Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 16:36
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Best wel triest ook.
Oud 18-10-2004, 17:02
snoopy
snoopy is offline
ik vind johnny heitinga anders ook wel lekker
Oud 18-10-2004, 17:08
AGH
AGH is offline
Ik wil seks met Klaas Jan Huntelaar in de caravan van Bassie en Adriaan.
Oud 18-10-2004, 17:28
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-10-2004 @ 17:21 :
Als deze open blijft komt er morgen weer iemand met een zelfde soort topic en die blijft dan ook open omdat deze ook open is gebleven, dan wordt het hier een puinhoop.

En wat worden de leden hier er beter van nu de mening weten van een paar breezersletjes die geilen op een homo?
Zo hoe bedoel je vooroordeeld?

1. Ik ben zeker geen breezerslet
2. Hij is geen homo
Oud 18-10-2004, 17:30
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-10-2004 @ 18:08 :
Ik wil seks met Klaas Jan Huntelaar in de caravan van Bassie en Adriaan.
Ik wens je veel succes!
Oud 18-10-2004, 17:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
*Lady Mi* schreef op 18-10-2004 @ 18:28 :
Zo hoe bedoel je vooroordeeld?

1. Ik ben zeker geen breezerslet
2. Hij is geen homo
Ik zeg alleen wat ik constanteer.
Oud 18-10-2004, 17:41
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
*D3nis3* schreef op 18-10-2004 @ 16:23 :
Cristiano is gewoon een geile beer!
Je meent toch niet dat je speciaal voor deze reactie lid bent geworden he??
Oud 18-10-2004, 18:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Whahahahahaaaaaaa wat the f*ck is dit nu weer voor een gaar topic. Ik moet echt bij alle posts van die meiden er alles aan doen mijn lach in te houden.

Liggen de forumbazen te slapen of zo? Want dit topic voegt echt waarde toe aan dit forum meiden, ga zo door.

Lachen dit!

En inderaad: Henk Vos en John Feskens roeleren!
Oud 18-10-2004, 18:44
Ketjing
Ketjing is offline
ff snel hier ook maar in posten
Oud 18-10-2004, 18:48
Ketjing
Ketjing is offline
Ronaldo is een overschatte nicht met het rendament van een hardlopende cavia. Met zn gay-ass schoenen en zn hoofd word hij bij mij nog minder populair. Tel daarbij op dat hij bij de verkeerde club speelt en dan ben je voor mij een kutspeler

maar wat misschien nog irritanter is zijn die huppelkutjes die denken dat ze verstand van voetbal hebben alleen maar omdat ze Ronaldo L3kk4h vinden
Oud 18-10-2004, 18:51
Yvat
Yvat is offline
neu
Oud 18-10-2004, 19:11
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
sandya schreef op 18-10-2004 @ 16:01 :
hoezo moet ik oprotten??!!! WF ik mag toch mn mening geven en hij is een tha bomb voetballer
Ga eens dood...
Oud 18-10-2004, 19:13
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-10-2004 @ 19:48 :
Ronaldo is een overschatte nicht met het rendament van een hardlopende cavia. Met zn gay-ass schoenen en zn hoofd word hij bij mij nog minder populair. Tel daarbij op dat hij bij de verkeerde club speelt en dan ben je voor mij een kutspeler

maar wat misschien nog irritanter is zijn die huppelkutjes die denken dat ze verstand van voetbal hebben alleen maar omdat ze Ronaldo L3kk4h vinden
We zijn het eens, homofiel slettenbakje van me
Oud 18-10-2004, 19:51
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-10-2004 @ 19:48 :

Tsss.... door zijn schoenen en hoofd wordt hij minder populair bij jou? Jij zal dan best wel geen schoenensmaak hebben, want deze Nikes zijn echt wel mooi, maar wat is er dan verkeerd aan zijn hoofd? Ik vind hem gewoon een hele goede voetballer en hij is lekker. Dat tweede is een pluspunt (voor een meisje of een homoseksuele man). Ik heb niet veel verstand van voetbal, dat zeg ik eerlijk, maar dan moet jij niet zo negatief doen over zijn schoenen en zijn hoofd, want jij hebt zelf geen smaak!
Oud 18-10-2004, 19:52
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-10-2004 @ 19:25 :
Whahahahahaaaaaaa wat the f*ck is dit nu weer voor een gaar topic. Ik moet echt bij alle posts van die meiden er alles aan doen mijn lach in te houden.

Liggen de forumbazen te slapen of zo? Want dit topic voegt echt waarde toe aan dit forum meiden, ga zo door.

Lachen dit!

En inderaad: Henk Vos en John Feskens roeleren!
Whahaha, ik zit me ook dood te lachen hoor, hoe al die jongens reageren...
Oud 18-10-2004, 19:53
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
*Lady Mi* schreef op 18-10-2004 @ 20:51 :
Tsss.... door zijn schoenen en hoofd wordt hij minder populair bij jou? Jij zal dan best wel geen schoenensmaak hebben, want deze Nikes zijn echt wel mooi, maar wat is er dan verkeerd aan zijn hoofd? Ik vind hem gewoon een hele goede voetballer en hij is lekker. Dat tweede is een pluspunt (voor een meisje of een homoseksuele man). Ik heb niet veel verstand van voetbal, dat zeg ik eerlijk, maar dan moet jij niet zo negatief doen over zijn schoenen en zijn hoofd, want jij hebt zelf geen smaak!
voetbalschoenen horen zwart te zijn en van leer te zijn. niet goud-zilver weet ik veel met kunstof meuk erin. Verder heeft hij een hoofd dat een te hoge mate van arrogantie uitstraalt en zn oorbellen doen ook niet goed.
Oud 18-10-2004, 19:54
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-10-2004 @ 20:13 :
We zijn het eens, homofiel slettenbakje van me
geil dondertje van me
Oud 18-10-2004, 19:57
luckyleo
luckyleo is offline
tijd dat jullie meisjes ff een fotoboek aanmaken, kunnenw e beoordelen of jullie lekker zijn

Toch blijft Henk Vos altijd de lekkerste

Oud 18-10-2004, 20:02
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-10-2004 @ 20:53 :
voetbalschoenen horen zwart te zijn en van leer te zijn. niet goud-zilver weet ik veel met kunstof meuk erin. Verder heeft hij een hoofd dat een te hoge mate van arrogantie uitstraalt en zn oorbellen doen ook niet goed.
Nou, daar ben ik het dus niet mee eens, dat voetbalschoenen persé zwart moeten zijn. We leven tenslotte in 2004. De mode (jah, ook voetbalmode) kan van alle kleuren zijn. Ga eens naar de Nikestore en je zult het zien.
Waarvan ken jij Ronaldo dan? Alleen van EK of ook van Manchester United? Want vele mensen vonden hem arrogant uitzien bij het EK, maar normaal heeft hij helemaal geen arrogante kop. En zijn oorbellen, tja, weet ik veel, hij wou een trendsetter zijn? Ik vind het hem wel staan. Bij heel veel jongens staat het niet, maar bij hem vind ik het wel staan.
Oud 18-10-2004, 20:05
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
*Lady Mi* schreef op 18-10-2004 @ 21:02 :
Nou, daar ben ik het dus niet mee eens, dat voetbalschoenen persé zwart moeten zijn. We leven tenslotte in 2004. De mode (jah, ook voetbalmode) kan van alle kleuren zijn. Ga eens naar de Nikestore en je zult het zien.
Waarvan ken jij Ronaldo dan? Alleen van EK of ook van Manchester United? Want vele mensen vonden hem arrogant uitzien bij het EK, maar normaal heeft hij helemaal geen arrogante kop. En zijn oorbellen, tja, weet ik veel, hij wou een trendsetter zijn? Ik vind het hem wel staan. Bij heel veel jongens staat het niet, maar bij hem vind ik het wel staan.
Maar ik ben nogal traditioneel op het gebied van voetbal, moden en voetbal gaan imo inet samen.
Waar ik Ronaldo van ken? ManU en later het EK, en daaruit trek ik mijn eigen conclusies
en die oorbellen zijn gewoon te verwijfd voor woorden

verder vraag ik me af waarom je alles vet typt
Oud 18-10-2004, 20:05
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
*Lady Mi* schreef op 18-10-2004 @ 21:02 :
Hou nu je bek maar weer dicht, zijn homokop wordt hier gewoon niet geaccepteerd net als deze mislukte topic's.
Oud 18-10-2004, 20:09
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 18-10-2004 @ 21:05 :
Maar ik ben nogal traditioneel op het gebied van voetbal, moden en voetbal gaan imo inet samen.
Waar ik Ronaldo van ken? ManU en later het EK, en daaruit trek ik mijn eigen conclusies
en die oorbellen zijn gewoon te verwijfd voor woorden

verder vraag ik me af waarom je alles vet typt
Nou best, je eigen mening. Ik vind het dus van niet. En ik typ vet, omdat ik daar gewend aan ben.
Oud 18-10-2004, 20:11
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Roze staat je geiler
Oud 18-10-2004, 20:12
Flærynn
Flærynn is offline
Best grappig... al die meiden die Christiano geweeeeeldig vinden zijn allemaal lid sinds 18-10-2004... Verklaring??
Oud 18-10-2004, 20:13
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-10-2004 @ 21:05 :
Hou nu je bek maar weer dicht, zijn homokop wordt hier gewoon niet geaccepteerd net als deze mislukte topic's.
Jeez.... jij bent echt ruw. Je kunt tenminste nog zeggen: Hou je 'mond' dicht. En trouwens...ik typ.
Oud 18-10-2004, 20:13
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik vond die keer bukkake met Cristy Ronalda best lekker hoor
Oud 18-10-2004, 20:18
vreselijke fout
Citaat:
*Lady Mi* schreef op 18-10-2004 @ 21:13 :
Jeez.... jij bent echt ruw.
Oud 18-10-2004, 20:29
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
*Lady Mi* schreef op 18-10-2004 @ 21:09 :
Nou best, je eigen mening. Ik vind het dus van niet. En ik typ vet, omdat ik daar gewend aan ben.
Nee, omdat je anders je eigen posts niet uit elkaar kan houden.
*Lady Mi* schrijft dik
Miep02 cursief
en de anderen normaal
Oud 18-10-2004, 20:30
Vandal
Vandal is offline
press Alt - f4
Oud 18-10-2004, 20:36
Miep02
Miep02 is offline
pff zijn jullie nou nog steeds moeilijk aan ut doen
Oud 18-10-2004, 20:40
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik vind iemand die onder 934268 nicks onzin uitkraamt over een faggotvoetballer moeilijker doen, maar dit terzijde
Oud 18-10-2004, 20:42
Miep02
Miep02 is offline
voor als ut je nog niet duidelijk is: we zijn allemaal onszelf hoor!
Oud 18-10-2004, 20:43
Verwijderd
geile shit
Oud 18-10-2004, 20:49
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Z'n hoofd mag er dan nog wel redelijk uitzien voor de rest heeft die gast echt geen figuur! hij heeft echt van die mega dunne beentjes

Bovendien lijk het me zo'n voorgetrokken "rotkind" dat het toevallig ver geschopt heeft.
Iedereen denkt dat hij goed kan voetballen, maar hij wordt wel lekker gewisseld tijdens het EK
Oud 18-10-2004, 20:52
willemiserniet
willemiserniet is offline
THis Gewoon een goede voetballer,,,, en het uiterlijk daar kan ik niet over gaan,,, want dat interreseert me niet,,, dat laat ik over aan da girls,,,
Oud 18-10-2004, 20:55
Miep02
Miep02 is offline
eindelijk mensen die normaal kunnen reageren
Oud 18-10-2004, 20:56
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
willemiserniet schreef op 18-10-2004 @ 21:52 :
THis Gewoon een goede voetballer,,,, en het uiterlijk daar kan ik niet over gaan,,, want dat interreseert me niet,,, dat laat ik over aan da girls,,,
Jij weet tenminste wel dat hij goed kan voetballen.
Oud 18-10-2004, 20:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik had wel verwacht dat dit wel dicht zou zijn nu...
Oud 18-10-2004, 21:01
willemiserniet
YESSSSSS, dat d8 ik al hahah,, nee hoor,,.... grapje
mister scissor,, hoe hij iedereen uit speelt, maar draaf ik te snel door,
maar ff dit!!! iedereen heeft een mening toch laat mensen dan ook ff in hun waarde,,

oke nu kom ik mischien wat te cliche over maar dat is mijn mening!!

Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 21:04.
Oud 18-10-2004, 21:03
vreselijke fout
Dit topic zorgt wel voor nieuwe bezoekers in het sportforum
Oud 18-10-2004, 21:04
willemiserniet
zei je wat??
Oud 18-10-2004, 21:05
Poor twisted me
het volgende topic wordt zeker hoe lelijk Reiziger wel niet is

of koeman
Oud 18-10-2004, 21:06
Miep02
Miep02 is offline
haha wat dacht je van zlatan
Oud 18-10-2004, 21:07
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Nee, ik zag opeens dit topic en ik was het wel eens met de starter. Dus ik dacht: ik reageer even.
willemiserniet
ja, mischien wel,,,, topics staan vrij he
*Lady Mi*
*Lady Mi* is offline
Citaat:
Miep02 schreef op 18-10-2004 @ 22:06 :
haha wat dacht je van zlatan
hahahaha
Oud 18-10-2004, 21:08
Poor twisted me
dit gaat wel erg off-topic,

zlatan, ook wel sla-dan! of satan genaamd

Wie hier kan van der Vaart ook niet uitstaan
ik vind dat zo'n lompe neppe gast, met z'n reclames alsof hij nog niet genoeg geld verdient bij ajax.
Oud 18-10-2004, 21:11
Miep02
Miep02 is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 18-10-2004 @ 22:08 :

ik vind dat zo'n lompe neppe gast, met z'n reclames alsof hij nog niet genoeg geld verdient bij ajax.
ik ben ut helemaal met je eens over vd vaart, maar kvind sylvie erger!
Oud 18-10-2004, 21:11
willemiserniet
Citaat:
evil_angel schreef op 18-10-2004 @ 22:08 :

Precies je weet het zelf al erg off-topic.. '
Oud 18-10-2004, 21:15
Poor twisted me
On-topic:

het gaat dus om deze bovenstaande gast.

Regels voor berichten