![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ze verplaatsen de tepel en verkleinden de tepelhof, maar ze halen de tepel niet helemaal los en proberen zo min mogelijk overal aan te komen. Hierdoor bestaat er dus meer kans dat je later ook borstvoeding kan geven. Persoonlijk had ik alles overwogen en had gezegd: ik heb liever littekens dan deze borsten! Ik ben er hartstikke blij mee en ja, die littekens vallen me al niet eens echt meer op. Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:07. |
![]() |
|
![]() |
hoi hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij, Snoopy. Ik heb ook cup 60 F. En het is inderdaad heel vervelend ja, vooral omdat je in de winkel zo raar aangekeken wordt en als reactie krijgt van ja dit kom je heel weinig tegen dat iemand zo smal is en dan wel een grote cup heeft. En vervolgens krijg je eerst allemaal lelijke oma dingen die je dan maar moet passen en uiteindelijk krijg je dan maar een cup 70 D aangesmeerd.. die totaal geen steun geeft! Omdat ze omvang 60 sowieso al niet in het assortiment hebben hangen.. Maar ik ben toen een beetje gaan googlen en ben op een site terecht gekomen die tenminste wel gewoon 60F verkoopt, en 65F (hebben ze ietsje meer van) dat kan je dus ook nog proberen! www.farfalina.nl tzijn niet geweldige dingen of zo maar in ieder geval wel gewoon je echte maat en verder wel gewoon basic (altijd nog beter dan die dingen die je in de winkel krijgt!!) Succes ermee ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Advies] Nieuwe Monitor Verwijderd | 41 | 01-09-2006 23:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête: Grote cup, kleine omvang *MiSs HoNeY* | 64 | 09-05-2006 00:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
borsten 9lovely9 | 244 | 05-06-2005 20:30 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |