![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wil ik je toch ff testen .. wat is subspace ? ![]() ontopic: is hardstikke leuk. maar kijk uit voor zogenaamde dominante mannnen met foute bedoelingen. je bent pas 14 ![]() Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 12:29. |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, maar heb je daar statestieken van gezien? De GEMIDDELDE leeftijd ligt inderdaad een stuk hoger, maar vergeet niet dat er een hoop mensen zijn die gewoon nooit seks hebben, en die halen het gemiddelde nogal omhoog. Het is al langer bekend dat mensen tegenwoordig eerder aan seks beginnen. Zo bijzonder is het dus niet, en het is absoluut niet zo dat JIJ daarom mag concluderen dat zij 'oversekst' is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toch, als ik aan mijn zusje van 13 denk... die trouwens nog giebelt bij het idee van zoenen alleen al.. krijg ik behoorlijk aggresieve neigingen als ik me een jongen van 18 bij haar in bed voorstel... Vandaar dat ik zo ![]() Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 12:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kheb de statistieken even voor je opgezocht. Hieronder vind je het nieuwsbericht: klik hierin staat dus dat de gemiddelde leeftijd van ontmaagd worden resp. 15,8 jaar bedraagt... En nouja lees zelf maar.. Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 12:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Een vijfde van de veertienjarigen uit het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo) heeft al eens geslachtsgemeenschap gehad." Dat is dus 20%. Die op hun 14e al seks gehad hebben. En jij claimed dat dat niet 'normaal' is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
''"In het algemeen is er een lichte stijging van seksuele ervaring op die leeftijd in vergelijking met het vorige onderzoek uit 1995", zegt onderzoeker Floor Bakker. Ze benadrukt dat de vmbo-scholieren er altijd iets sneller bij zijn en dat het algemene cijfer daarom iets lager ligt. '' |
![]() |
||
Citaat:
Met de nadruk op iets. En al is het bij VWO-ers 10 i.p.v. 20%, dan nog hoef je niet te claimen dat ze 'oversekst' is. Dat is gewoon subjectief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
einde discussie. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 14:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig; 14 jaar vind ik over het algemeen nog ietsje te jong, maar soms is 18 nog te jong, ligt geheel aan de persoon zelf. Natuurlijk is in die vergelijking alsnog de 14 jarige 'de foute', maar he; zoek het uit. Seks wordt te snel en te oppervlakkig gedaan tegenwoordig, maar dat zal niet meer veranderen totdat iedereen zich daarbij aan sluit. Dominant? Als spel... ja, redelijk. Ik wil het nog weleens doen, maar het 'genomen' worden trekt me meer (zeer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien snap je 'm dan beter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Snel en oppervlakkig als in 'Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zeggen dat ze al neuken dus nu moet ik het eigenlijk ook gaan doen'. Natuurlijk met iemand waar ze amper een toekomst mee hebben, scharrel etcetc. Er gaat bijna geen relatie meer aan vooraf voordat 'men' in bed duikt met diegene. Sex is letterlijk entertainment geworden bij een grote groep, en dit zie ik als iets negatiefs. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat men er vroeger aan begint is niet het exacte punt wat mij die conclusie laat trekken, dat is het totaalbeeld. Het feit dat ze jonger beginnen (geestelijk nog lang niet zo ver), het wordt gedaan met vakantiescharrels en of zomaar een lekkere jongen, het als 'stoer' wordt gezien in sommige omgevingen, en er zo goed als nooit meer een half jaartje aan vooraf gaat, maar seks meestal 1 van de eerste dingen is. En het is wel degelijk gebaseerd op 'iets', dat jij dat geen geldige reden/observatie vind in jouw ogen, betekent niet dat het nergens op staat. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
En een half jaar? Waarom moet er perse een half jaar aan vooraf gaan. Als mensen na een maand willen neuken, laat ze lekker. Beetje krom dat als je eenmaal 20 bent het hardstikke normaal is dat je de eerste nacht seks hebt, maar dat je als je 14 bent een half jaar moet wachten. De eerste keer met iemand is hoe dan ook speciaal, ongeacht de tijd die je gewacht hebt. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat: