Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 22:02
engeltje
engeltje is offline
Nee, ik weet dat niet alle jongens hetzelfde zijn, ben alleen nogal onzeker over wat anderen van me vinden. En in dat andere geval was ik waarschijnlijk ook gewoon veel te ongeduldig...

Maarja, m'n moeder heeft hem 2 weken geleden gezien, en die zei dat ze kon zien dat ie me wel heel erg lief vond enzo, dus opzich maak ik me niet zoveel zorgen. En heb hem net eindelijk weer heel ff gesproken, en hij vond het jammer dat ik pas donderdagavond weer tijd had om hem evt te spreken, dus nu ben ik helemaal blij Naja, ik zie wel, ben iig een stuk relaxeter door mn moeders reactie, dat geeft toch wat vertrouwen ofzo

En die laatste ken ik ja, die gebruikte een vriendin van me, en denk dat ik het ook maar zo ga aanpakken, dat lijkt me wel makkelijk

ook succes allemaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2004, 12:28
groovy
groovy is offline
Hey Engeltje, ik heb eigenlijk wel hetzelfde als jou..aan de ene kant wil ik gewoon schijt hebben aan wat anderen van me vinden, maar zogauw ik een jongen leuk vind, ben ik zo kwetsbaar als een ik weet niet wat en wil ik echt weten wat ie van me vindt enz..

Ik ben ook veel te ongeduldig, wil snel weten wat het nou is en of hij het serieus meent blabla..ik denk dat als de wereld zo draaide als ik het wilde, dat ik dan eerst met een jongen zou praten van 'wil je iets voor de fun of echt iets met me?' zeikerd dat ik ben..
Wel echt goed dat het nu zo goed gaat tussen jullie die jongen die ik leuk vind belde me ook net!! Ik dacht met mijn zieke geest dat hij misschien wel ging zeggen dat we het hierbij maar moesten laten, maar hij vroeg me om iets leuks te doen op onze vrije dag!

En in het weeekend moet ik 1 dag werken, en hij zei al dat dat goed uitkomt, omdat hij precies die dag ook weg is, dus hij stemt het wel echt op mij af, dat geeft me echt een goed gevoel

*kwijl*

En Mo6, thx voor je reply! Het geeft een goed gevoel te weten dat ook jongens onzeker zijn en willen weten hoe iets zit

Hihi Cookie16, das nou echt een goed idee, als hij niets wilt, mag ie figureren in bed natuurlijk

Liefs!

Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:12
Cookie
Cookie is offline
die jongen is verliefd ik zweer het je....
Oud 03-11-2004, 18:55
groovy
groovy is offline
Hihi

mag ie wel nog in onze serie spelen ? bedscènes wil ik eventueel ook wel doen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 23:29
Jipp
Jipp is offline
haha wat is dat met die moeders
ik vertelde mijn moeder laatst dat ik zo half half iets met die jongen heb, zij heeft hem ook wel een keer gezien
"jaaa ik kon al meteen zien dat ie je leuk vondt"
haha ok

ik ben wel voor dat SexantheCity ja gaan we mooi al die jongens playen ipv ongeduldig zitten wachten tot het iets wordt
Oud 04-11-2004, 20:30
groovy
groovy is offline
JAAAAAAAAH!

En wij kiezen de figuranten en bedpartners uit
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:10
engeltje
engeltje is offline
Haha, moeders....
Maar ik zie hem morgen weer, zijn initiatief. Nu ben ik nog blijer, en hij heeft gezegd dat ie me heel leuk vond, nadat hij eerst had gevraagd wat ik van hem vond
Hm, ik word erg als ik verliefd ben
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 00:13
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
groovy schreef op 30-10-2004 @ 14:00 :
wat zou het handig zijn om een keer hem en zijn vrienden af te luisteren en te horen wat ie nou zegt
net of zouden jongens onder elkaar het over hun gevoelens voor meisjes gaan hebben ze zouden eerder zeggen : zo hey heb ik haar even geneukt de klootzakken
Oud 05-11-2004, 16:17
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
groovy schreef op 04-11-2004 @ 21:30 :
JAAAAAAAAH!

En wij kiezen de figuranten en bedpartners uit

jah weet nog wel een paar leuke
Oud 05-11-2004, 18:36
engeltje
engeltje is offline
dat wordt een gezellige boel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 08:41
groovy
groovy is offline
hihi

Ik heb gister bankgehangen met mijn vriendje

Ik heb nu het lef om hem mijn vriendje te noemen haha, hij heeft me zelfs uitgenodigd voor een familie feest

Dus ik denk dat hij mijn vaste bedpartner wordt in Sex & The City

Tsjah, volgens mij praten jongens onder elkaar niet helemaal over ons zoals we misschien zouden willen..ik weet het niet..

Hoe gaat het verder met de relaties hier ?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 09:29
ilse
ilse is offline
net uitgemaakt...dus niet zo goed...

maar tsja, er zijn wel meer lieve mensen
Oud 08-11-2004, 09:41
l0vely
l0vely is offline
Met mijn relatie gaat het goed. We hebben alweer 10maanden samen iets dus het komt wel goed.

Wat leuk voor je dat het nu echt je vriendje is! Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:04
engeltje
engeltje is offline
Het afspraakje van vrijdag ging niet door hij kreeg onverwacht iets belangrijks ertussen, maar ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. Wel gebeld, maar er werd niet opgenomen. Naja, ik probeer het nog wel weer...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 16:12
groovy
groovy is offline
aahhww..engeltje heb je inmiddels al contact met hem gehad?

Cookie16 hoe gaat het met jouw relatie(s), heb je al een figurant voor sex & the city ?

illie1987 geen liefdesverdriet ?

lOvely heeft ook een mooie tijd, dat wil ik ook wel met mijn vriendje
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:38
Cookie
Cookie is offline
kheb er een op t oog die lach.... * knieen knikken* kzie m morgenavond weer ben flieft....

(ik wil wel een bedscene met m doen) ff vragen offie leuke vrienden heeft
Oud 09-11-2004, 19:03
engeltje
engeltje is offline
ja, vandaag weer eindelijk!

Wat leuk al die vriendjes, heel veel plezier groovy
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:43
Cookie
Cookie is offline
vanavond zie ik m weer
Oud 11-11-2004, 14:04
groovy
groovy is offline
over een half uur......komt mijn vriendje

*zingt*

Cookie vertellllll heb je al iets met hem? Als je dat nog niet weet, helpen wij je wel

En Engeltje, denk je dat het nu echt iets is tussen jullie ? Hoop het!

Ja leuk die vriendjes, mijn eigen vriendinnen maken het allemaal om me heen juist uit, maar hier is de luuvvvv nog steeds aanwezig Gelukkig maar!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:36
Missje
Missje is offline
Oew.. spannend

Ik heb morgen weer n date met een superlieve jongen. Zo stom, ik spreek m elke dag en nog steeds ben ik zenuwachtig om m dan weer te zien !!
Zucht.. volgens mij ben ik echt verliefd aan t worden..

Hebben jullie nog n ideetje wat ik met m zou kunnen gaan doen??
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:38
Cookie
Cookie is offline
gdsmme hij was er niet gister....weekje wachten (heb geen 06 en email) naja...... im in lof
Oud 11-11-2004, 15:59
Cookie
Cookie is offline
we hebben nog niet eens gezoend....hoe kom ik nou tot die eerste zoen ? hmz....
Oud 11-11-2004, 21:02
engeltje
engeltje is offline
er is toch een ander topic over die 1e zoen? (iets wat ik trouwens maar aan hem heb overgelaten, ik ben niet zo'n held in initiatief nemen )

En groovy, ik denk het wel, maar weet het niet helemaal zeker het leek in ieder geval in het laatste gesprek wel zo, maar wil hem eerst weer zien, das al veel te lang geleden.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:39
groovy
groovy is offline
Jaaa Cookie16, ik heb hier ergens een topic staan met precies de naam : 'hoe kom ik tot die 1e zoen?'

Maarreh..ja wat ik heel erg deed was hem kietelen en met hem stoeien, om maar dichterbij hem te komen..of een keer lekker tegen hem aan liggen, als je praat met hem, hem blijven aankijken, niet je blik afwenden, vooral niet als ie dichterbij komt

En ja bij het afscheid al helemaal niet verlegen afwenden ofzo, gewoon hem echt blijven aankijken. Als ie dan afscheid neemt, en hij blijft een beetje hangen/stuntelen/moeilijk doen, dan weet je wel genoeg denk ik

Missje misschien kun je met hem gaan zwemmen? Kun je hem beter bekijken én tis hartstikke leuk Ik heb ook nog steeds een beetje de kriebels als ik hem ga zien, even naar de spiegel rennen, laatste check-up

gewoon van genieten denk ik

Nou Engeltje, ik heb het ook niet meer gevraagd of het iets is, ik merkte het wel, dus jij gaat het vast ook merken Maarreh, houd ons op de hoogte maar zo te zien hebben jullie wel al gezoend

Arme cookie16, moet je nou een week wachten? Spreek anders eerder met hem af ? Vertel of het gaat lukken met het zoenen

Liefs !
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:24
engeltje
engeltje is offline
Nee, ik doe alsof ik heb gezoend Maar hij nam initiatief, ik durf dat echt niet... Maar het was wel leuk (ik ontweek zijn blik trouwens wel in het begin, omdat ik niet durfde ofzo, ben dan echt onzeker )

enne, cookie16: succes het komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:41
nettie
nettie is offline
eey, je hebt tog iets met hem??
Dan zou ik verder niet zoveel twijfelen.
En het is alleen maar goed dat hij zo goed met je ouders op kan schieten.

Ik zou gewoon lkkr genieten, en niet te veel twijfelen.

En als je twijfelt, gewoon vragen. Als hij dat een stomme vraag vindt of een reden om het uittemaken, dan weet je dat hij niet egt van je houdt.
Als je van elkaar houdt respecteer je elkaar gewoon.

Suc6
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 14:35
waves
waves is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 01-11-2004 @ 13:42 :
Vraag gewoon aan hem: "Als mensen vragen of jij mijn vriendje bent, mag ik dan 'ja' zeggen?"

Klaar
heb het ook zo aangepakt: 'mensen vragen aan mij of jij mijn vriendje bent maar ik weet niet zo goed wat ik daar op moet zeggen' 'zeg maar ja hoor' (zo ongeveer )

maar voor mijn gevoel (het zijne ook bleek achteraf) hadden we al iets toen we nadat we in de bioscoop gezoend hadden en op straat en in de kroeg etc.
toch even voor de zekerheid
Oud 14-11-2004, 14:17
Cookie
Cookie is offline
dat komt helemaal niet goed kzie hem waarschijnlijk voorlopig niet weer, kleine kans dat ik hem niet weer zie... ik heb zn 06 wel ergens maar hij weet niet dat ik dat weet....zal ik hem smsen? zo van....goh zag je nummer ergens staan bla bla......naja hopen dat ik m woensdag zie...kheb ook geen email van m heb nog maar 1 keer echt met m gepraat maar hijs leuk
Oud 14-11-2004, 16:07
engeltje
engeltje is offline
Je kan opzich altijd smsen, lijkt mij. Hij kan het ook leuk vinden dat je dat doet, en anders, tja... Als je zelf zegt dat je hem waarschijnlijk (bijna) niet meer ziet, heb je niet zoveel te verliezen. Nooit geschoten is altijd mis, toch?

(niet dat ik het zomaar zou doen, ik zou het ook doodeng vinden en me afvragen of het wel kan. Maar heb zelf ongeveer hetzelfde gedaan, alleen dan via een vriend van hem, waarvan ik eerst niet eens wist dat ze elkaar kenden. Gevraagd of hij hem kende, en of ik zijn e-mailadres mocht. En dat is goedgekomen Dus je kan het echt wel proberen)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:26
Cookie
Cookie is offline
ok bedankt.... kga zo zn nr ff opzoeken....dat zit ergens in een van de 20 mappen die hier om mij heen staan.... wish me goodluck
Oud 14-11-2004, 18:28
Cookie
Cookie is offline
kheb m dr in staan...nu moet ik m nog smsen.....
Oud 14-11-2004, 18:33
Cookie
Cookie is offline
kheb m gesmst.....jesus dokter bibber is er niks bij
Oud 14-11-2004, 20:06
engeltje
engeltje is offline
cookie16, ik hoop dat ie wat laat horen En het is iig al wat dat je het hebt gedaan, als ie verder niks wil dan weet je dat tenminste ook, anders zit je maar zo van: jamaar, als ik nou toen........
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:08
Cookie
Cookie is offline
hij heeft nog niks van zich laten horen....strax heeftie een andere mob en is deze van zn pa.....ooh ooh...agja...zit te stressen hier...niet goed meer....klaat t weten als ie wat van zich heeft laten horen...
Oud 14-11-2004, 20:46
groovy
groovy is offline
haaa en al wat gehoord ? Als je niets hoort, zou ik ook niet meteen van het slechte uitgaan, misschien heeft hij die gsm inderdaad niet meer ofzo..

Engeltje, ik ontweek ook de blik van mijn vriendje, bij de eerste keren dat we alleen waren..keek hem soms de hele avond niet aan haha, al zag ik zijn t-shirt en de muur achter hem wel weer heel goed

Ik had gister een beetje zitten hinten, zo van 'over een paar daagjes is het 1 maand geleden dat we gezoend hebben!'

En hij zo van': '1 maand, zo lang al ?'

Ik: 'jaaa 1 maand al '

Maar hij vond dat wel leuk en hij was ook heel lief..ik denk dat het voor hem echt vanzelfsprekend was dat we iets met elkaar hadden, hij had tegen een vriendin gezegd dat hij precies de datum wist wanneer we elkaar ontmoet hadden

Njah, ik heb het dus eigenlijk nóg niet gevraagd maar wel subtiel gehint

Engeltje hoe gaat het met jou in de liefde ?

Cookie16 heb je al iets gehoord?

Liefs
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:40
Cookie
Cookie is offline
neeeeeeee ik heb nog niks gehoord *sip* lijkt me sterk dat ie niet reageert omdat ie zoiets heeft dat ie me niet mag.....ik merk het niet gauw als mensen me aardig vinden (ik bedoel gewoon aardig) maar dit was wel duidelijk..........agja....stel dat ik m woensdag wel zie...naja zien we dan wel.....hellup
Oud 15-11-2004, 14:30
Verwijderd
een paar keer zoenen betekent nog niet dat je een relatie hebt... dat is pas wanneer jullie naar bed zijn geweest, dan nog is het maar de vraag... vraag gewoon wat zijn gevoelens voor jou zijn en of hij serieus verder wil, als je duidelijkheid wilt hebben
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:44
groovy
groovy is offline
Hey Bertbart, voor mij is een relatie echt niet pas een relatie als ik met iemand naar bed ga. Met mijn eerste vriend duurde het een half jaar voordat ik met hem naar bed ging, heb ik dan dat eerste half jaar geen relatie gehad??

Een paar keer zoenen is inderdaad ook nog niet alles, maar ik zie hem nu 3 à 4 keer in de week, hij kent mijn familie en vrienden, ik ken zijn familie en vrienden. We gaan samen op bezoek bij mijn familie en zijn familie enz. Dat is wat ik versta onder een relatie, waarvan seks een leuke bijkomstigheid is
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:52
Cookie
Cookie is offline
schiet niet op......die jongen snapt ook niet dat ie gewoon ff moet zeggen..ik voel het...we hebben wat...maargoed manne....
(nog steeds niks )
Oud 16-11-2004, 15:57
groovy
groovy is offline
nee inderdaad, MANNEN! Ik heb van die van mij gister niets gehoord en vandaag ook niets..beetje wazig

Bah

Misschien zie je hem volgende week weer cookie16
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:59
ilse
ilse is offline
Citaat:
groovy schreef op 16-11-2004 @ 16:57 :
nee inderdaad, MANNEN! Ik heb van die van mij gister niets gehoord en vandaag ook niets..beetje wazig

Bah

Misschien zie je hem volgende week weer cookie16
wat vreemd dat je niets hoort.. had ie t heel druk of niet? dat je weet?
Oud 16-11-2004, 17:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 16-11-2004 @ 16:59 :
wat vreemd dat je niets hoort.. had ie t heel druk of niet? dat je weet?
weet ik niet....kdenk dat ik het verkeerde nr heb...(hebt t uit een map gehaald en ik weet niet hoe oud die is ) maargoed kzie wel f ik m morgen zie en anders..sja dan overleef ik het ook wel
Oud 17-11-2004, 16:37
groovy
groovy is offline
heey cookie16 heb je hem gezien vandaag?

illie1987, ja hij bleek ontzettend gestresst te zijn, maar we hebben een paar hele goede gesprekken gehad, en nu weet ik weer gelukkig dat het goed zit

Tis stil zonder Engeltje hier

We moeten even weten hoe het met je gaat, voor het script van Sex & the City
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:17
Cookie
Cookie is offline
nee hij was er weer niet

agja zie wel hoe het loopt nu.
Oud 18-11-2004, 01:59
Sangria
Sangria is offline
btje late tip.. maar ik zat een jaar geleden met precies t zelfde en iedereen zei ook dat ik t niet moest vragen blabla (fijn, die aanmoedigingen.. ) uiteindelijk heb ik maar gevraagd of ik nou nog het risico liep om hem zoenend met n ander meisje te spotten (hehe, hoezo omslachtig ), nou dat was dus niet zo... en vervolgens vroeg ik of ik nog met andere mannen mocht zoenen of dat hij me voor zichzelf wou......

daarna was het wel duidelijk dat we wat hadden
Oud 18-11-2004, 10:37
engeltje
engeltje is offline
Stil zonder mij? haha
Maar ik had gereageerd vreemd. Tenminste, dat dacht ik, maarja, ik ben nogal een warhoofd de laatste tijd zelfs vergeten dat ik les had enzo... geen commentaar verder

Verder zit ik eigenlijk nog steeds met het probleem dat ik dus niet precies weet of het nou wat is... maar ik durf het gewoon niet te vragen eigenlijk. Sowieso zijn er nog wat andere dingetjes waardoor ik het lastig vind het in te schatten (van mijn kant hoor) maar ik heb gisteravond een brief geschreven met al die dingen. Misschien wordt het dan ook duidelijker voor hem. En meteen dan toch vragen wat ie nou van me vindt. Komt wel goed, denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:44
ilse
ilse is offline
Citaat:
groovy schreef op 17-11-2004 @ 17:37 :

illie1987, ja hij bleek ontzettend gestresst te zijn, maar we hebben een paar hele goede gesprekken gehad, en nu weet ik weer gelukkig dat het goed zit

mooi blij voor je
Oud 18-11-2004, 11:06
Kabouter
Kabouter is offline
Wat een leuk topic dit!!
Oud 18-11-2004, 15:34
Cookie
Cookie is offline
piiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeep klein kansje dat ik m vanaaf zie.......
Oud 18-11-2004, 16:10
engeltje
engeltje is offline
o cookie16, ik hoop het voor je
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten