![]() |
||
Citaat:
Verder klopt de brief wel lijkt me.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat ben ik toch ouderwets opgevoed ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik keur het niet goed en hoor ook liever alleen goeie teksten in de stadions maar voetbal is emotie en als jij kwaad bent doe je ook dingen waar je later spijt van kan krijgen.
||
![]() |
Citaat:
Mensen die zeggen dat ze doordat asociale gedrag niet meer naar de voetbal kunnen, proberen alleen maar de echte reden van hun wegblijven te verbloemen. Zulke figuren komen ook niet als het allemaal vredelievend zou zijn. Die zitten nu éénmaal liever bij de schoonfamilie op zondag. En verdiep je eens verder in de materie. Mensen worden nu allang opgepakt aan handen van videobeelden. Mensen worden zelf opgepakt aan de hand van de meest krakende verklaringen van politie en stewards. Waarom is die voetbalwet zo noodzakelijk dan? Alleen omdat Derksen het zegt? De Hypocrise viert in Nederland weer Hoogtij. Voetbalsupporters zijn allemaal tuig, zonder normbesef. Maar wel met z'n lachen om de grappen bij Kopspijkers, vooral als het om gehandicapten en kankerpatienten gaat. Maar dan is het satire, dan mag het.. Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 13:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja ook in Breda zijn er zat spreekoren maar daar hoor je vrijwel niks over, ze zijn wel minder als in Den Haag maar toch.
||
Citaat:
||
Citaat:
Spreekkoren weerhouden mij níét van bezoek aan stadions, maar zijn ook zeker geen stimulans. Ik kan goed begrijpen dat ouders met kinderen wél de beslissing nemen het stadion te mijden, wanneer hun kind daar gevaar loopt (ja, dit gaat idd verder dan de spreekkoren ![]() Ohja, bij deze ben ik dus "een vent". ![]() hoewel je daar ongetwijfeld weer iets tegen in te brengen hebt, hihi
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar zo zijn we niet, we zijn een stelletje uitgezakte nuilerds geworden die niet eens meer de moeite nemen om naar hun favoriete club te kijken "omdat we het ook op TV kunnen zien". Laten we die mensen eens aanpakken, die niet fanatiek zijn. Laten we die mensen eens met z'n allen naar het voetbal sturen, ik weet zeker dat we dan weer echte sfeer hebben. Volle, uitpuilende stadions, strontbezopen mensen op de tribunes en feesten maar! En niet gaan zeiken omdat je een keer een scheldwoord naar je hoofd geslingerd krijgt, dat je in de rust van je maatje sneijder anders toch wel hoort.
||
Citaat:
Scheldwoorden hoor je ook op straat of op scholen of waar dan ook dus dat slaat nergens op dat je dat zegt. En dat er 'geweld' is in de stadions, gebeurt zelden en als het gebeurt bemoei je je er gewoon niet mee en is er niks aan de hand.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
We laten onze kinderen wel naar GTST kijken, waar het "Godverredomme" en "Kut" om je oren vliegen. We lopen door stad, en we horen de ene kanker na de andere. Tijdens het uitgaan, en op grote evennementen zien weer meer fysiek geweld dan bij het voetbal. Maar gossie, we kunnen echt niet met onze koters op de tribune gaan zitten, want daar worden ze slecht van... Afgelopen zondag, genoeg kinderen gezien en ze waren alleen teleurgesteld in de uitslag, hetzelfde gold voor de ouders overigens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou die waakhond ook de spreekkoren van Den Haag nog doormailen. Kan de reactie van de kant van Den Haag wel begrijpen, maar het feit dat zij genaaid zijn, betekend niet dat iedereen genaaid moet worden. Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 14:46. |
![]() |
||
Citaat:
Zag gister nog een repotage bij Netwerk daar ging het over het geweld bij het amateurvoetbal, en dan ook met name de vaders en moeders die bij de F-jes en de E-tjes langs de kant staan te schelden op de scheids en tegenstander ect. Maar dat is natuurlijk heel wat anders...
||
Citaat:
Voetbalwet, verziek het niet! Het normale volk gaat toch al naar het zwembad, Willem II, schoonouders, overvolle markt, auto wassen, tuinhekje verven, gourmetten. |
![]() |
||
Citaat:
Dat die ventjes met hun oeverloos, irritante, schelle, hoge stemmetjes de hele wedstrijd roepen dat jouw favoriete club boeh boeh boeh is en dat de tegenpartij wel heel erg hup! is. Dat ze zingen dat het stil is aan de overkant (ze bedoelen het vak naast hun), dat wie niet springt een ‘Eagle’ is en dat wij rotzakken zijn. Dat gaat zo’n uur lang onverstoord door en papa staat erbij te kijken én te lachen. Wanneer er vervolgens een keer een frikadel over het hek wordt gemikt en papa mayonaise op zijn schoen krijgt breekt ineens de pleuris uit en zijn wij, de uitsupporters, het tuig. |
![]() |
||
Citaat:
DE VUILE VIEZE GORE KLOTERIGE KUTVOETBALSUPPORTERS! |
![]() |
||
Citaat:
Ik verlies zo’n beetje mijn geluk in het leven dankzij 943 verschillende wetten. Weg met die après-ski muziek uit het stadion, gewoon Oasis willen we (ik) horen. Bier op de tribunes, al is het alleen al omdat iedereen dat raar gaat doen. Drugs moeten altijd en overal te koop zijn in de daarvoor bestemde snackhokjes. Je mag weer staan in het stadion. Je krijgt niet een kaartje met daarop de voor jouw bestemde stoel. Zie maar waar je staat. Je mag de tegenpartij weer uitdagen, eventueel schelden. Geen combi’s meer. Iedereen met stadionverbod mag weer naar binnen, behalve mensen met toeters, trommels of mensen die klappen bij een doelpunt. We komen niet voor de voetbal, de BeNe Liga kan dus afgeschaft worden. Het niveau is niet belangrijk. Elke ploeg voetbalt op zaterdag. Indien mogelijk op danige wijze dat supporters van minstens vijf verschillende clubs elkaar kunnen treffen op Utrecht Centraal. Beleving is een must, geld verdienen minder. Voetbal is voetbal. |
![]() |
||||
Citaat:
Dat hoor ik al tien jaar lang van jongens die ondertussen allemaal maximaal twee jaartjes naar het voetbal gaan en dan krijgen ze een vriendin, worden ze ouder, gaan ze naar feesten….maar meestal is het gewoon drugs. Hoewel ik dat in deze discussie even betwijfel. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ga niet naar het stadion omdat ik zo graag voetbal wil zien. Als ik mooi voetbal wil zien kan ik ook wel op dinsdagavond naar het miljoenenelftal van Real Madrid kijken. Alsof het mij iets interesseert dat de beste wint. Als wij maar winnen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al vind ik een optreden van De Sluipschuttters, voordat we tegen ajax moeten ook wel geinig. Geef mij de tijd weer dat we de Gorter's, en Attenveld's voor 'Hoerenjong' konden uitmaken, zonder dat alle moraalridders van Nederland over elkaar struikelen met etisch gelul. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
hij zei: "die 2 jongens moeten 2x op zaterdagmorgen de melkboer helpen".
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Over Attenveld gesproken! Ik kan me nog een oude Den Haag - GAE herinneren (weinig spreekkoren van de 10 Haagse jochies en 15 Haagse hoertjes) waar een Eaglessupporter de hele wedstrijd lang een beetje dronken, hallucinerend voor zich uit stond te praten. 'Kom op Atteveld, steek je pik maar in de duinen! Atteveld laat je pik eens zien!' Daarna liet Atteveld zien dat hij een jongen is die het wel snapt. Bij een ingooi aan de kant van ons vak en toen hij wederom hoorde dat hij even zijn pik moest laten zien liet hij heel zachtjes zijn broek iets zakken en zei door het hek heen: 'Zo mooi is ie nu ook weer niet hoor.' Dat zie ik van der Vaart nog niet doen.... |
![]() |
||
Citaat:
Hele vak lag dubbel.
|||
Citaat:
Gisteren in Oss eventjes gesproken met de nieuwe spelers over de wedstrijd van ons tegen zwolle, maar de meeste reacties waren: ‘Ja, ik hoorde dat die wedstrijd wel leeft.’ Dat moet je niet horen, dat moet je zelf voelen. Wat kan ons die kloterige nacompetitie schelen, wat interesseert ons nou een wedstrijd tegen Telstar in de 7e periode…..win gewoon die kutwedstrijd van zwolle. Zoals ze bij Manchester City zeggen. ‘We dream of playing in the shirt. Today God chose you Play like we dream.’ Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme in het voetbalstadion Doncha | 50 | 15-03-2005 19:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog spreekkoren comandini | 2 | 15-12-2004 19:49 | |
De Kantine |
SpreekKoren, JOU MENING!! Tease | 65 | 10-11-2004 17:43 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Vrije tijd |
Spreekkoren tegen Fons van E. zlatani9 | 55 | 06-10-2003 15:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Feyenoord in actie tegen spreekkoren MissCzechMeOut | 26 | 20-11-2002 17:48 |