Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 17:24
Nyai
Nyai is offline
ik vind ook iemand leuk die 7 jaar ouder is als mij
leuk ja, ben nog niet verliefd hehe.

nuja, op je 16e met iemand wat hebben die 10 jaar ouder is vind ik wel een beetje té ja.. Bedoel.. Je bent nog een kind op die leeftijd, vind ik dan.

Hij zat al bijna op de middelbare school toen jij geboren werd

edit: over het vertellen of niet:
als jullie echt zo goed met elkaar om gaan, kun je het beter wel vertellen denk ik.
Dan kan hij daar ook een beetje rekening mee houden.

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 17:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2004, 17:50
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 29-10-2004 @ 15:48 :
das opzich niet echt fijn neej, nooit gehad dat een jongen je probeerde te versieren?? tja het mooist is eigenlijk nog als gewoon die klik er ineens is en geen van tweeën de eerste stap moet zetten... helaas komt dat niet zeer frequent voor
Misschien overdrijf ik een beetje en ben mn ex gewoon een beetje zat die nergens initiatief in nam

Ik hou van een klik
Oud 29-10-2004, 20:42
Abby
Abby is offline
Citaat:
Nyai schreef op 29-10-2004 @ 18:24 :
ik vind ook iemand leuk die 7 jaar ouder is als mij
leuk ja, ben nog niet verliefd hehe.

nuja, op je 16e met iemand wat hebben die 10 jaar ouder is vind ik wel een beetje té ja.. Bedoel.. Je bent nog een kind op die leeftijd, vind ik dan.

Hij zat al bijna op de middelbare school toen jij geboren werd

edit: over het vertellen of niet:
als jullie echt zo goed met elkaar om gaan, kun je het beter wel vertellen denk ik.
Dan kan hij daar ook een beetje rekening mee houden.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik 16 ben
Mn ouders hadden 5 jaar eerder gewoon nog geen zin in kinderen. En nou loop ik hier op iedereen verliefd te zijn die me dus schijnbaar zien als kind? (wat ik dan op je 16e toch eigenlijk niet meer vind)
maar goed
Oud 29-10-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Abby schreef op 27-10-2004 @ 23:01 :
Hoi,

Ik ben 16 jaar, en altijd als ik verliefd word op iemand, is het iemand die 6 jaar ouder is, of nóg ouder. Echt heel kut...En nu heb ik dus een hele leuke jongen leren kennen die 26 is....We kennen elkaar nog niet zo lang, maar ik vind hem vanaf het begin af al heel erg leuk ...natuurlijk ben ik dan weer een dikke schijterd, en durf ik dat nooit aan hem te vertellen.

Ik vind het zelf niet erg als hij dus 10 jaar ouder is dan ik, maar het lijkt me niet dat hij daar geen problemen mee heeft.. Aan de ene kant wil ik hem supergraag vertellen hoe leuk ik hem vind, maar dan durf ik hem daarna denk ik niet meer onder ogen te komen.

Hij lijkt trouwens (zowel uiterlijk als innerlijk) helemaal geen 26...eerder 20/21 of zo. Maar ja, hij ÍS 26!!

Dus nu was ik even benieuwd, of jullie vinden dat ik het wél moet vertellen tegen hem, of dat ik gewoon moet wachten tot het overgaat? (wat vrees ik nog lang kan duren aangezien ik hem vaak zie)

vertellen natuurlijk 26 is echt een ideale leeftijd niet meer zo jongensachtig en een bijna vent niets is spannender dan een oudere vriend, zeker als je 16 bent succes!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 16:20
donkeypunch
donkeypunch is offline
ookal zitten jullie nu allebei mogelijk in een andere periode...er is toch blijkbaar iets (in ieder geval van jouw kant) wat jullie tot elkaar aantrekt...

kortom gewoon doen! als je 16 bent, weet je echt wel waar je mee bezig bent en kun je wel inschatten of het goed is wat je doet. Althans dat is mijn mening aangezien ik in ongeveer hetzelfde schuitje zit
Veel succes ermee

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 18:05
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Abby schreef op 28-10-2004 @ 20:47 :
Ik denk alleen niet dat ik zoveel moed bij elkaar kan rapen om het hem recht in zijn gezicht te zeggen. Maar via de telefoon of via MSN is ook zo onpersoonlijk
En nee... ook niet over de telefoon!!
Want dan heb je al je moed bij elkaar geraapt met de bedoeling: ik ga hem bellen en zeggen wat ik ervan vind! en dan neemt er niemand op

Just today..
Oud 02-11-2004, 18:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon vertellen, anders blijf je alleen maar piekeren. Gewoon "right in his face", niet via MSN of de telefoon.
Reageren

Regels voor berichten