Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: domheid, lelijkheid, onverzorgdheid, jongens met een stomme muziek/kledingstijl, jongens die veel te snel van stapel lopen, opdringerigheid, jongens die niks of alleen zaken die voor mij onmogelijk interessant kunnen zijn te vertellen hebben. en vast nog wel meer.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik voeg er mannen zonder mening aan toe, van die jongens die alleen maar zeggen : maakt mij niet uit, (ja of nee) maakt mij niet uit. vre-se-lijk
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 16:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: meisjes die: - onwetend, arrogant, ongeinteresseerd in alles, oppervlakkig en respectloos jegens de natuur zijn - geen eigen mening hebben - zich sletterig gedragen/kleden - de hele dag bellen, smsen en msnen - die denken dat ze heel bijzonder zijn, en dat niet zijn - extreem-rechts-denkend zijn - meehelpen aan de verloedering van de Nederlandse taal-> breezersletjes - teveel alcohol drinken - teveel softdrugs gebruiken - harddrugs gebruiken - geen respect hebben voor andermans muzieksmaak - alternatieve kleding dragen omdat ze per sé met die bepaalde groep geassocieerd willen worden, en niet omdat ze het ECHT zelf mooi/leuk vinden - de hele dag op straat hangen - zichzelf stoer vinden - agressief zijn - scooter rijden, om het scooter rijden, en het uitsloven daarmee en dus niet scooter rijden omdat het daadwerkelijk handig is voor hen - denken dat ze beter/belangrijker zijn dan anderen - hun vrienden en vriendinnen ook uitschelden als zij niet boos zijn ('Oh kankerhoer, je zou toch bellen?!') - zoiezo vaak schelden - geen schaamtegevoel hebben whatsoever - onbeleefd zijn - zich nooit kunnen gedragen, en associaal zijn - dingen kapot maken omdat ze dat stoer vinden - op 1 avond meerdere jongens zoenen, of tegen ze aanschuren - zoiezo er meerdere vriendjes op nahouden, of om de zoveel weken een ander hebben - gewoon echt heel dom zijn (waar je dus geen normaal gesprek mee kan voeren, zonder je te ergeren aan haar achterlijkheid) - onverzorgd zijn - teveel troep op hun gezicht smeren (make-up = ![]() ![]() - zich alleen maar bezig houden met hun uiterlijk - zelf geen benul hebben van wat ze nou eigenlijk willen - alleen op uiterlijk vallen en vast nog een heleboel meer, maar de lijst is nu al lang genoeg, dunkt mij ![]() En nee, ik ben HELEMAAL niet kritisch hoor... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier staat toch enkelfout, ik zie iedereen enorme waslijsten ophangen ^^ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik beheers de Nederlandse taal ook niet perfect, maar ik kan me er ook niet al te veel aan ergeren als iemand anders het ook niet ken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja wat mag een meisje dan wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Idem ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |