Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2004, 16:27
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Bij de Hunkemoller in Apeldoorn hadden ze ook nog genoeg bh's in 70 D/ 70 E / 70 F

(70 G was er natuulijk niet )
Oud 17-10-2004, 13:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Angie_ schreef op 14-10-2004 @ 21:59 :
ik heb 75E
en sandrabra in utrecht heeft pefecte bra's
je kan ook dat boekje vragen die bhs zijn wat duurder maar wel heel mooi
mja... de sandrabra is dus de winkel die ik al kende. Ze hebben er idd mijn maat, maar die moet ik dan altijd bestellen, en ze hebben er alleen maar dingen met kant enzo. Daarom hoopte ik op meer adresjes. Maar goed... ben allang blij met m'n eerste bh die past! (heb er 10 jaar op moeten wachten, maar ja )
Oud 17-10-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 13-10-2004 @ 21:19 :
Maar dat is gemakkelijk gezegd als je er zelf niet mee zit. Truitjes en bloesjes die gewoon nooit passen, jasjes die niet dichtgeknoopt kunnen worden, hangende borsten als je niet de juiste bh hebt, corsetten voor een mooie vorm, jongens die doen alsof je uit één en al tiet bestaat, problemen met pijnlijk hoppende borsten als je springt of rent, rugproblemen, de blikken die je krijgt als je eens met een wat lager uitgesneden truitje durft lopen van zowel jongens als meisjes, bikini's die niet in je maat zijn, tepels waar je je gewoon voor schaamt...

Pijnlijke problemen met de borsten zelf, rugproblemen, de ellende van kleding die gewoon nooit om de bovenkant past, bhs die er gewoon niet zijn of veel te duur, de commentaar, op een gegeven moment wordt het je wel beu gemaakt.

Ik schaam me nu toch al voor mijn borsten, ik denk niet dat een litteken daar veel aan zal veranderen als een groot deel van die problemen al wegvalt. Maar het is geen zekerheid. ik denk er over.
Wat jij beschrijft is precies waar ik mee zat en waarom ik een borstverkleining heb gehad.
Ja, ze verplaatsen de tepel en verkleinden de tepelhof, maar ze halen de tepel niet helemaal los en proberen zo min mogelijk overal aan te komen. Hierdoor bestaat er dus meer kans dat je later ook borstvoeding kan geven.
Persoonlijk had ik alles overwogen en had gezegd: ik heb liever littekens dan deze borsten! Ik ben er hartstikke blij mee en ja, die littekens vallen me al niet eens echt meer op.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:07.
Oud 04-03-2010, 18:49
petitje
petitje is offline
hoi hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij, Snoopy. Ik heb ook cup 60 F.
En het is inderdaad heel vervelend ja, vooral omdat je in de winkel zo raar aangekeken wordt en als reactie krijgt van ja dit kom je heel weinig tegen dat iemand zo smal is en dan wel een grote cup heeft. En vervolgens krijg je eerst allemaal lelijke oma dingen die je dan maar moet passen en uiteindelijk krijg je dan maar een cup 70 D aangesmeerd.. die totaal geen steun geeft! Omdat ze omvang 60 sowieso al niet in het assortiment hebben hangen..

Maar ik ben toen een beetje gaan googlen en ben op een site terecht gekomen die tenminste wel gewoon 60F verkoopt, en 65F (hebben ze ietsje meer van) dat kan je dus ook nog proberen! www.farfalina.nl
tzijn niet geweldige dingen of zo maar in ieder geval wel gewoon je echte maat en verder wel gewoon basic (altijd nog beter dan die dingen die je in de winkel krijgt!!)

Succes ermee
Oud 04-03-2010, 21:57
Balance
Balance is offline
Hallo up

Regels voor berichten