![]() |
||
Citaat:
Hun doelgroep is de 'troubled teenager' en hun liedjes spreken hen aan zodat ze platen kopen en naar shows gaan en lid worden van de LPU en veel geld neertellen voor een tshirtje of weet ik wat je daarbij krijgt. Waar denk je dat het geld vandaan komt om al die dikke huizen en auto's in stand te houden? :/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop toch echt dat jij niet de gemiddelde Linkin Park fan bent. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]CPHU schreef op 10-10-2004 @ 11:55 :
[B] Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk onze Ali B "Maar ik blijf nuchter, regel mijn business en bounce met je zuster" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zeer vette tekst indd maar geen kippeveltekst. Ik krijg kippevel van Alice in chains-Got me wrong Muse-Showbiz De gitaarsolo van Muse-Citizen erased Goo goo dolls-Iris hmpf kan t niet zo goed bedenken nu
||
Citaat:
(heeft iemand gezien dat dat wijf Birgit>zangeres dat nummer gezongen heeft?!) ![]() muse heeft meer van die ik-krijg-spontaan-kippevel-liedjes ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dood aan Birgit! damn.. niemand mag Muse-liedjes zingen, behalve Matthew zelf! verdorie.. wat een bezoedeling der geniale muziek..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() saybia- 7 demons saybia- day after tomorrow an pierlé- mud stories ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat nare mens heeft in die zelfde uitzending ( sonja barend met mathilde santing) ook wuthering heights van Kate Bush gigantisch weten te verkrachten. blegh, ik voel me tegenwoordig echt vies als ik dat liedje zing ![]() ![]() oh, en bij deze teksten krijg ik rillingen: ' But I can't help the feeling I could blow through the ceiling if I just turn and run and it wars me out' fake plastic trees- radiohead 'you forget so easy' you and whose army- Radiohead ' the Raindrops' ( laatst zat ik op de fiets en net toen dit gezongen werd begon het gigantisch te regenen. magisch mooi en ik kon niet meer stoppen met lachen) sit down. stand up.- radiohead en de hele tekst van I will vind ik ook geweldig mooi want het geeft perfect mijn gevoel over de eerste wereldoorlog ( waar ik een grote passie voor heb) weer. nou en verder gaat het me niet echt om teksten, maar meer hoe ze gezongen worden. hmmm ik vind veel teksten wel mooi maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf ene tamelijk belabberde tekstschrijver ben volgens anderen. zelf vind ik ze natuurlijk geniaal, dat spreekt voor zich ![]()
||
Citaat:
![]() owjaa, sabia heeft ook mooie, oa day after tomorrow en coldplay...***zwijmel***
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|