Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 00:15
Verwijderd
Maar dat Shandi zo dun is maakt toch juist dat ze van haar zeggen dat zij de enige is die ze echt op de catwalk in Parijs haute couture zien lopen? Wat dat betreft heeft ze echt zo'n 'perfect' figuur.
Advertentie
Oud 20-10-2004, 00:16
Briseďs
Briseďs is offline
precies

en ze kan wel dansen
Oud 20-10-2004, 08:45
Sasz
Sasz is offline
ik vind dr eng dun, lelijk en dr dansen vind ik ook niet zo geweldig hoor! bovendien zeikt ze wel heel erg over dr vriendje: nee je mag niet met anderen naar de bios gaan, ook niet als ze getrouwd zijn en kinderen hebben
Oud 20-10-2004, 11:54
kiek
kiek is offline
Ik vind Shandi maar raar En dr vriendje is homo, die stem!
En Yoanna kan echt niet bewegen gewoon Camille viel mee, April deed freaky. Dat was het wel
Oud 20-10-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 20-10-2004 @ 09:45 :
ik vind dr eng dun, lelijk en dr dansen vind ik ook niet zo geweldig hoor! bovendien zeikt ze wel heel erg over dr vriendje: nee je mag niet met anderen naar de bios gaan, ook niet als ze getrouwd zijn en kinderen hebben
Ja, jezus, als ze mij zouden filmen bij sommige telefoongesprekken die ik met mijn vriend heb gehad zou het hele forum mij ook een hypocriete hoer vinden. Mensen zo snel op zoiets veroordelen is zoooo makkelijk.

Oh oh Shandi is cool en nou ineens iedereen Oh oh Shandi is stom. Beetje jammer hoor.

En dat dansen, ik snap niet dat mensen dat niet zien. Misschien beweegt haar lichaam niet zo heel elegant doordat ze zo lang en dun is, maar ziet dan niemand dat zij als enige echt vanuit haar lichaam danste en niet van "Ja, nu ga ik sexy met mn heup draaien *heupdraai* oh nu ga ik de andere kant op staan *verplaats*". Dat alleen maakt al dat je een goede danseres bent, omdat je veel geloofwaardiger danst. Daarbij had ze de beat helemaal te pakken, wat ook niet van iedereen gezegd kan worden.
Oud 20-10-2004, 12:25
Pla
Pla is offline
Ach ik vond het zo sneu dat Sara eruitging.. Dat geluid van haar huilen, ik moest er bijna zelf ook van huilen..
En volgens mij heeft dansen niets met model zijn te maken, Tyra zocht gewoon nog mensen voor haar clip
Oud 20-10-2004, 13:09
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 20-10-2004 @ 13:03 :
En dat dansen, ik snap niet dat mensen dat niet zien. Misschien beweegt haar lichaam niet zo heel elegant doordat ze zo lang en dun is, maar ziet dan niemand dat zij als enige echt vanuit haar lichaam danste en niet van "Ja, nu ga ik sexy met mn heup draaien *heupdraai* oh nu ga ik de andere kant op staan *verplaats*". Dat alleen maakt al dat je een goede danseres bent, omdat je veel geloofwaardiger danst. Daarbij had ze de beat helemaal te pakken, wat ook niet van iedereen gezegd kan worden.
Vond ik ook hoor
Oud 20-10-2004, 13:53
ook hallo
ook hallo is offline
ik vond wle dat shandi goed kan dansen, alleen vond ik haar er in die clip echt niet uitzien, vet dun en vet bleek zag ze eruit
Oud 20-10-2004, 13:54
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 20-10-2004 @ 14:53 :
ik vond wle dat shandi goed kan dansen, alleen vond ik haar er in die clip echt niet uitzien, vet dun en vet bleek zag ze eruit
idd dat bedoel ik, en ik heb t verder nog helemaal nie gezien, dus ik basseer me alleen op de uitz. van gister, dus dat viel me op
Oud 20-10-2004, 15:48
kiek
kiek is offline
Wauww omdat ik toch al weet wie de winnares ben, ging ik naar de site om de portfolios te bekijken. Ik vind Shandi nu weer cool Echt heel mooie foto's. Die van Sara vielen wel tegen idd. Maar ik vind het vreemd dat ze het in de shows nooit over haar flaporen hebben gehad?[edit: over Shandi]
De foto's van April, Yoanna en Mercedes zijn ook echt supermooi!

Eigenlijk waren alle foto's van bodypaint mooi ik had de eerste 2 of 3 afleveringen niet gezien.

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 15:51.
Oud 20-10-2004, 16:10
jet
jet is offline
wat is de site met portfolio's enzo?
kan hem niet vinden

en ik weet de winnaar, dus ik kan er gewoon kijken
Oud 20-10-2004, 17:23
kiek
kiek is offline
Ik weet het adres niet en heb geen zin om m op te zoeken Maar je moet gewoon naar google en intikken 'America's Next Top Models' en dan de eerste site. Gewoon op de meisjes klikken, en dan staat er ... , biography, ... , portfolio
Oud 20-10-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Pla schreef op 20-10-2004 @ 13:25 :

En volgens mij heeft dansen niets met model zijn te maken, Tyra zocht gewoon nog mensen voor haar clip
Natuurlijk wel. Je moet je bij het poseren toch kunnen bewegen.. Dansen heeft te maken met bewustzijn van je lichaam en je bewegingen, natuurlijk moet een model dat ook zijn. Poseren is bijna een dans.
Oud 20-10-2004, 18:16
jet
jet is offline
Citaat:
kiek schreef op 20-10-2004 @ 18:23 :
Ik weet het adres niet en heb geen zin om m op te zoeken Maar je moet gewoon naar google en intikken 'America's Next Top Models' en dan de eerste site. Gewoon op de meisjes klikken, en dan staat er ... , biography, ... , portfolio
dankje
Oud 20-10-2004, 18:42
heavinly
heavinly is offline
Vraagje over die site, is dat gewoon 'n algemene ANT site? Want als ANT3 op tv komt wil ik die ook zien, maar als ANT2 is afgelopen wil ik die portfolio's gaan kijken. Zie ik dan ook meteen de winnares van 3?
Oud 20-10-2004, 18:51
BCR
BCR is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-10-2004 @ 23:24 :
Ach, ze is jong, ze is voor het eerst in haar leven mooi en geliefd. Natuurlijk schopt dat zooi in de war. Ik vind Shandi nou niet meteen stom en hypocriet en al dat gezeik. Natuurlijk stelde ze zich een beetje aan en was haar 'wraak' nogal gemeen, maar ze moet even losbreken uit haar oude leventje en het is afwachten of haar vriend mee kan.

Ik denk dat bijna ieder meisje af en toe wel een hypocriete aanstelster is.
*eens*

Shandi stijgt steeds meer in mijn achting

Echt jammer dat Sara eruit is Camille moet eruit.
Oud 20-10-2004, 18:56
Bloompje
Bloompje is offline
Spoiler

Jaja, beetje vaag gezegd magoed
Oud 20-10-2004, 19:06
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
heavinly schreef op 20-10-2004 @ 19:42 :
Vraagje over die site, is dat gewoon 'n algemene ANT site? Want als ANT3 op tv komt wil ik die ook zien, maar als ANT2 is afgelopen wil ik die portfolio's gaan kijken. Zie ik dan ook meteen de winnares van 3?
Ik mag het hopen, wil ze nu al zien, maar wil de winnares niet weten

Staat er op die site ook nog van het eerste seizoen wat?.. zou daar alle foto's wel weer van willen zien
Oud 20-10-2004, 20:07
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Darvan schreef op 20-10-2004 @ 20:06 :
Ik mag het hopen, wil ze nu al zien, maar wil de winnares niet weten

Staat er op die site ook nog van het eerste seizoen wat?.. zou daar alle foto's wel weer van willen zien
Ja, staat er ook op!
Oud 20-10-2004, 20:15
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 20-10-2004 @ 19:56 :
Spoiler

Jaja, beetje vaag gezegd magoed
hmm, hoe weet je dat?

Spoiler

Ik vind het stom dat de Jury zich alleen maar richt op de afgelopen week, terwijl je weet dat Camille ontzettend emotieloos en bazig is...Terwijl Sra echt wel iets beter was dan haar. Dus deze aflevering had eigenlijk Camille eruit gemoeten en
daaaaarna pas Sara
Oud 20-10-2004, 23:57
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ATM 1 http://wwwimage.upn.com/shows/top_model1

WAARSCHUWING; op de site staat wie de winares is
ATM 2 http://wwwimage.upn.com/shows/top_model2

ATM 3 http://wwwimage.upn.com/shows/top_model3
nog geen winares je kan al wel zien wie er al uit zijn.

btw ik vind Tyra soms echt eng op foto's!!!
Oud 21-10-2004, 00:40
Freshh~
Freshh~ is offline

dit is een model uit America's next top model 3
Oud 21-10-2004, 08:06
Bloompje
Bloompje is offline
Ik vind het juist goed dat er ook een wat mollig meisje inzit, in de gewone modellenwereld heb je ook niet alleen graatmagere meisjes...

Citaat:
hmm, hoe weet je dat?
Ik heb dat gelezen op de site (Daar staat per episode beschreven wat er gebeurt).
Oud 21-10-2004, 09:00
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 21-10-2004 @ 09:06 :
Ik heb dat gelezen op de site (Daar staat per episode beschreven wat er gebeurt).
Maak me eens niet zo nieuwsgierig.
Oud 21-10-2004, 10:07
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 21-10-2004 @ 01:40 :
[afbeelding]

dit is een model uit America's next top model 3
NOU, als ze Sara een typisch model voor mannenbladuh vinden, vind ik haar iets voor waspoeder aan te prijzen

Dat is wel een mooi meisje

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 10:09.
Oud 21-10-2004, 10:31
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Ik vind het juist goed dat er ook een wat mollig meisje inzit, in de gewone modellenwereld heb je ook niet alleen graatmagere meisjes...
nee daar ben ik het zeker mee eens, maar voor dit programma vind ik het altijd jammer.. want ze zal wel niet winnen
Oud 21-10-2004, 11:59
kiek
kiek is offline
Adrianne was

Citaat:
Favorite Things: TV shows: "Buffy the Vampire Slayer," TLC, "Animal Planet"; Movie: "Lord of the Rings"; Music: music from the 60s, Led Zeppelin, The Doors, Pink Floyd, Jefferson Airplane, Jimi Hendrix; Food: anything Italian; Supermodels: Heidi Klum, Tyra Banks.

Elyse wilde graag dat iedereen wist hoe slim ze was

Citaat:
Self-Description: Motivated, pretentious and intelligent (a nerdy scholar)

Background: Elyse has been with her boyfriend for 2 ˝ years. Her hero is Jonas Salk for his contributions to medicine.

Life Motto: Quote from Perutz: "How could the search for ultimate truth have revealed so hideous and visceral-looking an object?"

Maar ik vond Elyse wel veel mooier dan Adrianne
Oud 21-10-2004, 13:16
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ja die zitten erin om te laten zien van ooh jongens kijk we kiezen ook mollige meisjes, maar na 2 afleveringen vliegen ze eruit want amerikanen zijn hypocriet, en bovendien is het algemeen bekend dat een topmodel 9 van de 10 keer maatje 34 heeft.
Oud 21-10-2004, 13:20
Savagé
Savagé is offline

amanda uit antm3
Die ogen ,
Oud 21-10-2004, 13:22
Savagé
Savagé is offline
Vind die Toccara niet lelijk ofzo, opzich wel knap zelfs.
maar kijk dan ..

Dat hoort toch niet thuis in ANTM.
Oud 21-10-2004, 13:39
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Savagé schreef op 21-10-2004 @ 14:22 :
maar kijk dan ..

[afbeelding]
[afbeelding]

ja idd..ik vind dit meer iets voor in mannenbladen...
Oud 21-10-2004, 13:43
kiek
kiek is offline
Citaat:
Savagé schreef op 21-10-2004 @ 14:20 :
[afbeelding]
amanda uit antm3
Die ogen ,
oh die lijkt op Annie Lennox!
Oud 21-10-2004, 13:44
ZerO
ZerO is offline
haar benen bah
Oud 21-10-2004, 14:01
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:

dr billen steken bijna boven haar broek uit op de tweede foto
Oud 21-10-2004, 15:02
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
maar kijk dan ..

[afbeelding]
[afbeelding]

Idd....ze is niej zo mager als al die anderen, mjaa dr mag eigenlijk ook wel eens een "dikkere" model in.
Oud 21-10-2004, 15:23
Breg
Breg is offline
over mager gesproken, shandi is dan misschien mager, catie is evenlang en weegt nog geen halve kilo meer.
Oud 21-10-2004, 15:43
jet
jet is offline
Citaat:
Breg schreef op 21-10-2004 @ 16:23 :
over mager gesproken, shandi is dan misschien mager, catie is evenlang en weegt nog geen halve kilo meer.
vet weegt meer dan spieren enzo.. je gewicht zegt opzich niet zo heel veel, zeker niet bij al die dunne mensen.

en trouwens dat meisje is misschien wel wat molig, maar haar hoofd is wel echt heel mooi
Oud 21-10-2004, 15:57
Savagé
Savagé is offline
Spoiler
Oud 21-10-2004, 16:39
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
jet schreef op 21-10-2004 @ 16:43 :

en trouwens dat meisje is misschien wel wat molig, maar haar hoofd is wel echt heel mooi
Ja misschien wel, maar ze heeft vetrollen
Oud 21-10-2004, 17:12
BCR
BCR is offline
Ew, die nieuwe ANTM mensen
Oud 21-10-2004, 17:56
Savagé
Savagé is offline
Citaat:
BCR schreef op 21-10-2004 @ 18:12 :
Ew, die nieuwe ANTM mensen
Er zitten wél mooie tussen, niet zo negatief

Zij bijvoorbeeld:
,

Yaya

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 18:00.
Oud 21-10-2004, 18:09
BCR
BCR is offline
Citaat:
Savagé schreef op 21-10-2004 @ 18:56 :
Er zitten wél mooie tussen, niet zo negatief

Zij bijvoorbeeld:
[afbeelding] ,
[afbeelding]

Yaya
Hm, oke, zij is wel mooi. Vooral die eerste foto
Oud 21-10-2004, 21:58
T*
T* is offline
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 21-10-2004 @ 16:02 :
Idd....ze is niej zo mager als al die anderen, mjaa dr mag eigenlijk ook wel eens een "dikkere" model in.
Ja, maar dat is dus juist zo lomp, want ze doen er iedere keer een wat 'dikker' model in.. alsof ze een bepaalde quota hebben ofzo.. een paar blonde, paar brunettes, paar donkere meiden en een dikkere..

euh, maar wat ik dus zo lomp vind is dat ze haar eerst doorlaten om haar daarna compleet af te zeiken over dat ze dan te grote borsten hebben en te dik zijn voor een supermodel.
Misschien komen ze dan nog redelijk ver ook wel ook, maar lijkt me sterk dat er ooit een wat dikker meisje zal winnen
Oud 21-10-2004, 22:01
Savagé
Savagé is offline
Citaat:
T* schreef op 21-10-2004 @ 22:58 :
Ja, maar dat is dus juist zo lomp, want ze doen er iedere keer een wat 'dikker' model in.. alsof ze een bepaalde quota hebben ofzo.. een paar blonde, paar brunettes, paar donkere meiden en een dikkere..

euh, maar wat ik dus zo lomp vind is dat ze haar eerst doorlaten om haar daarna compleet af te zeiken over dat ze dan te grote borsten hebben en te dik zijn voor een supermodel.
Misschien komen ze dan nog redelijk ver ook wel ook, maar lijkt me sterk dat er ooit een wat dikker meisje zal winnen
volgens mij ook
Oud 23-10-2004, 00:01
Verwijderd
Ja, laten we het alvast over het volgende seizoen hebben en daar allerlei foto's van posten. Het is toch veel leuker dat weer te volgen wanneer die hier op televisie komt.
Oud 23-10-2004, 00:05
Briseďs
Briseďs is offline
ik ben met dusjcrib
Oud 23-10-2004, 00:54
Verwijderd
Niet over de winnares maar over een ander, dus als je de winnares wel weet maar verder niets en ook niet wil weten, niet lezen!

Spoiler
Oud 23-10-2004, 11:36
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
T* schreef op 21-10-2004 @ 22:58 :

Vooral Janice doet dat vind ik. Tyra neemt het meestal op voor die meiden.
Ma goed, dat meisje heeft wel een heel erg mooi gezicht ja, toen ik die eerst foto zag had ik zoiets van, dies niet eens mooi. Mjaa toch wel hehe
Maar iig, wat je zegt van dat ze een bepaald quota hebben, dat dacht ik ook al. Zo dat ze meer variatie hebben ofzow . Maar Robin, in de eerste ANTM, was ook dikker (had maat 38 volgus mij...oohh), maar die bleef wel daar tot de laatste 4.
Al zal dat misschien ook een beetje komen doordat zij wat ruzie bracht tussen de meiden, betere televisie ofzo.
Oud 23-10-2004, 11:41
rubenrtv
rubenrtv is offline
Offtopic:
Vinden jullie ook niet dat Camille heel erg veel lijkt op Omarosa van Trumps Troonopvolger? Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua karakter.
ot/
Oud 23-10-2004, 11:56
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 23-10-2004 @ 12:41 :
Offtopic:
Vinden jullie ook niet dat Camille heel erg veel lijkt op Omarosa van Trumps Troonopvolger? Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua karakter.
ot/
LOL...moest ik ook aandenken!!!

Regels voor berichten