Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 21:40
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-10-2004 @ 19:42 :
Ik eet altijd na 7 uur en soms is dat irritant want ik krijg altijd rond 6 uur honger maar dan moet ik nog zo lang wachten en ik vind het zonde om te gaan snacken want daarna heb ik geen honger meer !
Jah duidelijk, ik vreet me zelf altijd vol met chips enzo..
Maja ik ben een meester in het uitstellen..
Dus als ik voor mezelf moet koken ofzo, dan is dat zo onregelmatig als het maar kan..
Oud 07-10-2004, 21:46
June bug
June bug is offline
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik burgerlijk ben, heb wel vaak behoefte aan een beetje vastigheid dat ik vantevoren een beetje weet hoe de boel gaat lopen.. Maar, over eten; ik ontbijt 's ochtends als ik naar school moet altijd gewoon, anders heb ik echt mega-honger na een uur, en ben op school een keer bijna flauwgevallen toen ik niet ontbeten had dus sindsdien ontbijt ik altijd. Lunchen doe ik niet altijd, eigenlijk eet ik alleen fatsoenlijk 's middags op stage. Avondeten is altijd rond 6 uur half 7 maar dan heb ik ook wel honger. Alleen als ik op zaterdag tot half 7 moet werken eet ik altijd later.
Oud 07-10-2004, 22:43
the tourist
the tourist is offline
Wij eten doordeweeks echt altijd stipt om 6 uur, maar dat is vooral omdat mijn moeder om 7 uur moet werken en we ook nog moeten afwassen. Ander eten eet ik meestal ook op vaste tijden, behalve als ik alleen thuis ben, dan eet ik vaak op de raarste tijden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:56
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
We eten meestal tussen 18.30 en 19.00, vind ik een prima tijd. Iedere avond standaard om 18 uur aan tafel is echt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:02
Vice
Vice is offline
Avondeten doe ik sowieso na 7 uur omdat ik meestal doordeweeks pas om kwart voor zeven thuis ben. Gezamelijk aan tafel eten doen we ook al lang niet meer. De reden daarvoor is dat m'n moeder onregelmatig werkt, ik laat thuis kom en m'n vader nog later thuis komt. Meestal zo rond 9 uur. Bij ons is het dat iedereen maar een beetje voor zichzelf zorgt en eet wanneer het hem dat uitkomt.

Ik weet niet of dat nou wel of niet burgelijk is en ik heb ook geen idee hoe dat bij andere gezinnen gaat.
Oud 08-10-2004, 11:02
Verwijderd
Ik zou juist willen dat mijn leven wat meer geordend was.
Bij ons thuis weet je nooit wie er mee-eet, wat we weten, hoe laat we weten en wie het klaarmaakt. Mijn moeder heeft soms haar buien dat ze met het gehele gezin wil eten en dan wachten we op mijn zus, ook als ze pas om 10 uur thuis is en binnenkomt met de mededeling dat ze al heeft gegeten. Tegenwoordig valt het wel mee maar vroeger was het echt heel erg. Ik probeerde zelf wat regelmaat in mijn leven aan te brengen, maar door alles wat ik toen uitvoerde lukte me dat ook helemaal niet.
Sinds mijn moeder veel minder werkt loopt het allemaal heel anders; ze leeft opeens veel meer met de klok & wil nu af en toe vroeg eten omdat dat beter voor je is, blijkbaar. Komt er op neer dat ze het een dag probeert, maar dan alsnog pas om 8 uur klaar is en het daarna opgeeft.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:13
guess what
guess what is offline
ik ben niet zo burgerlijk volgens mij. ik woon bij mn vader en die is altijd pas half 7 thuis, soms heb ik dan gekookt of soms kookt hij dan nog. verder is het zondags altijd de vraag wie wanneer thuis is met eten, omdat mn vader en ik sowieso altijd wel eens per week ergens anders eten en het is een chaos. maar ik vind het niet zo erg, beter dan strikte regeltjes als elke dag 17.30 u aan tafel
Oud 08-10-2004, 11:22
Verwijderd
waarom heeft iedereen het alleen over avondeten
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
hehe, dalijk maar eens lekker burgerlijk gaan werken met m'n zelf gesmeerde bammetjes
Oud 08-10-2004, 11:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxane schreef op 08-10-2004 @ 12:22 :
waarom heeft iedereen het alleen over avondeten
studenten hè, die eten maar 1 keer per dag ---> meer geld voor pils
Oud 08-10-2004, 11:32
Otis
Otis is offline
omg iemand die het woord bammetjes gebruikt
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 08-10-2004 @ 12:31 :
studenten hè, die eten maar 1 keer per dag ---> meer geld voor pils
nee maar ik bedoel dat alsof alleen het tijdstip e.d. dat je avondeet indiceert of je burgelijk bent of niet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:42
Hagel
Hagel is offline
ik ontbijt als ik wakker word, tussen 6 uur en 1 uur smiddags, middageten meestal rond een uur of 2-3 en avondeten ligt eraan, doe het niet altijd want ik heb er niet altijd geld voor meestal dan rond 7-8 uur
Oud 08-10-2004, 13:05
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Roxane schreef op 08-10-2004 @ 12:37 :
nee maar ik bedoel dat alsof alleen het tijdstip e.d. dat je avondeet indiceert of je burgelijk bent of niet
Wat eXo idd al eerder aangaf, de titel was eigenlijk alleen een voorbeeld van burgerlijkheid. Er zitten nog veel meer aspecten aan vast en daar vroeg ik o.a. naar - dat iedereen zich dan ook alleen focust op avondeten begrijp ik niet, .

Henk Mul !
Oud 08-10-2004, 13:16
schimmel
schimmel is offline
mjah, zit op school, woon thuis, neem brood mee naar school, mobiel, geverfde fiets, bloemetjes dekbedovertrek, mn kamer straalt sowieso burgerlijkheid uit.
vaste bedtijd heb ik niet.
etenstijd staat hier niet vast, ontbijt wel eens als ik wakker word, lunchen doe ik niet echt ofzo. mn ouders werken allebei al zolang ik weet dus dan heb je dat niet.
nouja ik ben gewoon een tiener alleen dan toffer en met een leuker leven dan de gemiddelde tieners
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:20
Sade
Sade is offline
Ik ben weinig burgerlijk. Mijn ouders wel
Oud 08-10-2004, 13:22
Flagellant
Flagellant is offline
Ik leef vrij burgerlijk, alhoewel de opstandige puber nog weleens in me naar boven weer komen. Maar dat gevoel wordt dikwijls snel de kop weer ingedrukt. Ik vind het wel best zo, heb geen ontzettende behoefte ana buitensporigheden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik eet nooit op vaste tijden, en ook niet altijd echte maaltijden.
sla ook wel eens wat over als ik een tijdje een creatief slaapritme heb
ik zorg wel dat ik gezond eet, groente enzo
is dat burgerlijk?
ik neem ook brood mee voor naar mijn werk want dat is weer helemaal in. en bovendien kan ik toch geen fancy lunch betalen
Oud 08-10-2004, 13:57
Auntie M
Auntie M is offline
Ik doe wat ik wil en wanneer ik wil. Soms is dat burgelijk, soms niet so be it.
Oud 08-10-2004, 14:20
Tom Violence
Tom Violence is offline
je bent gewoon lekker jezelf!!!!11
Oud 08-10-2004, 14:43
coopergirl
coopergirl is offline
In de regel eet ik tussen 19:00 en 20:00 uur m'n warme maaltijd. Overdag ga ik naar school en zodra ik thuis ben heb ik niet direct de behoefte ijverig te gaan koken.. Vandaar dat ik het tot een later tijdstip uitstel
Oud 08-10-2004, 17:42
Verwijderd
elke zondag gaan we naar de kerk en houden we daarna een gezamelijke familie brunch, daarna was ik auto terwijl mn pa het gras maaid en om 1900 uur gaan we frietjes eten

ASS IF !!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:45
Sjezzie
Sjezzie is offline
het gaat toch niet over eten watjes
Oud 08-10-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Sjezzie schreef op 08-10-2004 @ 18:45 :
het gaat toch niet over eten watjes
Het komt kennelijk niet helemaal over
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb geen idee...

Ik eet vaak om half 10 pas een keer, werk heel onregelmatige tijden, ik doe school in het weekend en ga altijd te laat naar bed.

Maar ik ben dan wel weer zo saai dat ik het hip vind om als ik vrij ben met mijn vriend in het bos rond te hopsen, ik ben altijd overal op tijd, ik probeer een beetje fatsoenlijk te slapen etc.

ik zal vast wel burgerlijk zijn.

Al gaan tuinkabouters, fonteintjes en van die stro-poppen met kleertjes in de tuin, die door je raam naar binnen gluren mij toch wel te ver ( lang leve de buren )
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:36
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
! am mE schreef op 08-10-2004 @ 18:49 :
Het komt kennelijk niet helemaal over
80% komt hier niet over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten