|
|
Bekijk resultaten poll: is leeftijdsverschil zo erg? | |||
kan niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 4.66% |
hangt van de situatie af |
140 | 72.54% |
uitgesloten |
5 | 2.59% |
geen enkel probleem als het echte liefde is |
39 | 20.21% |
Aantal stemmers: 193. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik zou zeggen marge van 2 jaar... onder de 20... en daarna jah ehmm dan 5-6 jaar ofzow mjah dat klinkt ook alweer zow gek 30 en 24.. bijv ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo goed als? dus ze is nog 15? ehmm tjahhhh als k eerlijk moet zijn vind k et een btje triest maar als je dr gelukkig mee bent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
psies ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wel een btje triest eigenlijk van die gozer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat is er triest aan? Ik vind het prima, en zij vind het ook prima. Wat echt triest is, is dat 17 jarige jongetjes die als ze even niet met hun piemel spelen scholieren.com forummers triest noemen terwijl ze verder helemaal niks weten behalve wat ze lezen... "Judge not, lest thou be judged thyself."
||
Citaat:
![]() Ik vind het zeker niet triest. Mijn vriendjes zijn altijd minstens 3 jaar ouder geweest. M'n eerste vriendje zat maar een klas hoger dan mij, ik heb een klas overgeslagen, hij was een jaar blijven zitten, tja. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mag ik dat vinden ??? .. s toch mijn mening of niet.. vind k gewoon lomp als een jongen met een meisje gaat wat 3 of 4 jaar jonger is ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat moet ik verder nog weten dan ??? ohhh mssn is het meisje geestelijk wel veel ouder.. wat maakt et uit.. jongen is 18 jaar maar het meisje 14.. maar neee zij s veel ouder ze gedraagt zich als 17 of 18.. en dan ? dr leeftijd is nog steeds 14.. en als dat gebeurt vind k dat een btje jammer.. en wie oordeelt hier nou.. je kent me niet eens ??? ik zeg alleen als je 18 bent.. en je komt een meisje van 14 tegen dat ie dan zo volwassen is om te zeggen ok.. dat is dan jammer ik ga wel verder zoeken.. naar een wat ouder meisje.. en wat denk je van de omgeving dan? als zn vrienden horen van hee hij gaat met een meisje van 14... en wat zullen die ouders van dat meisje denken ?.. en dan kun je wel zeggen van jaah is liefde dit dat blabla romeo en juliet en van die sprookjesgedachtes in je hoofd halen dat liefde wel alles zal overwinnen.. maar ik vind dat gewoon niet kunnen.. s heel jammer als je een goede band hebt met zown jong meisje maar vind het gewoon niet kunnen.. kijk later maakt de leeftijd niet meer zowveel uit.. 19 23 ofzow maakt niet meer uit.. maar 13 17 of 14 18 kom op ? Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 00:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waar slaat dit op ?? zeg dan gewoon helemaal nix.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Punt 2. Insufficient spelling capabilities. Punt 3. Leeftijd is een nummer...stel je eens voor dat niemand leeftijden bedacht heeft...en je komt een persoon tegen waarvan jij denkt, he, die is leuk, en past goed bij mij, enzo...Dan weet niemand hoe oud iemand is, en worden mensen beoordeeld op hoe ze doen,niet in welk jaar ze geboren zijn. En later maakt de leeftijd niet uit maar nu wel? Dat is een kansloze opvatting, puur omdat er dan evengoed verschillen kunnen zijn in opvatting,ervaringen,zienswijze...etc. net als dat het kan wanneer mensen jonger zijn...maar het is niet altijd zo. Punt 4. Waarom zou iemand verder gaan zoeken naar een andere vrouw dat wel dichter bij zijn geboortedatum is geboren als hij die niet net zo leuk vind als de vrouw die ouder of jonger is?Omdat sommige mensen met een beperkte visie vinden dat dat moet?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
punt 1 : heb ik het over 16 jarige??? kheb et over meisjes van van 14.. 15.. en het verschil van 4 jaar gewoon niet kan.. punt 2 : ehmm kzit hier op een forum? niet in het lagerhuis ??? punt 3 : als als als... leeftijden zijn er wel.. dus moet je ook rekening mee houden punt 4: jah jij praat over vrouwen.. ik nog gewoon over meisjes... maar ok .. als jij het goed vindt.. dus voor jou is het geen probleem als je dochter later thuiskomt met een jongen van 20 terwijl ze zelf nog 14,15 is.. ok .. dan weet k dat ook weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder had je die pol er van mij wel uit mogen laten want die voegt eigenlijk weinig toe.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nog meer op haar verliefd geworden, en zij ook op mij. Gisteren hebben we seks gehad en besloten een relatie te beginnen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |