Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 23:13
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 15-10-2004 @ 18:13 :
helpt wat drinken? wordt je daar losser van?
Lijkt mij geen strak plan.
Oud 19-10-2004, 06:12
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
groovy schreef op 17-10-2004 @ 13:45 :
VERVOLG!!!! haha..

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties..uitslag: GELUKT! Haha..hij begon met een kusje op mijn mond en toen deed hij niets meer..dus toen gaf ik hem een kusje terug op zijn mond....daarna wat gekletst (ik denk dat ie toch ook wel verlegen raakte) en daarna boog hij zich voorover en hebben we gezoend! En ja, hij kon het!! haha

Echt leuk al die reacties, bedankt!! Ik hoop dat het wat wordt tussen hem en mij ..maar dat horen jullie dan ook wel

Liefs!
Nouja belachelijk, dat kan toch zomaar niet!!!!

Ik wilde net een reactie plaatsen toen ik las dat je al bent wezen zoenen, nog niet eens wachten totdat ik een deskundige reactie geef !!!!!

Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet
Oud 19-10-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 19-10-2004 @ 07:12 :
Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet
O, daarom zoende hij haar...; om die rolo uit haar mond te jatten
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:01
groovy
groovy is offline
Ok bracelance, dan mag je me NU dringend advies geven!! Ik denk dat hij het vrij serieus met me neemt, en ik doe dat in ieder geval, maar hoe kom ik erachter of we iets met elkaar hebben, en hoe hij dit ziet?

Jij bent een jongen, dus hoe moet een meisje het in dit geval aanpakken ?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 16:04
groovy
groovy is offline
En ja, ik ben ook heel erg blij

Hij is echt degene bij wie ik wil blijven zeg maar..maar het is wel allemaal beetje aftasten hoor! En dan ga ik stiekem toch weer piekeren zucht..bang dat ik later toch weer ga tegenvallen bij hem..wat dat betreft heb ik te weinig zelfvertrouwen..

Maar ik ben wel in love
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 22:48
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
groovy schreef op 19-10-2004 @ 17:04 :
En ja, ik ben ook heel erg blij

Hij is echt degene bij wie ik wil blijven zeg maar..maar het is wel allemaal beetje aftasten hoor! En dan ga ik stiekem toch weer piekeren zucht..bang dat ik later toch weer ga tegenvallen bij hem..wat dat betreft heb ik te weinig zelfvertrouwen..

Maar ik ben wel in love
waarom zou je je zorgen maken dat je tegen gaat vallen. Je helpt niemand als je jezelf niet goed genoeg vindt. Je moet niet na de eerste zoen vragen of jullie iets hebben. Je zoent eerst 2,3 dagen en vraagt dan heel onschuldig...ah toe, mag ik jou mijn vriendje noemen????

Of vraag het heel direct, jongens zijn niet echt van de subtiele hints. Ga iig niet praten over de toekomst want dat is beknellend in de beginfase. succes
Oud 19-10-2004, 23:14
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 20-10-2004 @ 00:13 :
Ja je hebt iets, anders ga je niet liggen zoenen. Tenminste, zo bekijk ik het dan. Waarom zoen je anders?

Omdat het lekker en geil is, perhaps?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 20-10-2004 @ 00:28 :
Ja hoor... Ik neuk ook met iedereen zomaar voor de gein Wtf...
Dat zou je wel doen als je wist hoe lekker het was en je de mogelijkheid daartoe had.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:38
willemiserniet
willemiserniet is offline
Citaat:
bracelance schreef op 19-10-2004 @ 23:48 :
waarom zou je je zorgen maken dat je tegen gaat vallen. Je helpt niemand als je jezelf niet goed genoeg vindt. Je moet niet na de eerste zoen vragen of jullie iets hebben. Je zoent eerst 2,3 dagen en vraagt dan heel onschuldig...ah toe, mag ik jou mijn vriendje noemen????

Of vraag het heel direct, jongens zijn niet echt van de subtiele hints. Ga iig niet praten over de toekomst want dat is beknellend in de beginfase. succes
Meneer de expert spreekt:: hahah goeie tips hoor,, eindelijk krijgen de dames te horen wat er bij de mannen/jongens afspeelt..
subtiele hints,,, begrijpen we niet,, recht voor z''n raap wel
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:41
willemiserniet
willemiserniet is offline
benmarc niet om het een of ander,, heb je profiel gelezen (krachttraining) maar zie maar weinig resultaat komen als jij die smilie moet voorstellen, Grapje,,,,,
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:21
groovy
groovy is offline
Ja als het aan mij ligt, heb ik iets met hem, want ik zoen ook niet zomaar voor de fun..

