Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 12:01
SanderThomas
SanderThomas is offline
Moraalridder

Sex is goed ook als je jonger bent
Oud 20-10-2004, 12:07
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik heb al eerder hier gezegd, ik ben niet t normale meisjes van 14!!!!!! Heb veel, behoorlijk veel meegemaakt, maar dat zijn prive redenen. En totaal geen hoer! Kben met 2 jongens sexueel geweest! Ken de ene jongen al 3/4 jaar, is zo ongeveer mn beste vriend! En dan mn ex, daar heb ik langer dan een jaar mee gehad, en na 4/5 maanden zijn we met elkaar naar bed geweest!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 20-10-2004 @ 13:07 :
Ik heb al eerder hier gezegd, ik ben niet t normale meisjes van 14!!!!!! Heb veel, behoorlijk veel meegemaakt, maar dat zijn prive redenen. En totaal geen hoer! Kben met 2 jongens sexueel geweest! Ken de ene jongen al 3/4 jaar, is zo ongeveer mn beste vriend! En dan mn ex, daar heb ik langer dan een jaar mee gehad, en na 4/5 maanden zijn we met elkaar naar bed geweest!
en toch kan je niet ontkennen dat het voor een meisje van jou leeftijd erg vroeg is om een seksuele relatie met iemand te hebben.. en een topic waarin je verteld dat je zo graag onderdanig bent.. Dan kom je toch een beetje over als een hoerig en slaafs meisje.. of vind je van niet?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-10-2004 @ 13:11 :
Dan kom je toch een beetje over als een hoerig en slaafs meisje.. of vind je van niet?
Volgens mij heeft ze nergens verteld dat ze ervoor betaald heeft ofwel? Tuurlijk is het vroeg, maar dat is haar zaak. Geen reden haar voor prostitue uit te maken dus.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:16
Vlinderr
Vlinderr is offline
Slaaf meisje WOW dat wil ik dus totaal niet!!! Indd, je hebt gelijk, tkomt niet echt normaal over! 14 jaar is jong maar als je je er op een normale manier mee omgaat, wat ik dus ook doe Dan vind ik t eigenlijk gewoon normaal! Als je erop los neukt met iedereen dan ben je inderdaad heel verkeerd bezig!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 13:15 :
Volgens mij heeft ze nergens verteld dat ze ervoor betaald heeft ofwel? Tuurlijk is het vroeg, maar dat is haar zaak. Geen reden haar voor prostitue uit te maken dus.
heb ik toch nergens gezegd? probeer alleen duidelijk te maken hoe dat bij de meeste overkomt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 20-10-2004 @ 13:16 :
Slaaf meisje WOW dat wil ik dus totaal niet!!! Indd, je hebt gelijk, tkomt niet echt normaal over! 14 jaar is jong maar als je je er op een normale manier mee omgaat, wat ik dus ook doe Dan vind ik t eigenlijk gewoon normaal! Als je erop los neukt met iedereen dan ben je inderdaad heel verkeerd bezig!
snap ik, maar weetje wat het is? Ik denk dat er heus nog wel meer 14-jarigen zijn als jij. En die zullen het ook de normaalste zaak van de wereld vinden. Maar het overgrote deel van nl (en belgie) werden pas ontmaagd op hun 16 of misschien nog wel later.. En op hun 14de waren ze daar nog niet of nauwelijks mee bezig.. dusja.. vanuit hun oogpunt mag je dan wel concluderen dat jij vrij oversext bezig bent.. kleine meisjes worden te snel groot..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:27
Raven
Raven is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 19-10-2004 @ 16:14 :
Ik ben een echte meester
Ahum

wil ik je toch ff testen .. wat is subspace ?

ontopic: is hardstikke leuk. maar kijk uit voor zogenaamde dominante mannnen met foute bedoelingen. je bent pas 14

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-10-2004 @ 13:22 :
vanuit hun oogpunt mag je dan wel concluderen dat jij vrij oversext bezig bent.. kleine meisjes worden te snel groot..
"Hun"?

Sorry hoor, maar heb je daar statestieken van gezien? De GEMIDDELDE leeftijd ligt inderdaad een stuk hoger, maar vergeet niet dat er een hoop mensen zijn die gewoon nooit seks hebben, en die halen het gemiddelde nogal omhoog.

Het is al langer bekend dat mensen tegenwoordig eerder aan seks beginnen. Zo bijzonder is het dus niet, en het is absoluut niet zo dat JIJ daarom mag concluderen dat zij 'oversekst' is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:30
Vlinderr
Vlinderr is offline
Je maakt fouten in je leven, maar ontmaagd worden door mn ex, vond ik fijn Ik hield, en hou nog steeds van hem op een bepaalde manier Ik vind dat je zowiezo verstandig met je lichaam om moet gaan, ook op sexuele manier ! En ik vind dat ik er op een verstandige manier mee om ga!!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 19-10-2004 @ 21:23 :
Kheb meer dan een jaar lang met een jongen van 18 een relatie gehad, ook sexueel na een paar maande..
sorry ik dach tmeer dan een jaar (denk al)

Maar toch, als ik aan mijn zusje van 13 denk... die trouwens nog giebelt bij het idee van zoenen alleen al.. krijg ik behoorlijk aggresieve neigingen als ik me een jongen van 18 bij haar in bed voorstel... Vandaar dat ik zo reageer

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 12:33.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:32
Vlinderr
Vlinderr is offline
Dat vind ik vooral t enge, t lijkt me in de lichte vorm spannend, zou t nooit zomaar gewoon met zo'n vreemd ventje doen Zowiezo niet Ik vertel dit ook aan niemand, want ben bang dat mensen er geshockeerd over reageren
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 20-10-2004 @ 13:32 :
Ik vertel dit ook aan niemand, want ben bang dat mensen er geshockeerd over reageren
Hoe zit het met je ouders? Weten die dat jij al sexueel actief bezig bent?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:38
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hmm, mn ouders zijn gescheiden, mn moeder heb ik t meteen de volgende ochtend verteld, meteen opgebeld
En mn vader die heb ik t pas later verteld, mn vader is al heel beschermerd, en pas verteld toen ie mn ex ook goed kende Ze reageerde er allebei normaal op, mn moeder normaler dan mn vader! Mn vader beogn meteen hele verhalen, als er wat is of als je wat wilt weten mag je naar me toe komen enzo, echt funny
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 20-10-2004 @ 13:35 :
Hoe zit het met je ouders? Weten die dat jij al sexueel actief bezig bent?
Wat heeft dat met haar leeftijd te maken? Ik heb 't m'n ouders nooit verteld, die 'wisten' het pas toen m'n broertje me een keer betrapte met m'n vriendin toen, en toen was ik 18.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 13:29 :
"Hun"?

Sorry hoor, maar heb je daar statestieken van gezien? De GEMIDDELDE leeftijd ligt inderdaad een stuk hoger, maar vergeet niet dat er een hoop mensen zijn die gewoon nooit seks hebben, en die halen het gemiddelde nogal omhoog.

Het is al langer bekend dat mensen tegenwoordig eerder aan seks beginnen. Zo bijzonder is het dus niet, en het is absoluut niet zo dat JIJ daarom mag concluderen dat zij 'oversekst' is.
ik concludeer niks. ben van mening dat ieder dat voor zich mag bepalen. kzeg alleen maar dat veel mensen haar als ''oversekst'' zouden kunnen concluderen.

Kheb de statistieken even voor je opgezocht.
Hieronder vind je het nieuwsbericht:

klik

hierin staat dus dat de gemiddelde leeftijd van ontmaagd worden resp. 15,8 jaar bedraagt...

En nouja lees zelf maar..

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 12:52.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:51
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hmm vreemd, mijn pc wil dat ding niet openen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 20-10-2004 @ 13:51 :
Hmm vreemd, mijn pc wil dat ding niet openen...
nu wel
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-10-2004 @ 13:47 :
En nouja lees zelf maar..
Misschien zou je dat zelf eens moeten doen. Ik quote:
"Een vijfde van de veertienjarigen uit het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo) heeft al eens geslachtsgemeenschap gehad."

Dat is dus 20%. Die op hun 14e al seks gehad hebben. En jij claimed dat dat niet 'normaal' is?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 12:58
Vlinderr
Vlinderr is offline
20 %, tjaa oke Daar hoor ik dan bij.. Er zijn zoveel vooroordelen in deze wereld, je wordt meteen voor sletje uitgescholden als je zegt dat je geen maagd meer bent op je 14, in de meeste gevallen! Ik vind het niet normaal! Maar oke
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 13:56 :
Misschien zou je dat zelf eens moeten doen. Ik quote:
"Een vijfde van de veertienjarigen uit het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo) heeft al eens geslachtsgemeenschap gehad."

Dat is dus 20%. Die op hun 14e al seks gehad hebben. En jij claimed dat dat niet 'normaal' is?
ik claim niks.. en lees jij ook?

''"In het algemeen is er een lichte stijging van seksuele ervaring op die leeftijd in vergelijking met het vorige onderzoek uit 1995", zegt onderzoeker Floor Bakker. Ze benadrukt dat de vmbo-scholieren er altijd iets sneller bij zijn en dat het algemene cijfer daarom iets lager ligt. ''
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben ook 14, maar kan me niet voorstellen dat ik al met 2 jongens geneukt zou hebben. Dat kan echt nog wel even wachten, zoenen en alles wat tussen zoenen en 't echte werk zit vind ik al genoeg.
Poe...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:23
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-10-2004 @ 14:07 :
ik claim niks.. en lees jij ook?
"Iets lager"

Met de nadruk op iets.

En al is het bij VWO-ers 10 i.p.v. 20%, dan nog hoef je niet te claimen dat ze 'oversekst' is. Dat is gewoon subjectief.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 14:23 :
"Iets lager"

Met de nadruk op iets.

En al is het bij VWO-ers 10 i.p.v. 20%, dan nog hoef je niet te claimen dat ze 'oversekst' is. Dat is gewoon subjectief.
nogmaals.. ik claim niets.

einde discussie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:37
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik vind, als je er klaar voor bent, en je er prettig bij voelt enzo Tjaa waarom niet En ik en mn ex waren er klaar voor
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 13:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou, als moeder, toch wel achter m'n oor krabben als m'n dochter al op 14-jarige leeftijd met twee jongens van rond de 18 naar bed is geweest...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:01
Vlinderr
Vlinderr is offline
Woowww, nee, mn ex was 17 toen ik em leerde kennen, hijs trouwens ook behoorlijk kinderlijk, en die andere jongen is 15
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:27
Vlinderr
Vlinderr is offline
Nog iemand een mening hierover ?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 19-10-2004 @ 13:44 :
Ga met je barby's speellen je bent er nog volste jong voor wacht maar een jaar of vijf a zes.
Dat jij op je 20e pas voor 't eerst geneukt hebt betekent niet dat anderen dat niet eerder mogen doen lieve schat.

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 20-10-2004 @ 15:27 :
Nog iemand een mening hierover ?
Nou, d'r zijn wel meer meiden die 't fijn vinden als de jongen wat dominant is hoor. Zelf vind ik het niet zo, ik doe het alleen als 'zei' dat fijn vindt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 15:33 :
Nou, d'r zijn wel meer meiden die 't fijn vinden als de jongen wat dominant is hoor. Zelf vind ik het niet zo, ik doe het alleen als 'zei' dat fijn vindt.
'zei' = zij
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:43
Verwijderd
Ontopic?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 15:43 :
Ontopic?
Hangt ervan af wat je onder ontopic verstaat. Er lopen inmiddels twee discussies, die beide met het topic te maken hebben.
Oud 20-10-2004, 14:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-10-2004 @ 15:35 :
'zei' = zij
Is dat alles wat je te melden hebt? Jezus.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2004 @ 15:45 :
Hangt ervan af wat je onder ontopic verstaat. Er lopen inmiddels twee discussies, die beide met het topic te maken hebben.
Ja, met een aantal 'ik bied bewust tegen jou op'(subtiel flamen) mensen.

Iig;

14 jaar vind ik over het algemeen nog ietsje te jong, maar soms is 18 nog te jong, ligt geheel aan de persoon zelf. Natuurlijk is in die vergelijking alsnog de 14 jarige 'de foute', maar he; zoek het uit.
Seks wordt te snel en te oppervlakkig gedaan tegenwoordig, maar dat zal niet meer veranderen totdat iedereen zich daarbij aan sluit.

Dominant?
Als spel... ja, redelijk. Ik wil het nog weleens doen, maar het 'genomen' worden trekt me meer (zeer ).
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 15:50 :
Seks wordt te snel en te oppervlakkig gedaan tegenwoordig, maar dat zal niet meer veranderen totdat iedereen zich daarbij aan sluit.
Zich waarbij aansluit? En hoezo is seks tegenwoordig 'snel en oppervlakkig'?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:53
SanderThomas
SanderThomas is offline
Et ging hier toch over dominantie? Somehow gaat ieder topic hier uiteindelijk over leeftijdsverschillen en/of mensen die vinden dat een ander het helemaal verkeerd doet :\
Oud 20-10-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 15:51 :
Zich waarbij aansluit? En hoezo is seks tegenwoordig 'snel en oppervlakkig'?
Plaats het eens onder de 'normen en waarden' van 'tegenwoordig'.
Misschien snap je 'm dan beter.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 15:46 :
Is dat alles wat je te melden hebt? Jezus.
Wees niet zo snel aangebrand.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:00
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-10-2004 @ 15:54 :
Oeh, ben jij toevallig dominant aangelegd?
Oud 20-10-2004, 15:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 15:54 :
Plaats het eens onder de 'normen en waarden' van 'tegenwoordig'.
Misschien snap je 'm dan beter.
Ik vraag je gewoon uit te leggen wat je bedoelt met snel en oppervlakkig?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-10-2004 @ 15:54 :
Valt mee hoor, maar het is not-done iemand te corrigeren zonder verder te reageren op een topic.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:00 :
Ik vraag je gewoon uit te leggen wat je bedoelt met snel en oppervlakkig?
Dat begreep ik. Daarom vroeg ik je het eens anders te bekijken, maar je heb schijnbaar nogmeer verduidelijking nodig

Snel en oppervlakkig als in
'Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zeggen dat ze al neuken dus nu moet ik het eigenlijk ook gaan doen'.
Natuurlijk met iemand waar ze amper een toekomst mee hebben, scharrel etcetc. Er gaat bijna geen relatie meer aan vooraf voordat 'men' in bed duikt met diegene.
Sex is letterlijk entertainment geworden bij een grote groep, en dit zie ik als iets negatiefs.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:01 :
Valt mee hoor, maar het is not-done iemand te corrigeren zonder verder te reageren op een topic.
Sorry.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:04 :
Dat begreep ik. Daarom vroeg ik je het eens anders te bekijken, maar je heb schijnbaar nogmeer verduidelijking nodig
Dat niet zozeer, maar ik vermoedde dat je een erg simpel en negatief beeld hebt van seks tegenwoordig, en dat heb je zojuist bevestigd.

Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:04 :

Snel en oppervlakkig als in
'Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zeggen dat ze al neuken dus nu moet ik het eigenlijk ook gaan doen'.
Natuurlijk met iemand waar ze amper een toekomst mee hebben, scharrel etcetc. Er gaat bijna geen relatie meer aan vooraf voordat 'men' in bed duikt met diegene.
Sex is letterlijk entertainment geworden bij een grote groep, en dit zie ik als iets negatiefs.
En hoe kom je d'r bij dat seks niet 'speciaal' meer is voor de meeste mensen? Dat men er vroeger aan begint heeft daar niks mee te maken. Daarom vroeg ik dat dus. Je kunt wel bepaalde ideeen hebben, maar die zijn niks waard als ze nergens op gebaseerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:12
Vlinderr
Vlinderr is offline
Hmm, oki indd er zijn 2 discussies aan de hand Je kan op allebei reageren
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:09 :
En hoe kom je d'r bij dat seks niet 'speciaal' meer is voor de meeste mensen? Dat men er vroeger aan begint heeft daar niks mee te maken. Daarom vroeg ik dat dus. Je kunt wel bepaalde ideeen hebben, maar die zijn niks waard als ze nergens op gebaseerd zijn.
Ik heb een negatief beeld over het realisme dat de gemiddelde Nederlander bezit, niet seks zelf.

Dat men er vroeger aan begint is niet het exacte punt wat mij die conclusie laat trekken, dat is het totaalbeeld.
Het feit dat ze jonger beginnen (geestelijk nog lang niet zo ver), het wordt gedaan met vakantiescharrels en of zomaar een lekkere jongen, het als 'stoer' wordt gezien in sommige omgevingen, en er zo goed als nooit meer een half jaartje aan vooraf gaat, maar seks meestal 1 van de eerste dingen is.

En het is wel degelijk gebaseerd op 'iets', dat jij dat geen geldige reden/observatie vind in jouw ogen, betekent niet dat het nergens op staat.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:15 :
Ik heb een negatief beeld over het realisme dat de gemiddelde Nederlander bezit, niet seks zelf.
Het realisme dat de Nederlander bezit? WTF?

Citaat:

Dat men er vroeger aan begint is niet het exacte punt wat mij die conclusie laat trekken, dat is het totaalbeeld.
Het feit dat ze jonger beginnen (geestelijk nog lang niet zo ver), het wordt gedaan met vakantiescharrels en of zomaar een lekkere jongen, het als 'stoer' wordt gezien in sommige omgevingen, en er zo goed als nooit meer een half jaartje aan vooraf gaat, maar seks meestal 1 van de eerste dingen is.
Waarop baseer je dat? Ik geloof absoluut niet dat het overgrote deel van de jonge mensen al op hun eerste date ofzo seks heeft. En tuurlijk wordt er stoer over seks gedaan. Ik was in verhouding tot sommige vrienden ook 'vroeg', en dat ga ik dan ook niet voor me houden. Dat maakt 't niet minder speciaal ofzo, ik was hardstikke verliefd op die meid.

En een half jaar? Waarom moet er perse een half jaar aan vooraf gaan. Als mensen na een maand willen neuken, laat ze lekker. Beetje krom dat als je eenmaal 20 bent het hardstikke normaal is dat je de eerste nacht seks hebt, maar dat je als je 14 bent een half jaar moet wachten. De eerste keer met iemand is hoe dan ook speciaal, ongeacht de tijd die je gewacht hebt.

Citaat:

En het is wel degelijk gebaseerd op 'iets', dat jij dat geen geldige reden/observatie vind in jouw ogen, betekent niet dat het nergens op staat.
Een deductie gebaseerd op aannames is niks waard.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:24 :
Het realisme dat de Nederlander bezit? WTF?
Opnieuw de normen en waarden.
Citaat:
En een half jaar? Waarom moet er perse een half jaar aan vooraf gaan. Beetje krom dat als je eenmaal 20 bent het hardstikke normaal is dat je de eerste nacht seks hebt, maar dat je als je 14 bent een half jaar moet wachten. De eerste keer met iemand is hoe dan ook speciaal, ongeacht de tijd die je gewacht hebt.
Het is als 20 jarige ook niet specifiek normaal om de eerste de beste date haar/hem te nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:29 :
Opnieuw de normen en waarden.
Wat ik bedoel: "Het realisme dat de Nederlander bezit" is geen goed nederlands, en bovendien compleet nietszeggend.

Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:29 :
[B]
Het is als 20 jarige ook niet specifiek normaal om de eerste de beste date haar/hem te nemen.
Jouw mening, die een hele hoop mensen niet delen. Verder ga je niet in op de rest van m'n reply. Zo voer je geen discussie.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten