Ik draag grotendeels alleen dingen die we allbei mooi vinden. Dat komt ook omdat we precies dezelfde smaak hebben. Ik heb 2 dingen gehad die hij écht niet mooi vond, en dat waren toevallig ook meteen 2 dingen die niks voor mij waren.
Andersom is het ook wel zo. Ik laat duidelijk merken of ik iets mooi vind of niet, bijvoorbeeld met zijn kapsel. Als 'ie zijn haar millimetert, zeg ik hem echt wel dat ik dat lelijk vind staan, maar hij doet het toch omdat hij zich er prettig bij voelt. Nou, dan ga ik echt niet op zoek naar een ander omdat ik hem niet meer mooi vind of zo.
Verder draagt ie alleen dingen die ik ook mooi vind, maar ook dat is toeval.
Ik heb hem laatst gezegd dat ik een zwarte col erg sexy zou vinden bij hem, maar hij haat het als er iets in zijn nek prikt dus draagt hij het gewoon niet. Dat is zijn goed recht.
Zo vindt hij soms ook heel campy kleren sexy, en die ga ik dan echt niet dragen als ik ze zelf lelijk vind. Maar aan de andere kant, hij houdt bijvoorbeeld alleen van strakke broeken, en ik ook, dus draag ik die.
Ik zal best eens iets aantrekken wat niet echt comfortabel is maar wat wel mooi staat. Je moet elkaar af en toe ook iets gunnen, zolang je je er niet geheel ongelukkig in voelt.