Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn oom, 30, heeft wat met een meisje, 19, die een hele goede vriendin van mijn zus is. Ze schelen dus 11 jaar, wat maakt dat nou uit. Oke, eerst was het wel even wennen, maar dat kwam omdat de vriendin een vriendin van mijn zus is. Mijn oom is behoorlijk kinds en zij heel volwassen, duss... Ze zijn heel erg gelukkig en gaan bijna samenwonen. Leeftijdsverschil maakt niet uit, zolang je maar op 1 lijn zit en er zelf geen moeite mee hebt!
|
Verwijderd
|
Met wat hierboven mijn post staat, ben ik het helemaal eens!
Ik vond het vroeger ook een vreemde gedachte dat ik iets met een oudere jongen zou krijgen. Maar wanneer je iemand leert kennen, je begint elkaar aardig te vinden en wordt verliefd.. dan zegt die leeftijd niets meer. Mijn vriend is 9,5 jaar ouder dan ik, en we hebben absoluut geen problemen met dat verschil. We hebben het er wel eens over, dat sommige mensen dat zo raar vinden, maar dan begrijpen we écht niet waarom. Ik houd van hem en hij van mij, wat heeft leeftijd daarmee te maken? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil manonn01 | 23 | 12-01-2012 12:35 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil jongen ouder matthijssie95 | 20 | 03-10-2011 20:20 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |