keer, wees maar niet bang Angst is de moordenaar van het verstand.

whah
Oud 08-10-2004, 14:06
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik moet altijd zo ontzettend huilen van Lord of the Rings.
Ik kreeg een keer dat eerste boek, en na vijf bladzijden ben ik maar gestopt want echt soppig werd mn kutje er niet van
Ik wil dat elfjes dood gaan en hobbits sterven
Oud 13-10-2004, 12:54
Haligh
Haligh is offline
http://www.milkandcookies.com/stuff/triumphvsw.asx

GENIAAAAL
Oud 13-10-2004, 13:52
Verwijderd
alweer triumph the insult dog?

ik was toch het eerste jongens.
Oud 13-10-2004, 14:23
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-10-2004 @ 14:52 :
alweer triumph the insult dog?

ik was toch het eerste jongens.
bah bah
laat maar dan
Oud 15-10-2004, 13:41
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
maar draag mijn elfenpakje alleen thuis met de gordijnen dicht).
shame!

tlotr is cool en hp uiteraard ook, k ga zelf brw niet zover dat ik me ook zo kleed, wel dat ik er barbie s van koop...
Oud 15-10-2004, 18:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
lotr vond ik wel leuk, maar t heeft me niet beinvloed.
ik vind star trek wel gaaf alleen ik kijk t alleen als ik t niet vergeet en ben dus ook geen die-hard die te pas en te onpas met quotes strooit.

pokémon daarentegen is wel echt een soort van lifestyle geweest voor me.
Oud 15-10-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 15-10-2004 @ 19:30 :
lotr vond ik wel leuk, maar t heeft me niet beinvloed.
ik vind star trek wel gaaf alleen ik kijk t alleen als ik t niet vergeet en ben dus ook geen die-hard die te pas en te onpas met quotes strooit.
i'm a doctor, not a ...
Oud 16-10-2004, 00:00
sorry
sorry is offline

verder hou ik er niet echt van.
Oud 16-10-2004, 00:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sci-fi series boeien me totaal niet.
De enige series die mij boeien (en dus ook wel beinvloeden) zijn vage britse comedy series (waaronder red dwarf, dus eigenlijk ook wel een beetje sci-fi).
Ik communiceer met mijn mede anglofielen dan ook voornamelijk in quotes van die series.
En al mijn geld gaat er aan op (want er komen steeds nieuwe series, dus moet ik nieuwe DVD's en/of video's hebben).
En ik pas mijn avatars en sigs er op aan.

Ja ik ben een nerd.
Oud 17-10-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 06-10-2004 @ 16:10 :
omg
achja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten