Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Leeftijd
14 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Liefst groter, iig niet kleiner! 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja zeker! slimste wint! 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Die bestaat niet!
||
Citaat:
|
![]() |
1. Leeftijd
18 jaar 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter natuurlijk... Hoewel het oog natuurlijk ook wat wil ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Niet groter... even groot mag wel ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Maakt me niets uit... mijn vriendin is 3 1/2 jaar ouder.... maar geestelijk ligt ze 2 jaar bij mij achter ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Nope 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Lief, aardig, grappig, betrouwbaar... En van buiten... Mooie blauwe ogen, blonde haren.... je weet het wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. leeftijd: 15 4maanden
2. uiterlijk/karakter: karakter 3. kleiner/groter: liefst groter is dit niet het geval dan zit ik er niet mee. 4. leeftijdsverschil max: 10 jaar 5. speelt interligentie een grote rol: ik denk dat het belangrijk is dat je een beetje op het zelfde nivo zit. 6. hoe zit mijn ideale viend er uit: interligent, stoer |
![]() |
||
Citaat:
2. karakter 3. vriend moet groter zijn of even groot 4. jaartje of 5 5. zeker weten! ik heb liever een intelligenter jongen. 6. slim, lief, humoristisch, onafhankelijk, betrouwbaar, eerlijk en een beetje groter dan mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
>> 16 jaar 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter ? Karakter.. al zal ik net ontkennen dat ik uiterlijk ook wel belangrijk vindt, maar uiteindelijk draait het om zijn karakter hoor 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Groter, anders moet ik zo bukken hè 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 5 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja zeker wel, ik heb het ooit eens meegemaakt dat ik met mijn vriendje absoluut geen gesprek kon voeren en dat is niet leuk op den duur, dat je telkens moet bedenken hoe je iets op het makkelijkst kunt zeggen.. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Ehmm.. is moeilijk. Lang iig, mooie bruine ogen, bruin/zwart haar en gewoon een lieve lach. Zoals mijn vriendje eruit ziet dus!
|
![]() |
lief van Boris Lammens
1. Leeftijd 15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? een combinatie van de twee maar uiterlijk is toch wel belangrijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter! 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? maximum 3 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja zeker daarin ben ik heel kieskeurig omdat ik ook denk aan later 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. kleur ogen en haar maakt niet uit. Liefst ni te dik, tamelijk gespierd. Hij moet goed kunnen dansen( ale dansen daarmee bedoel ik fatsoenlijke bewegingen maken en daar ni den achterlijke uithangen) en ambiance maken. Lief zijn, héééééééééééééééél goed en veel kunnen babbelen.Veel tijd in mij besteden want ik heb soms veel aandacht nodig.Zo " gek" zijn als mij.en nog veel meer : dit zijn allemaal eigenschappen van mijn lief!!
|
![]() |
Boris_lammens zelf deze keer!!
1. Leeftijd 16 jaar 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Wanneer je ze nog niet kent is uiterlijk ook belangrijk voor de eerste indruk, nadien enkel en alleen nog karakter. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Maakt weinig uit, liefst kleiner. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Een jaar of anderhalf, omdat meisjes van bvb 14 jaar meestal nog niet weg mogen en dat doe ik nu eenmaal graag. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Zo een domme kip die nog geen deftig Nederlands kan, of zonder fouten kan schrijven of zo'n onnozel dialect bovenhaalt om stoer te doen.... BAH!!!! 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Nie graatmager ma ook ni mollig, niet onknap( lees: ik wil der ook mee onder de mensen kunnen komen...), lief, gezellig, gezond GEK, goed kunnen babbelen, ook lichamelijk contact is belangrijk ( Lees niet: IK WIL SEX ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1. Leeftijd: 16
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter?: Beide klinkt misschien standaard maar het is echt, als ik een meisje echt lelijk vind zal ik nooit een relatie mee beginnen. Maar is een meisje super knap en en heeft ze een rot karakter dan zal ik haar ook niet leuk vinden. 3. Moet jou vriendin groter of kleiner zijn dan jij?: kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn?: 2 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee meisjes: Ja 6. Hoe ziet je ideale vriendin eruit.: Blond haar en blauwe ogen, bah weer zo normaal maarja kan er ook niks aan doen.
||
![]() |
Citaat:
is dat misschien die persoon waar ik veel over heb gehoord maar nog nooit heb gezien? ![]()
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd
17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, maar ik moet geen afkeer hebben ofzow van z'n uiterlijk dus er moet iig iets zijn dat me erin aantrekt. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter!!!!! liefst 25 cm groter ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 5 jaar ouder, 2 jaar jonger (ik zeg ook maar ff snel wat hoor ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. intelligentie heeft nog nooit een rol gespeeld bij mij. dus nee. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. tussen de 1.85 en 1.90 m en dan 80-85 kg, dus niet zow mager, maar lekker stevig. genoeg vet, liefst ook een beetjuh breed maar niet onwijs veel spieren. En wat buikvet ![]() Liefst donker haar en bruine ogen. En dan wijde kleding. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd 17
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter (flesh rots, the spirit doesn't) 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? vriend moet groter zijn. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 7 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. jazeker. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Lang zwart haar, een donkere huidskleur, min 1.76. |
![]() |
|
1. Leeftijd
19. 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Het gaat natuurlijk om het karakter. Maar het lijkt me heel lastig om op iemand te vallen waarvan je het uiterlijk niet aanstaat... Maar wat de ene lelijk kan vinden, daar kan de ander juist op vallen.. het is erg persoonlijk. Ik val ook op de uitstraling. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Groter. Kan ik echt erg in zijn. ![]() 20 cm is oke. ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Niet ouder dan 5 jaar denk ik hoor. Ligt er ook aan hoe diegene is, offie zich volwassen gedraagt of niet. Mijn vriend is 4,5 jaar ouder en ik heb er totaal geen problemen mee. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Zeker. Ik vind het wel fijn als je met iemand kan praten op niveau zeg maar, en niet alleen over het weer. Als je begrijpt wat ik bedoel. Intelligentie is voor mij belangrijk. (té intelligent kan weer irri zijn ![]() 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Zoals mijn vriendje. ![]() Lief, zorgzaam, trouw, iemand die spraakzaam is, humor heeft, lekker kan zoenen ( ![]() Enzovoorts...
||
Citaat:
![]() 2) Karakter, maar een lekker uiterlijk zorgt natuurlijk wel voor een eerst contact ![]() 3) het liefst uiteraard groter, maar m'n huidige vriend is psies even groot. 4) weet ik t. M'n huidige vriend is 2.5 jaar ouder. Max zou ik wel de grens bij de 5 jaar leggen 5) als ik zou moeten kiezen, en ik ben even gek op die 2 jongens, dan wel ja, omdat ik zelf graag 'intelligente' gesprekken voer, aangezien ik nu zelf Gym doe. M'n Huidige vriend bijvoorbeeld! 6) zoals m'n huidige vriend: Blond, Betoverende ogen, Romantisch, Lief, Knuffelig, Sterk, Beschermend en zo kan ik nog wel uuuuuuren doorgaan, maar dat zal ik jullie maar even besparen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 20:46. |
![]() |
|
![]() |
1 . 16
2 allebei 3 ehh groter ..(maar nie al te groooot ... want ik ben klein ![]() 4. leeftijd boeit niet zo .. 5.zeker weten 6. Gestoord , muziek -freak, kjoet ., mooiuhh ogen ,,en hij moe open -minded zijn ... ik haat vooroordelen mensjuuzzz!!!!
|
![]() |
[QUOTE]Aragnabite schreef:
Ok hier komtie: --------------------------------------------------------------- 1. Leeftijd 15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Een combinatie van beide. In eerste instantie uiterlijk/ uitstraling, en dan het karakter ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? hou ik me niet echt mee bezig eigenlijk. Tussen mij en mijn vriend scheelt het ruim 4 jaar. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. 1.84, slank blauwe ogen ![]()
||
Citaat:
|
1. Leeftijd
25 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Uitstraling -> combi dus. maar karakter iets meer dan uiterlijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? maakt niet uit, alleen geen meisje van boven de 2.10 m 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 10 jaar ofzow 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. het moet geen domme doos zijn natuurlijk. en ook geen meisje wat teveel in de realiteit staat. beetje fantasie is wel vereist. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. zoals Black Reina ![]()
|
![]() |
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter, maar op iemand die erg lelijk is zal ik niet snel vallen. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Maakt me opzich niet uit maar als ik mag kiezen groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? maximaal 4 jaar ouder, liefst niet jonger. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja. ik voel me meer op mn gemak bij een slim iemand dan bij een dom iemand. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Ik hou niet van patsertjes. Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Dun vind ik vaak mooi, maar soms ook niet. Moet een vriendelijk gezicht hebben, alternatief moet niet, maar zou leuk zijn. Moet wel van goeie muziek houden. Ik vind een ambitieus en slim iemand vaak leuker. Moet me accepteren zoals ik ben... Openminded. En natuurlijk LIEF zijn, maar dat spreekt voor zich. (samengevat: ongeveer zoals mn vriendje ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 17:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Leeftijd
17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter. het is leuk mee genomen als ie good looking is.. maar hij moet er wel verzorgd uit zien! 3. Moet jou vriend groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend max. zijn? uhm... ligt er denk ik aan hoe volwassen hij is.. ofzow... ik denk een jaar of 3/ 4 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens. uhm..als ik moet kiezen tussen iemand van VBO of Havo zou ik niet voor de havo kiezen omdat hij toevallig sneller kan leren... ligt er aan, met wie ik een goed gesprek kan hebben en wie er het meeste humor heeft. hij moet wel dingen begrijpen niet zo lomp zijn zeg maar. 6. Hoe ziet je ideale vriend eruit. een kruising tussen Brad Pitt en Tom Cruise. ![]() asje Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 14:58. |
![]() |
||
hell,
Citaat:
|
![]() |
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? het liefst wel, maar dat is niet moeilijk 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ligt aan personen, en leeftijden. bij jonge mensen ligt voor mij de grans lager dan bij oudere mensen... 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja, ik denk het wel... 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. zoals mijn vriend, gewoon.... lief en een leuke uitstraling... ehhh, ik weet het niet zo goed.... sorry.......
|
![]() |
1. Leeftijd 16
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter is beslissend 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? uuh... maximaal 4 jaar ofzo? ik heb meestal een vriend die 1 of 2 jaar ouder is... 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. zeker, als ik niet intelligent genoeg kan communiceren met iemand (naar mijn zin), dan vind ik er ook niet veel aan... je moet wel met iemand kunnen praten in je eigen niveau... 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. uuhm... langer, stoer, maar toch dat onschuldige, uitstraling (niet zozeer knap), verzorgd... |
![]() |
|
1. Leeftijd
16 Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Maakt me weinig uit. Heel lichte voorkeur voor groter. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Een leeftijdsverschil van meer dan 6 jaar lijkt me met de leeftijd die ik nu heb niet echt prettig. Maar uitzonderingen kunnen er altijd zijn. Al is een leeftijd maar een cijfertje, je kunt er wel een beetje aan afleiden hoe ver iemand ontwikkeld is. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja, op mijn eigen niveau praten vind ik wel prettig. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Dat bekijk ik per persoon. Een ideaalbeeld hebben heeft niet zoveel nut. Maar eerlijkheid en trouw mogen absoluut niet ontbreken. En kortzichtigheid en oppervlakkigheid moeten juist wel ontbreken. Oh, en qua uiterlijk: Maakt me niet echt veel uit, als diegene maar wel 'n beetje verzorgd is. Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 20:02. |
![]() |
|
1. Leeftijd
17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, al wil ikke geen super lelijke vriend ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter is wel prettig, maar het maakt me niet zo veel uit 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 4 of 5 jaar is wel t max. denk ik so.. ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. weet nie, denk t nie... 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. stijl blond haar, lichte ogen. iets groter dan ik, beetje spieren mag wel, maar niet al te gespiert, en niet te breed. ![]() |
![]() |
|
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter absoluut!! 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? mijn vriend moet sowieso wel 5 cm groter zijn ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ik 15 en hij maximaal 21 ofzo 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja zeker weten! moet er wel een goed gesprek mee kunnen voeren. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. dat zijn zoooooveel eigenschappen tot in de puntjes ![]() ![]()
||
Citaat:
Whaha, das mijn vriend! Maar helaas, die kan je lekker niet krijgen ^_^ Ik ben zóóóóó onwijs gék op m ^_^
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, uiterlijk op zich niet zo heel erg veel.. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? maakt niet zo veel uit.. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 5 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. neeh echt helemaal niet 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. nou.. het gaat me niet echt om de looks, maar als ik dan op uiterlijk uitga moet hij donkere haren hebben, beetje getint (halfbloedjes hhmm ![]()
|
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter is het belangrijkste, maar in de eerste instantie kijk ik toch altijd naar het uiterlijk. Die speelt toch ook wel een rol. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Dat maakt mij niet veel uit, zolang ik er maar geen halve meter bovenuit kom. ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Ik ga voor 4 jaar. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Nee, dan kijk ik toch meer naar het karakter. Hoe is de persoon? Waar houdt hij van? Wat doe hij graag? 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Heb je even? ![]() Breed, groter dan mij, zwarte krulletjes, bruine ogen, lange wimpers, moderne kledingsmaak.
|
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter is t belangrijkts, maar uiterlijk valt als eerste op dus daar let je dan natuurlijk ook op 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? even groot/ ietsje groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 ongeveer 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. neej, kga gewoon op me gevoel af 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. donker haar, mooie ogen met veel uistraling, alternatief, skateschoenen, wijde kleren, piercings, apart haar, veel sieraden, iemand die een lief kpooie heeft en liefde uitstraalt |
![]() |
||
Citaat:
2-->karakter, maar met un leuk uiterlijk mag het er best wezen!!! volgens mijn vriendinnen zijn alle jongens waar ik op ben geweest (nou ja, bijna alle) nerds, maar ze waren wel lief!! 3-->maakt nie veel uit, maar mot nie un kop kleiner zijn, is ook so genant. 4-->zie antwoord 1. 5-->nee, een flapdrol is net so leuk... ![]() ![]() 6-->lief, zorgzaam, eerlijk, hij moet wel mooie oogjes hebben enz. |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd > 14
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? > Karakter, maar het oog wil ook wat natuurlijk. Maar hij een superhunk te zijn ofzo ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Dat maakt me echt niet uit. m'n vriend is 2 cm kleiner, heb er geen last van 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 5 jaar vind ik tot nu toe wel het maximum, maar dat verandert natuurlijk als je ouder bent en leeftijd een minder belangrijke rol speelt. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja....behalve karakter vind ik het ook wel belangrijk als diegene een beetje intelligent is. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Lief ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. jah nou ga ik ff uitleggen hoor ![]() ![]() 3.liefst groter.. dat vind ik gewoon mannelijk ![]() 4.nou als ik 13 ben dan mag hij hoogstens 16/17 zijn.. 5. jah dan speelt alles mee.. dan moet je gaan vergelijken en dan kies je voor diegene met de meest leuke eigenschappen 6. als mijn lieverd ![]()
|
![]() |
1. De leeftijd verschilt, iig moet hij ouder zijn dan ik. Ik denk dat ik tot 25 jaar ga ofzo, hij moet zeker niet al te oud zijn.
2. Het is allebei wel belangrijk, maar uiterlijk kun je veranderen, innerlijk niet ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? 4. Ik denk ongeveer 8 jaar, maar als ik diegene echt leuk vond speelt leeftijd geen rol meer. 5. Ja denk het wel, maar dat ligt er maar net aan wat je voelt bij die twee. Als je met 1 iemand beter kunt praten en hij je beter aanvoelt, zou ik voor hem gaan. 6. Dat is heel verschillend. Qua uiterlijk maakt het me niet zoveel uit, iig geen lang haar. Verder moet hij lief, teder en trouw zijn en laten zien dat hij van je houdt en jij de enige voor hem bent! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |