|
|
Bekijk resultaten poll: wat zou je eerder doen? | |||
orale seks |
![]() ![]() ![]() ![]() |
89 | 47.85% |
"gewoon" neuken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
97 | 52.15% |
Aantal stemmers: 186. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
van het deel verkrachting waarbij een toevoeging op de uitzondering moet gemaakt worden nogal moeilijk met die papierwinkel volgens mij viel dat onder sexueel intimideren evenals aanraken op 'onzedelijke plaatsen' kan dat het niet zo is maar goed dan ff het desbetreffende lid van het strafrechtboek hier neer
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap eigenlijk ook nooit zogoed waarom mensen orale seks eerst doen voordat ze echt gaan ''neuken''. Iig bij mij heeft het een hele tijd geduurd voordat ik orale seks voor de eerste keer heb gedaan, en eigenlijk ben ik er niet zo kapot van. |
![]() |
|
Bij mij duurde orale seks ook veel langer.
En dan is er nog een verschil in het uitvoeren van orale seks, of je oraal laten bevredigen. Ik wilde eerst niet dat mijn (ex) vriend mij befte.. Oraal is veeeeel intiemer!
|
de eerste keer heb ik die jongen eerst gepijpt voordat we geneukt hebben, omdat hij het me vroeg en ik geen nee durfte te zeggen....het viel me niet tegen ofzo maar vond het wel eng, wat moet ik met zo'n ding in mn mond!!!??
bij mijn vriend heb ik eerst gewoon gesext en toen pas gepijpt, 3 maanden later ofzo....omdat hij het me niet vroeg en gewoon afwachtte tot ik zelf met idee kwam, hij heeft me dus niet voor het blok gezet zoals die andere jongen wel deed. ipc vind ik pijpen of beffen veel intiemer dan gewoon ff neuken, daarom heb ik bij mijn huidige vriend gewacht, tot ik er zelf echt aan toe was...
|
Verwijderd
|
Ik zou eerder gewoon seks hebben dan orale seks, omdat ik (zoals al eerder genoemd
![]() Gek genoeg heb ik mijn ex (tevens mijn eerste relatie) eerst gepijpt voordat ik seks met hem heb gehad. Ik kan me niet echt goed herinneren of hij mij gebeft had voordat we seks hebben gehad. We hebben het er later ook nog eens over gehad dat orale seks veel intiemer is, naar onze mening dus. Nu zal ik ook niet zo snel aan orale seks met iemand beginnen. Het voelt gewoon ook niet goed om nu meteen orale seks met iemand te hebben voordat ik seks met m heb gehad, of (eigenlijk nog meer) een relatie met die jongen heb. Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 21:59. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Tog jammer dat m'n huidige vriendin een beetje 'anti-beffen' is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() als je je best doet en communiceert kan iedereen dat leren denk ik..en gewoon veel doen zodat je tong wat meer conditie krijgt ![]()
|
oraal, dan neuken.
Bij neuken zit er een groter risico achter, dus zie ik 't als een stap later (daarom vond ik 't vreemd toen ik van veel hoorde dat ze eerst neukten voor het orale). Ik vind neuken ook intiemer, je kan elkaar dan ook tegelijkertijd kussen, liefkozen etc. En veel noemen neuken 'all the way', misschien komt daar ook m'n mening vandaan ![]() |
![]() |
|
Oraal is veel intiemer. Daarom ben ik daar pas later mee begonnen dan neuken.
Tijdens de seks is oraal de beste voorbereiding. Tijdens het beffen kun je heerlijk plagen door te reageren op je partner door net niet daar te komen waar ze wil. En dan weer even net wel. Neuken gaat daarna ook veel soepeler. Pijpen vind ik even lekker. Maar niet te lang
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |