Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 00:50
matt trakker
matt trakker is offline
kut maar net donnie darko weer gezien dus dat compenseert

edit; en volgens mij komen opeens al mn verstandskiezen door

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 01:30.
Advertentie
Oud 31-10-2004, 01:02
Otis
Otis is offline
ik heb wild things weer eens gezien en daarna nachtsuite en nu ben ik verliefd op christine vd horst (L)
Oud 31-10-2004, 02:14
Konstantine
Konstantine is offline
Mijn zus heeft vanochtend een nieuwe auto gekocht (superdeluxe touareg <3) dus op weg naar NYC hebben we alle knopjes uitgeprobeerd. Toen ging mijn moeder ineens weer freaken en daarom gingen we NYC niet in maar alleen naar JFK om het vriendinnetje van mijn zus weer terug naar Nederland te sturen. Nu zijn we aan het wachten op Saturday Night Live, waar Ashlee Simpson vorige week een gigantische blunder maakte waar iedereen nu over praat.
Oud 31-10-2004, 02:28
Briseïs
Briseïs is offline
ik ben naar de efteling geweest
Oud 31-10-2004, 10:37
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik was gister naar xploding plastix en ze waren heel leuk en dansbaar. Daarna nog even in rotown gebleven en terug naar delft nog een paar café's in geweest. Nu ga ik zelf pizza maken en een film kijken met het vriendje.
Oud 31-10-2004, 10:44
kuik
kuik is offline
ik heb gisteravond beastie boys live gekeken en gewandeld door het wonderschone kudelstaart vandaag heb ik alleen nog maar geleerd en gegeten
Oud 31-10-2004, 11:10
Pan Am
Pan Am is offline
Gisteren ben ik naar Off_Corso geweest in Rotterdam. Het was Liberated, en Lacroix en Ricky Rivaro draaaaaaiden <3 En toen heb ik met een hele foute jongen gezoend maar hij was stiekem toch wel leuk, en hij had een ondeugend lachje en hitsige blauwe ogen
Vandaag ga ik uitbrakken en vanavond ga ik met Bart en Carmen naar Las Palmas

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 11:13.
Oud 31-10-2004, 11:14
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-10-2004 @ 02:28 :
ik ben naar de efteling geweest
*jaloers is*
Oud 31-10-2004, 11:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Oud 31-10-2004, 11:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 31-10-2004 @ 12:20 :
[afbeelding]
Oud 31-10-2004, 11:37
Tom Violence
Tom Violence is offline
hoiiiiiiiii nouuuu gister ging ik rtl4 foto's maken van avelon op touristische plaatsjes en daarna ging ik naar mijn ouders en toen naar de kapper maar dat kon niet en aan het begin vd avond ging ik met mijn zusje en een vriendin naar het strand want ik moest foto's van ze maken. het strand was echt onwijs mooi maar het werd jammer genoeg erg snel donker.

en toen ging ik naar de supermarkt om eten te halen en dummies voor in de trein en toen gingen we met de trein terug naar amsterdam. en toen gingen we naar iets van errorkrew maar het was suf en er viel niets te pimpen dus we gingen aan de wodka met ijs. toen we naar buiten gingen waren we redelijk lazeres en we gingen een broodje falafel halen. en het was vies dus toen gingen we kijken of de mcdonalds muffins had en we gingen de medewerker pimpen die boobies had en hij dacht echt dat hij multiple tjiks ging scoren maar op een gegeven moment liepen we gewoon weg. en toen gingen we onze fiets pakken maar overal waar we kwamen stonk het naar pis en ik ging echt bijna over mijn nek. toen gingen we naar de afrika en we waren nog steeds lazerus dus we zongen gouwe ouwe zoals jo met de banjo en jan die kietelde kees. mooi was dat. in de afrika was een kut halloween party en vieze wijn en toen heb ik mezelf gezellig naar de kanker gerookt en ik ben in slaap gevallen en toen ik thuis kwam ben ik een paar keer semi op mijn bek gegaan combinatie van moe en teveel alcohol denk ik dus ik was chagrijnig. the end.
Oud 31-10-2004, 12:05
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-10-2004 @ 12:10 :
Gisteren ben ik naar Off_Corso geweest in Rotterdam. Het was Liberated, en Lacroix en Ricky Rivaro draaaaaaiden <3 En toen heb ik met een hele foute jongen gezoend maar hij was stiekem toch wel leuk, en hij had een ondeugend lachje en hitsige blauwe ogen
Vandaag ga ik uitbrakken en vanavond ga ik met Bart en Carmen naar Las Palmas
Pfff bijna was ik gister ook in Off_corso, totdat we er achter kwamen dat het een gay party was ..
Een braziliaanse gast had gehoord dat het een flex feest was, alleen was vergeten dat ie de tip van zijn homo-collega had gekregen..
Voor het eerst in mijn leven ben ik blij met portiers, want die hadden namelijk door dat we er niet van op de hoogte waren..
Oud 31-10-2004, 12:23
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister was goed, geslaagd feest gegeven, veel plezier gehad in de stad. Nu ben ik brak.
Oud 31-10-2004, 12:34
Larsman
Larsman is offline
helemaal top
Oud 31-10-2004, 12:36
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Bruce schreef op 31-10-2004 @ 13:05 :
Pfff bijna was ik gister ook in Off_corso, totdat we er achter kwamen dat het een gay party was ..
Een braziliaanse gast had gehoord dat het een flex feest was, alleen was vergeten dat ie de tip van zijn homo-collega had gekregen..
Voor het eerst in mijn leven ben ik blij met portiers, want die hadden namelijk door dat we er niet van op de hoogte waren..
Nee zeg, je zou eens op een homofeest belanden Ik vraag me nog steeds af waarom heterosexuele mannen zo moeilijk doen over dat soort dingen. Ik ga ook gewoon naar heterotenten en dan schrik ik ook niet van al die hetero's die daar rondlopen hoor
Oud 31-10-2004, 12:39
Gadje
Gadje is offline
de koningin gezien vandaag, wauw en ze kwam kei dichtbij
naar de herdenking van de bevrijding van breda geweest, was wel leuk ik moest er alleen kei vroeg uit en gister was het laat geworden.
chillburn gezien, was wel leuk, 2nd place driver gezien, was wel leuk, de zanger ook wel.
Oud 31-10-2004, 12:43
Verwijderd
ik ben gisteren uitgeweest en het was saai,uitgeslapen,gedoucht en vanmiddag moet ik werken.
hoe boeiend
Oud 31-10-2004, 12:51
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-10-2004 @ 13:36 :
Ik ga ook gewoon naar heterotenten en dan schrik ik ook niet van al die hetero's die daar rondlopen hoor
Niet?
Oud 31-10-2004, 13:42
HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb daarnet foto's gemaakt in het lokale Bergse bos en per toeval kwam ik terecht op de plek waar ik in mei 2002 m'n eerste acid- en paddotrip beleefde; een erg confronterend en met prachtige herinneringen gevuld middagje dus, . (Tommie Violence, check dit, ik werd helemaal emo, <3) En nu ga ik een boek over Darwin lezen, lang leve de christelijke zondag!

Henk Mul !

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 13:45.
Oud 31-10-2004, 13:43
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-10-2004 @ 13:36 :
Nee zeg, je zou eens op een homofeest belanden Ik vraag me nog steeds af waarom heterosexuele mannen zo moeilijk doen over dat soort dingen. Ik ga ook gewoon naar heterotenten en dan schrik ik ook niet van al die hetero's die daar rondlopen hoor
Zou de kans niet groot zijn dat een jongen me zou gaan versieren ..
Tsjah daar hoef ik nix van te hebben, plus dat de muziek me niet zo veel boeide gisteravond..
Ik ging alleen maar mee om met vrienden te chillen..

Maja opzich wel een goeie vraag waarom heterosexuele mannen moeilijk doen over dat soort dingen..
Ik kan ook niet echt goed antwoord geven ofzo..
Oud 31-10-2004, 13:49
Otis
Otis is offline
omdat ze dus bang zijn dat ze verkracht worden door een ontspoorde nicht ofzo
homo's zien 9 van de 10 keer wel of je homo of hetero bent volgens mij.
Oud 31-10-2004, 13:49
Verwijderd
Ik ga nu beschuit met muisjes maken
want er is een forumbaby op komst
Oud 31-10-2004, 13:51
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-10-2004 @ 14:49 :
omdat ze dus bang zijn dat ze verkracht worden door een ontspoorde nicht ofzo
homo's zien 9 van de 10 keer wel of je homo of hetero bent volgens mij.
'

Ook als ze dronken zijn ..
Oud 31-10-2004, 13:58
Pan Am
Pan Am is offline
Hiep hoi!!

Nog drie uurtjes en dan ga ik naar mijn lieve snol Carm en Bart en we gaan op zoek naar Rotan Duck Boy en naar hippe bonkie-bonk muziek luisteren <3
Oud 31-10-2004, 14:00
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-10-2004 @ 14:58 :
Hiep hoi!!

Nog drie uurtjes en dan ga ik naar mijn lieve snol Carm en Bart en we gaan op zoek naar Rotan Duck Boy en naar hippe bonkie-bonk muziek luisteren <3
oooh en als ze Spectrum draaien hebben we telepathie en gaan we swingahhh!
Oud 31-10-2004, 14:00
Otis
Otis is offline
Hey ken , volgens mij zijn wij de enige die iets leuks doen op zondag avond
Oud 31-10-2004, 14:04
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 31-10-2004 @ 15:00 :
Hey ken , volgens mij zijn wij de enige die iets leuks doen op zondag avond
Ja, maar ik ga niet weer champagne drinken net als vorige week zondag. Dan ga ik straks weer kotsen
Oud 31-10-2004, 14:09
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-10-2004 @ 15:04 :
Ja, maar ik ga niet weer champagne drinken net als vorige week zondag. Dan ga ik straks weer kotsen
zelfs niet als tante sidonia aandringt ??
Oud 31-10-2004, 14:30
Konstantine
Konstantine is offline
Ik doe ook iets leuks op zondag hoor, want ik ga naar de mall. En daar zijn abercrombie&fitchhotties en die zijn er niet bij jullie, ha.

Momenteel ben ik met mijn bestevriendinnieinAntwerpen aan het roddelen over afgelopen week en plannen aan het maken voor de komende weken. Volgende week is er een gala met heel veel hotties en dan gaan we lekka samen. En ook naar i love techno, hiephoi.
Oud 31-10-2004, 14:38
Verwijderd
gisteren had ik 2 verjaardagfeesten, eerst een bij Vinnie en daar heb ik mn brakheid van de dag er voor weggedronken. we hebben de hele tijd the slackers geluyisterd dus dat was ook relaxed. toen naar hillegom gefietst voor het feest van dr.aep. dat was ook vet alleen ik kwam nogal al laat zodat we na een uur ofzo al weer weg gingen. cha0s en paranoid nog gezien, ook droog. naar huis gaan, dronken iedereen per ongeluk wakker maken en boven op een pak yoghurt vallen om vervolgens de inhoud van het pak over de bank heen te lanceren slapen en weer brak wakker worden. straks bij Dirk langs op de psychiatrische afdeling
Oud 31-10-2004, 14:40
Mindfields
Mindfields is offline
ik ben veel te moe en te brak van mijn zeilweekje, kmoet nog heel veel grieks leren en zo meteen verplicht naar een verjaardag met allemaal stinkalto's bahbah
Oud 31-10-2004, 14:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister een feestje gehad dat door politie ontruimd werd toen het bier op was. Vermoelijk lag het bier voor een groot gedeelte op auto's. In volle blikken .
Oud 31-10-2004, 14:43
JJ13
JJ13 is offline
geweldig, kheb de hele dag niks uitgevoerd en dan bedoel ik ook echt niks
Oud 31-10-2004, 16:53
schimmel
schimmel is offline
gister was ik bij neerslag en dat was gaaf en het duurde een uur langer dan normaal. ik ging met ellie annemieke haar haar touperen omdat ze dat niet kon en toen wilden er ineens nog meer mensen getoupeert worden. dus nou hebben we veel mensen hip gemaakt. behlave gilles, die was er niet zo blij mee en toen heeft oie me tegen mn schenen geschopt heel hard, dus nu zijn mn schenen dik en doen ze pijn. ik bedoel, wie wil er nu geen foto van gilles hoofd in een emmer water?
na neerslag nog bij esther thuis gehangen want de patatkraam bij cs is ineens weg?
en het is tof dat ik geen kater heb want volgens mij heb ik best veel gedronken gister (gratis bier).
dalijk even mn boek doorlezen want volgende week toetsweek.
Oud 31-10-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 31-10-2004 @ 15:43 :
geweldig, kheb de hele dag niks uitgevoerd en dan bedoel ik ook echt niks
Oud 31-10-2004, 17:08
RockaholiC
RockaholiC is offline
slapen eten slapen
Oud 31-10-2004, 18:03
Verwijderd
gister mijn feest gehad, EPD, Dusjcrib, Paranoide, cha0s, Lepra, Exploding Boy gezien, veel gezopen, gedanst en dergelijke, naar huis gezwengeld, geslapen, de hele middag zitten nuchteren met veel koffie en thee.
Oud 31-10-2004, 18:13
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 31-10-2004 @ 19:03 :
gister mijn feest gehad, EPD, Dusjcrib, Paranoide, cha0s, Lepra, Exploding Boy gezien, veel gezopen, gedanst en dergelijke, naar huis gezwengeld, geslapen, de hele middag zitten nuchteren met veel koffie en thee.
Voor zijn feest was ik helaas te blut...Dus heb mn leven weer verpest met niets doen en me doodergeren aan de bevaginaalde medemens
Oud 31-10-2004, 18:24
Susanne
Susanne is offline
vandaag was ik chauffeur samen met mijn broer want mijn vader en nicolette gaan naar turkije toe > ik kon me niet eens meer herinneren hoe een vliegveld eruit zag, bizar ik had er een veel ander beeld van over gehouden??

nou toen moest ik en mijn zus naar het toilet dus wij zoeken kwamen we allemaal winkels tegen maar geen toiletten? Gingen we naar buiten want we dachten hier moet de auto weer staan dus dan zijn we goed maarja auto stond er niet dus wij weer terug naar binnen, hebben we vier rondjes gelopen of zo > bleek dat we met de roltrap moesten en dat we dan weer goed zaten.. blond he

nu zit ik hier te msnen en muziek te luisteren maar ik ben heel moe en ga zo slapeuuuh
Oud 31-10-2004, 18:30
Verwijderd
Oh ik heb het hele weekend gesext en gebeft,en ik verveel me nu kapot en mijn batterij van de laptop is op dus ik ga me straks nog meer vervelen.
Oud 31-10-2004, 18:34
Susanne
Susanne is offline
ohja nog even een leuk verhaaltje over gisteravond:

bob was hier en we hadden echt RUZIE hij zei de klok gaat een uur VOORUIT en ik zei neee hij gaat ACHTERUIT kan je een uurtje langer blijven liggen
ohh en hij bleef maar volhouden
dus ik de gids erbij pakken en het hem laten lezen geloofde hij het nog niet, zegt ie dat is gewoon een printfoutje

aarrgh mannen
Oud 31-10-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 31-10-2004 @ 19:34 :

bob was hier en we hadden echt RUZIE hij zei de klok gaat een uur VOORUIT en ik zei neee hij gaat ACHTERUIT kan je een uurtje langer blijven liggen
dus ik de gids erbij pakken en het hem laten lezen geloofde hij het nog niet, zegt ie dat is gewoon een printfoutje

aarrgh mannen
Jezus, wat een dommerd Dat hij niet wil toegeven is zo sneu, maar ja, inbinden van mannen is ook weer 2002, dus ik vergeef het hem. Maar toch wat dom.
Oud 31-10-2004, 18:40
merels
merels is offline
Citaat:
Susanne schreef op 31-10-2004 @ 19:34 :

aarrgh mannen
haha
Oud 31-10-2004, 18:43
Glory
Glory is offline
Gisteren was ik in de altokroeg en daar heb ik met mijn lievelingstjiks als echte snollies b00ty gesjeekt op allerlei muziekjess, die leuk waren en niet leuk. Daarna kwam ik thuis en had ik vreetkik die ik heb afgereageerd op vegalasagne. Vandaag ben ik met mijn demente oma wezen rolstoelen en mijn oma was weer boos op de wereld. Daarna ben ik naar mijn ouders gegaan en heb ik daar iltaliaans gelunchd want mijn vader verveelde zich zeker dus hij had lekkere hapjes gekookt. Een daarna ben ik naar mijn snollie gegaan en zijn we gaan slapen en daarna eten en nu denk ik al de hele tijd dat ik moet dingesen voor school, maar het will niet.
Oud 31-10-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 31-10-2004 @ 17:53 :
en het is tof dat ik geen kater heb want volgens mij heb ik best veel gedronken gister (gratis bier).
wtf?

ik heb echt een major hangover. sterker nog, een sergeant major hangover maar goed, wakker geworden door huisgenoten die broodjes wilde bakken en anna en ik lagen in de keuken, bed opgepakt en in gilles' kamer gaan liggen, daar het gesnurk van terry moeten aanhoren die nog een ergere kater dan ik had whawhah
Oud 31-10-2004, 20:25
schimmel
schimmel is offline
ja het is echt vreemd. soms heb ik een ontzettend erge kater terwijl ik maar een paar biertjes op heb en soms ben ik lam en heb ik nergens last van.
Oud 31-10-2004, 20:46
Verwijderd
ik ben vanmiddag bij Dirk langsgeweest in het ziekenhuis waar hij opgenomen is. erg eng allemaal, zitten in een kamer met allemaal mensen die aardig de weg kwijt zijn. een oud vrouwtje dat kwijlend in een rolstoel naar een muur zit te kijken... erg heavy allemaal uds, ik denk dat hij er zelf ook niet blijer op wordt maar er wordt tenminste wel goed voor hem gezorgd. verder het hele huis schoon gemaakt omdat mn ma dat niet meer kan op het moment. wat ben ik toch een brave knaap.
Oud 31-10-2004, 20:47
Verwijderd
Vrijdag ben ik naar Amsterdam gegaan en ik heb gewinkeld en ben 2 avonden uit geweest bij Dansen Bij Jansen en het was leukleuk, en vandaag ben ik naar de dierentuin in Rotterdam geweest met een leuke Brit . Morgen weer werken
Oud 31-10-2004, 20:55
aLackofColor
aLackofColor is offline
Kut,
Oud 31-10-2004, 21:32
so much sushi
so much sushi is offline
Vannacht niet geslapen. Had een feestje en ben doorgegaan tot vanochtend. Ik belandde vanochtend om half 10 in bad met een laatste fles witte wijn...
2 uurtjes geslapen. Op de fiets gesprongen en naar een vriendin gefietst. Geprobeerd wat aan huiswerk te doen. Naar huis. Op de bank gechilld met koptelefoon. Macaroni gekookt (niet te vreten)
Gerelaxt, gedoucht, straks naar bed.

Regels voor berichten