Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En in ultimo door het kabinet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk snap ik waarom mensen staken maar ik geloof niet dat het ook daadwerkelijk positieve gevolgen gaat hebben.
||
Citaat:
dus het helpt wel degelijk, alleen niet meteen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De NS en de vakbonden kunnen kiezen uit een actie waarmee ze minder aandacht krijgen van het kabinet maar de reizigers niet lastig vallen óf een actie waarbij ze veel aandacht krijgen maar de reizigers wél lastig vallen. Als zij dan voor het laatste kiezen dan is dat idd het meest effectief voor hen, maar dan zijn ZIJ het wel (en niet het kabinet) die mij dan naaien.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En mijn tutoraat valt uit ivm de staking, dus ik heb dan vrij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
natuurlijk weten mensen dat wel, je bent niet de enigste die hier de krant leest, het nieuws kijkt etc. of begrijp je niet dat ondanks dat veel mensen zoals ik, die wel achter de stakingen staan, het enorm kut vinden dat het op die dag is. voor mijn geval: het maakt mij niet uit welke dag het is, maar niet de donderdag, want die lessen zijn heel moeilijk in te halen. dus baal ik ervan dat het die dag is. en er zit een verschil tussen ervan balen en ertegen zijn. daarbij ben ik ruim op de hoogte van alle veranderingen, t is namelijk best vervelend als je alles al zelf moet betalen als student, dat alles zover omhoog gaat dat je van je schamele loon niet eens meer rond kan komen. ik vind dat ze een paar noodzakelijke treinen, dan maar helemaal afgeladen vol moeten laten reizen, gratis. docenten doen trouwens binnenkort toch ook een staking? |
![]() |
||
![]() |
Als iedereen zijn extra kosten declareert zitten leg je hun hele administratie voor de komende tijd plat. Kost ook geld. Iedere declaratie moet namelijk in behandeling worden genomen en worden beantwoordt.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb gewerkt bij de klachtenadministratie van de NS. Wat wordt er gedaan met elke declaratie? 15-jarige meisjes zetten het in 10 seconden in de computer, de computer berekent de boel en je krijgt een standaardbriefje thuis gestuurd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar als ik toch echt een OV heb lijkt het me wat raar dat de datum niet zou kloppen...een vrijdag valt doorgaans niet in het weekend toch?
||
Citaat:
Wat een woordspelingen toch weer...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tsja en natuurlijk wordt 'de gewone man' van deze actie de dupe en natuurlijk rijdt Zalms en vele andere ministers hun limo's wel (en donners fiets fietst wel ![]() Tuurlijk gaan nu niet alle kabinetsplannen linea recta van tafel ![]() Veel mensen staan niet achter deze actie maar ze worden wel goed kwaad, niet alleen op de NS en de vakbonden, maar ook op kabinet. Hoe meer kwade mensen, hoe meer er veranderen kan, alhoewel een revolutie waarschijnlijk er niet in zit.. Nah ja ik ben uitgepraat, ik ga verder genieten van mn vrije dag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar hoe kom je daar?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Muziek |
morgen 14 okt: gratis naar Solo en The paperbacks (can) in Ede zegho | 0 | 13-10-2004 16:53 |