Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 26-10-2004 @ 01:51 :
verstandige jongen, die hippe kleding kost veelste veel en zit ook nog eens voor geen meter! hij heeft gewoon een meid nodig gehad om dat te realiseren!
juistem

en nog een pluspunt: nou ziet ie er ook nog als een volslagen idioot uit. ik ben trots op zn vriendin hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2004, 15:55
-bambi-
-bambi- is offline
Op zich hebben mijn vriend en ik wel dezelfde kledingstijl.
Als we bijvoorbeeld uitgaan en ik weet dat hij een bepaald kledingstuk mooi vind staan bij mij trek ik het wel op zo'n moment aan.
Ik zou nooit iets aantrekken wat ik zelf lelijk vind omdat hij het geweldig vind staan.
Ik zou ook mijn kledingstijl niet voor hem veranderen maar als ik met hem aan het shoppen ben luister ik toch (bewust of onbewust) wel naar zijn mening en als ik dan iets pas waarvan hij vind dat het echt niet kan zal ik het denk ik niet zo snel kopen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:31
i'mstronger
i'mstronger is offline
Haha, jullie roepen allemaal wel zo hard dat jullie je 'stijl' NOOIT aan zouden passen, maar als ik zo es om me heen kijk, met name naar de jongens, luisteren ze toch echt wel naar hun vriendin. En bij de meisjes het zelfde verhaal. Ik zie vaak genoeg dat bijvoorbeeld een normaal meisje ineens een skater wordt, omdat haar vriend dat toevallig is. Het klinkt heel dom allemaal, weet ik maar kijk es goed om je heen en vooral naar jezelf!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:34
Verwijderd
Oh, mijn vriend past zich wel helemaal aan aan mijn kledingsmaak hoor maargoed, hij heeft geen eigen kledingsmaak; eerst droeg hij wat zijn moeder voor hem meenam, nu draagt hij wat ik voor hem uit winkelrekken pak.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:37
RanC
RanC is offline
Waarom zou ik mijn kledingstijl aanpassen als mijn smaak van kleding toch al superieur is aan die van haar?

Van die modehuppelkutjes trek ik mij al helemaal niks aan, gelukkig heeft mijn partner nog een kledingsmaak die ik nog redelijk kan waarderen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:43
Qamra
Qamra is offline
Ja, ik kleed me graag mooi en leuk aan voor hem. Zou dan ook niet bij hem aankomen in een oude vertrapte broek en een te grote trui met onbekende vlekken. Maar ik ga niet mijn kledingstijl volledig omgooien voor hem. Hij is op me gevallen om wie ik ben, lijkt me sterk dat dat ineens anders moet.
Ik zal misschien heel af en toe dat 'ene truitje' juist wel kopen omdat ik weet dat hij dat leuk gaat vinden of ik laat juist iets hangen. Maar dat valt niet onder stijl-verandering

Doe ik bij hem ook niet trouwens.

Nee, ik hou niet zo van dramatische veranderingen.
Oud 26-10-2004, 18:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
iemand weet toch hoe ik er uit zie, beetje vreemd je aan te passen voor iemand,
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:56
i'mstronger
i'mstronger is offline
Jah, duh, tuurlijk weet ie hoe je er uit ziet. Maar de meesten willen er ook graag leuk BLIJVEN uitzien, voor wat hun vriend/vriendin leuk vinden. Ik zit hier heus niet een beetje uit mn nek te lullen hoor, ik zeg ook niet dat het ALTIJD zo is. Maar meestal wel. Ik kijk om me heen en zie het
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 19:31
Verwijderd
Ik heb met kleren een aantal dingen:
- het mag niet te duur worden;
- ik wil niet al teveel opvallen;
- het moet lekker zitten en handig zijn;
- en ik moet mij er goed in voelen.

Zolang het daar aan voldoet, vind ik het best
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 23:07
Ragnar
Ragnar is offline
Aanpassen is gay.
Oud 26-10-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 27-10-2004 @ 00:07 :
Aanpassen is gay.
idd
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 00:22
Rieno
Rieno is offline
nee, zou ik niet doen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 11:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik draag grotendeels alleen dingen die we allbei mooi vinden. Dat komt ook omdat we precies dezelfde smaak hebben. Ik heb 2 dingen gehad die hij écht niet mooi vond, en dat waren toevallig ook meteen 2 dingen die niks voor mij waren.

Andersom is het ook wel zo. Ik laat duidelijk merken of ik iets mooi vind of niet, bijvoorbeeld met zijn kapsel. Als 'ie zijn haar millimetert, zeg ik hem echt wel dat ik dat lelijk vind staan, maar hij doet het toch omdat hij zich er prettig bij voelt. Nou, dan ga ik echt niet op zoek naar een ander omdat ik hem niet meer mooi vind of zo.

Verder draagt ie alleen dingen die ik ook mooi vind, maar ook dat is toeval.

Ik heb hem laatst gezegd dat ik een zwarte col erg sexy zou vinden bij hem, maar hij haat het als er iets in zijn nek prikt dus draagt hij het gewoon niet. Dat is zijn goed recht.
Zo vindt hij soms ook heel campy kleren sexy, en die ga ik dan echt niet dragen als ik ze zelf lelijk vind. Maar aan de andere kant, hij houdt bijvoorbeeld alleen van strakke broeken, en ik ook, dus draag ik die.

Ik zal best eens iets aantrekken wat niet echt comfortabel is maar wat wel mooi staat. Je moet elkaar af en toe ook iets gunnen, zolang je je er niet geheel ongelukkig in voelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten