Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 09:46
Sade
Sade is offline
Ik sta niet makkelijk op, en ik heb normaal gesproken een aardig ochtendhumeur op een normale dag. Maar nu is het vakantie, slaap ik elke dag uit en kom ik eeeelke dag blij uit bed
Oud 21-10-2004, 10:07
vixen
vixen is offline
Ik slaap 't liefst tot enorm laat uit. Half 11 is voor mij vroeg. Als ik om 9 uur op school moet zijn sta ik om kwart over 8 op en ben ik het langst bezig om haar n beetje leuk te krijgen.
Altijd als ik wakker word bedenk ik me wat ik nu weer voor enorm vage droom heb gehad (ik had nu gedroomd dat ik een zeerover was die ging verongelukken want hij kreeg zn paard niet aan boord van 't schip. Voordat ik dood ging werd ik wakker though) em dan sta ik maar op. Ik ben niet echt gezellig s'ochtends, ik moet eerst douchen en eten en muziek luisteren wil ik aanspreekbaar zijn.
Oud 21-10-2004, 11:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet tegenwoordig elke dag al om 5 uur m'n bed uit, omdat ik vroeg op m'n werk moet zijn. En dat valt niet echt mee.
Ik ben namelijk gewend om om die tijd pas te gaan slapen, dus je kan wel zeggen dat ik nu behoorlijk brak ende vertiefd ben.
Maar ik heb (gelukkig) geen ochtend humeur, want ik moet aardig en beleefd zijn tegen alle mensen. 's avonds word ik meestal pas chagrijnig.
Oud 21-10-2004, 19:57
DutchTerror
DutchTerror is offline
Ik moet er elke dag half 5 uit voor me werk in de zomer is dat wel te doen... maar nu het weer herfst word etc denk ik elke ochtend
Oud 21-10-2004, 21:40
Verwijderd
ik sta moeilijk op, duurt ff voordat ik wakker ben en ben niet aanspreekbaar sochtends. ik kan me er vooral mateloos aan ergeren als mensen enorm wakker zijn als ik duf ben en keidruk gaan lopen doen terwijl ik zo duf als een konijn ben
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 20-10-2004 @ 23:59 :
Het slimste is om gewoon je smoel te houden tot ik m'n koffie en peuk heb gehad, dan ben ik aanspreekbaar.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:08
Verwijderd
Ik ben meestal wel vrij vrolijk 's ochtends, maar wel écht duf dus als je zinnen van meer dan 4 woorden zegt begrijp ik je niet.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 23:15
Verwijderd
ik heb nooit moeite om op te staan, geen ochtendhumeur. Ik sta sowieso altijd 2 uur voordat ik weg moet op, zodat ik lekker rustig aan kan doen. Het lekkerste is wel als er niemand thuis is, of ik als eerste wakker ben.. dan hoef ik me tenminste nog niet zo actief te gedragen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:53
Verwijderd
Ik slaap 's ochtends graag uit. En ik ben iedere dag het eerste uur vrij dus dat is wel okay ! Ik ontbijt op de fiets met een appeltje en ben geirriteerd als ik stomme mensen tegen kom die willen kletsen terwijl ik net lekker muziek aan het lusiteren ben.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:00
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 21-10-2004 @ 23:06

Het slimste is om gewoon je smoel te houden tot ik m'n koffie en peuk heb gehad, dan ben ik aanspreekbaar.
Je bent een ruggengraatloze snol, want je was gestopt
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 12:10
Verwijderd
Aangezien ik nog studeer kan ik vaak uitslapen. Als ik vrij ben sta ik om half 11 op, dan ga ik voor de tv ontbijten en een uur tv kijken ofzo. Lekker langzaam wakker worden en niets hoeven, heerlijk! Ik hou van uitslapen. Meestal ga ik ook laat slapen, dus ik slaap niet onwijs lang ofzo.

Als ik vroeg op moet staan ben ik altijd aan het haasten omdat ik te laat opsta. Ik zet altijd mijn wekker en mijn telefoonwekker, maar toch sta ik te laat op.
Daarom ben ik ook niet echt aanspreekbaar, je moet niet tegen me gaan praten vlak voordat ik weg moet.

Ik heb niet echt een ochtendhumeur eigenlijk, tenzij mensen extreem irritant gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 13:50
Esmée
Esmée is offline
Heb al een tijd geen ochtend meer meegemaakt Maar normaal gesproken kan ik sowieso niet goed uit bed komen... tenzij ik echt iets heel belangrijks moet doen.
Oud 24-10-2004, 14:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mijn wekker gaat om 6:28 en om 6:44 ga ik mn bed uit. Dan wassen, aankleden, make uppen, ontbijten, lunch klaarmaken, haar doen, tandenpoetsen en dan is het 7:35 en moet ik naar de bushalte haasten.
Ik heb niet echt een ochtendhumeur maar ben wel heel suf dus praat ik niet veel. Rond een uur of 9 begin ik tot leven te komen.
Oud 24-10-2004, 14:10
Dith
Dith is offline
6.30u gaat de wekker, 7.15u rol ik uit mijn bed, kwartiertje douchen en aankleden. Ontbijten en de krant lezen en daarna haren kammen, tanden poetsen en lenzen indoen.
Rond 8.10u zit ik dan op de fiets richting school.
Op zaterdag slaap ik nooit uit ivm hockey maar op zondag slaap ik het liefst tot 14.00u uit en zit ik de hele dag in mijn pyjama.
Oud 24-10-2004, 14:34
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik sta meestal half 8 op, maar niet uit vrije wil.
vaak werk ik ook om kwart over 7, dus moet ik er 6 uur uit.
Maar als ik vrij ben slaap ik mooi tot 9 of 10 uur. Ik heb namelijk wel 8 uur slaap nodig en dat komt er zelden van, want ik val nooit voor 1 uur in slaap.

Ik ben altijd gelijk wakker als ik opsta, heel irritant voor anderen ,want mijn vriend is het 1e uur niet aanspreekbaar...

ik heb ook geen tijd nodig ofzo, ik kan in 15 min. alles gedaan hebben, dat is mooi, want ik wil wel zo lang mogelijk slapen.

ik meen te vinden dat ik geen ochtendhumeur heb, maar anderen vinden soms van wel
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 16:21
Otis
Otis is offline
hoi , ik haat de ochtend en mensen die vrolijk zijn smorgens .
ik moet 3 dagen in de week om 9u op school zijn en dan ben ik boos, prikkelbaar, agressief en sjacherijnig.
Ik scheld op mensen in het verkeer(hardop) op mn roomie en op mn klasgenoten die onbelangrijk zijn ( die ik dus niet nodig heb)
Rond 11 uur ben ik weer aanwezig en zit mn haar eindelijk leuk

oh en ik doe een halfuur over douchen en een halfuur over make-uppen en aankleden.
Ontbijten doe ik niet of pas op school.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 16:32
guess what
guess what is offline
ik moest 2 dagen in de week om half 9 op school zijn en dan stond ik om half 7 bij t treinstation en stond er altijd een fluitende man ik wou m graag voor zn bek slaan want vrolijkheid om half 7 is onaanvaardbaar. verder heb ik soms een ochtendhumeur, bijvoorbeeld als ik woest word gewekt uit een leuke droom of als ik me moet haasten. en ik houd van uitslapen, het liefst op mn luie zondag om daarna te ontbijten om 15.00 uur en in mn pyjama te zitten de rest van de dag.
Oud 31-10-2004, 14:57
Lover Chickie
Lover Chickie is offline
uhm.. als ik wakker wordt, ben ik nog steeds half bewusteloos.
Un vaste slaper dus
Oud 31-10-2004, 15:02
11568
11568 is offline
Ik sta een uur op voor ik weg moet [in geval van school dan] en spring er meteen uit. Dan was ik mijn gezicht en ga ik me opmaken. Kwartiertje mee bezig. Aankleden, in 5 minuten wel gebeurd. En dan heb ik veel te veel tijd over dus ga ik warme chocolademelk maken waarvoor ik weer tijd te weinig heb om op te drinken omdat ie zo heet is. Dus dan drink ik hem half op terwijl ik naar Pingu oid kijk en dan ga ik weg.
En mwah nee, ik heb niet echt een ochtendhumeur behalve als ik word wakker gemaakt dan iemand anders dan mijn stereo. In het eerste half uur dat ik wakker ben kan ik geen mensen om me heen verdragen maar daarna gaat het weer helemaal goed met me.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 15:10
Verwijderd
ik sta nooit vroeger op dan half 12, zelfs dan ben ik nog brak en kortaf. ik ga dan douchen met keihard the slackers aan zodat ik wat opgewekter wordt. daarna skank ik mn kamer in om de eerste kleren die ik vind aan te trekken, ontbijt te gaan maken en naar mn werk te gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 22:02
*oma*
*oma* is offline
ik heb een ochtendhumeur
Oud 06-11-2004, 16:55
Verwijderd
om 6 uur gaat dewekker,maakt niet uit hoe laat ik opmoet,daarna zet ik hem op de tijd dat ik echt op moet staan en kruip ik nog fijn even terug.
als dan de "definitieve" wekker afgaat,ga ik douchen en dan wil je me niet tegenkomen,want dan ben ik chagerijnig,na het douchen zet ik muziek op en word ik langzaam vrolijk,ontbijten doe ik vrijwel nooit en meestal kijk ik nog even het nieuws voordat ik ga.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:01
HenkMul
HenkMul is offline
Ik zet standaard om acht uur m'n wekker, lees dan m'n krantje, douche, eet vervolgens wat boterhammen, kanker op m'n huisgenote en maak een ochtendwandeling. Ik heb eigenlijk nooit voor twaalf uur 's middags verplichtingen, dus heb dan ook uitgebreid de tijd om uit mijn slaaproes te ontwaken, . Dat is ook wel nodig, want ik ben echt niet te pruimen in de vroege morgen.

Henk Mul !
Oud 06-11-2004, 17:09
Back Door Man
Back Door Man is offline
Meestal word ik om een uur of 7 wakker door de wekker.
Zet een muziekje op, en blijf nog 10 minuten liggen.

Dan ga ik douchen enzo en eten, en om 8 uur sta ik op het station waar ik een sigaret rook en de metro lees.

Om 7 over 8 gaat mijn trein dan, als ik aankom drink een koffie, en begin ik mijn dag

Ik ben best vrolijk s'ochtends
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:38
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 06-11-2004 @ 17:55 :
om 6 uur gaat dewekker,maakt niet uit hoe laat ik opmoet,daarna zet ik hem op de tijd dat ik echt op moet staan en kruip ik nog fijn even terug.
Dat is best vreemd. Ik zet de wekker wel altijd te vroeg als ik er om een bepaalde tijd uit moet maar niet om 6 uur

De laatste tijd ben ik goed in uitslapen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:45
Haligh
Haligh is offline
Ik wordt rond half 8 wakker, om 10 voor 8 stap ik met mijn bed uit. Dan ga ik eten, zet wat muziek op, kleed me aan, pak mijn tas in, poets mijn tanden en doe mijn haar.

En stap met een vreselijk ochtendhumeur op mij fiets rond 10 over 8
Oud 06-11-2004, 17:46
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-11-2004 @ 18:45 :
Ik wordt
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:52
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 06-11-2004 @ 18:46 :
blabla
Oud 06-11-2004, 17:53
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-11-2004 @ 18:52 :
blabla
(k)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:48
JF
JF is offline
Ik sta lekker om 7 uur op! Dan spring ik vrolijk mn bedje uit en zet een muziekje op en ga een dansje doen
Dan ga ik even douchen/eten/aankleden en dan stap ik olijk op mn fietsje
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 20:52
Verwijderd
O, verschrikkelijk. Geef mij maar de avond en de nacht. Dan leef ik pas echt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als ik naar school moet stap ik halfslapende mn bed uit, zoek wat kleding bij elkaar, drink mn koffie en rook mn peuk, pak mn tas en stap de bus in. maar niet dat ik sjaggerijnig ben ofzo, alleen weinig spraakzaam maar dat hoort zo.

en als ik vrij heb slaap ik lekker uit en ga ik uitgebreid brunchen. en dan ben ik wel vrolijk, behalve als mensen me in de weg lopen of als ik eten wil maken en de benodigdheden zijn op.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 06-11-2004 @ 23:07 :
Horror Kitty
15M - Lid

Deed het pijn?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 22:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Hermione schreef op 06-11-2004 @ 23:09 :

Deed het pijn?
narcose
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 23:04
Verwijderd
Opstaan is yuck. Als ik naar school moet zet ik mijn wekker om 6:45, ben ik er meestal wel op tijd uit. En ik ontbijt sinds 2 weken iedere morgen

En in het weekend ben ik lui, en slaap ik lang uit
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:47
ssjpan
ssjpan is offline
Nou, ik zet mijn wekker en telefoon wekker op kwart voor 7, dan ga ik om 7uur uit bed, dan douchen, lenzen, haar doen enzo en dan ontbijten, tandenpoetsen, soms nog even tv kijken en dan om 8 uur naar school, als ik het eerste uur naar school moet iig, en en dat is niet zo vaak.
Maaar ik heb meestal geen ochtendhumeur. en kan niet zo makkelijk opstaan!
Reageren

Regels voor berichten