Ik ken hem ook goed genoeg om te weten, dat als hij zoent met iemand, dat ook echt wat betekent, maar nu deze week..we chatten wat, smsen wat, en in het weekend zullen we elkaar weer zien, maar ik vind het rot dat hij niet meer laat merken..

Dit is het begin van een (misschien dan) relatie, is deze niet juist in het begin leuk en dat je elkaar vaak wilt zien..? In ieder geval LEUK?

Hij is wel lief enzo, en we kunnen ook leuk praten, maar..ik heb nu al dat ik hem een beetje mis en dat ik ernaar verlang hem weer te zien, heeft hij dat niet??

Zucht..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:38
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
groovy schreef op 20-10-2004 @ 17:21 :
Ja als het aan mij ligt, heb ik iets met hem, want ik zoen ook niet zomaar voor de fun..

Ik ken hem ook goed genoeg om te weten, dat als hij zoent met iemand, dat ook echt wat betekent, maar nu deze week..we chatten wat, smsen wat, en in het weekend zullen we elkaar weer zien, maar ik vind het rot dat hij niet meer laat merken..

Dit is het begin van een (misschien dan) relatie, is deze niet juist in het begin leuk en dat je elkaar vaak wilt zien..? In ieder geval LEUK?

Hij is wel lief enzo, en we kunnen ook leuk praten, maar..ik heb nu al dat ik hem een beetje mis en dat ik ernaar verlang hem weer te zien, heeft hij dat niet??

Zucht..
Misschien is het gewoon rustig opbouwen..
Bovendien is het weekend dan weer extra leuk om hem te zien!! Toch!
Oud 20-10-2004, 17:02
groovy
groovy is offline
Ja dat wel..we hadden net een best raar gesprek op msn..

Ik voelde me een beetje rot, had een rotdag achter de rug, en toen wilde hij me graag opvrolijken (via msn). Later zei hij dat hij het gevoel had dat dit niet veel hielp, omdat ik beetje triest bleef..dit zei hij bijna meteen erna al, dus ik zei dat hij ook niet veel moeite had gedaan om mij op te vrolijken (met een knipoog). Toen zei hij dat hij eigenlijk niet wist hoe hij dit het beste kon doen, omdat hij het beetje onhandig via msn vond. Ik gaf hem gelijk en zei dat ik wel behoefte had aan een knuffel (hint, hint). Krijg ik een knuffel over msn...dus ik zei dat ik daar geen genoegen mee nam, toen was hij zogenaamd verontwaardigd. Toen kreeg ik een kusje, met een bloosgezichtje erachter, dat was wel weer lief. Toch zei ik dat ik ook daar geen genoegen mee nam. Hij vroeg waar ik dan wel genoegen mee nam, toen zei ik dat een knuffel over msn niet hielp. Toen was het vrij lang stil, want hij was 'aan het denken'. Daarna zei hij dat hij vanavond een afspraak had, en dat hij niet wist hoe lang deze duurde, maar dat hij me anders daarna wel kwam opvrolijken. Ik zei toen dat het een belangrijke afspraak voor hem was, dus dat hij zich niet extra moest gaan haasten voor mij, maar dat als hij tijd over had, een knuffel welkom was. Toen zei hij 'o toch wel?'. Dit vond ik een beetje vaag van hem. (is hij dan ook onzeker?) Daarna zei hij dat die afspraak inderdaad belangrijk voor hem was. Hij vroeg of ik morgenavond weer moest gaan werken, toen zei ik dat ik om 9 uur klaar was. Toen zei hij letterlijk:
'tja wanneer zullen we weer wat afspreken?'
Ik zei hem dat ik daarna 's avonds bijna altijd wel kon, toen was het wat langer stil, hij typte wat, het was weer stil, typte weer wat..typte hij, dat hij nu echt moest gaan eten, daarna dat hij me straks zou bellen, dat hij me misschien daarmee kon opvrolijken, en dat ie me anders op msn wel sprak. Toen nam hij afscheid omdat hij zich klaar moest gaan maken voor die afspraak. Hij zei nog daarna snel, dat ik het van hem zou horen.

Ik voelde me een beetje afgewezen, ik vind hem niet echt duidelijk doen in wat hij nou wilt. Sorry voor mijn lange verhaal en gezeik, het is gewoon..ik ben nadat ik best gekwetst ben door een jongen, toch een tijd vrijgezel geweest, en hij is de eerste jongen aan wie ik me open durf te stellen. Ik voel me gewoon kwetsbaar en zelfs rot, omdat ik niet echt het gevoel heb dat dit nou een geweldig iets is tussen ons. Terwijl het dat wel zou moeten zijn, en ik weet dat hij heel serieus is in relaties.

Zie ik nou spoken in dat gesprek op msn van hem en mij, stel ik me aan, of vinden jullie ook dat hij vaag of weet ik wat doet? Graag jullie mening, ik denk dat jullie op dit moment de situatie beter overzien dan ik, omdat jullie wat objectiever zijn.

Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden en sorry voor mijn geklaag
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 09:01
Flit
Flit is offline
Je moet je niet al te veel aantrekken van msn. Via msn (zie topic hierover) is het lastig om echt goed te zeggen wat je wil, dus het kan best dat iets een beetje verkeerd overkomt omdat je elkaar niet kan zien enzo. Het is trouwens best logisch als je je onzeker voelt over zoiets hoor (herkenning ) zeker als je vervelende ervaringen hebt gehad. Probeer bij jezelf objectief na te gaan of je je terecht zorgen maakt of dat er ook een hele normale reden voor kan zijn dat hij dingen zegt/doet waardoor jij je onzeker voelt. Vaak denk je alleen maar dat er iets is, terwijl het vaak een hele logische reden heeft.
Oud 21-10-2004, 18:51
Eend
Eend is offline
Geef hem gewoon eerst een lief kusje op zijn voorhoofd, dan is gelijk die spanning doorbroken.
En als hij zegt: "Wat doe je?!" Dan zeg je zoiets van: "Ik gaf je gewoon een kusje!"
Oud 21-10-2004, 20:56
groovy
groovy is offline
hihi

Nou hij heeft me dus echt gebeld..Dus Flit, je had gelijk, ik had objectiever moeten denken..nu ik op deze week terug kijk, merk ik ook dat we het beiden ontzettend druk hadden met school, en dat het gewoon door de omstandigheden komt en niet door hém..hij belde om af te spreken, dus ik voelde me erg opgelucht!

En Eend, ik denk dat ik hem ga knuffelen....ook omdat ik dat nog nodig had vanwege een rotdag deze week

In ieder geval bedankt, ik ga proberen minder zo te piekeren..proberen dan hè..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 00:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Ik bedenk iets waardoor ik aan der haar kan zitten. Whatever, de wind, der staart, kleur. Boeit ook niet.

Dan zit je aan der haar en speelt er wat mee. "vind je het altijd goed als iemand zomaar aan je haar zit?" ofzo zeg je dan...

Als ze het goed vind dat ik aan haar haar zit, dan is het
Als ze het niet goed vind, dan boeit dat ook niet, want ik deed toch alleen een pluk goed, bekeek de kleur...

Bij mijn vriendin omhelsde ik haar enthousiast bij het 'afscheid' en toen zoende ik haar.
Oud 22-10-2004, 09:09
artnael
artnael is offline
ha, zo zat ik eens samen met een jongen op de bank, er was spanning..... We hadden op een gegeven moment een lachbui en kwamen niet meer bij, keken elkaar tijdens het lachen aan en dan weet je hoe ver het is.. Hebben de hele dag gezoend
Oud 22-10-2004, 09:10
artnael
artnael is offline
Tip, het komt vanzelf.. Doe anders je ogen dicht ofzo..... .. Misschien zet hij dan de 1e stap.. succes
Oud 22-10-2004, 10:25
Flit
Flit is offline
Citaat:
groovy schreef op 21-10-2004 @ 21:56 :

(...)
ik ga proberen minder zo te piekeren..proberen dan hè..
En veel succes en plezier natuurlijk
Oud 22-10-2004, 17:30
groovy
groovy is offline
dankjewel!! Ik ga gewoon proberen te genieten..

Wel leuk al die tips, hoe moeilijk we soms doen om maar dichtbij iemand te kunnen zijn , terwijl we elkaar eigenlijk meestal toch al stiekem leuk genoeg vinden, en we eigenlijk ook gewoon meteen kunnen beginnen met zoenen

Grappig....

iemand nog grappige dingen meegemaakt om maar aan het zoenen of knuffelen te komen ?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
Umh, bij m'n eerste vriendje. We durven ook niet te zoenen, maar ik was nog maar 12.
Gingen we wat lachen enzo, om niets. Ik maar een beetje voor hem staan, beetje dansen op een blij muziekje, ging ik perongeluk om z'n tenen staan en viel ik een beetje tegen hem aan. Heeeel dicht in de buurt van z'n mond dus maar gauw m'n mond omhoog gedaan en toen kwam ik 'perongeluk' tegen zijn mond. Toen gingen we zoenen.
Schaam me nog steeds dat ik zo klungelig was.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:36
groovy
groovy is offline
Hahahaha wat schattig

Zoiets had ik nou ook klaar kunnen krijgen....

Ach, als hij maar terug zoent dan hè, dan is de actie geslaagd

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:38
ilse
ilse is offline
bij mij niet echt grappig, ik heb het gewoon echt altijd koud.. maar dat is ook nog wel eens een goede smoes... is ook vaak een hele handige manier hoor, vanuit ene knuffel kan je makkelijk gaan zoenen
Oud 23-10-2004, 17:43
Verwijderd
kijk hem lang aan en zeg iets liefs en geef hem daarna een zoen... zo moeilijk is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 16:33
Verwijderd
ik heb nog nooit iemand zomaar onverwacht op zn bek gepakt.. ik durf dat dus echt niet.. maar als hij de eerste stap niet neemt zal ik het moeten doen.. maar ik durf dat dus niet
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 18:13
Verwijderd
voor mijn eerste zoen was ik best bang omdat ik gruwel verhalen van mn nicht had gehoord, dat het zo vies en kwijlerig was.

Maja toen dacht ik eraan dat een vriendin van mij eerder gezoend had en dat kon ik nie hebben. Dus pakte ik em maar op zn bek om ff grofweg te zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 17-10-2004 @ 13:45 :
VERVOLG!!!! haha..

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties..uitslag: GELUKT! Haha..hij begon met een kusje op mijn mond en toen deed hij niets meer..dus toen gaf ik hem een kusje terug op zijn mond....daarna wat gekletst (ik denk dat ie toch ook wel verlegen raakte) en daarna boog hij zich voorover en hebben we gezoend! En ja, hij kon het!! haha

Echt leuk al die reacties, bedankt!! Ik hoop dat het wat wordt tussen hem en mij ..maar dat horen jullie dan ook wel

Liefs!
Hey meisje.. Hoe heb je het nouw gedaan ?! Gewoon dichtbij met elkaar praten enzo?!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:54
groovy
groovy is offline
haha ja, gewoon écht heel erg dichtbij met elkaar praten....hem aankijken..

Ik denk dat ik zowat op mijn voorhoofd had staan: 'KUS ME NOU!!!!!!'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:27
Verwijderd
Aah oke Vanavond ook maar eens proberen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:54
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
L1 schreef op 18-10-2004 @ 21:13 :
haha.....heel leuk topic. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Je neemt afscheid en staat daar wat om elkaar heen te draaien en toch neemt niemand initiatief. Je gaat weg en met dat je buiten staat denk je: damn.....had ik maar

denk ik eigenlijk nog steeds, maar goed
Me beste vriend vind ik leuk en had ook dat soort dingen met afzetten.
Afgelopen week heb ik haar thuis gebracht, even gekletst en toen moest ze naar binnen.
Zonder dat ik het ook maar in de gaten had vroeg ik om haar hand, trok haar plots naar me toe en we zoenen Wat je zoenen kunt noemen het ging een beetje moeillijk want onze hoofden gingen niet echt zoals ze moesten gaan.
Ging ik links zij links ik rechts zij rechts en ja dan maar om gegooit tot een knuffel en een kus op de wang

Het is wat

Anyhow, ik ben blij voor je dat het is gelukt meis
Oud 01-11-2004, 18:14
Doodle!
Doodle! is offline
aarrgh...ik ken 't 't is een hel. Ik kreeg soort van zoentje op m'n wang, we werden closer maar meer is er nog niet van gekomen. En nu wil ik dus écht weten wat er bedoelt werd met dat ene zoentje op m'n wang..aangezien we alle 2 wel wat ophadden... Ik wil duidelijkheid >_< 't was nog nieteens een goed zoentje aangezien 'ie z'n gezicht halverwege terugtrok en ik...ik besefte t me niet zo op dat moment... ik ben zo onzeker.
Oud 09-11-2004, 13:37
Idaatje
Idaatje is offline
Dit komt me allemaal zo supah bekend voor!

Ik vind zelf een jongen erg leuk. Ook weet ik al dat hij mij ook erg leuk vind.
Ik spreek vaak wat met hem af, en ga dus heel veel met m om.
Tog zoenen we nooit.
Ik durf wel, maar op één of andere manier rem ik mezelf af. en ik vind (ja ik weet het.. tis heul ouderwets, ma tog) dat jongens daarmee op je af moeten stappen.
Ik denk ook dat het komt doordat mijn broer een relatie heeft met zijn zus. Ze vinden het allebei niet leuk hoe close wij met elkaar omgaan. En vooral hij zegt dat hij dit niet leuk vind. Ik doe wel alsof het mij nix kan schele, ma het blijft je broer en ik zou het ook niej leuk vinde.

Ma ik zou tog wel es een xtje met hem kunnen zoene zonder dat mn broer het weet? en anders whatever??
wat kan mij hem nou schelen?
Oud 09-11-2004, 16:37
groovy
groovy is offline
gewoon doen ja!!! Wie zegt dat de relatie tussen jouw broer en zijn zus eeuwig duurt? En daar moet jij je dan voor inhouden? In liefde en oorlog mag alles
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten