Bleh, borsthaar is smerig.
Eeen beetje gaat nog wel, maar niet te veel.
/Me is ooit in een ver verleden op een cruise door de carribische zee geweest op een amerikaanse boot.
En daar hadden ze een spelletje:
Er werden een paar mannen met nogal veel borsthaar ( en rughaar) op het podium geroepen. De vrouwen daarvan werden geblindoekt en moesten door het borst- en rughaar te voelen hun man herkennen!
SICK!!!!
Aan de reacties te merken is de kale mannenborst de laatste jaren duidelijk in de mode geweest. Toch moet dat niet altijd zo geweest zijn, want ik herinner me nog duidelijk hoe Sean Connery destijds als James Bond nogal ongeschoren door het leven ging. Andere tijden, andere zeden...
Bijna alle Nederlandse mannen krijgen volop borsthaar, wat je dan ook ziet dat op een gegeven moment de dames geen jongens van 16 meer willen (als ze zelf ergens 24 zijn) en dat ze het dan al minder erg vinden.
Op zich... misschien vind je het niet mooi, das een mening, maar de meeste dames die ik ken vinden het lekker zacht
Hukkie schreef: IIWWW de comeback van de David Hasselhoff-look allemaal harige mensen in hun zomerse outfit: sluit mij in dat geval maar ergens op ofzo
Ik heb het niet over hoofden maar over borstkassen met zoveel haar dat je er de weg in kwijt raakt. Discretie is gewenst, teveel is niet mooi, vind ik.