Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 18:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 20-10-2004 @ 17:33 :
Hoezo?
Want mijn ouders zijn niet blij met mij, ze willen hetzelfde blijven betalen, maar ik wil graag zonder data limiet, planet was het aantrekkelijkste omdat die zonder aansluitkosten van 74 euro aankomen waaien.
Al gaat het alleen maar om het DNS systeem waarbij gewoon hele SN's over het hoofd gezien worden omdat ze niet actief genoeg zijn. Komt dus een enorm verlies van spreiding uit voort en levert enorm veel gezeik op met server maintainers die alleen met frontends als cPanel om kunnen gaan. Ik neem aan dat dat niet is wat je wilt.

Daarnaast heb ik wel de meest slechte ervaring met de helpdesk die ik me voor kan stellen gehad en samen met nog vele andere kleine problemen, ik zou het zelfs beginnersfouten willen noemen, maar dat lijkt me bij planet niet aan de orde, is dat toch wel de grootste afrader die ik je kan geven.

Als we het dan gaan hebben over chello, dan zeg ik alleen maar dat je, indien je in de grote stad zit, misschien nog beter af bent met planet, maar in z'n algemeenheid raad ik planet dus af.
Oud 21-10-2004, 19:00
Gimme more beer
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 19:02 :
het gaat dan ook alleen om films die ik echt op DVD wil bewaren en die ik later ook nog eens kijk. Films die je wilt zien omdat het stoer is als ze nog niet in de bios draaien (vaak telesynced) download ik natuurlijk gewoon zo efficiënt mogelijk.
Ik kijk bijna al m'n films DivX, trouwens, muv. de echte classics. Maar dat komt natuurlijk ook doordat ik alleen maar een DVD brander heb als ik hem leen
Oud 21-10-2004, 20:50
Energie
Energie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-10-2004 @ 20:00 :
Ik kijk bijna al m'n films DivX, trouwens, muv. de echte classics. Maar dat komt natuurlijk ook doordat ik alleen maar een DVD brander heb als ik hem leen
haha
Oud 22-10-2004, 13:11
Engadin
Engadin is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 17:48 :
www.demon.nl

Deze maand een actie met gratis aansluiting en gratis modem, terwijl ze sowieso over het algemeen ook goedkoop zijn (55 eu per maand voor 2048/1024).
http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.php speedlinq is toch echt een stuk goedkoper.
Oud 22-10-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Engadin schreef op 22-10-2004 @ 14:11 :
http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.php speedlinq is toch echt een stuk goedkoper.
Per maand, maar Demon heeft op dit moment een actie waarbij je de eerste twee maanden gratis krijgt. Bovendien dok je bij Speedlinq ook gewoon voor modem en installatie, terwijl dat bij Demon gratis is (en bij Speedlinq kost je dat toch snel ook honderd eu).

Modem is bij Speedlinq ook pas gratis vanaf de abonnementen die dan wel weer 45 eu per maand kosten. Bovendien durven ze geld te vragen per maand voor spam- en virusfilters en dat vind ik gewoon asociaal.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:31
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
You get what you pay for. Heb je de voorwaarden al eens bekeken?
Citaat:
Fair Use Richtlijn op All-in abonnementen (BaByXL/Tiscali netwerk)
All-in 512 5 GB p/mnd
All-in 1024 15 GB p/mnd
All-in 2048 25 GB p/mnd
All-in 4096 50 GB p/mnd
All-in 8064 100 GB p/mnd

Fair Use Richtlijn op X-tra abonnementen (BBned netwerk)
X-tra 512 5 GB p/mnd
X-tra 1024 15 GB p/mnd
X-tra 2048 25 GB p/mnd
X-tra 8192 100 GB p/mnd
Dat heb je bij Demon dus mooi niet, daar moet je het wel heel erg bont maken wil je commentaar krijgen van hen m.b.t. tot je dataverkeer-gebruik. En met "heel bont" bedoel ik dus zeker een paar honderd gigabyte.

En vergis je niet, 100GB lijkt veel, maar als je echt fanatiek gaat zitten downloaden via BitTorrent/eMule dan kom je daar wel aan. Laat staan als je één van die andere abonnementen hebt, als je een paar DVD'tjes binnenhaalt dan zit je zo aan de 15GB.

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 11:48
Engadin
Engadin is offline
die heb ik gelezen en die zijn idd wat minder, maar 2048/1024 voor 32.5 euri is niet duur
Oud 23-10-2004, 15:05
Gimme more beer
Citaat:
Demon is dus echt een veel betere provider.
Oud 24-10-2004, 15:35
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 19-10-2004 @ 22:02 :
Nu download ik wel redleijk veel, maar dan nog 1000mb moet je maar net 10 liedjes per maand downen.
ze hebben nou wat nieuws... MP3 heette het geloof ik.. op die manier is het mogelijk om een compleet nummer op te slaan in bestanden kleiner dan 100mb

Spoiler
Oud 24-10-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef op 24-10-2004 @ 16:35 :
ze hebben nou wat nieuws... MP3 heette het geloof ik.. op die manier is het mogelijk om een compleet nummer op te slaan in bestanden kleiner dan 100mb

Spoiler
LOL
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:10
Global
Global is offline
ik download soms wel 5 gb per dag
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Global schreef op 24-10-2004 @ 18:10 :
Nou, dat is speciaal...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Global schreef op 24-10-2004 @ 18:10 :
Zo, boefje, ik zit nu aan een gemiddelde over oktober van 11.3 GB per dag, ben ik nu dertienhonderdzevenendertig?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 18:16
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2004 @ 18:15 :
Zo, boefje, ik zit nu aan een gemiddelde over oktober van 11.3 GB per dag, ben ik nu dertienhonderdzevenendertig?
maar toch wil je het ff laten weten
Oud 24-10-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
SubbehQ schreef op 24-10-2004 @ 19:16 :
maar toch wil je het ff laten weten
Uiteraard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten