Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 12:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
xxxSANDRAxxx schreef:
Sommige mensen kunnen er gewoon niks aan doen dat ze niet hoeven lijnen om slank te zijn, of kunnen gewoon niet vet worden (ook niet als ze heeeeel ongezond eten) en dat daar weer zo'n dom iemand op moet reageren zoals jij uit jaloezie vind ik zo stom. En meiden die dun zijn kunnen alles nog wel naar verhouding hebben, het is heus niet zo dat als je dun bent geen kont hebt, maar bv dunne benen ofzow dus maak niet van zulke opmerkingen pleaze
x sandra
Precies,ik ben ook -volgens het 'moeten'- 10 kg. te licht, maar heb toevallig WEL best een dikke kont. Dus dat kan wel hoor!! En ik vreet als een bouwvakker,sport NOOIT, maar kom toch niet aan. Kan ik verder nix aan doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2002, 12:03
baz mania
baz mania is offline
mijn ideaale meisje moet er sportief uitzien en niet lang, want dat vind ik niet zo leuk.
kleur haar en ogen maakt mij niet uit.
maar het innerlijke ze moet echt tegen grapjes kunnen, sportief, zelf grappig zijn, en zeker niet arrogant.

oke???

ps. als er iemand is die hier aan voldoet
mail dan even of msn baz_mania@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
baz mania schreef:
mijn ideaale meisje moet er sportief uitzien en niet lang, want dat vind ik niet zo leuk.
kleur haar en ogen maakt mij niet uit.
maar het innerlijke ze moet echt tegen grapjes kunnen, sportief, zelf grappig zijn, en zeker niet arrogant.

oke???

ps. als er iemand is die hier aan voldoet
mail dan even of msn baz_mania@hotmail.com
Wanhopig?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:
nee, ik bedoel dus dat ze d'r mening niet onder stoelen of banken hoeft te steken, maar dat ook niet zo nodig hoeft te laten weten aan iedereen.. en niet zó verlegen en onzeker dat ze dus alles over dr heen kan laten komen..

dr zit ook een tussenweg in namelijk, daar zit ik ook op :-)
Oh zo Ik ook, wat die middenweg betreft, heb waarschijnlijk wel grote mond Ben een beetje een flapuit. Maar als er onbekenden zijn weer niet, dus...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:41
mie!
mie! is offline
Citaat:
drama schreef:
ok, ik val dus op esthers

Neej, uiterlijk:

Een meisje dat zich niet druk maakt over de plooival van haar kleding, een meisje met een eigen smaakje, een meisje met kleding die een beetje hetzelfde is als dat van mij. Maar dat boeit verder niet zo, het belangrijkste is dat ze gewoon niet zo zeikerig is en bijv. ook gewoon opo de grond gaat zitten en niet bang is dat d'r kleding vies wordt ofzo.

Innerlijk: lief, eerlijk, serieus, humor, goed mee kunnen praten, elkaar aanvoelen, veel gedeelde interesses, beetje vrijgevochten, eigen willetje.

That's Es

[Dit bericht is aangepast door drama (06-03-2002).]
Ik heet anders geen esther whoor!!!

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 15:03
schatje86
schatje86 is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Ja idd, je hebt een leuk gewicht om geclassificeerd te worden als anorexia-patient, dus zo'n geweldig'lekker kontje' zal er bij jou toch nie echt aan hangen (heb je r uberhaupt wel een )

[Dit bericht is aangepast door sanne60 (03-03-2002).]
Beetjuh jaloers soms???
Ik ben 1,60 en weeg 40 kg....wil nie meteen zeggen dat ik een 'anorexia-patient'ben

Oud 06-03-2002, 15:05
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Op een LIEVE STEM!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 08:34
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Op een LIEVE STEM!!

IK OOK!! bij jongens dan he...maar gewoon een beetje een sexy, lieve stem...niet zon krakerig en hoog puber-stemmetje...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten